Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Babbelbox

Ga naar beneden 
+47
Ruby
Lille
Regina
Emilie
Iris
Mia
Joël
Mike
Joey
Bibi
Yvan
Alain
Optimism
April
Noud
Claudia
Kenneth
Jacky
Maja
Chester
Fear
Nate
Stephanie
Emble
Sterre
Kate
Matt
Serena
Hyde
Charlene
Iana
Tyler
Kaley
Jazlyn
Lyron
Romeo
Zion
Ian
Ayanna
Sawyer
Esther
Nick
Virginia
Alice
Sarah
Ayse
Malin
51 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimewo mei 04, 2011 9:04 pm

Hmm gaan bedenken hoe ik moeders vertel dat ik een 4.6 heb gehaald voor een toets *denk*
Ik had me wel meer gericht op een herkansingstentamen dus daar is veel meer tijd en moeite ingestoken, maar goed ... Dit is wel flink balen >< afijn eerst ontbijten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedo mei 05, 2011 11:48 am

Yay, ik ben thuissss. =D Bevrijdingsfestival was echt top, op een aanvaring met een ontzettend dronken meisje en het feit dat ik half werd aangerand door een of andere stonede gast, gezellig met Remyyyy. Very Happy Damn.. Ik ben echt niet moe. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedo mei 05, 2011 11:49 am

Ayse schreef:
Yay, ik ben thuissss. =D Bevrijdingsfestival was echt top, op een aanvaring met een ontzettend dronken meisje en het feit dat ik half werd aangerand door een of andere stonede gast, gezellig met Remyyyy. Very Happy Damn.. Ik ben echt niet moe. :')
Hahahha, dit wordt bijna eng.. xD
Ook al naar Museumplein, nu ook naar bevrijdingsfestival.. Waren jullie ook naar Haarlem? =D
Jeanine en ik wel >=D
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedo mei 05, 2011 11:50 am

Haha nee, Remy en ik waren gewoon in Almere. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedo mei 05, 2011 11:54 am

Hahaha, oh jammer.. Anders vond ik het wel érg toevallig =D
Maar wel gezellig gehad zo te horen? (:

Bij ons was het nogal.. een hippiefestival xd Het was echt anders dan wat ik ervan had verwacht, maar misschien probeerde ik het teveel te vergelijken met koninginnedag in Amsterdam xD We zaten gewoon allemaal relaxed op zo'n groot grasveld in de zon enzo.. De line-up van artiesten was alleen niet zo goed & ik vond de sfeer na een tijdje tegenvallen, maar gelukkig stelde Jeanine voor om nog even te blijven, en dat was uiteindelijk echt super! Very Happy
Vooral het optreden van de Baseballs was echt te gek, en we zijn op de terugweg nog even de kermis op gegaan in Haarlem xD Al met al een best leuke dag gehad.. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedo mei 05, 2011 12:04 pm

Hier waren wel leuke artiesten. Miss Montreal, Go Back To The Zoo, Ben Saunders, een Bob Marley tribute band, Krystl, Partysquad, the Opposites en nog wel meer maar alleen deze heb ik gezien. Geweldig trouwens om te horen hoe Ben Saunders wordt uitgekotst achter zijn rug om. Very Happy *duidelijk niet zo Ben-fan*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedo mei 05, 2011 8:50 pm

Hahah oh hey, dan hadden jullie eigenlijk leukere artiesten dan dat wij hadden.. xD Vooral de Bob Marley tribute band had me echt super cool geleken Very Happy
Bij ons stonden the Red17, Frankie & The Heartstrings (beiden nogal onbekend, maar Frankie & zijn crew waren wel cool Very Happy), Waylon, Ben Saunders, Triggerfinger, the Baseballs, Dazzled Kid en aan het einde nog Kate Nash en Ben l'Oncle Soul, maar die hebben we niet meer meegemaakt Razz

Hahaha xD Bij ons sloeg Ben trouwens ook niet zo aan, iedereen stond maar wat te staan.. xd En hij pikte het nummer van Alain Clark ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedo mei 05, 2011 9:25 pm

Goedemorgen iedereen Very Happy

Wow, echt super veel mensen zijn naar een bevreidingsfestival gegaan o.0 Als ik geld had gehad, was ik mee gegaan met me vriendinnen naar het bevreidingsfestival in Zwolle... Helaas had ik geen geld --'

Zo zangles, en daarna werken. Dus betwijfel of ik vandaag tijd heb om te posten (aa)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedo mei 05, 2011 11:38 pm

Sarah schreef:
Hahah oh hey, dan hadden jullie eigenlijk leukere artiesten dan dat wij hadden.. xD Vooral de Bob Marley tribute band had me echt super cool geleken Very Happy
Bij ons stonden the Red17, Frankie & The Heartstrings (beiden nogal onbekend, maar Frankie & zijn crew waren wel cool Very Happy), Waylon, Ben Saunders, Triggerfinger, the Baseballs, Dazzled Kid en aan het einde nog Kate Nash en Ben l'Oncle Soul, maar die hebben we niet meer meegemaakt Razz

Hahaha xD Bij ons sloeg Ben trouwens ook niet zo aan, iedereen stond maar wat te staan.. xd En hij pikte het nummer van Alain Clark ;o

Oeh the Baseballs lijken mij echt supervet. =D Die Bob Marley gasten waren indd super cool. 8D

Bij ons deed ie ook een nummer van Alain indd, This Ain't Gonna Work. Echt joh, ik ging hélemaal stuk. In ze face ging iedereen helemaal leuk en enthousiast doen, maar zodra hij weg was en de Partysquad vroeg hoe Be Saunders was, echt het héle plein riep BOEEEEE. Geweldig. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimevr mei 06, 2011 5:28 am

Hmm.. het leek weer even actief te worden op MH, maar blijkbaar zakt dat weer een beetje af. Jammer maar dat komt vanwege die klote examens waarschijnlijk en andere dingen van school, blablabla. Ik zou eigenlijk al moeten leren, maar ik vier liever vakantie (a) Dus volgende week maar, heb toch nog een week vrij.

