Profiel Naam: Ayanna Andersson Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore. Vereniging: -
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 09, 2011 11:17 am
I know, dubbelpost, maar ik moet het gewoon even kwijt.. :')
DENK AAN LEUKE DINGEN, DENK AAN LEUKE DINGEN!
M'n ouders liggen weer eens te krikken.. O.o
Zion
Profiel Naam: Zion Delgadi Partner: I'm going to put a goddamn smile on your face. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 09, 2011 7:15 pm
School weer.. leuk ;-;
Nick
Profiel Naam: Nick di Destino Partner: - Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 09, 2011 7:40 pm
Het is echt belachelijk warm in mijn kamer --' Ik kon gewoon niet verder slapen omdat het zo warm is, heb ik de eerste drie uur vrij word ik om half 8 wakker xD
Ayanna
Profiel Naam: Ayanna Andersson Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore. Vereniging: -
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 09, 2011 8:50 pm
Aaaah die sneakpeak van Glee is echt leuk. <3 Je moet toch wat in de pauze. =D
Nick
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 09, 2011 8:52 pm
De sneakpeak van Glee? (aa) Damn ik moet over twintig minuten gaan, blegh heb geen zin in school --'
Ayanna
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 09, 2011 8:57 pm
Jaa dat Artie Isn't She Lovely zingt voor Brittany, zooo lief. <3
Nick
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 09, 2011 8:58 pm
Die aflevering is toch nog niet uit? Die komt toch morgen pas? o.0 Dat liedje had ik trouwens al wel gehoord, ik wil de aflevering echt graag zien (aa)
Ayanna
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 09, 2011 9:04 pm
Klopt, maar dat nummer staat al op YouTube. =D
Bluh, we moeten met Aardrijkskunde een aflevering kijken van Klokhuis en dat is saaai. --"
Alice
Profiel Naam: Alice Pioggia Partner: Nobody said it was easy.. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 09, 2011 9:08 pm
Oké, dat had ik al gezien ^^ Komt Jesse trouwens terug? o.0
Beter dan luisteren naar de leraar? xD Bah ik moet zo echt gaan, tot het 8ste naar school --' Nouja wel beter nu ik de eerste drie uur vrij heb (aa)
Ayanna
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 09, 2011 9:13 pm
Jaaaa. =O En dan gaat ie Rolling in the Deep zingen met Rachel.
Hm, nee, het is echt een saaie afleverig.. Over veenlandschap ofzo. :')
Serena
Profiel Naam: Serena Wilson Partner: x. Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox di mei 10, 2011 7:25 am
Ik vind, dat een zanger of zangeres pas écht goed is als deze emoties erin kan verwerken die je raken of meeslepen.. =D Dus niet alleen een mooie stem zoals de meeste zangers/zangeressen vandaag de dag hebben.. Er is namelijk 1 liedje die me bij één bepaalde zin steeds opnieuw raakt, die is zo goed gezongen !
Een klootzak in de auto vond het niet nodig om voor een rood stoplicht te stoppen. Dus meneer reed kei hard door terwijl ik midden op de weg fietste. Als ik niet geremd was had hij me vol geraakt. Het heeft maar een paar tientallen centimeters gescheeld of ik was geschept.
Ik schrok me haast een ongeluk. Ik wed dat hij harder dan 60 km/uur reed. En ik weet zeker dat ik door groen reed ... Jammer dat ik het kenteken niet heb gezien. Herinner me alleen dat het een klein goudgeel autootje is. Ik reed gewoon netjes door groen.
Pas toen ik thuis kwam kwamen de tranen. Ik was echt zo geschrokken. Het is een weg waar je eigenlijk maar 50 km/uur mag rijden, maar ik denk dat die gozer wel 80 km/uur reed. Als ik niet had geremd ... Dan had ik hier nu niet gezeten. Dat besef kwam pas toen ik thuis was en begon te vertellen over wat ik net had meegemaakt. Begon van schrik spontaan te huilen. Godsamme. Nog geen paar maanden geleden is mijn overbuurmeisje daar ook aangereden door een hufter die haar met 80 km/uur had geschept. Zij is er nog heel goed vanaf gekomen ... Wat mij betreft mogen ze daar vaker controleren op snelheid, want dit was ongehoord. En hij remde ook niet, maar reed gewoon kei hard door.
Mijn ouders vroegen nog: heb je het kenteken gezien? Die heb ik helaas niet gezien. Hij ging te snel en ik was te geschrokken en kwaad om daar op te letten. Het eerste wat door mijn hoofd was: Goddank ik leef nog.
Podverdomme >< Ben helemaal van de rel ...
Ayanna
Onderwerp: Re: Babbelbox di mei 10, 2011 9:26 am
Wow, heftig Denise. =O
Net met paardrijden staken we een fietspad over en we hadden ook gewoon uitgekeken. Er moesten nog twee oversteken, ik en een ander meisje. Komt er een fietser aan scheuren, en niet denken dat 'ie stopt.. Nee joh, fietst gewoon door, de paarden gaan wel aan de kant toch..? Toen belandde ik bijna in de sloot en een ander paard klapte bijna achterover omdat die uit moest wijken voor de fietser..
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox di mei 10, 2011 9:54 am
@Malin, het is ook niet normaal hoe mensen tegenwoordig in het verkeer rondracen. Zelfs in woonwijken gaan ze pittig hard hoor. Vandaar dat ik meestal ook vier keer uit m'n doppen kijk voordat ik ergens oversteek of dat er niemand aanscheurt als het stoplicht op groen staat. Gaat het weer een beetje? (:
Wauw! Heb weer een leuke avond gehad op de hondenclub KCWF. Was er voor puppy cursus, de tweede les theorie van de drie. Over 2 weken begint de praktijk eindelijk. Maargoed, ik zag haar weer en was vet gezellig over het algemeen met de hele zaal. (Zitten ongeveer 40 mensen, waarvan dan tijdens de praktijk dat dan in 4 groepen worden verveeld) De meeste informatie die de instructeur vertelde, ken ik natuurlijk al omdat m'n ma zelf ook instructeur is. Maar evengoed is het hartstikke leuk en interessant om naar te luisteren. En in de lange pauze ging ik ffies frisbeeën, met de man van een vrouwelijke stagiaire daar, echt leuk koppeltje. Maar ik krijg daardoor weer de smaak te pakken en verlang stiekem weer om op frisbee-lessen te gaan. Baal ervan dat ik een maandje geleden, ongeveer, niet meer opnieuw begonnen ben. Komt vooral omdat ik nu examens aan m'n hoofd heb, maar af en toe vrije tijd is ook prima. En evengoed frisbee ik nog wel met Kess in het park, maar het is toch anders... Anders dan het menselijke contact en dat je de leuke worpen en doggydance trucjes weer doet. Waarbij ik dan meestal vol trots laat zien dat ik het dan al kan
Naja goed, dat was mijn verhaaltje weer xD
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox di mei 10, 2011 10:27 am
Charlene schreef:
Haha, Dianta's dagelijkse dagoverzicht..
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox di mei 10, 2011 10:29 am
Sarah schreef:
Charlene schreef:
Haha, Dianta's dagelijkse dagoverzicht..
+1
Correctie: Drie uurtjes van m'n avond xD
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox di mei 10, 2011 10:30 am
Sarah schreef:
Charlene schreef:
Haha, Dianta's dagelijkse dagoverzicht van 3 uurtjes..