Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox do mei 19, 2011 10:43 am
Hmm.. nog ff snel post aftypen met Charlene bij Ty, en daarna afsluiten! Morgen vroeg op van half 9 tot 10 uur naar Wiskunde LES! Echt stom, waarom zo vroeg! T_T Dus niet vergeten m'n boeken mee te nemen, eventueel aantekeningen enzo. En daarna ben ik vrij! Behalve het boodschappen doen, bibliotheek.. allemaal. En dan leuk m'n weekend in!
En dan voorbereiden voor volgende week examens! T_T Dus ik ben slapen, morgen vroeg op!
Oh damn, ik ging hyper slapen en word hyper weer wakker, dat wordt helemaal niks meer op school. :') Wieeeeeh vanmiddag mijn soon to be bijrijd/verzorgpaarden ontmoeten =D.
Jacky
Profiel Naam: Jacky Candlite Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox do mei 19, 2011 8:34 pm
Vandaag party
Alain Admin
Profiel Naam: Alain Evans Partner: Butterflies getting drunk.. Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox do mei 19, 2011 9:16 pm
Ayse schreef:
@Lyron: Ehm, morgen het feest openen komt voor Camee en mij niet zo goed uit, is het oké als het wordt verplaatst naar zaterdag?
Je kan toch gewoon een dag later binnenkomen? Vaak duurt het al dagen voordat het in RPG-tijd een uurtje is begonnen...
Jacky
Profiel Naam: Jacky Candlite Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay. Vereniging:
Denkhetniet. De twee organisatoren 'komt het niet zo goed uit' om vandaag het feest te houden.
Tyler
Profiel Naam: Tyler James Moore Partner: Emilie Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 20, 2011 2:14 am
Dianta, je wist toch al dat we het feest verplaatst hadden?!
Esmée, kun jij het topic trouwens openen morgen? Ik ga zo weg en dan morgenochtend thuis, dan heel even thuis, de rest van het dag @ hockeyveld, dan thuiseten en dan naar de film. Dus ik probeer wel een gaatje te vinden om te reageren ergens, hopelijk lukt dat, maar dan is het topic in ieder geval al open! .
Alice
Profiel Naam: Alice Pioggia Partner: Nobody said it was easy.. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 20, 2011 2:19 am
Zo twee uur eerder thuis dan ik eigenlijk thuis zou zijn ^^ Heb nu officeel vrijstelling van gym, hoef niet meer verveeld aan de kant te zitten Nu heb ik tenminste tijd om even te posten ect. voor ik moet werken xD
Dus het feest word naar zaterdag verplaats?
Stephanie
Profiel Naam: Stephanie Smith Partner: Pick me, choose me, love me. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 20, 2011 2:31 am
@Alice, yes!
Zion
Profiel Naam: Zion Delgadi Partner: I'm going to put a goddamn smile on your face. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 20, 2011 2:52 am
Babbelbox is best een stomme naam xD
Alice
Profiel Naam: Alice Pioggia Partner: Nobody said it was easy.. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 20, 2011 2:54 am
Hé je hebt een nieuw persoontje in je setje, leuk ^^ Dat is Beck [typ je dat zo? XD] uit Victorious toch? (aa)
Zion
Profiel Naam: Zion Delgadi Partner: I'm going to put a goddamn smile on your face. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 20, 2011 2:56 am
Ja en zo typ je het ook xD Avan Jogia :3
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 20, 2011 3:28 am
@Zion, moewhaha, ik ben helemaal gek van zijn vriendinnetje! >:] Jade, ofcourse! Geniale gestoordheid die zij uitstraalt en pure arrogantie ^^
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 20, 2011 4:36 am
Net bezig geweest :
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 20, 2011 4:38 am
Ian schreef:
Net bezig geweest :
Spoiler:
Aaaah Rebecca, die is echt super leuk..! Wat een droppie! ^^
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 20, 2011 4:39 am
Sarah schreef:
Ian schreef:
Net bezig geweest :
Spoiler:
Dat is eigenlijk altijd al mijn favorite geweest >3 BTW, Iemand suggesties?
Matt
Profiel Naam: Matt Hudson Partner: I think I'm too shy for a girlfriend.. Vereniging: x.
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 20, 2011 4:40 am
Sarah schreef:
Ian schreef:
Net bezig geweest :
Spoiler:
Aaah supercute Rebecca! Natuurlijk werkt mijn voorliefde voor Growlithes ook mee..
Ian
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 20, 2011 4:42 am
Matt schreef:
Sarah schreef:
Ian schreef:
Net bezig geweest :
Spoiler:
Aaah supercute Rebecca! Natuurlijk werkt mijn voorliefde voor Growlithes ook mee..
Jij ook ?
April
Profiel Naam: April Scott Partner: x. Vereniging: x.
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 20, 2011 4:46 am
Ian schreef:
Matt schreef:
Sarah schreef:
Ian schreef:
Net bezig geweest :
Spoiler:
Jij ook ?
Heb jij da getekent? How jo, wat een teken talent! Zit je op de tekenacademie ofzo? Trouwens, hij komt me erg bekend voor, is het geen pokémon?