PS. Klik hier eventjes op en reageer even (aa):
Klikje
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimevr mei 06, 2011 7:31 am

Morgen ga ik zeilen Very Happy Ik heb er echt zin in, de laatste keer dat we hebben gezeild was vorige jaar. Eerst zouden we deze hele vakantie gaan, maar et ging niet door Sad Nu gaan we gewoon morgen een dagje ^^ Hopen dat de zon schijnt, en er een lekker windje staat zodat er wel wat aan is (aa)

Zonet me 400ste post met Nick geplaats Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimevr mei 06, 2011 10:56 am

@Daphne: Woeii veel plezier met zeilen morgen. =D

Hm.. *twijfelt of ze een topic open gaat gooien* Ik heb zin om te RPG'en.. Maar ik heb geen inspiratie. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimevr mei 06, 2011 11:04 am

Hmmm.. had vanavond 'Mijn man kan alles' gekeken, was vergeten dat Hancock op een net lager draaide, dus had die nog van tien tot half elf gekeken en daarna Men in Black II. Die blijft een klassieker gewoon! Vooral Frank is genius! Maarja hij duurde tot vrij laat, lig nu pas in bed en het is tijd om te gaan slapen! >:]

~Truste and sweet dreams! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimevr mei 06, 2011 12:29 pm

Damn, het is al zaterdag. Dag dag, vakantie Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimevr mei 06, 2011 12:55 pm

ZEG DAT NOU NIET! D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimevr mei 06, 2011 7:47 pm

Woew we zijn al bijna in Friesland Very Happy We zijn nu al bijna anderhalf uur onderweg, gelukkig hoeft me zusje niet meer in een kinderzitje dus hebben we wat meer ruimte op de achterbank ^^
En het is echt heerlijk weer Smile
Dankje Esmee (het lukt me op me mobiel niet accenten op de letters te zetten --') En toen was me zusje met haar hoofd op mijn schouder in slaap gevallen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimevr mei 06, 2011 10:15 pm

Woesh !
Ik zal vandaag niet posten omdat ik druk ben Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimevr mei 06, 2011 11:28 pm

Bedankt voor de informatie, of zo. :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Zion

Zion


Posts : 69

Profiel
Naam: Zion Delgadi
Partner: I'm going to put a goddamn smile on your face.
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimeza mei 07, 2011 10:27 am

Zion's setje = pure liefde. Niet omdat ie zo goed is bewerkt, dat helemaal niet.. Maar omdat die gozer die erop staat heel erg yummy is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Romeo

Romeo


Posts : 80

Profiel
Naam: Romeo Youtt
Partner: Love is valuable.
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimeza mei 07, 2011 11:25 am

hey abi
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fuckjeah1direction.tumblr.com/
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimeza mei 07, 2011 11:26 am

De kat van Maaike heeft een heel ritueel voordat deze gaat slapen..
Serieus, ik heb zoiets onzinnigs nog nooit gehoord en ik vind het echt geniaal grappig xd.
En het erge is dat het niet eens Maaike of haar ouders zijn die het ritueel standaart uitvoeren. Het is de kat die er op staat dat het ritueel uitgevoerd word xD

Ha.. hahaha xd..
Terug naar boven Ga naar beneden
Zion

Zion


Posts : 69

Profiel
Naam: Zion Delgadi
Partner: I'm going to put a goddamn smile on your face.
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimeza mei 07, 2011 11:34 am

Ooh, Jeanine, vertel ons dat ritueel! ;D

@Romeo: hey esha
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimeza mei 07, 2011 11:39 am

Elke avond, voordat de kat gaat slapen.. Gaat deze helemaal naar zolder en wacht ze totdat Maaike's vader haar komt halen xd. Dan gaat ze weer met hem mee naar beneden, en dan pas kan ze slapen O.o.. want ze blijft net zo lang wachten totdat ze opgehaald is xd..
Serieus, het is de mafste en koelste kat die ik ken. :")
Terug naar boven Ga naar beneden
Zion

Zion


Posts : 69

Profiel
Naam: Zion Delgadi
Partner: I'm going to put a goddamn smile on your face.
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimeza mei 07, 2011 11:43 am

Hahaha xD Dat is inderdaad best geniaal. Maar ik kreeg zo'n beeld met vreemde drankjes en kaarsjes en dat je een spreuk moest zeggen en toverstof rond moest laten vliegen en dat die kat dan pas ging slapen.. Ik heb vrij hoge verwachtingen, ik weet het Surprised

Mijn kat gaat naar buiten door het kattenluikje in de achterdeur naar buiten, waar hij dan op het dak van ons schuurtje springt, daaroverheen loopt en afspringt en naar de voordeur loopt, waar hij gaat zitten. En hij weigert terug te lopen en via het dak naar het kattenluikje te gaan om weer terug naar binnen te komen, we moeten hem altijd van de voordeur halen. Das ook zoiets van.. waarom? D:

Terug naar boven Ga naar beneden
Romeo

Romeo


Posts : 80

Profiel
Naam: Romeo Youtt
Partner: Love is valuable.
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimeza mei 07, 2011 11:43 am

hey abi. hey abi. hey abi.
oke genoeg spam :'D lol even al mijn accountjes afgaan of whatever.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fuckjeah1direction.tumblr.com/
Gesponsorde inhoud





Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Babbelbox
Terug naar boven 
Pagina 1 van 40Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: