Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kamer van Niels en Sophia

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Niels

Niels


Posts : 494

Profiel
Naam: Niels Marshall
Partner: -
Vereniging:

Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Niels en Sophia   Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Icon_minitimeza dec 25, 2010 6:07 am

Niels streek heel zachtjes met zijn vinger langs haar borst en genoot van haar warme lichaam dat op het zijne lag. Met een grijnsje knikte hij op haar woorden van dat ze gelijk stonden. Toen ze hem weer kusjes begon te geven werd hij helemaal warm. Dit was het, dit was hun liefde, hun levens die gepaard gingen. Uiteindelijk hield hij haar lippen wat langer vast en beet zacht op haar onderlip. Uiteindelijk draaide hij zich weer om zodat zij nu op het bed lag. Hij legde zijn ene hand naast haar haren en streek hij zacht door haar haren. 'Ik vind onze gelijkheid zo stiekem heel leuk.' Fluisterde hij zacht in haar oor waar na hij een zachte kus op haar oor drukte en zacht beet in haar oorlel. Zachtjes liet hij los en streek even over haar onderbuik met zijn hand. Hij bracht zijn gezicht weer naar het hare toe en liet hun lippen elkaar weer ontmoeten. Voor hem was dit een pure overgave aan zijn liefde voor haar, maar ook aan haar. Dit was anders dan al die andere keren, bij de andere ging het alleen maar om tja de seks, maar bij haar ging het om een veel grootser iets. Het ging om de pure liefde die hij voelde. Daardoor was hij zeker van dat Sophia het meisje was waarmee hij zijn verdere leven wou delen, waar hij samen mee wou zitten op een veranda met hun kleinkinderen om hun heen. Dat was zijn droombeeld, dat zij twee gelukkig met elkaar bleven en dat ze elkaar ongeacht wat er ook mocht gebeuren graag bleven zien. Zachtjes kwam hij dichter bij haar en zo liet hij het gebeuren.

-En nu weten we wat er gebeurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophia

Sophia


Posts : 439

Profiel
Naam: Sophia Rodriguez
Partner: You're my dream, Niels ♥
Vereniging:

Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Niels en Sophia   Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Icon_minitimeza dec 25, 2010 6:31 am

Sophia voelde een zachte straling langs haar borst en voelde hoe hij zich weer omdraaide en ze de lakens op haar rug kon voelen. De jongen boven haar zien, voelde sowieso al geweldig. Zijn streling door haar haren, de kus op haar oor, de beet in haar oorlel.. het maakte haar allemaal warmer vanbinnen en ze voelde zich geweldig. Zijn hand ging over haar onderbuik en ze rilde daarom even. Ze kuste de jongen zacht op zijn lippen en liet het overgaan tot een tongkus. Ze liet haar handen over zijn rug glijden en voelde hoe hij op een gegeven moment dichter bij haar kwam.
--
Haar haren lagen achteruit gegooid. Haar hoofd lag rustig op zijn borstkas en haar arm over zijn bovenlichaam, zodat haar hand reikte tot aan zijn schouder. De lakens waren over hen heen gekomen, hoe, dat wist ze niet. Ze meende bijna in slaap te vallen, maar wist dat het niet eens zo laat was. Toch was het allemaal erg verleidelijk. Ze drukte haar lippen af en toe tegen haar borst en streelde met haar vingers zijn schouder. De stilte was al een tijdje gelegen gevallen, en bleef hangen. Maar ze vond het allesbehalve hinderlijk. Integendeel. Ze genoot ervan. Zachtjes drukte ze een kus op zijn borst en rustig hield ze haar lichaam tegen hem aangedrukt. Ze voelde zich geweldig. Het was geweldig geweest. Ze was sprakeloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Posts : 494

Profiel
Naam: Niels Marshall
Partner: -
Vereniging:

Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Niels en Sophia   Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Icon_minitimeza dec 25, 2010 7:07 am

Niels had zijn arm om haar heen geslagen en keek voldaan naar de plafond. Zijn borstkast ging heel kalm weer op en neer. Met zijn vrije hand streek hij even over zijn voorhoofd en voelde hoe hij het zweet van zijn hoofd af zwaaide. Blijkbaar was in het moment van daarnet het deken tot leven gekomen en lag nu mooi over hun benen maar liet zijn borstkast mooi bloot liggen. En zijn arm lag deels over haar borsten heen dus moest er iemand binnen komen zou deze niets zien. Zachtjes streek hij over haar zij terwijl hij zo nu en dan haar lippen op zijn borst voelde. De stilte was voor hem heel draagbaar op dit moment. 'Ik hou van je.' Verbrak hij deze stilte toch even. Even bracht hij zijn vrije hand naar haar kin en duwde die zachtjes naar boven, hij drukte zijn lippen even op de hare en keek haar met een glimlachje aan. 'Je was perfect Sophia, echt waar. Dit alles ging mij te boven maar jij was gewoon meer dan perfect.' Hij keek haar met een glans in zijn ogen aan en trok haar iets dichter tegen haar aan. Het was perfect geweest, dit was zijn beste eerste keer met zijn vriendin. Nooit had hij zo intens de aanrakingen gevoeld van iemand. Ja ze maakte hem gek, gekker dan ooit te voren. Hij was gekker dan ooit tevoren op haar. 'Well, did you like the silly me, or do you prefer the normal me?' Vroeg hij droog. Het was speciaal geweest, zij was speciaal geweest. Zij had zich geopend naar hem toe en daardoor was hij nu zo gelukkig. Veel was er vandaag niet gebeurd, toch niets in deze goeie zin, buiten dan het skinny dippen dat was ook wel leuk geweest maar het overtreftte dit moment niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophia

Sophia


Posts : 439

Profiel
Naam: Sophia Rodriguez
Partner: You're my dream, Niels ♥
Vereniging:

Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Niels en Sophia   Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Icon_minitimeza dec 25, 2010 7:38 am

Sophia luisterde naar zijn ademhaling, dat wat haar in leven hield. Zijn hart klopte zachtjes, rustig, en gaf haar enkel maar bevestiging van haar geluk. Toen hij wat zei, trilde zijn middenrif even. Haar donkere ogen sloten zich tijdens deze woorden, en haar mondhoeken trokken onwillekeurig omhoog toen ze de betekenis van zijn woorden ontdekte en ze voelde hoe hij haar kin naar boven duwde. Zijn lippen kwamen dichter tot bij de hare en ze kuste hem even zachtjes terug. Zijn woorden deden haar lichtjes blozen en ze haalde haar schouders even op. "Ik was niet perfect, ik ben niet perfect. Je ziét me als perfect, dat is niet hetzelfde", fluisterde ze glimlachend en schudde traag haar hoofd. "Jij daarentegen, overtreft alles.", vervolgde ze en ze keek de jongen even glimlachend aan. "I'll say I like both. They're both yóu. And I love you too, so I like them both", fluisterde ze zachtjes tegen hem en gaf hem een kus op zijn wang. "Je bent geweldig. Trouw met me", mompelde ze zachtjes en ging wat meer rechtop zitten en keek de jongen aan. "Trouw met me", herhaalde ze liefjes en keek hem onschuldig aan. Ze wist perfect wat ze wilde, en dat was híj. Hij was degene wie ze wilde, haar hele leven. Forever. Ze slikte even en drukte hem een paar keer kleine kusjes op zijn lippen. Als hij het erg vond, kon ze nog altijd doen of haar woorden een grote grap waren, maar het gaf haar nu eenmaal een fantastisch gevoel om zoiets oprecht te kunnen zeggen tegen Niels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Posts : 494

Profiel
Naam: Niels Marshall
Partner: -
Vereniging:

Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Niels en Sophia   Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Icon_minitimeza dec 25, 2010 7:57 am

Niels schudde protesterend zijn hoofd. 'Niet waar, jij bent even perfect in mijn ogen als ik in de jouwe.' Grijnsde hij eventjes naar haar en drukte een zachte kus op haar voorhoofd. Hm, dat zinde hem wel, ze mocht de beide versies van hem. Met een grijnsje ontving hij de kus op zijn wang en luisterde naar haar woorden. Die laatste deden hem echter fronsen.Toen zij rechtop kwam deed hij hetzelfde en nam haar hand vast. Hij wou wat zeggen maar kreeg enkele kusjes op zijn lippen die hem weer deden weg dromen. Ditmaal echter naar een niet zo'n verre toekomst waar hij met haar ging trouwen. Zachtjes streek hij langs haar wang en glimlachte even. 'My little princes. Ik wil niets liever dan met jou trouwen. Ik wil mijn hart aan jouw wegschenken, ik wil dat jij bij mij blijft voor eeuwig. En ik wil gezien worden als jouw wederhelft, niet meer als gewoon jou vriend.' Niels plaatste zijn lippen op de hare en kreeg al een ideetje. 'Trouwens gaan we vanavond wat eten of heb je liever dat we hier nog blijven?' Vroeg hij met een glimlachje aan haar en legde zijn hand op haar buik en streek daar zachtjes over. 'Waar een simpele ontmoeting al niet tot kan leidde.' Gisteren morgend aangekomen en een hele dag met haar samen geweest was voor hem blijkbaar al genoeg geweest. Love on first sight. Nooit had hij er in gelooft maar wat hij en zij nu hadden, dat was dus echter wel het tegendeel. 'Geloof jij in liefde op het eerste gezicht?' Daar was hij stiekem wel benieuw naar. Niels had nooit echt in de liefde meer gelooft na dat andere meisje, en nu, nu zou hij alles in zijn leven geven voor een meisje. Voor hét meisje van zijn dromen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophia

Sophia


Posts : 439

Profiel
Naam: Sophia Rodriguez
Partner: You're my dream, Niels ♥
Vereniging:

Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Niels en Sophia   Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Icon_minitimeza dec 25, 2010 9:14 am

"Nja, da's waar dan.. ", grijnsde ze lachend en en ze voelde een heerlijke kus op haar voorhoofd. Hij was een schatje. Hij kwam ook rechtop zitten en nam haar hand vast. Ze streelde met haar duim over zijn handpalm en glimlachte, blozend om zijn woorden. Hij wilde niets liever dan met haar trouwen? Voor eeuwig bij hem? Gezien worden als haar wederhelft? Het klonk haar als muziek in de oren. Zoete, zachte muziek; muziek die haar tot rust bracht. Ze glimlachte nog breder en voelde hoe hij met zijn hand over haar buik streelde, waardoor ze even tintelingen door haar voelde gaan en kort op haar lip beet. "Je weet niet hoe gelukkig die woorden me maken", grijnsde ze en gaf hem een kusje op zijn lippen. "Inderdaad. Zo'n simpel toeval.. we zitten bij elkaar in de kamer.. wie had dat ooit gedacht?", mompelde ze even en keek hem dromerig aan. Ze zuchtte zachtjes en luisterde naar zijn vraag. Sinds de abortus geloofde ze niet meer in liefde op het eerste gezicht, omdat ze toen had gedacht dat zij en die jongen perfect voor elkaar waren. Niet dus. Maar sinds Niels.. ja.. die theorie was veranderd. Liefde op het eerst gezicht.. duidelijk dus dat het bestond. Zij en Niels waren het perfecte voorbeeld daarvan. "Ik geloofde er niet in", fluisterde ze glimlachend en keek naar hun handen, terwijl de hare met de zijne speelde. "Maar sinds ik jou heb ontmoet.. Jezus. Ik hou verdomme enorm veel van je, en ik ken je amper twee dagen. Dàt is liefde at first sight.", vervolgde ze zachtjes en keek hem uiteindelijk glimlachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Posts : 494

Profiel
Naam: Niels Marshall
Partner: -
Vereniging:

Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Niels en Sophia   Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Icon_minitimeza dec 25, 2010 9:30 am

Niels keek haar met een glimlach aan. 'Je weet niet hoeveel moed die woorden kosten om uit gesproken te worden door iemand zoals ik.' Zei hij nog net voor haar lippen de zijne raakten. Het kost hem moeite merendeels omdat hij wist wat voor een betekenis ze hadden. Nu had hij ze uitgesproken met een gevoel dat heel diep uit hem kwam een gevoel dat hij na jaren weer had door haar. 'Inderdaad, wie had dat ooit gedacht. Maar ik ben er wel blij om, anders kende ik je waarschijnlijk niet.' Glimlachte hij even en drukte een zachte kus op haar wang. Dit was voorbestemd, daar was hij zeker van. Toen ze vertelde dat ze er niet in geloofde keek hij haar aan. Begrijpelijk. Toen hij echter haar andere woorden hoorden zette hij een glimlach op. Hij liet haar handen los en gaf haar een knuffel. 'Daar denk ik nu net hetzelfde over. Je hebt echt een wereld voor me geopend, een wereld die lang geleden gesloten werd voor me. Ik zou niets liever zijn dan de man waarmee je trouwt.' Fluisterde hij zacht in haar oor en streek zachtjes over haar rug om vervolgens een kus in haar nek te drukken. Hij liet haar weer los maar liet zijn handen toch naar haar heupen glijden zodat hijhaar toch nog vast had, want haar nu loslaten wilde hij niet. Dat was gewoon niet passend vond hij. Er gebeurde op dit moment zoveel goeds in zijn leven en echter maar twee dingen op de wereld zouden dat geluk heftig kunnen verstoren. Zij die hem verliet of zijn broer die sneuvelde op het slagveld. Het eerste zag hij nog niet gebeuren, daarvoor was zowel hun mentale als fysieke band te sterk voor, maar op het tweede had hij geen vat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophia

Sophia


Posts : 439

Profiel
Naam: Sophia Rodriguez
Partner: You're my dream, Niels ♥
Vereniging:

Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Niels en Sophia   Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Icon_minitimezo dec 26, 2010 12:16 am

- heb de vraag over gaan eten vanavond of thuisblijven blijkbaar over het hoofd gezien scratch dan heb ik het er maar aangeplakt.. aangezien de context hélemaal anders is xD -

"En net daarom zijn ze de mooiste woorden die ik ooit heb gehoord", fluisterde ze liefjes tegen hem nadat ze hem een kus had gegeven. Ze mocht er niet aan denken dat ze elkaar anders nooit gekend zouden hebben. Dat ze Niels nooit gekend zou hebben, ging haar petje teboven. Dan had ze nooit zo'n lieve, charmante, knappe jongen als hem ontmoet én dan had ze misschien nooit kunnen verliefd worden op iemand anders. En met 'verliefd', bedoelde ze écht verliefd. Het zou gewoon enorm zonde geweest zijn moest ze Niels nooit tegengekomen zijn. Maar ergens geloofde ze wel dat als ze niet bij elkaar op de kamer hadden gezeten, ze elkaar waarschijnlijk, hoogstwaarschijnlijk, heel erg waarschijnlijk ook ontmoet hadden buiten de deuren van het living building. Want wie wilde zo'n grote liefde nu verspillen?
"Let's not think 'bout that. I didn't know I could fall in love this much, but I do know that, now I know the feeling, it would have hurt if I had not met you", ookal zou ze dat gevoel niet kennen, ze zou dan nog steeds iets missen in haar leven. En nu wist ze wat ze had gemist, al die tijd. Ze voelde hoe hij haar een knuffel gaf en sloeg haar armen om hem heen. Hij wilde niemand liever zijn dan de man waarmee ze trouwde.. woorden die Sophia niet meteen kon beantwoorden op een droge, emotieloze manier. Tranen van blijdschap sprongen in haar ogen terwijl ze de zalige kus in haar nek voelde. Toen hij haar weer losser liet, slikte ze even glimlachend en veegde ze met één hand enkele tranen weg. "Ik huil niet uit verdriet, don't worry. Ik ben gewoon overgelukkig met die woorden, met jou.", fluisterde ze verklarend en beet kort op haar lip.
"Wat wil jij doen, dan?", had ze gereageerd op zijn vraag over of ze zouden gaan eten of hier zouden blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Posts : 494

Profiel
Naam: Niels Marshall
Partner: -
Vereniging:

Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Niels en Sophia   Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Icon_minitimezo dec 26, 2010 1:43 am

Niels glimalachte eventjes. Toen hij haar los had gelaten waren er tranen in haar ogen verschenen, nu ging het voor hem weer moeilijk worden om niet mee te gaan huilen. Zachtjes legde hij zijn hand op haar wang en streek even over het spoor wat de tranen hadden achtergelaten. 'I'm so glad that we have met each other.' Toen ze vroeg wat hij wilde gaan doen dacht hij even na. 'Weetje je bent me nog wel een avondje uit schuldig dus wat zeg je ervan als we ergens gaan eten en daarna naar een of andere dancing gaan?' Met een grijnsje keek hij haar aan en trok haar weer tegen zich aan en drukte nog een kus op haar wang. 'Ik ben blij. Blij dat het tranen zijn van geluk.' Zachtjes drukte hij een kus op haar lip en sloot even zijn ogen. Zachtjes streek hij over haar rug en uiteindelijk stond hij op en legde zijn arm onder haar knieën en tilde haar gemakkelijk op. 'Zullen we maar gaan douchen?' Vroeg hij aan haar en streek even over haar onderrug. Vervolgens wandelde hij met haar wat verder en hoorde een kort gebonk op de verste muur achter hem. Even schudde hij zijn hoofd en keek haar met een glimlachje aan. Eigenlijk zonder op een antwoord te wachten wandelde hij de badkamer in en zette haar neer op de gootsteen zodat ze nu even groot was als hem. Zachtjes drukte hij haar een kus op haar lippen en kee even in de spiegel achter haar. Nog steeds kon hij het niet geloven aan wat hij haar verdiend had, zij was de charmantste, lieftalligste en mooiste vrouw die hij ooit mocht waarnemen en zij koos hem uit al die andere jongens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophia

Sophia


Posts : 439

Profiel
Naam: Sophia Rodriguez
Partner: You're my dream, Niels ♥
Vereniging:

Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Niels en Sophia   Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Icon_minitimezo dec 26, 2010 7:19 am

"Ik ook", fluisterde ze zachtjes en glimlachte even blozend toen hij haar tranen wegveegde. Zachtjes beet ze op haar lip terwijl ze luisterde naar de jongen als voorstel voor vanavond. "Perfect voor me", glimlachte ze liefjes naar de jongen en voelde hoe zijn bovenlichaam - doordat hij haar tegen zich aantrok - weer tegen het hare lag. "Wat voor tranen zouden het anders zijn? Ik loop letterlijk over van geluk", grijnsde ze naar haar schatje en voelde een kus op haar lip. De jongen stond op en voor ze het wist had hij haar opgetild. Ze knikte glimlachend en maakte van de gelegenheid gebruik om hem een paar kusjes in de nek te geven. Ze had het gebonk op de muur niet gehoord omdat ze zich daar niet bepaald op concentreerde en voelde de frisse steen van de lavabo onder haar, waardoor ze even kippenvel kreeg. Ze was nu even groot als hem, en dat voelde leuk aan. Een kus werd op haar lippen gedrukt en ze zag hoe de jongen langs haar heen naar de spiegel keek. "Wat zie je?", vroeg ze hem liefjes en kuste hem zachtjes op zijn wang, legde haar linkerhand op zijn, voor hem rechterwang, en duwde zijn gezicht naar dat van haar. Hij hoefde niet te antwoorden van haar, daar gaf ze hem de tijd niet voor, want ze legde haar andere hand ook op zijn andere wang en kuste hem zachtjes op zijn onderlip. Ze kon om een of andere reden niet van hem afblijven, en zocht bijna constant contact met hem, fysiek contact. Dit had ze niet veel meegemaakt. Dit was bijna beangstigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Posts : 494

Profiel
Naam: Niels Marshall
Partner: -
Vereniging:

Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Niels en Sophia   Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Icon_minitimezo dec 26, 2010 7:45 am

Met een grijns keek Niels haar aan. Wat hij zag? Daar gaf hij zo meteen wel antwoord op. Twee warme handen werden op zijn gezicht gelegd en meteen proefde hij haar lippen weer op zijn onderlip. Zachtjes streek hij over haar rug en uiteindelijk trok hij zijn gezicht weg en legde zijn ene hand op haar heup. 'Wat ik zie? De gelukkigste man op aarde, samen met het meisje van zijn dromen.' Glimlachte hij even en streek even langs haar zij vervolgens nam hij haar hand vast en trok haar voorzichtig van de gootsteen af en drukte haar nog een kus op de lippen. 'Ik snap niet wat je in me ziet.' Mompelde hij zachtjes. Dan liep hij samen met haar naar de douche en liet haar daar even staan om dan de nodige spullen te gaan halen en die neer te zetten in de douche zelf. 'Maar wat het ook is, ik ben er verdomme blij mee.' Grijnsde hij even naar haar en zette vervolgens de kraan open. De temperatuur van het water was meteen geregeld niet te warm maar al zeker ook niet te koud. Met een glimlach keek hij haar aan en wachte tot ze echter bij hem in de douche kwam staan. Het water liep in straaltjes over zijn lichaam, en het gaf een kietelend gevoel eigenlijk. Vanavond zouden ze dus na het eten uitgaan. Even dacht hij na, waar zouden ze zouden gaan eten. 'Waar wil je trouwens gaan eten? Want ik heb werkelijk geen idee.' Mompelde hij droogjes naar haar toe. 'En over die tranen, geen idee eigenlijk.' Glimlachtte hij vrolijk naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophia

Sophia


Posts : 439

Profiel
Naam: Sophia Rodriguez
Partner: You're my dream, Niels ♥
Vereniging:

Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Niels en Sophia   Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Icon_minitimedi dec 28, 2010 4:02 am

Ze kuste de jongen zachtjes verder op zijn onderlip en glimlachte toen hij de kus afbrak, en leek na te denken over haar vraag. Zijn woorden waren enorm lief, schattig en oprecht, tenminste, zo leek het voor haar toch. En ze geloofde Niels, blindelings. "Zie je ook dat het meisje van zijn dromen, even gelukkig is als die prachtige man bij haar?", fluisterde ze liefjes en voelde hoe ze van de gootsteen werd afgetrokken. Zijn lippen raakten kort de hare en ze glimlachte even om zijn woorden. "There are no words to describe what I think about you, there are no words to describe my feelings for you, either there are some to describe what I see when I look at you.", vertelde ze hem nadat ze hem de douchespullen had laten nemen en na zijn laatste woorden. "Taal is gewoon te beperkt om te beschrijven wie je bent voor mij", fluisterde ze vervolgens nog voor hij de kraan openzette. Ze beet even kort op haar lip toen ze de jongen voor haar, hij in de douche, zij eruit, zag staan, en bekeek hem even van top tot teen, net als ze de druppels volgde die over zijn goddelijke lichaam gleden. Tenslotte kon ze zich niet meer meteen zo ver van hem af houden, waarna ze de douche instapte en de jongen ondertussen ononderbroken bleef aankijken. Druppels gleden over haar gezicht, haar lichaam. "Ik eet alles", fluisterde ze lachend boven het stromende lawaai van het stortbad uit, en zette een stap dichter naar de jongen toe. Ze glimlachte even en kreeg een druppel in de gaten die langs zijn oor naar beneden begon te glijden. Ze volgde het spoor van de druppel met haar lippen, rakelings langs zijn huid. En ergens op zijn borst, haalde ze de druppel met haar lippen in, en ving ze die als het ware met haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Posts : 494

Profiel
Naam: Niels Marshall
Partner: -
Vereniging:

Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Niels en Sophia   Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Icon_minitimedi dec 28, 2010 4:50 am

