Hmm... ik heb nu in twee topics gepost. Met een beetje geluk lukt het me nog in een derde topic te posten, voor ik ga. Alleen even bedenken wel topic dat word xD
Met Kaley
Nick
Profiel Naam: Nick di Destino Partner: - Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox zo mei 08, 2011 8:49 am
Dat wou ik idd gaan doen maar toen 'moest' ik al gaan, dus had geen tijd meer om te posten. Nu ook niet, want ik zit op m'n mobiel Dus ik post morgen bij Kaley (aa)
Tyler
Profiel Naam: Tyler James Moore Partner: Emilie Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox zo mei 08, 2011 8:50 am
Noh, morgen school :\
Ayanna
Profiel Naam: Ayanna Andersson Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore. Vereniging: -
Onderwerp: Re: Babbelbox zo mei 08, 2011 8:59 am
Waarom moet iedereen me daar nou steeds aan herinneren? D:
Onderwerp: Re: Babbelbox zo mei 08, 2011 10:00 am
Ja, leuk
Ayanna
Profiel Naam: Ayanna Andersson Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore. Vereniging: -
Onderwerp: Re: Babbelbox zo mei 08, 2011 10:06 am
Zo, gepost met Ayanna .. Eigenlijk moet ik ook nog posten met Ayse maar dan wordt het weer zo laat en dan kan ik morgen m'n bed niet uitkomen. :')
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox zo mei 08, 2011 10:54 am
Errmm.. het word al laat.. Niet dat ik moe ben, maar gewoon omdat ik morgen weer vroeg op moet (vrijwillig). Ik ga de hondjes uitlaten enzo! Vinnik leuk Alleen jammer dat Sobat nog niet 100% zindelijk is, anders kon ik ietsje langer uitslapen.. Achja, het hoort bij xD Hij was wat ziekjes vandaag, had vuile maag, Sobat. Komt ervan als hij onderweg tijdens het uitlaten of in huis gewoon van alles opvreet, wat hij maar tegen komt. Van steentjes tot onkruid en van stofjes tot beestjes. Best ranzig, maar oke xD Dus ik ben slapen!
~Truste and sweet dreams! «33
PS. Ja, ja. Ik ben Didi x.x
Zion
Profiel Naam: Zion Delgadi Partner: I'm going to put a goddamn smile on your face. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox zo mei 08, 2011 6:10 pm
Vandaag school! Nee!
Tyler
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 09, 2011 2:17 am
Zooo even al mijn topics posten ^^ . Eerste schooldag lekker overleefd en eigenlijk was het heel leuk weer..
Ja noem me maar gek dat ik school leuk vind (A)
Ayanna
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 09, 2011 4:19 am
Ik vond school ook niet zo verschrikkelijk en had toch maar een kort dagje.
Hm.. Nou heeft een vriendin geregeld dat ik straks heb afgesproken met een jongen.. :')
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 09, 2011 4:36 am
*Vloek* Ik moet nog dingen afmaken voor school en Duits is klote T.T
Hyde
Profiel Naam: Hyde Evans Partner: I was prayin' that you and me might end up together, it's like I'm wishing for rain as I stand in the desert, but I'm holding you closer than most, 'cos you are my heaven. Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 09, 2011 4:37 am
Ik heb zin om te RPG'en, maar ik weet dat ik toch na 3 posts geen zin meer heb xD
Serena
Profiel Naam: Serena Wilson Partner: x. Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 09, 2011 5:08 am
Dit vind ik zó snoezig! ;3
Hyde
Profiel Naam: Hyde Evans Partner: I was prayin' that you and me might end up together, it's like I'm wishing for rain as I stand in the desert, but I'm holding you closer than most, 'cos you are my heaven. Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 09, 2011 5:16 am
Serena
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 09, 2011 5:21 am
Hij heeft echt hele erge driehoekige wenkbrouwen ._.
Hyde
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 09, 2011 5:30 am
Weet je dat dat ook het eerste was wat door mijn gedachten ging? xD
Ayanna
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 09, 2011 6:52 am
Ieuw, de vrouw die nu bij De Wereld Draait Door vertelt over dat ze een moord gepleegd heeft.. Die woont in mijn wijk, echt een paar straten verderop. O.o
Malin
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 09, 2011 8:02 am
Hyde schreef:
Weet je dat dat ook het eerste was wat door mijn gedachten ging? xD
Nee, maar dat weet ik nu wel.. *flauw* Echt, het zijn echt gewoon driekhoekjes! xD
Iana
Profiel Naam: Iana Partner: None. Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 09, 2011 8:04 am
Dat filmpje is zeuw droog ! XD
Ik verveel me zwaaaaaar ... ö
Tyler
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 09, 2011 8:21 am
Ayanna schreef:
Ieuw, de vrouw die nu bij De Wereld Draait Door vertelt over dat ze een moord gepleegd heeft.. Die woont in mijn wijk, echt een paar straten verderop. O.o
Ugh, dats creepy
Ayanna
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 09, 2011 8:26 am
Nogal ja.. Ze had een man vermoord omdat die haar dochter had verkracht.. Maar die dochter van die vrouw zit in de bak en is een junk, dus haar kinderen wonen nu bij die vrouw die die moord heeft gepleegd.. En haar man lijkt op een indiaan.