Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Babbelbox

Ga naar beneden 
+47
Ruby
Lille
Regina
Emilie
Iris
Mia
Joël
Mike
Joey
Bibi
Yvan
Alain
Optimism
April
Noud
Claudia
Kenneth
Jacky
Maja
Chester
Fear
Nate
Stephanie
Emble
Sterre
Kate
Matt
Serena
Hyde
Charlene
Iana
Tyler
Kaley
Jazlyn
Lyron
Romeo
Zion
Ian
Ayanna
Sawyer
Esther
Nick
Virginia
Alice
Sarah
Ayse
Malin
51 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Ayanna

Ayanna

Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Babbelbox - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 5 Icon_minitimedi mei 10, 2011 10:44 am

Ik mijn niet zo boeiende dag dan ook maar vertellen.

Ten eerste versliep ik me, de wekker was wel gegaan maar met mijn slaperige hoofd heb ik die gewoon uitgezet en ben ik verder gaan slapen.. :') Gelukkig was ik wel op tijd, anders kon ik me morgen ook nog eens om 8 uur melden. --" Nouja toen Duits.. En toen hebben Remy en ik in onze werkboeken gekliederd. =D En over Glee gepraat.. Toen Aardrijkskunde, toen hebben Remy en ik in onze werkboeken gekliederd en over Glee gepraat, again. =D En toen daltonuur.. Hadden we een wiskunde toets die facking klote was en we hadden maar een half uurtje, van de 70, en ik was nog niet klaar. D: Voor die toets heb ik dan ook een 4,5 gehaald. =O Toen pauze, waarin Remy en ik weer over Glee hebben gepraat en ook geluisterd. =D En de promo van morgen gezien. En het vierde uur Wiskunde. Toen hebben Remy en ik over Glee gepraat en Glee geluisterd. =D Wauw, wat praten wij veel over Glee .. =D het laatste uur was beeldende vorming en dat is gewoon poep. :') En we hebben niet eens over Glee gepraat. =O En daarna was ik uit en toen ging Remy mee naar de manege. =D En toen dus bosritje gemaakt en met een meisje uit mijn les over Glee gepraat. =D En toen ging ik steeds zonder handen rijden want dat paard waar ik op reed volgde de groep wel.. En ook in volle rengalop, dat was echt super cool. <3 Nouja na paardrijden gegeten.. En Glee gekeken. =D En daarna gedoucht enzo en toen belandde ik weer bij nu.. En nu waag ik een poging om topics te beantwoorden maar mijn inspiratie is nog steeds een beetje doods.. En ik luister Glee. ^^ Doe vanavond alleen nog die van Ty denk ik en dan morgen de rest..

Nou dit was mijn mega saaie dag. 8D *is tot de conclusie gekomen dat ze .. best veel met Glee bezig is op een dag* .. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 5 Icon_minitimedi mei 10, 2011 6:47 pm

Ik zit nu in de trein naar school, echt vervelend dat ze hier geen wifi hebben trouwens... Ik ben echt moe, iedereen is weer aan het sproeien wat betekend dat je tot ongeveer 12 uur s'nachts het gebrom van een tracker motor hoort en om een uur of zes s'ochtends begint et weer --'
Zion

Zion

Profiel
Naam: Zion Delgadi
Partner: I'm going to put a goddamn smile on your face.
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 5 Icon_minitimewo mei 11, 2011 2:14 am

Zo, weer een mooie post gemaakt met Zion :3
Ayanna

Ayanna

Profiel
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 5 Icon_minitimewo mei 11, 2011 2:30 am

Volgens mij heb ik het voor elkaar gekregen om mijn teen te kneuzen.. Alweer. :') Ohnee, de vorige keer was ie gebroken.. Wieeeeeeeeeeeeeeh nu Glee kijken. =D
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene

Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 5 Icon_minitimewo mei 11, 2011 2:32 am

Whaha, Sobat is letterlijk helemaal wild van water! Volgens mij is hij in z'n vorige leven iets van een waterdier geweest, of het is z'n nieuwe beste vriend geworden xD We hebben zo'n zandschelp ding in de tuin staan. Echt geweldig om naar te kijken! Istie helemaal zeiknat, komt ie weer naar ons toegerend. Naja.. ben nu de filmpjes aan het overbrengen op de pc, dan straks op YT zetten. Zal ik ze straks hier plakken xD