Niels keek haar met een glimlachje aan en knikte zachtjes. Toen ze hem even leek te bekeken werd hij plots heel verlegen om de een of andere manier, al liet hij daar niet echt iets van merken. Ze kwam de douche in gestapt en kort beet hij op zijn onderlip. 'Dus mij ook?' Fronste hij droogjes. Net toen ze dichter bij hem kwam wou hij zijn armen om haar heen leggen, maar hij werd tegengehouden door haar lippen die hij rakelings langs zijn huid heen voelde gaan. Kort sloot hij zijn ogen terwijl hij haar lippen langs zijn borst heen voelde gaan. Toen ze stilhield streek hij even langs haar heup. 'Nee, serieus. Waar wil je gaan eten? Dan kan ik zometeen zorgen dat we al een tafel hebben ergens.' Glimlachte hij droog waarna hij een kus op haar lippen drukte en zijn armen om haar heen sloot. Zachtjes streek hij over haar lichaam heen en genoot even van de druppels die over zijn lichaam rolde. 'En ja, ik zie dat meisje staan. Ik zie haar gelukkig heel gelukkig. En ze weet stiekem in haar eigen dat die jongen haar nooit meer zal laten vertrekken.' Grijnsde hij even en liet zijn hand naar haar wang glijden waar hij kort over streek. Zijn hart ging om de een of andere reden weer in versnelde versie. Ditmaal was er geen aanleiding voor geweest, of was die simpele beweging van haar zojuist zo sterk geweest. Uiteindelijk leunde hij met zijn rug tegen een muur ondoorzichtige glas aan en glimlachtte eventjes. Eigenlijk voelde hij zich vanbinnen nu gelukkiger als ooit tevoren, de reden daar toe was zij, zij had zich uiteindelijk toch opengesteld voor hem en daar was hij gellukkig om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophia

Sophia


Posts : 439

Profiel
Naam: Sophia Rodriguez
Partner: You're my dream, Niels ♥
Vereniging:

Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Niels en Sophia   Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Icon_minitimedi dec 28, 2010 5:12 am

Sophia glimlachte even tegen zijn borst en drukte haar lippen er nogmaals op, tot hij langs haar heup streek en ze glimlachend opkeek. "Het enige restaurant waar ik hier al ben geweest, is Le Repas, het was daar wel lekker, maar duur ook", mompelde ze even en voelde een zachte kus op haar lippen. Zijn armen krulden om haar heen en enkele druppels bengelden aan haar lippen terwijl ze hem aankeek, diep in zijn ogen keek terwijl hij tegen haar sprak. "Hoe weet je zo zeker dat ze dat weet? En hoe weet je zo zeker dat die jongen nooit meer zou vertrekken? Gaat hij een belofte maken en zich daaraan houden, no matter what? Gaat ze hem als het moet een een ketting hangen zodat hij wel bij haar moét blijven? Of gaat hij onvoorwaardelijk uit vrije wil bij haar blijven?", begon ze hier dieper op in te gaan en glimlachte even terwijl hij over haar wang streek. De jongen zakte wat achteruit zodat hij tegen de muur leunde en maakte hiervan gebruik om haar handen langs beide kanten op de muur achter hem te plaatsen, naast zijn hoofd. "Ik wed dat ze van hem houdt", fluisterde ze zachtjes in zijn oor en gaf er even een kusje op. "Ik wed dat ze niet kan leven zonder hem, maar die weddenschap wilt ze niet eens aangaan. Ik wed dat het meisje in de spiegel van alle dingen en personen op de hele wereld, nee, in het universum, enkel joú wilt.", ging ze verder terwijl ze haar lippen langs zijn kaaklijn bewoog en even bij zijn lippen bleef hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Posts : 494

Profiel
Naam: Niels Marshall
Partner: -
Vereniging:

Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Niels en Sophia   Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Icon_minitimedi dec 28, 2010 5:26 am

Niels keek haar aan. 'Geld is geen probleem remember, je vriendje is de zoon van rijke mensen.' Grijnsde hij even en luisterde naar haar woorden. Een zachte kus werd op zijn oor gedrukt wat eigenlijk wel kietelde eigenlijk maar hij besloot te wachten tot ze was uitgepraat om te antwoorden. Kort sloot hij zijn oge toen ze langs zijn kaaklijn ging. Haar adem liet zijn lippen even trillen. 'Omdat die jongen al te veel in de ogen van dat meisje heeft gekeken en hij weet dat ze echt van hem houd. Omdat die jongen binnenkort een belofte aan haar gaat maken die voor altijd zal blijven gelden, tuurlijk houd hij zich daaraan, die jongen meent het goed met jou en hij zal uit vrije wil bij haar blijven' Zachtjes plaatste hij zijn hand op haar wang en streek daar liefjes over 'Ik hoop maar dat ze die weddenschap zal aangaan met die jongen. Want ook hij wilt niets meer dan wat hij nu heeft. Het meisje waar zijn hart aan toebehoort en met wie hij zijn leven zou willen delen.' Fluisterde hij zacht tegen haar lippen aan en zachtjes drukte hij zijn lippen tegen de hare en plaatste zijn hand op haar achterhoofd en streek even langs haar haren. 'Hij houd van je, en hij zou alles weg geven om alleen maar bij haar te zijn.' Zachtjes bewoog hij zijn gezicht weg van het hare naar haar nek toe en drukte hij een kus in haar nek en glimlachte even. In zijn haren hongen enkele druppels die niet meer weg wilden en langs zijn neus drupte er nu een druppel op haar lichaam waarvan hij de baan zachtjes volgde. Zijn vinger ging over haar schouder over haar borst, en tot aan haar onderbuik, daar raakte hij hem kwijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophia

Sophia


Posts : 439

Profiel
Naam: Sophia Rodriguez
Partner: You're my dream, Niels ♥
Vereniging:

Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Niels en Sophia   Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Icon_minitimedi dec 28, 2010 6:21 am

"Ohja, vergeten", grijnsde ze naar de jongen toen hij zei dat het geen probleem was, en daarbij ook zijn reden gaf. Ze was het niet echt vergeten, maar vond het wel lastig dat de jongen van plan was bijna alles voor haar te betalen. Het voelde aan alsof ze van hem profiteren. En profiteren was iets wat ze niet wilde doen, en ook niet van plan was. Nu zou ze nog niet tegen hem ingaan, dat zou ze pas doen als het voor haar te ver zou gaan. "Natuurlijk gaat ze die weddenschap aan, ze zou dom zijn om die niet aan te gaan", fluisterde ze zachtjes en voelde hoe hij over haar rug streek. Haar lippen trilden even toen ze zijn warme adem op haar lippen voelde, en ze voelde een zachte kus die hij erop drukte, genoot er kort van en voelde een zachte kus in haar nek. Kort rilde ze even, en alsof dat nog niet genoeg was, voelde ze zijn vinger over haar schouder, borst, tot haar onderbuik gaan, waardoor ze nog harder trilde. Ze legde één hand op zijn achterhoofd en drukte, om van die rillingen af te geraken, haar bedruppelde lippen op de zijne en opende haar mond zachtjes, om daarna haar tong even naar binnen te laten glijden bij de jongen, en kort zijn tanden te strelen. Nog voor de jongen echt kon reageren, trok ze zich weer wat terug en sloeg ze beide armen rond zijn rug. Ze voelde de druppels op haar lichaam terechtkomen en legde haar hoofd op zijn schouder, begroef haar neus in zijn nek en gaf hem af en toe een kusje, zachtjes en voorzichtig, maar wel erg liefdevol en zo zodat het zeker de nodige tintelingen bij hem zou veroorzaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Posts : 494

Profiel
Naam: Niels Marshall
Partner: -
Vereniging:

Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Niels en Sophia   Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Icon_minitimedi dec 28, 2010 6:49 am

Met een grijnsje keek hij haar aan. Nu was het zeker, dit was zijn eindbesteming in haar armen en bij niemand anders. Hij voelde haar hand op zijn achterhoofd en al snel raakte hun lippen elkaar en opende zij zachtjes haar mond en streelde met haar tong zijn tanden. Net toen hij wou reageren werd het contact tussen hun lippen verbroken. Een pruillip was verschenen op zijn gezicht maar al snel voelde hij haar armen om zich heen en legde hij zijn hoofd tegen de muur aan. Druppels rolde over zijn lichaam en vielen uiteindelijk weer neer en verdwenen in de afvoer. Zo nu en dan voelde hij een kus waardoor hij vanbinnen uit begon te tintelen. Zachtjes streek hij over haar lichaam. 'Weetje, zo'n douch wil ik wel altijd nemen hoor.' Grijnsde hij speels naar haar en drukte vervolgens een zachte kus op haar hoofd. Hij trok haar iets dichter tegen zich aan. 'Oh, trouwens als we naar mijn ouders gaan. Zeg niet dat we meteen na de tweede dag dat we elkaar kennen al meteen in bed zijn gedoken. Ze zijn nogal raar op dat vlak en geloven nog steeds in die praat van dat we pas na onze trouw met elkaar mogen slapen enzo.' Zei hij maar om haar toch al een waarschuwing tegeven. Ja zijn ouders waren christelijk opgevoed, hij niet maar daar had hij zelf wel voor mogen kiezen van hem. Met een glimllachje keek hij voor zich uit en ademde even diep in.
[Sorry Sad]
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophia

Sophia


Posts : 439

Profiel
Naam: Sophia Rodriguez
Partner: You're my dream, Niels ♥
Vereniging:

Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Niels en Sophia   Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Icon_minitimedi dec 28, 2010 7:41 am

Ze glimlachte terwijl haar hoofd op zijn schouder lag en genoot van de strelingen over haar lichaam. "Ik sta altijd klaar voor zo'n douche, liefje", mompelde ze liefjes en drukte toen hij haar een kus op het hoofd drukte, tegelijkertijd een kus in zijn nek. Een langere, zoete kus, die duurde tot ergens midden zijn woorden. Niet zeggen dat ze na de tweede dag meteen in bed waren gedoken? Ze grinnikte even toen ze zich voorstelde dat ze dat wel degelijk zou zeggen, en zette ondertussen haar tanden even in zijn vel. Eens hij uitgesproken was, keek ze hem even aan, hoewel haar hoofd op zijn schouder bleef liggen en ze zo zijn gezicht van schuin beneden aankeek. "Hm, pas na onze trouw met elkaar slapen.. misschien moeten we dat eens proberen, Niels?", sprak ze glimlachend, tegelijk speels en uitdagend tegen hem. "Zou een héle uitdaging worden, maar waarom niet?", grijnsde ze even naar hem en drukte zachtjes een kusje op zijn sleutelbeen. "Ik bedoel..", prevelde ze tegen zijn sleutelbeen, "hoe moeilijk kan het zijn?", ging ze verder, terwijl ze hem nu begon ze kussen over zijn middenrif, waardoor ze lichtjes voorover boog. "Gewoon geen seks meer hebben.. Voor we..", vervolgde ze, tussen de kusjes door, terwijl ze met haar hand over zijn onderbuik streelde met haar hand. Ze ging met haar lippen weer naar zijn mond en hield haar lippen zo ver van hem af dat ze de zijne nét niet raakten. "Trouwen", eindigde ze liefjes, waarna ze hem een kus op de mond drukte, haar armen weer rond zijn nek sloeg en hem zachtjes door zijn haren streelde.
[me too]
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Posts : 494

Profiel
Naam: Niels Marshall
Partner: -
Vereniging:

Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Niels en Sophia   Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Icon_minitimedi dec 28, 2010 7:56 am

Niels grijnsde even om haar woorden. 'Mooi zo.' Opeens voelde hij een korte pijn door zijn lichaam trekken, maar het was een goeie pijn om het zo maar te noemen. Wel vertrok zijn gezicht voor een moment maar dat was wel normaal vond hij. Toen ze echter inging op wat hij zei keek hij haar aan en fronste even. Dat meende ze niet, toch? De tintelingen schoten met hopen door zijn lichaam toen ze hem kusjes begon te geven op zijn sleutelbeen en zo verder ging. Hij sloot kort zijn ogen en spande zijn spieren op. De strelingen over zijn onderbuik maakten het hem niet makkelijker.De jongen hoorde al haar woorden aan maar kon er nu niet echt op antwoorden dat was te moeilijk gezien de omstandigheden. Uiteindelijk raakten hun lippen elkaar weer en legde zijn armen om haar heupen en trok haar dicht tegen zich aan. Toch brak hij zachtjes de kus af en glimlachte even. 'Ik denk het niet hoor, gaat veel te moeilijk worden voor mij en voor jou want dan mag je me ook niet meer van die kusjes geven.' Prevelde hij zachtjes tegen haar lippen aan en keek haar heel serieus aan hoewel dit voor hem al snel weer overging in een speelse grijns. 'Je bent een kleune duivel weet je, dan wel vermomd als een engel maar goed.' Zachtjes drukte hij een kus op haar wang en ademde even in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophia

Sophia


Posts : 439

Profiel
Naam: Sophia Rodriguez
Partner: You're my dream, Niels ♥
Vereniging:

Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Niels en Sophia   Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Icon_minitimedi dec 28, 2010 8:12 am

Ze grijnsde liefjes tegen zijn lippen en haalde haar schouders op. Tenslotte draaide ze even met haar ogen en gaf ze hem kort een kusje. "Liefje, kusjes geven en seks hebben, is wel nog een verschil. Dus we mogen nog steeds kusjes geven hoor.. Alleen associeer jij die kusjes meteen met seks", fluisterde ze zachtjes en gaf hem nog een klein kusje tegen zijn lippen. "Innocence isn't all what it looks like", prevelde ze zachtjes tegen zijn zoete lippen en liet haar handen over zijn nek strelen, waarna ze even glimlachte. "Ik ben geen duivel, ik weet gewoon perfect wat ik met je aan moet, om je een heleboel tintelingen te geven. Show me what you've got", daagde ze hem uit en verbrak toen het contact met hem door een stapje achteruit te zetten en hem glimlachend aan te blijven kijken. Ze liet haar handen zachtjes over het glas glijden, wat aan piepend geluidje teweegbracht. Ze tekende een hartje op het aangedampte glas en schreef er - achter zich- een 'N' in, terwijl ze hem aankeek en het dus blindelings tekende. Onschuldig keek ze hem aan en legde haar vinger even uitdagend op haar onderlip. "Maar denk er wel aan, géén seks voor het huwelijk", fluisterde ze liefjes, uitdagend en speels tegelijk, terwijl ze hem met haar grote, onschuldige ogen aankeek. Ze liet haar vinger even glimlachen over haar eigen middenrif glijden, hem onafgebroken aankijken. Tot aan haar navel, haar onderbuik, waarna ze stopte en haar beide armen langs haar lichaam liet hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Posts : 494

Profiel
Naam: Niels Marshall
Partner: -
Vereniging:

Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Niels en Sophia   Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Icon_minitimedi dec 28, 2010 8:28 am

'Weet ik wel, maar aangezien jij zo goed weet wat je moet doen ga ik me niet kunnen inhouden tot we trouwen hoor.' Een kleine kus werd op zijn lippen geplaatst. 'Jaja.' Mompelde hij droog. Zijn lippen trilde door haar woorden, dit ging nu echt niet meer lukken hoor. Kort hoorde hij haar woorden en trok een grote pruillip toen ze echter een stap van hem afzette. Kort wiebelde hij met zijn wenkbrauwen en zette weer een stap naar haar toe en plaatste zijn handenlangs haar heupen tegen het glas aan. 'Komop, dat meen je toch niet? Anders trouw ik morgenvroeg nog met je hoor, al moet ik dan nog wel veel te veel gaan regelen om de perfecte trouwerij te gaan organiseren voor ons.' Uiteindelijk legde hij een hand op haar zij en streek kort langs haar lichaam heen maar liet deze rusten ter hoogte van haar borst. Zachtjes drukte hij een kus op haar onderlip en voor een moment plaatste hij zijn tanden daar in en grijnsde eventjes. Aangezien er nu geen seks aan te pas mocht komen dan ging hij het maar lekker smerig spelen. Ja, hij ging het smerig spelen onder de douche. Wat een goeie woordenkeuze toch weer Carolien. Zacht streek hij met zijn vinger langs haar onderbuik, wetend dat dit haar zwakke plek was, daar kon hij zoveel gebruik van gaan maken nu. Zij wou de tintelingen dan ging zij ze krijgen ook, en dat beloofde hij haar nu zonder het echter te zeggen tegen haar. Dus tenzij ze plots telepathisch was geworden wist ze nu niet echt wat hij dacht, buiten dat het dan met haar te maken had maar ja, dat was normaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophia

Sophia


Posts : 439

Profiel
Naam: Sophia Rodriguez
Partner: You're my dream, Niels ♥
Vereniging:

Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Niels en Sophia   Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Icon_minitimedi dec 28, 2010 8:52 am

"Dat is mijn bedoeling net, Nisje", fluisterde ze liefjes en keek hem glimlachend aan. "Ik wil testen hoe lang je het kan volhouden". Haar donkere ogen sloeg ze even naar toen ze hem met zijn wenkbrauwen had zijn wiebelen. Een glimlach sierde haar gezicht toen hij dichterbij kwam en ze zijn armen langs haar heen zag gaan, zijn handen tegen de muur achter zich. Het gaf haar een hemels gevoel; zo leek hij groter dan haar en misschien vond ze het stiekem wel leuk dat hij zo machtig leek voor haar neus. "Zou je morgenvroeg met me trouwen om seks met me te kunnen hebben? Alléén om seks met me te kunnen hebben?", pruilde ze even, maar haar pruillipje verdween al gauw toen ze zijn hand over haar lichaam voelde glijden. Zijn hand bleef rusten op haar borst, en ze haalde even diep adem. Haar lippen trilden zachtjes. Een kus op haar onderlip en een zachte beet daarin, zorgde voor een fijn gevoel dat ze kreeg, een gevoel dat ze wel maar moeilijk kon weerstaan. Ze huiverde even door de tintelingen en voelde hoe hij over haar onderbuik streek, met één vinger, en hij hierdoor een bom van emoties losmaakte bij haar. Ze liet zijn lippen even los en beet kort op haar lip, om haar ogen te sluiten en tegen zijn voorhoofd te leunen tegen het zijne. "Jezus, Niehiehieels", mompelde ze klagerig. "Je maakt me gek. Kom hierheen", fluisterde ze. Ze drukte haar lippen op de zijne, opende haar mond en liet haar tong bij hem naar binnen glijden, zette de kraan uit terwijl ze haar armen om hem heen sloeg, wandelde met hem zo de douche uit en duwde hem tegen de muur van de badkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Posts : 494

Profiel
Naam: Niels Marshall
Partner: -
Vereniging:

Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Niels en Sophia   Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Icon_minitimedi dec 28, 2010 9:03 am

Niels wachte maar met reageren op die vraag tot zijn missie geslaagd was. 'Mission accomplished.' Grijnsde hij vrolijk naar haar nadat ze zijn lippen had losgelaten. Al snel proefde hij haar lippen weer op de zijne, de zoete smaak deed hem voldoening geen zoutigheid meer hoewel dat ook best lekker had gesmaakt. Opeens voelde hij geen water meer vallen op zijn lichaam. Haar armen werden om zijn lichaam heen gelegd en uiteindelijk waren ze uit de douche en werd hij tegen de muur gedrukt. Hij streek zachtjes langs haar tong en voelde vanbinnen weer diezelfde tintelingen door zijn lichaam gaan. Huiverend haalde hij adem waardoor hij de kus even onderbrak om antwoord te geven. 'Tuurlijk zou ik niet trouwen met je alleen om de seks, leuk pluspunt wel. Maar ik zou met je trouwen omdat ik met je hou en ik je graag volledig de mijne zou maken. En als je dat wil testen, langer als een maand houd ik het misschien niet uit.' Glimlachte hij. Uiteindelijk bracht hij zijn lippen naar haar nek en begon daar zachtjes kusjes in te drukken, als hij het moest volhouden dan moest zij dat ook. Hij legde zijn hand weer op haar heup en plaatste de andere op de muur achter hem. Elke spier van hem was aangespannen en hij kon er niets aan veranderen waardoor hij dat echter zou kunnen laten ophouden. Tuurlijk relaxt wezen maar als hij dat ging doen dan liet hij alles over zich heen komen en tja dat was nu niet de bedoeling vond hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophia

Sophia


Posts : 439

Profiel
Naam: Sophia Rodriguez
Partner: You're my dream, Niels ♥
Vereniging:

Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Niels en Sophia   Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Icon_minitimedi dec 28, 2010 9:21 am

De jongen verbrak de kus na enkele seconden, duidelijk om antwoord te geven. Ondertussen bleef ze hem kusjes op zijn wang geven. Ze gniffelde even om zijn pluspunt en knikte bij zijn antwoord. Ik wil niet liever dan van jou zijn", mompelde ze liefjes en sloot haar ogen even genietend toen hij zachtjes zijn lippen in haar nek drukte, meerdere keren na elkaar. Ze huiverde even en sloeg haar ogen neer, terwijl ze zich meer tegen hem aan drukte. "Liefje, het gaat hier niet meer over een maand, over een week.. Ik hou het misschien zelfs nog maar enkele minuten uit", prevelde ze glimlachend tegen zijn lippen. Ze lief haar hand naar zijn onderbuik glijden en streelde hem daar even met haar vingertoppen, aarzelen bracht ze haar hand enkele seconden wat lager, grijnsde uitdagend naar hem en liet haar hand weer naar zijn onderbuik glijden. Ze zocht zijn lippen met de hare en drukte ze op zijn onderlip, beet kort op zijn onderlip en zoog er lichtjes op, waarna ze het niet kon laten even te glimlachen. Ze likte daarna met haar tong over zijn lippen, opende haar mond, en de zijne met haar lippen, deed even alsof ze haar tong bij hem naar binnen wilde laten glijden, maar deed het niet. Ze daagde hem gewoon uit en probeerde wat reacties van hem uit te lokken. Zijn warme, bedruppelde huid was onweerstaanbaar voor haar en haar vingertoppen streelden zachtjes over zijn borst en na een tijdje begon ze er op te tokkelen. "Of gaan je ouders helemaal uit je dak als ze horen dat we op de tweede dag dat we elkaar kenden, tot twee keer toe seks hebben gehad?", mompelde ze plagerig en drukte hem een kusje in zijn nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Posts : 494

Profiel
Naam: Niels Marshall
Partner: -
Vereniging:

Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Niels en Sophia   Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Icon_minitimedi dec 28, 2010 9:38 am

Kort lachte hij om haar woorden en beet even op zijn onderlip. 'Maar je wou toch pas wachten tot we getrouwd waren?' Sprak hij op een plagende toon tegen haar. Toen ze haar hand naar zijn onderbuik liet gaan leek het wel of de warmte gewoon haar hand volgde en zich nu over zijn gehele onderbuik verspreide waardoor hij het vrij warm kreeg. Toen ze echter voor die paar seconden haar hand lager bracht stokte zijn adem even. 'Damn.' Kreunde hij zachtjes. Dit ging niet lang meer duren daar was hij zeker van. Haar lippen gingen naar de zijne alleen raakte ze met de hare enkel zijn onderlip. Zijn hartslag versnelde en zijn ademhaling versnelde echter pas toen zij erin beet en er echter aan zoog. Meteen balde hij zijn vuist echter. Dit ging hem echt niet meer lukken, en aangezien ze nog net iets verder ging sloot hij zijn ogen even. Toen ze de kus echter op zijn lippen drukte hapte hij in op de poging om verder te gaan maar dat liet zij niet toe. Toen zijn lippen gelost werden ademde hij even diep in en luisterde naar het ritmische geluid van het getokkel op zijn borst. 'Weetje fuck hun gewoon. Maakt niet uit wat ze denken ik hou het niet meer uit.' Mompelde hij en trok haar dicht tegen zich aan. 'Weetje, wij gaan uitgeput zijn als we vanavond gaan feesten.' Zachtjes streek hij over haar onderbuik en glimlachte eventjes. Zachtjes bracht hij zijn handen naar haar wangen en drukte een zachte kus op haar lippen. 'Misschien kun je je nog inhouden tot vanavond na dat we naar de dancing zijn gegaan? Zo niet dan hebben we misschien wel een probleem.' Grijnsde hij dom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Niels en Sophia   Kamer van Niels en Sophia - Pagina 8 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer van Niels en Sophia
Terug naar boven 
Pagina 8 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Slaapvertrekken-
Ga naar: