Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Babbelbox

Ga naar beneden 
+47
Ruby
Lille
Regina
Emilie
Iris
Mia
Joël
Mike
Joey
Bibi
Yvan
Alain
Optimism
April
Noud
Claudia
Kenneth
Jacky
Maja
Chester
Fear
Nate
Stephanie
Emble
Sterre
Kate
Matt
Serena
Hyde
Charlene
Iana
Tyler
Kaley
Jazlyn
Lyron
Romeo
Zion
Ian
Ayanna
Sawyer
Esther
Nick
Virginia
Alice
Sarah
Ayse
Malin
51 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Kate

Kate

Profiel
Naam: Katherine Samudra
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 6 Icon_minitimedo mei 12, 2011 6:33 am

Dan maakt Alice dus geen kans? xD

Ik denk dat er op zich wel wat animo voor zal zijn, er zijn nog wel wat 'normale' mensen die niet bij Famous zitten die ik nog wel bij een studentenvereniging zie gaan... Maar ik denk dat je idd gewoon moet kijken, wie er wel bij zouden willen (aa)
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene

Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 6 Icon_minitimedo mei 12, 2011 6:38 am

@Matt, ooh.. dan zou Charlene daar ook wel bij kunnen, denk ik! Ik bedoel, Charlene is wel het type dat zo'n beetje naar elk aantrekkelijk land toe reist om op vakantie te gaan, dus zouden ze in Italië elkaar kunnen hebben ontmoet, Lyron dan! (:
Ayanna

Ayanna

Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 6 Icon_minitimedo mei 12, 2011 6:41 am

Ik zou er ook wel bij willen, I don't know met welk account, maar als je alleen mensen wilt die elkaar al kennen gaat het dus niet. 8D
Tyler

Tyler

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 6 Icon_minitimedo mei 12, 2011 7:16 am

@Lyron, Ty zal daar sowieso wel geïnteresseerd in zijn inderdaad Smile
Matt

Matt

Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Matt Hudson
Partner: I think I'm too shy for a girlfriend..
Vereniging: x.

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 6 Icon_minitimedo mei 12, 2011 8:16 am

Even voor de duidelijkheid Very Happy..
Jullie kunnen gewoon allemaal in de studentenvereniging, dan! Dan doen we gewoon dat iedereen in Italië op vakantie is geweest en dat daar een 'vriendengroepje' was die hier ook weer is! Het is misschien wel een beetje heel toevallig, maar het is wel leuk Very Happy

Dus heb nu al 4 geïnteresseerden.. Genoeg voor mij om hem aan te maken Razz. Lijkt jullie dat leuk?
Ayse

Ayse

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 6 Icon_minitimedo mei 12, 2011 8:19 am

Mij lijkt het leuk! En dan join ik met Ayse, als je dat goed vindt. Very Happy
http://www.ecsim.proboards.com
Tyler

Tyler

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 6 Icon_minitimedo mei 12, 2011 8:21 am

Klinkt goed Smile !
Alice

Alice

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 6 Icon_minitimedo mei 12, 2011 8:55 am

Ja, lijkt me leuk Very Happy
Alleen Lyron en Alice, hadden al een x eerder in MH ontmoet dus moeten we even kijken hoe het kan dat ze elkaar niet direct herkennen? Thinking
Ayse

Ayse

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 6 Icon_minitimedo mei 12, 2011 9:12 am

Wauw.. Ik heb echt een kunstwerk gemaakt van mijn teen. :') Hij heeft bijna alle kleuren van de regenboog..
http://www.ecsim.proboards.com
Matt

Matt

Profiel
Naam: Matt Hudson
Partner: I think I'm too shy for a girlfriend..
Vereniging: x.

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 6 Icon_minitimedo mei 12, 2011 9:58 am

Alice schreef:
Alleen Lyron en Alice, hadden al een x eerder in MH ontmoet dus moeten we even kijken hoe het kan dat ze elkaar niet direct herkennen? Thinking

Of Alice mag er gewoon bij op basis van dat Razz? Vind ik ook prima ^^..
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene

Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 6 Icon_minitimedo mei 12, 2011 10:26 am

Hmpf.. net het Eurovision Songfestival gekeken.. En m'n favoriete zat er niet tussen, Bulgarije. Kwam vooral omdat ze een rocknummer had en een beetje op P!nk leek. Ondanks de onbekende en onverstaanbare taal die ze zong, vond ik het een geweldig nummer! En jammer genoeg zijn de Nederlanders er weer niet bij in de finale, net zoals vorig jaar.
Terwijl ik dit nummer toch echt leuk vond, voor het eerst dat ik een nummer leuk vond die ze tijdens het Songfestival zongen.

Achja.. heb m'n posten weer getypt op Charlene vandaag, en nu maar eens tijd om op andere acc's te posten! >:] Alvast:

~Truste and sweet dreams! «33 ♥
Ayanna

Ayanna

Profiel
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 6 Icon_minitimedo mei 12, 2011 10:33 am

Haha, ik had ook niks anders verwacht dan dat ze niet door zouden gaan. 8D De 3JS sucken man! We hebben echt wel betere zangers/zangeressen.. xD

Zo, ik heb gepost bij Ty. =D En nu ben ik ben moe, dus doe ik morgen wel posten bij Charlene, Amélie en Nick. ^^
Alice

Alice

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 6 Icon_minitimedo mei 12, 2011 8:08 pm

Matt schreef:
Alice schreef:

Of Alice mag er gewoon bij op basis van dat Razz? Vind ik ook prima ^^..
Oké, is goed. Das wel zo makkelijk ^^

En nu moet ik echt aan me hw beginnen, heb eerste vijf uur vrij en met mijn berg hw moet ik daar maar gebruik van gaan maken --'

[Edit] Damn, voor OSB (oriëntatie op studie en beroep) moet ik op internet zo'n stappenplan met 5 stappen doen elke stap duurt ongeveer 4 uur. Maar nu moet ik dus een test over mij, door iemand anders laten maken en er is niemand thuis en er is ook geen vriendin van me op msn de meeste zitten denk ik al op school... En ik kan er nu dus niet mee verder, maar ik moet het maandag af hebben anders ga ik niet over o.0 Belachelijk eigenlijk dat je op OSB kan blijven zitten, maar ja.
Oké, alles lijkt me tegen te zitten met hw maken. Ik wou kijken wat ik precies moet doen voor mijn PO geschiedenis, doet de school site het niet! o.0 Dus ik kan eigenlijk niks maken, want ik heb oor elk vak dat ding nodig --'
Ayanna

Ayanna

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 6 Icon_minitimedo mei 12, 2011 10:32 pm

Ik zit op school.. En ik hoor te leren voor Scheikunde want daar heb ik straks een toets over.. Nah, ik ken het wel zo'n beetje xD. En ik had geen zin meer om te leren dus nu heb ik de iPod van Remy gejat. Very Happy

Vanmiddag ga ik hoe dan ook antwoorden bij Charlene en Nick.. Begin morgen wel met leren van Economie. :')
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah

Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 6 Icon_minitimevr mei 13, 2011 12:07 am

Ayanna schreef:
De 3JS sucken man! We hebben echt wel betere zangers/zangeressen.. xD
Dat zeg je alleen maar omdat hun namen verschrikkelijk bagger zijn & ze er niet zo uitzagen als die leuke jongen van Zweden, maar die gozers kunnen écht wel zingen hoor o.O

--
Taah, ik baal.. ;(
Deze week waren de mensen van de uitwisseling met Duitsland er weer en degene die ik vorig jaar had, deed dit jaar weer mee. Heb hem al een paar keer eerder gesproken, maar ik vind het echt jammer dat ik hem vandaag niet meer gezien heb, aangezien ze net vertrokken zijn.. Was net te laat xD
Ian

Ian

Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 6 Icon_minitimevr mei 13, 2011 12:47 am

Er liggen overal kattenharen hier O.o
En de kat is wel erg vriendelijk voor mij. Wil continu gekroeld worden xD
Malin

Malin

Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 6 Icon_minitimevr mei 13, 2011 12:56 am

Alsof Nederland ooit zal winnen xD Laughing Ik zou me er niet druk om maken. Wij staan al om andere dingen bekend. Nu vernederen we onszelf alleen maar ....

Ik zeggen: kappen met het Eurosongfestival .. Al onze goede artiesten hebben ook geen zin om dat te doen en ik geef ze groot gelijk. Merendeel van de tijd is het kattengejank.
Ayanna

Ayanna

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 6 Icon_minitimevr mei 13, 2011 1:50 am

De 3JS kunnen misschien wel zingen, maar persoonlijk vind ik er helemaal niks aan. ^^ En wat voor leuke jongen uit Zweden? Ik heb niet gekeken, alleen de 3JS. =)
Sarah
Sarah

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 6 Icon_minitimevr mei 13, 2011 1:56 am

Ik moet zeggen dat ik ook geen fan ben van hun muziek hoor, maar ik heb ze een keer live meegemaakt en vanaf nu móet ik gewoon toegeven dat ze heel goed zijn xD Het repertoire is alleen niet iets waarmee je Europa voor je wint.. tongue

Ik heb de act niet gezien, alleen zo'n stukje van 'stem nu' waarin Zweden langskwam. Ik heb geen idee hoe die gozer heette, maar hij zag er wel goed uit en ze hadden echt een ongelofelijk cool dansje Very Happy En dat liedje was ook wat hipper dan die van ons xD

--
Iemand hier al de nieuwe TVD gezien? Ik ga hem nu kijken, hij schijnt echt ongelofelijk spannend te zijn =D
Ian

Ian

Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 6 Icon_minitimevr mei 13, 2011 1:57 am

Ik ga hem ook kijken Very Happy
Ik ben zo benieuwd Very Happy [heb al een stukkie gezien.. Delena kiss Very Happy]
Ayanna

Ayanna

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 6 Icon_minitimevr mei 13, 2011 2:12 am

Ik heb ze ook live zien hoor, museumplein. Razz

Omg, ik was m'n sleutel vergeten dus nu sta ik op het schoolplein van de basisschool waar m'n broertje op zit te wachten op hem.. En ik word echt vet gaar aangestaard door die kleine kinderen. =O
Sarah
Sarah

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 6 Icon_minitimevr mei 13, 2011 2:42 am

Ohja, museumplein.. xD
Maar toen zij optraden viel het een beetje dood daar, iedereen kwam voor artiesten als Armin, van Velzen en weetikveelwieallemaal xd
Ik ben een keer bij 't Tros Muziekcafé binnengewipt na een dagje Artis (het is er pal naast Smile) en daar gaven ze een klein concert, waar alleen maar 3J-fans zaten xD Dus daar was de sfeer ook wat beter & het was eigenlijk gewoon een mini-concert, heel intiem met de fans. En dat was gewoon awesome Very Happy

@ Ian;
ik heb 'm net gezien, hij's op zich wel cool.. Very Happy Alleen zooo voorspelbaar xd En het einde is niet zo spannend als je zou verwachten, ik bedoel, ik zit nu niet 3 maanden zitten wiebelen van de zenuwen, dat is 't niet waard eigenlijk.. Surprised
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 6 Icon_minitimevr mei 13, 2011 2:49 am

Blurg. Er is dus wel een nieuwe episode? Surprised
Ik hield stug vol dat de volgene pas in September zou komen, de finale van het seizoen.. En mijn vriendin zei dat hij er al was vandaag.
Dat betekend dus dat ik ongelijk had >.>

..

IK HAAT HET OM ONGELIJK TE HEBBEN D=
Sterre

Sterre

Profiel
Naam: Sterre Swann
Partner: Lets you and me, make a night of it! ♥
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 6 Icon_minitimevr mei 13, 2011 3:01 am

Je lijkt m'n vader wel :\

"Pap.. Lenin werd door Duitsland weg gesmokkeld. Niet door Zwitserland." "NEE NIET WAAR." "Pap, het staat in mijn geschiedenis boek." "DAT DING HEEFT DIK ONGELIJK!" "Zullen we het googlen?" "Nee."

... :"D
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 6 Icon_minitimevr mei 13, 2011 3:10 am

..
Laten we het er maar op houden dat het een compliment is om met iemand haar vader vergeleken te worden. Hungry
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 6 Icon_minitime

Babbelbox
Terug naar boven 
Pagina 6 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Babbelbox
» Babbelbox