EDIT: Heb de twee filmpjes op YT gezet, weet alleen niet hoe ik ze moet draaien via een programmatje ofzo. Dus zou je zelf maar even moeten draaien met je hoofd xD

Spoiler:

&

Spoiler:
Tyler

Tyler

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 5 Icon_minitimewo mei 11, 2011 3:39 am

Aaah die filmpjes <3 Wat schattig! Mijn hond is ook helemaal gestoord van water! Jammer genoeg ook van vieze moddersloten -.-

Dit is trouwens mijn hond:
Spoiler:

&
Spoiler:
Ayanna

Ayanna

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 5 Icon_minitimewo mei 11, 2011 3:53 am

Aaaahw die filmpjes zijn echt mega cute Didi. <3 Sobat is echt cool. 8D En jou hond is ook leuk Camee! Very Happy Ik heb een KIP die van water houdt.. xD

Grom. Ik ben moe en ongesteld en heb dus buikpijn/last van me rug en ik heb hoofdpijn en last van m'n teen en chagrijnig. En ik heb ruzie met m'n moeder, en nou heeft ze paardrijden afgebeld voor dinsdag. Sad GROM.

Zo, dat moest er even uit. :')
Ian

Ian

Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 5 Icon_minitimewo mei 11, 2011 4:12 am

Net 'The sun also rises' gekeken van TVD.
OMG, Zoo spannend! Ik heb nu ook zoveel zin in de Finale. Ik hoop dat Damon blijft leven ...
Sawyer

Sawyer

Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 5 Icon_minitimewo mei 11, 2011 4:33 am

Herp de derp derp derp 8D

Ik verveel me echt big time xD

... BIG TIME RUSH! 8D
Tyler

Tyler

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 5 Icon_minitimewo mei 11, 2011 5:49 am

@Esmée, oh vervelend! Ook dat ze paardrijden heeft afgebeld daarom =O

@Ian, als Damon dood gaat word ik écht boos xD
Malin

Malin

Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 5 Icon_minitimewo mei 11, 2011 5:51 am

Ugh morgen maar eventjes de huisarts bellen -.-''
Ian

Ian

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 5 Icon_minitimewo mei 11, 2011 5:52 am

Ty schreef:

Ik ga janken Sad
Ik zag een Tweet van Ian: Poor Damon.

Nu ben ik echt hyper ...
Alice

Alice

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 5 Icon_minitimewo mei 11, 2011 5:58 am

Je word hyper omdat je bijna moet janken? Hoe logisch xD

Tralalalala ik verveel me (aa) En ik was glee aan het kijken stopt ie 6 minuten voor het einde en zegt dat mijn tijd verstreken is --'
Malin

Malin

Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 5 Icon_minitimewo mei 11, 2011 5:58 am

Ian schreef:
Ty schreef:

Ik ga janken Sad

Nu ben ik echt hyper ...

OMFG get a grip on yourself XD Laughing het is maar een serie ...
Ian

Ian

Profiel

Alice schreef:
Je word hyper omdat je bijna moet janken? Hoe logisch xD

Jha, he?

BTW, ik ben weg Wink
Later folks Smile
Tyler

Tyler

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 5 Icon_minitimewo mei 11, 2011 6:02 am

Ian schreef:
Ty schreef:

Ik ga janken Sad

Nu ben ik echt hyper ...

Ja die zag ik ook.. Daarna was 'Poor Damon' bijna 18 uur een TT wereldwijd ;p
Dit kunnen ze gewoon niet laten sterven <3:
https://www.youtube.com/watch?v=LPQZGwf8R7A
Ayanna

Ayanna

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 5 Icon_minitimewo mei 11, 2011 6:36 am

Hm.. Ik ga mn post voor Ty afmaken, waar ik gisteravond al aan begonnen was maar toen viel ik in slaap 8D, en dan ga ik slapen.. Ben echt moe en beneden heb ik toch alleen maar ruzie met m'n ouders. --"
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene

Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 5 Icon_minitimewo mei 11, 2011 11:27 am

Hmm.. vind het wel weer eens tijd om naar bed te gaan! Morgen weer leren! Very Happy Waarom zet ik er een vrolijke glimlach achter? Thinking

En hopen dat het net zoals vandaag (eigenlijk is het gisteren) weer lekker weer word en dat Sobat weer gaat spelen in het water! Very Happy

~Truste and sweet dreams! «33 ♥️
Tyler

Tyler

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 5 Icon_minitimewo mei 11, 2011 10:22 pm

Lekker de hele week amper les, had er vandaag 2 en maandag weer 2.. De klassieke reizen zijn deze week, dus héél veel leraren weg Very Happy .
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 5 Icon_minitimewo mei 11, 2011 10:45 pm

Zo karakter beschrijving gemaakt, straks maar eens mijn eerste rpg post Smile .
Esther

Esther

Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 5 Icon_minitimedo mei 12, 2011 4:10 am

Voor degene die niet in het 'Die Hard' topic zitten, zet ik het hier eventjes neer. Sorry voor de mensen die niet in Die Hard zitten, of er toevallig nieuwsgierig naar zijn kunnen altijd een vraagje of iets er stellen. Maar voor Christian en Chle zet ik het hier even neer. Vooral omdat ik geen zin heb om het naar álle accounts te sturen van de twee, ik ook geen idee heb wie dat allemaal wel niet zijn. Dus:

Klikje!

Sorry voor de rest, als dit je irriteert!
Matt

Matt

Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Matt Hudson
Partner: I think I'm too shy for a girlfriend..
Vereniging: x.

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 5 Icon_minitimedo mei 12, 2011 6:19 am

Ik ga binnenkort hopelijk een groep aanvragen. Denkik. Hoopik.
Het word een groep vrienden, eigenlijk zoals Famous ook al is.. Maar er is niets anders meer om uit te kiezen, slecht en goed zijn er beide al. En dan opgericht door Lyron! Is hier misschien interesse voor of kan ik het beter laten Razz?
Een groep oprichten met Ruby zal het ook niet worden.. Al het slecht hier zit al in Die-Hard =/
Kate

Kate

Profiel
Naam: Katherine Samudra
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 5 Icon_minitimedo mei 12, 2011 6:23 am

Ik zou er op zich wel bij willen, met Alice dan denk ik en anders misschien met Kate.. (aa) Het is wel leuk dat er een vereniging ofzo bij komt, want twee is eigenlijk best weinig weinig xD
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah

Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 5 Icon_minitimedo mei 12, 2011 6:25 am

@ Matt;
hm.. ik denk dat het gaat om een bepaald type mensen dat je in een groep wilt hebben. Famous zie ik als een stel gezellige, spontane mensen: gewoon echte teenagers die lol willen maken enzo Very Happy Als je een groep wilt oprichten met Lyron, zie ik daar eigenlijk het type mensen dat in Famous zit op af komen, maar die zitten dus al in Famous xD En ik denk niet dat ze Famous achter zich laten voor een compleet nieuwe groep :/
& sukkels of bad-guys zijn niks voor een groep als die van Lyron, dus ik vraag me af wie of wat je dan nog over houdt, en of je het dan red er een goede groep van te maken.. xd
Matt

Matt

Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Matt Hudson
Partner: I think I'm too shy for a girlfriend..
Vereniging: x.

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 5 Icon_minitimedo mei 12, 2011 6:26 am

Ja dat vond ik dus ook nogal weinig Razz!
En.. Het lijkt me leuk om (misschien klinkt het een beetje egoïstisch..) af te spreken dat de groep elkaar al kent. Lyron en Ty kennen elkaar ook van Italië, en het zou leuk zijn als Lyron daar meer vakantiegangers had leren kennen. Zo heeft de groep zegmaar wel een basis, en zijn het niet een paar volstrekte vreemdelingen die in een groepje zijn gestopt xD

@ Sarah: vind ik dus ook.. daarom wilde ik weten of er genoeg animo voor is (aa')
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 5 Icon_minitime

Babbelbox
Terug naar boven 
Pagina 5 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: