Profiel Naam: Katherine Samudra Partner: - Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox do mei 12, 2011 6:33 am
Dan maakt Alice dus geen kans? xD
Ik denk dat er op zich wel wat animo voor zal zijn, er zijn nog wel wat 'normale' mensen die niet bij Famous zitten die ik nog wel bij een studentenvereniging zie gaan... Maar ik denk dat je idd gewoon moet kijken, wie er wel bij zouden willen (aa)
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox do mei 12, 2011 6:38 am
@Matt, ooh.. dan zou Charlene daar ook wel bij kunnen, denk ik! Ik bedoel, Charlene is wel het type dat zo'n beetje naar elk aantrekkelijk land toe reist om op vakantie te gaan, dus zouden ze in Italië elkaar kunnen hebben ontmoet, Lyron dan! (:
Ayanna
Profiel Naam: Ayanna Andersson Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore. Vereniging: -
Onderwerp: Re: Babbelbox do mei 12, 2011 6:41 am
Ik zou er ook wel bij willen, I don't know met welk account, maar als je alleen mensen wilt die elkaar al kennen gaat het dus niet. 8D
Tyler
Profiel Naam: Tyler James Moore Partner: Emilie Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox do mei 12, 2011 7:16 am
@Lyron, Ty zal daar sowieso wel geïnteresseerd in zijn inderdaad
Matt
Profiel Naam: Matt Hudson Partner: I think I'm too shy for a girlfriend.. Vereniging: x.
Onderwerp: Re: Babbelbox do mei 12, 2011 8:16 am
Even voor de duidelijkheid .. Jullie kunnen gewoon allemaal in de studentenvereniging, dan! Dan doen we gewoon dat iedereen in Italië op vakantie is geweest en dat daar een 'vriendengroepje' was die hier ook weer is! Het is misschien wel een beetje heel toevallig, maar het is wel leuk
Dus heb nu al 4 geïnteresseerden.. Genoeg voor mij om hem aan te maken . Lijkt jullie dat leuk?
Mij lijkt het leuk! En dan join ik met Ayse, als je dat goed vindt.
Tyler
Profiel Naam: Tyler James Moore Partner: Emilie Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox do mei 12, 2011 8:21 am
Klinkt goed !
Alice
Profiel Naam: Alice Pioggia Partner: Nobody said it was easy.. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox do mei 12, 2011 8:55 am
Ja, lijkt me leuk Alleen Lyron en Alice, hadden al een x eerder in MH ontmoet dus moeten we even kijken hoe het kan dat ze elkaar niet direct herkennen?
Wauw.. Ik heb echt een kunstwerk gemaakt van mijn teen. :') Hij heeft bijna alle kleuren van de regenboog..
Matt
Profiel Naam: Matt Hudson Partner: I think I'm too shy for a girlfriend.. Vereniging: x.
Onderwerp: Re: Babbelbox do mei 12, 2011 9:58 am
Alice schreef:
Ja, lijkt me leuk Alleen Lyron en Alice, hadden al een x eerder in MH ontmoet dus moeten we even kijken hoe het kan dat ze elkaar niet direct herkennen?
Of Alice mag er gewoon bij op basis van dat ? Vind ik ook prima ^^..
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox do mei 12, 2011 10:26 am
Hmpf.. net het Eurovision Songfestival gekeken.. En m'n favoriete zat er niet tussen, Bulgarije. Kwam vooral omdat ze een rocknummer had en een beetje op P!nk leek. Ondanks de onbekende en onverstaanbare taal die ze zong, vond ik het een geweldig nummer! En jammer genoeg zijn de Nederlanders er weer niet bij in de finale, net zoals vorig jaar. Terwijl ik dit nummer toch echt leuk vond, voor het eerst dat ik een nummer leuk vond die ze tijdens het Songfestival zongen.
Achja.. heb m'n posten weer getypt op Charlene vandaag, en nu maar eens tijd om op andere acc's te posten! >:] Alvast:
~Truste and sweet dreams! «33 ♥
Ayanna
Profiel Naam: Ayanna Andersson Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore. Vereniging: -
Onderwerp: Re: Babbelbox do mei 12, 2011 10:33 am
Haha, ik had ook niks anders verwacht dan dat ze niet door zouden gaan. 8D De 3JS sucken man! We hebben echt wel betere zangers/zangeressen.. xD
Zo, ik heb gepost bij Ty. =D En nu ben ik ben moe, dus doe ik morgen wel posten bij Charlene, Amélie en Nick. ^^
Alice
Profiel Naam: Alice Pioggia Partner: Nobody said it was easy.. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox do mei 12, 2011 8:08 pm
Matt schreef:
Alice schreef:
Of Alice mag er gewoon bij op basis van dat ? Vind ik ook prima ^^..
Oké, is goed. Das wel zo makkelijk ^^
En nu moet ik echt aan me hw beginnen, heb eerste vijf uur vrij en met mijn berg hw moet ik daar maar gebruik van gaan maken --'
[Edit] Damn, voor OSB (oriëntatie op studie en beroep) moet ik op internet zo'n stappenplan met 5 stappen doen elke stap duurt ongeveer 4 uur. Maar nu moet ik dus een test over mij, door iemand anders laten maken en er is niemand thuis en er is ook geen vriendin van me op msn de meeste zitten denk ik al op school... En ik kan er nu dus niet mee verder, maar ik moet het maandag af hebben anders ga ik niet over o.0 Belachelijk eigenlijk dat je op OSB kan blijven zitten, maar ja. Oké, alles lijkt me tegen te zitten met hw maken. Ik wou kijken wat ik precies moet doen voor mijn PO geschiedenis, doet de school site het niet! o.0 Dus ik kan eigenlijk niks maken, want ik heb oor elk vak dat ding nodig --'
Ayanna
Onderwerp: Re: Babbelbox do mei 12, 2011 10:32 pm
Ik zit op school.. En ik hoor te leren voor Scheikunde want daar heb ik straks een toets over.. Nah, ik ken het wel zo'n beetje xD. En ik had geen zin meer om te leren dus nu heb ik de iPod van Remy gejat.
Vanmiddag ga ik hoe dan ook antwoorden bij Charlene en Nick.. Begin morgen wel met leren van Economie. :')
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 13, 2011 12:07 am
Ayanna schreef:
De 3JS sucken man! We hebben echt wel betere zangers/zangeressen.. xD
Dat zeg je alleen maar omdat hun namen verschrikkelijk bagger zijn & ze er niet zo uitzagen als die leuke jongen van Zweden, maar die gozers kunnen écht wel zingen hoor o.O
-- Taah, ik baal.. ;( Deze week waren de mensen van de uitwisseling met Duitsland er weer en degene die ik vorig jaar had, deed dit jaar weer mee. Heb hem al een paar keer eerder gesproken, maar ik vind het echt jammer dat ik hem vandaag niet meer gezien heb, aangezien ze net vertrokken zijn.. Was net te laat xD
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 13, 2011 12:47 am
Er liggen overal kattenharen hier O.o En de kat is wel erg vriendelijk voor mij. Wil continu gekroeld worden xD
Malin
Alsof Nederland ooit zal winnen xD Ik zou me er niet druk om maken. Wij staan al om andere dingen bekend. Nu vernederen we onszelf alleen maar ....
Ik zeggen: kappen met het Eurosongfestival .. Al onze goede artiesten hebben ook geen zin om dat te doen en ik geef ze groot gelijk. Merendeel van de tijd is het kattengejank.
Ayanna
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 13, 2011 1:50 am
De 3JS kunnen misschien wel zingen, maar persoonlijk vind ik er helemaal niks aan. ^^ En wat voor leuke jongen uit Zweden? Ik heb niet gekeken, alleen de 3JS. =)
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 13, 2011 1:56 am
Ik moet zeggen dat ik ook geen fan ben van hun muziek hoor, maar ik heb ze een keer live meegemaakt en vanaf nu móet ik gewoon toegeven dat ze heel goed zijn xD Het repertoire is alleen niet iets waarmee je Europa voor je wint..
Ik heb de act niet gezien, alleen zo'n stukje van 'stem nu' waarin Zweden langskwam. Ik heb geen idee hoe die gozer heette, maar hij zag er wel goed uit en ze hadden echt een ongelofelijk cool dansje En dat liedje was ook wat hipper dan die van ons xD
-- Iemand hier al de nieuwe TVD gezien? Ik ga hem nu kijken, hij schijnt echt ongelofelijk spannend te zijn =D
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 13, 2011 1:57 am
Ik ga hem ook kijken Ik ben zo benieuwd [heb al een stukkie gezien.. Delena kiss ]
Ayanna
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 13, 2011 2:12 am
Ik heb ze ook live zien hoor, museumplein.
Omg, ik was m'n sleutel vergeten dus nu sta ik op het schoolplein van de basisschool waar m'n broertje op zit te wachten op hem.. En ik word echt vet gaar aangestaard door die kleine kinderen. =O
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 13, 2011 2:42 am
Ohja, museumplein.. xD Maar toen zij optraden viel het een beetje dood daar, iedereen kwam voor artiesten als Armin, van Velzen en weetikveelwieallemaal xd Ik ben een keer bij 't Tros Muziekcafé binnengewipt na een dagje Artis (het is er pal naast ) en daar gaven ze een klein concert, waar alleen maar 3J-fans zaten xD Dus daar was de sfeer ook wat beter & het was eigenlijk gewoon een mini-concert, heel intiem met de fans. En dat was gewoon awesome
@ Ian; ik heb 'm net gezien, hij's op zich wel cool.. Alleen zooo voorspelbaar xd En het einde is niet zo spannend als je zou verwachten, ik bedoel, ik zit nu niet 3 maanden zitten wiebelen van de zenuwen, dat is 't niet waard eigenlijk..
Blurg. Er is dus wel een nieuwe episode? Ik hield stug vol dat de volgene pas in September zou komen, de finale van het seizoen.. En mijn vriendin zei dat hij er al was vandaag. Dat betekend dus dat ik ongelijk had >.>
..
IK HAAT HET OM ONGELIJK TE HEBBEN D=
Sterre
Profiel Naam: Sterre Swann Partner: Lets you and me, make a night of it! ♥ Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 13, 2011 3:01 am
Je lijkt m'n vader wel :\
"Pap.. Lenin werd door Duitsland weg gesmokkeld. Niet door Zwitserland." "NEE NIET WAAR." "Pap, het staat in mijn geschiedenis boek." "DAT DING HEEFT DIK ONGELIJK!" "Zullen we het googlen?" "Nee."