Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Babbelbox

Ga naar beneden 
+47
Ruby
Lille
Regina
Emilie
Iris
Mia
Joël
Mike
Joey
Bibi
Yvan
Alain
Optimism
April
Noud
Claudia
Kenneth
Jacky
Maja
Chester
Fear
Nate
Stephanie
Emble
Sterre
Kate
Matt
Serena
Hyde
Charlene
Iana
Tyler
Kaley
Jazlyn
Lyron
Romeo
Zion
Ian
Ayanna
Sawyer
Esther
Nick
Virginia
Alice
Sarah
Ayse
Malin
51 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Zion

Zion


Posts : 69

Profiel
Naam: Zion Delgadi
Partner: I'm going to put a goddamn smile on your face.
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 07, 2011 11:44 am

Romeo.. Jazyln.. Vera.. De rest weet ik niet Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Jazlyn

Jazlyn


Posts : 451

Profiel
Naam: Jazlyn Varlow
Partner: What Do You Take Me For
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 07, 2011 12:00 pm

ik had er best wel veel eigenlijk :'D maar ik ben ze allemaal vergeten.
Mijn favo account is Jazlyn aka le slet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zion

Zion


Posts : 69

Profiel
Naam: Zion Delgadi
Partner: I'm going to put a goddamn smile on your face.
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 07, 2011 12:02 pm

Mijn favo accounts is Sawyer. Maar daar voel ik me verplicht tot, want dat is mijn mod account xD
Jazlyn is ook het coolst D: Waarom typ ik steeds Jazyln? TuT
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 07, 2011 12:07 pm

Dat zou wel grappig zijn. Maar met een ritueel en een kat denk ik eerder aan.. de kat die in de kookpot beland Surprised. En dat is geen leuke gedachte xd.
Lol, jouw kat heeft zo te zien ook al een paar gekke gewoontes Laughing

Omg.. Hoe weet je wanneer je te veel met engels bezig bent? Als je een post schrijft en het engelse woord wel weet, maar het nederlandse woord ervoor vergeten bent Surprised. Ik moest het serieus opzoeken met google vertalen. Heb ik de laatste tijd steeds vaker xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 07, 2011 12:10 pm

Ik denk dat ik voor vandaag genoeg gedaan heb... qua leren en posten en al die stuff. Morgen weer een nieuwe dag! Dus ik ben slapen. Ben benieuwd naar m'n droom! Er stond in m'n horoscoop dat er een boodschap in m'n dromen zou zijn, dus ben erg nieuwsgierig!

~Truste and sweet dreams! «33 ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 07, 2011 12:12 pm

Een grote booschap, of een kleine boodschap =D?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zion

Zion


Posts : 69

Profiel
Naam: Zion Delgadi
Partner: I'm going to put a goddamn smile on your face.
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 07, 2011 12:12 pm

Ben ik toch niet de enige! Surprised Dat heb ik ook altijd. Ik moet echt heel vaak vertalen.nu gebruiken om m'n woordje te zoeken xD Ik zat vandaag nog "Dad, what's the Dutch woord for 'catflap'?" en me vader zo "o-o.. kattenluikje?" oh, yes yes. xD Maar ik heb een goeie smoes, want ik spreek al heel mijn leven Engels Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 07, 2011 12:16 pm

Ja precies xd.. En voor jou is het ook wel logisch! Jij komt ook uit engeland, toch? (aa') En je hebt engelse familie xd..
Maar ik.. ik ben gewoon raar xd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zion

Zion


Posts : 69

Profiel
Naam: Zion Delgadi
Partner: I'm going to put a goddamn smile on your face.
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 07, 2011 12:18 pm

Ik kom uit Engeland en ik heb een geheel Engels sprekende familie, maar ik ben zelf geboren in Nederland en mijn eerste woorden en zinnen waren Nederlands :3

En ja, dat ben je. Maar dat kan ook positief zijn! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 07, 2011 12:30 pm

@ Jeanine: Woeii dan zijn we samen raar, dat heb ik namelijk ook best vaak en ik ben 'gewoon' Fries. 8D

BLUB IK BEN EEN VIS.

Hihi, en supermelig. :Z
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Kaley

Kaley


Posts : 20

Profiel
Naam: Kaley Cuoco
Partner: L.A. Powder
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 07, 2011 12:37 pm

Zion schreef:
Ben ik toch niet de enige! Surprised Dat heb ik ook altijd. Ik moet echt heel vaak vertalen.nu gebruiken om m'n woordje te zoeken xD Ik zat vandaag nog "Dad, what's the Dutch woord for 'catflap'?" en me vader zo "o-o.. kattenluikje?" oh, yes yes. xD Maar ik heb een goeie smoes, want ik spreek al heel mijn leven Engels Cool

Catflap is wel echt een heel sweet woord =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Zion

Zion


Posts : 69

Profiel
Naam: Zion Delgadi
Partner: I'm going to put a goddamn smile on your face.
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 07, 2011 12:38 pm

Kaley schreef:
Zion schreef:
Ben ik toch niet de enige! Surprised Dat heb ik ook altijd. Ik moet echt heel vaak vertalen.nu gebruiken om m'n woordje te zoeken xD Ik zat vandaag nog "Dad, what's the Dutch woord for 'catflap'?" en me vader zo "o-o.. kattenluikje?" oh, yes yes. xD Maar ik heb een goeie smoes, want ik spreek al heel mijn leven Engels Cool

Catflap is wel echt een heel sweet woord =3

Ja maar als jij het zegt klinkt het meteen vunzig xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 07, 2011 12:42 pm

+1 xd..
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 07, 2011 12:59 pm

Oh en als we het dan toch over rare katten hebben, die van mij is echt mega gestoord. =D
Hij lust werkelijk álles, van komkommer tot alcohol, maaar hij lust geen vlees. xD En hij kan kunstjes, maar alleen als 'ie er wat lekkers voor krijgt. 8D En hij wil niet via de schutting de tuin uit, nee, wij moeten de poort voor hem open doen. :') En hij wil alleen via de voordeur naar binnen en via de achterdeur naar buiten.

Woeii, issie raar of issie raar? I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 07, 2011 10:14 pm

Jup, je kat is raar xd..
Óf lui en vegetarisch! Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Zion

Zion


Posts : 69

Profiel
Naam: Zion Delgadi
Partner: I'm going to put a goddamn smile on your face.
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 07, 2011 10:16 pm

Ik heb altijd jeukjes in mijn oog. scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 08, 2011 12:45 am

Oh ik heb dat precies hetzelfde, ik weet vaak worden in het engels en dan weet ik gewoon niet hoe je dat in het nederlands zegt O.o

Zin om te posten, maar even geen inspi voor een depri topic. Sorry Esmée, ik doe hem vanaaf of morgen Smile .
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 08, 2011 12:47 am

No problemmmm, ik moet toch huiswerk maken. Wat ik ook aan het begin van deze vakantie had kunnen doen.. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 08, 2011 12:48 am

Hmm ik heb studie ontwijkend gedrag, dus ik ga tóch maar posten ^^ .
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 08, 2011 12:52 am

Hahaha. Razz Ik moet nog een geschiedenis presentatie voorbereiden. DUS Remy, meldt je. :') En ik moet nog Nederlands maken.. En nog scheikunde/natuurkunde.. Maar ik ben moe want ik sliep vannacht pas om half 4, sliep bij een vriendin, en om 11u ging haar wekker alweer. o.O En eigenlijk moet ik ook nog m'n kamer opruimen en de kippen/konijn een schoon hok geven.. Damn ik heb nog een week vakantie nodig. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 08, 2011 3:16 am

Woow, die boodschap in m'n droom vannacht sloeg totaal nergens op!

Eerst reed ik met m'n moeder in onze auto, het was niet duidelijk te zien wie van ons er nou reed? Toen reden we door een tunnel, zo'n fietstunnel... gingen we heel sloom, nauwelijks omhoog. We zouden naar een verjaardag van m'n nichtje gaan, rond 4 uur 's middags, terwijl in de e-mail stond dat het om 11 uur begon ofzo. Toen begon ineens m'n moeder over m'n beige-kleurige broek te mopperen dat ik een spijkerbroek aan moest, waarom wist ik niet? En toen viel die droom uit.

De tweede droom ging over Spencer, van iCarly, dat hij veranderde in een aap om de zoveel tijd. En dat Spencer dan begon te lullen over dat als hij binnen 24 uur geen middel kreeg ofzo, dat hij dan voorgoed een aap zou blijven. Het was trouwens iets van een vloek, wat de aap zelf had gecreëerd. Vervolgens viel die droom ook uit, werd ik vermoeid en klef warm wakker.

Jongeh, wtf.. betekent dat?!

Naja.. ik ga douchen o.o (Ben pas net 3 uurtjes op xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 08, 2011 3:44 am

Eindelijk klaar met mijn hw o.0 Nu kan ik gaan posten, alleen nog even bedenken waar ik eerst ga posten ik moet in aardig wat topic's reageren...

Zeilen gister was trouwens, echt geweldig Very Happy Er stond een aardig windje, en we gingen dus aardig hard en soms ook behoorlijk schuin ^^ Het enige wat wat minder was, was dat mijn zusje elke keer als we schuin gingen, en we [meestal me vader/moeder, me broer en ik] half over boord moesten hangen -met onze voeten onder van die banden om de boot wat rechter te krijgen- keihard ging schreeuwen, en huilen omdat ze bang was dat we omvielen --' Dus me ouders bleven maar zeggen dat dat niet kon, het kan wel maar dat gaan we haar natuurlijk niet vertellen. In elk geval we waren bijna weer bij de camping haven waar we onze boot hadden gehuurd, zien we dat een zelfde soort zeilboot als de onze, een randmeer, die we eerder al langs hadden zien komen op zijn kant licht. Dus wij na een korte aarzeling er heen varen, vragen of ze hulp nodig hadden. Ze hadden hem al een keertje, wonder boven wonder, rechtop gekregen maar toen viel ie weer om. Die man steekt zijn duim om, maar zegt verder niks. Dus wij blijven in de buurt dobberen, er is onderhand ook een andere zeilboot aan komen varen beginnen de mensen op die twee zeilboten die andere staat onderhand weer recht maar licht half onderwater xD Met elkaar te praten, in het Frans xD Uiteindelijk hebben ze wel gered de boot overeind te houden, maar me zusje die eersta an het roer zat durfde niet meer te sturen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 08, 2011 4:03 am

Ik verveel me .. --
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 08, 2011 6:03 am

Hm, huiswerk af, nou eindelijk antwoorden. bounce Wauw, die smiley is echt verneukt. 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 08, 2011 6:43 am

Hmm... ik heb nu in twee topics gepost. Met een beetje geluk lukt het me nog in een derde topic te posten, voor ik ga. Alleen even bedenken wel topic dat word xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Babbelbox - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Babbelbox
Terug naar boven 
Pagina 2 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: