Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Well, good day.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Well, good day. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, good day.   Well, good day. - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 21, 2011 10:19 am

Iana bleef hem afwachtend, ietwat onzeker aan. Het verbaasde haar dat hij er zo klunzig bij stond, net alsof hij nog nooit naar een speeltuin was gegaan. En haar gedachte werd al meteen bevestigd door zijn woorden. “Ik had het druk met ijshockey, iedere dag trainen. Op het ijs of krachttraining, maakte niet echt uit.” Iana trok grote ogen en bleef hem gapend aankijken. Toen ze besefte dat ze zowat vreselijk aan het staren was richtte ze haar blik weer op de grond en zette een klunzige glimlach op haar gezicht, zoekend naar de juiste woorden. "Verlangde je dan nooit naar het plezier met je vrienden? Cinema, discotheken, feesten, party's? Word je dat hockey dan niet vreselijk moe?" Iana bleef hem vragend aankijken maar algauw leek het of wel hem niet meer te interesseren of wel wou hij het gewoon over iets anders hebben. Iana haalde luchtig haar schouders op en hoorde een vaag gerammel uit Chase zijn buik. En of ze honger had. Ze wreef pijnlijk over haar buik die kreunde om voedsel. Iana rolde met haar ogen, wat haatte ze het om echt honger te hebben, je kreeg er gewoon al buikpijn door. Toen ze opeens bij de hand werd genomen stapte ze met hem mee, nieuwsgierig naar waar hij haar zou leiden. Ten hij echter haar hand had losgelaten bleef ze even verbaasd staan. Waarom durfde hij haar hand zelf niet meer vasthouden? Was het omdat ze had verteld dat ze samen was met een ander? Iana besloot haar gedachten maar voor zichzelf te houden en Chase daar maar niet mee te confronteren. Het was al erg genoeg dat ze bijna de avond had verknald. Iana haalde diep adem en nam Chase zijn hand vast zonder hem echter aan te kijken. Hij moest weten dat hij zich niet moest schamen voor haar hand te nemen, of haar te knuffelen. Zelf was Iana al een redelijk knuffel persoon die graag wat stevige armen om zich heen had, dus veel problemen had ze er niet mee moest Chase haar hand willen nemen. Iana schudde haar hoofd om al die rare dingen uit haar hoofd te laten verdwijnen en besloot om te kijken waar ze naar toe gingen gaan. Plots zag ze dat ze weer aan de school waren en Chase haar zak had aangereikt. Dankbaar nam ze haar zak aan en legde die over haar schouder. Ze volgde Chase op de voet tot wanneer ze aan een oude eik kwamen waar er allemaal doeken waren gespannen. "Whowhow." Iana keek bewonderend naar de eik waar er ook enkele zitplekken waren. "Sjiek, Sjiek!" Iana zag dat Chase op de zitzak klopte als teken dat ze mocht gaan zitten. "Graag." Iana boog zich door haar knieën en nam plaats op haar zitplaats die lekker zacht zat. "Hoe lang staat dat hier al?" Iana bleef bewonderend rond kijken. Ze vond het best knap gedaan, een goeie hangplek waar ze zich zeker kon ontspannen. Al zou ze er zeker geen gebruik van maken om hier stiekem naar toe te komen. Dit was Chase zijn plekje, niet de hare. Iana glimlachte liefjes en knikte naar Chase die zei dat zijn nichtje ook had meegeholpen. "Wat leuk. Maar heb je hier soms wat te eten?" Iana vond het erg onbeleefd om te zeggen maar wat kon ze anders doen? Met stomme buikpijn zitten? Iana koos dan nog liever voor het naar eten vragen dan dat. Iana nam haar tas voor haar en bekeek wat ze vandaag had moeten gevolgd hebben van lessen. "Ik heb wel dik gespijbeld.." Iana grijnsde naar haar agenda waar er allemaal domme vakken opstonden. Dat zou ze wel kunnen inhalen, het waren immers niet zo'n moeilijke lessen. Biologie, Turnen, Wiskunde, Aardrijkskunde en dan nog Nederlands. Hoe moeilijk kon het nu zijn? Ze kon evengoed ook wel wat uitleg vragen aan een vriendin, als die haar dan wou helpen. Waarschijnlijk zou het rap over de school gaan dat zij de groote bitch van de school zowat had uitgedaagd en dan nog gewonnen ook was. Iana wist dat die bitch haar nog te grazen zou nemen, maar ze wist wat ze moest doen. Kalm blijven en moest het uit de hand lopen haar handen eens gebruiken. Net zoals ze had beloofd aan Chase, ze zou slaan als ze in de moeilijkheden zat. Iana grijnsde. "Ik dacht er net aan dat die bitch me zeker nog te grazen gaat nemen.." Iana keek naar de grond, nu klonk ze wel overtuigd, maar ze wist niet hoe ze zou reageren als ze plots met z'n allen tegen haar alleen zouden vechten. dan zat ze gevangen, en dan zou Chase er niet zijn. Een denkbeeldige hand greep naar haar keel en ze voelde hoe haar de adem werd afgenomen. ja, wat zou ze dan doen? Ze had die vraag al eens gesteld maar Chase had alleen gezegd dat hij er wel voor zou zorgen dat het goed kwam. Ze geloofde hem, het kwam wel goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Posts : 124

Profiel
Naam: Chase Bradley
Partner: You can't give me what I want.
Vereniging:

Well, good day. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, good day.   Well, good day. - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 21, 2011 10:38 am

‘Verlangde je dan nooit naar het plezier met je vrienden? Cinema, discotheken, feesten, party's? Word je dat hockey dan niet vreselijk moe?’ het bleef door zijn hoofd heen spoken en hij slikte toen kort. Hij zou haar dan maar gaan antwoorden. “nog even op je vraag: Ik ging uit. Na ijshockey, films keken we gewoon thuis in de thuisbioscoop en feesten deden we met de hele ijshockeyclub.” Zei hij toen terwijl hij zijn schouders ophaalde. “Mijn hele leven in Canada draaide alleen maar om Ijshockey, ’t was een vaste sleur geworden en daarom ben ik ook naar hier gekomen denk ik.” Zei hij toen makkelijk terwijl hij even zijn schouders ophaalde en Iana toen zacht glimlachend aankeek. Ze vond het sjiek en dat deed hem stralen, net zoals zijn nichtje kreeg hij dan van die ontzettend grote trotse ogen die dan gewoon gelukkig waren dat iemand het mooi vond. Eigenlijk best kinderachtig, maar het was gewoon zíjn plekje, dat iemand dat mooi vond was voor hem wel grappig. “Uh.. sinds vorige week,” mompelde hij toen zacht lachend. Boven alle doeken had hij, op aanraden van zijn oom, een zeil gehangen om de regen tegen te houden en zo had hij samen met zijn nichtje gewoon gezeten, spelletjes gespeeld en vooral gelachen. Zijn nichtje, Cynthia, was een van de belangrijkste dingen voor hem in zijn hele leven en hij zou ook niet zonder het kleine prinsesje kunnen, al ze hij het zelf. Wel vond hij het nog steeds vervelend als ze met die poppen wilde spelen en het altijd precies hetzelfde was; de jongen werd verliefd op het meisje en ach.. verder kon je het zelf wel invullen. “En of ik hier te eten heb.” Zei hij toen zacht grinnikend. Hij draaide zich een kwartslag naar een ienimieni koeltasje en haalde daar een blikje cola uit en gaf dat voorzichtig aan Iana waarna hij de koekjestrommel van zijn nichtje pakte. Ze bakte altijd koekjes voor hem, of muffins of iets zodat ze die hier konden opeten. Hij bekeek even nieuwsgierig wat erin zat en kwam tot de conclusie dat ze het trommeltje vandaag nog bijgevuld moest hebben want die brownies waren er eerst niet geweest. Hij bood Iana toen het trommeltje aan en glimlachte even. “Pak maar wat je wilt,” Zei hij toen en hij glimlachte even zachtjes waarna hij het blikje cola opende en er gretig een slok uit nam. ‘Ik heb wel dik gespijbeld..’ ze zei het, maar de lach op haar gezicht verraadde dat ze dat niet zo heel erg vond. “Ik miste Engels, scheikunde en volgens mij nog wiskunde,” zei hij toen terwijl hij zijn schouders ophaalde. “Makkelijk in te halen,” zei hij toen zacht lachend terwijl hij toen zijn blikje cola nog maar tegen het hare optikte. “Op een driekwart geslaagde en een kwart niet geslaagde dag.” Zei hij toen zacht plagend. ‘Ik dacht er net aan dat die bitch me zeker nog te grazen gaat nemen.’ Zei Iana toen en hij grinnikte zacht. Ach ach, ze was zich er echt zorgen om aan het maken erom. “Ik wissel van klas voor zo’n twee weken.” Zei hij toen met een simpele grijns. “Mijn tante zit in het bestuur en ze heeft het idee goedgekeurd.” Mompelde hij toen. “Ik heb gewoon gezegd dat ik wilde weten of mijn schoolprestaties dan beter werden.” Verklaarde hij toen al zacht lachend terwijl hij toen uiteindelijk met een zucht Iana weer tegen zich aantrok en haar een knuffel gaf. “Je moet je niet zo’n zorgen maken, oke?” Zei hij toen zacht grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Well, good day. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, good day.   Well, good day. - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 22, 2011 7:15 am

Iana keek Chase met een kleine glimlach aan die alsmaar breder werd bij zijn woorden. Langs de ene kant kon ze wel begrijpen dat het voor hem heel belangrijk was dat ijshockey. Al zou ze er zelf niet aan beginnen, voor jongens was dat gewoon de top of te top. Iana lachte toen hij zei dat hij wel eten had dus keek ze nieuwsgierig naar de bewegingen van Chase die een koekjestrommel tevoorschijn haalde. "Oh, wat lekker.." Iana keek in de koekjestrommel en had wel zin in een brownie dus nam ze er eentje uit de trommel. "Dankje, ze zien er heerlijk uit." Iana grinnikte en beet in de brownie die ze voor zich had en genoot van de lekkere smaak van het kleine stukje dat ze in haar mond had. "Heerlijk!" Aangezien haar mond nog half vol zat hield ze haar hand voor haar mond terwijl ze sprak. Het zou nogal onbeleefd zijn dus hield ze het maar even binnen. Iana verschoot ervan dat Chase zomaar van klas kon veranderen. Maar voor ze kon vragen hoe hij dat had gefikst had hij uitgelegd dat zijn tante in het bestuur zat. "Dat zou ik eerlijk gezegd ook wel willen.." Iana zuchtte en keek naar de grond. Het was hier wel leuk en zo op school maar toch ... Ze had zo geen goeie vriendinnen waarmee je kon gaan shoppen en plezier maken. Ze had altijd problemen ermee, ze haten haar gewoon. Iana vond zich opeens zo ongemakkelijk voelen dat ze nog een hap van haar brownie nam en opeens de armen van Chase rondom haar voelde. Ze glimlachte dankbaar en sloeg haar armen om zijn nek heen. Ze was blij een goeie vriend te hebben als Chase, ze kon zeker bij hem terecht daar was ze absoluut zeker van. "Dankje.." Iana sloot haar ogen en duwde hem dicht tegen zich aan. Het voelde goed, heel aangenaam. Na een tijdje liet ze hem weer los en glimlachte dankbaar. Ze was al zo'n knuffelmadam dus ze had er helemaal geen problemen mee. "En het is goed, ik ben blij dat je zoveel moeite wilt doen voor me.." Iana slikte en at de laatste stukken van haar brownie op om zich dan wat achterover te laten vallen zodat ze tegen de boom kon aanleunen en ze voor een moment haar ogen kon sluiten. Het was al laat, en Iana wist dat ze ofwel hier zou kunnen overnachten, of ze naar haar kamer zou moeten gaan. Vlug duwde ze die gedachte van zich af, ze was misschien wel al wat moe, maar ze wilde nog niet weggaan, niet nu het net zo gezellig werd. Iana voelde zich erg op haar haar gemak bij Chase, hij had iets vertrouwds. Iana schudde haar haren naar achteren, ze mocht niet van stapel lopen. Ze had al een vriendje, ze had al iemand van waar ze hield. Maar een beste vriend of een bff zoals sommige jongeren het noemde, mocht ze toch wel hebben zeker? Zelfzeker knikte ze op haar gedachten en keek weer aangetrokken als een magneet naar de koekjestrommel. Ze week vlug haar blik af zodat Chase het niet zou gezien hebben, maar ergens wist ze wel dat het niet echt onopvallend was geweest. Iana keek even rond maar wist niets om over een onderwerp te beginnen. De stilte leek hun beiden te doen hypnotiseren waardoor ze zelf het initiatief nam om wat te zeggen. "Zozo.." Eén woordje, het was niet veel maar daarmee leek ze toch al de eerste stap te zetten. De ijselijke stilte werd zo irriterend dat ze een zucht liet horen. "Dus je nicht komt hier altijd je koekjestrommel bijvullen?" Iana lachte en knikte naar de trommel waar er brownies in zaten. Ja, ze maakte liever vanillepudding, daar was ze goed in. Ze had het honderden keren gemaakt toen ze klein was, het lukte altijd zonder foutjes. "Ik wil best wel eens pudding voor je maken." Iana glimlachte en keek Chase diep in zijn ogen aan waarna ze een grijns op haar gezicht zette. Jaja, het werd nog leuk vanavond!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Posts : 124

Profiel
Naam: Chase Bradley
Partner: You can't give me what I want.
Vereniging:

Well, good day. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, good day.   Well, good day. - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 22, 2011 12:28 pm

Chase moest even lachen toen Iana vrolijk had gereageerd op de koekjes met een simpele ‘Oh, wat lekker..’ ze had in het koektrommeltje gekeken en de brownie, die hij op het oog had, voor zijn neus weggepakt. Verdorie. Dan maar iets anders pakken, jammer maar helaas. Hij pakte dus een simpel koekje dat zijn nichtje, zoals altijd, voor hem maakte met chocoladedruppels erop zoals ze het noemde. Hij nam voorzichtig een hap en knikte even goedkeurend. Dat had ze weer goed gemaakt. ‘Dankje, ze zien er heerlijk uit.’ Het sleurde hem met een smak uit zijn gedachten en hij zag hoe ze een hap van de brownie nam en er tussen het kauwen een ‘Heerlijk!’ uit kon krijgen. Hij glimlachte even terwijl hij weer plagend met zijn hand door haar haren woelde. Maar het bleef anders voelen nu hij wist dat hij geen kans meer had. Hij slikte even moeizaam en probeerde het tegengeslagen gevoel weg te drukken wat hem met een beetje moeite wel lukte. Zijn blauwe ogen bleven vastkleven op Iana’s gezicht en hij bekeek iedere beweging die ze maakte met een brede glimlach die ook niet van zijn gezicht af was te vegen, op welke manier dan ook.
‘En het is goed, ik ben blij dat je zoveel moeite wilt doen voor me..’ Zei Iana toen en hij knikte even simpel. “Natuurlijk doe ik dat voor je,” fluisterde hij toen zachtjes tegen haar terwijl hij haar met een brede grijns aankeek en toen zijn blik afwendde naar zijn schoenen en algauw naar de dekens die zijn nichtje in een rieten mand had gelegd. Hij grinnikte even. Alsof ze gedachten kon lezen dat hij hier wel eens zou gaan overnachten. Hij slikte toen even kort en liet zijn handen over de zachte stof glijden waarna zijn blik terugvloog naar Iana die tegen de boom aan was gaan leunen. Hij zag haar blik op de koekjestrommel gericht en schoot zacht in de lach om haar niet ongemakkelijk te laten voelen. “Je mag gerust nog wat pakken,” zei hij toen met een zachte grijns op zijn gezicht waarna hij opveerde en een deken pakte en die Iana aanreikte. “Het koelt af,” zei hij toen met een knipoog. Hij had extra de warmste en grootste deken uitgezocht zodat ze het niet koud zou krijgen en keek haar nog steeds met die zachte glimlach aan waar hij eigenlijk de pest aan had. Het gaf aan dat hij wel degelijk gevoelens had en dat wilde hij juist graag verbergen.
Al snel vroeg Iana of zijn nichtje zijn koekjes kwam bijvullen en hij kreeg blosjes op zijn wangen. “Vaak wel ja,” zei hij toen waarna hij nog roder werd. “Meestal maken we ze samen, voor de gezelligheid.” Zei hij toen zacht lachend, het feit dat de halve keuken dan vol smurrie van chocolademix en dergelijke hing liet hij maar even achterwege. Hij grijnsde zachtjes terwijl hij zijn handen door zijn haren haalde en zijn blauwe ogen weer op Iana richtte die hem aanbood wel eens pudding mee te nemen. Hmmm, daar kon hij geen nee tegen zeggen. “Daar zeg ik geen nee tegen,” zei Chase toen zacht grinnikend. Het viel hem op dat ze hem diep in zijn ogen aankeek waardoor die blosjes weer verschenen. Hij grinnikte even zacht toen hij zich besefte dat hij nog steeds stond en ging toen rustig weer naast haar zitten. “Dus de komende twee weken zul je last van me krijgen,” zei hij toen met een flauwe grijns op zijn gezicht terwijl hij haar vrolijk aankeek en haar hand pakte om hier een zacht kneepje in te geven. “Ik zei al dat ik niemand, maar dan ook niemand je ook maar met een vinger laat aanraken als het niet goed bedoeld is.”

[flut, moet gaan =[ ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Well, good day. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, good day.   Well, good day. - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 22, 2011 10:22 pm

Iana lachte zachtjes, ja dat was handig als je nicht altijd koekjes kwam brengen. Toen Chase uiteindelijk zei dat ze gerust nog eentje mocht nemen kon ze er geen nee tegen zeggen. "Het is de laatste.." Iana nam een klein cake gebakje en zette daar vol eetlust haar tanden in. Wat smaakte ze zo heerlijk, zelf kon ze het niet echt goed maken. "Als ik cake bak dan ligt heel de keuken ofwel vol met bloem of wel eet ik zelf die deeg bijna op.. Daarom dat ik het meer hou op pudding." Iana lachte zachtjes en zag dat Chase zijn hand naar haar haren reikte en haar haren weer langs alle kanten woelde. "Hee! Zie nu.. Nu ga ik zo de hele avond zitten, het toch geen zin dat ik mijn haren weer goed leg wat Chasiewesie verprutst mijn coupe toch weer." Zei ze half lachend half plagend waarna ze hem een kleine por in zijn zij gaf, ze wist dat hij daar niet tegen kon. "Zal ik jouw eens plagen eah." Iana begon met hem te kietelen in zijn zij en zorgde ervoor dat de koekjestrommel weg uit haar bereik zat zodat ze die zeker niet zou omstoten. Nog even kietelde ze hem verder maar stopte er dan mee omdat ze wist dat als je zo bleef gekieteld worden je er opeens pijn zou van krijgen in je zij. Wijs legde ze haar handen naast haar lichaam en grijnsde schijnheilig. "Jaja, ik zou niet nog eens in mijn haren woelen moest ik jou zijn." Zei ze lachend met een scheve knipoog in zijn richting waarna ze toekeek hoe hij een paar dekens van de grond uit een mandje haalde en er eentje naar haar uitreikte. "Dus met andere woorden, ik mag hier blijven overnachten?" Iana's ogen fonkelden aangezien ze best wel blij was. Chase was een leuke jongen waar je je niet snel mee zou vervelen, door zijn klunzige doeningen zou je nooit denken dat die 'stoere' Chase bestond. Maar hij had al goed genoeg bewezen dat hij de naam 'vechtersbaas' waard was. Maar Iana vond het woord maar niet bij Chase passen. Hij deed het voor iemand te helpen of als hij het gewoon beu werd. Ze begreep hem wel, ze had het zelf ook wel eens vaker. Iana nam het dikste deken uit zijn hand en bedankte hem met een klein knikje. Met een simpele beweging gooide ze het deken open en legde het over haar lichaam. Het voelde lekker warm aan dus bedankte ze hem met een stralende glimlach. Dat Chase zoveel moeite deed om het naar haar zin te krijgen vond ze best leuk, zoveel aandacht krijgen. Ze had het wel wat gemist van vroeger, nu had ze dat al van Nick en van Chase. Bij de gedachte aan Nick kreeg ze weer een warm gevoel vanbinnen. Het was een leuke jongen, ze was er al een tijdje verliefd op. Bij Chase was het een ander warm gevoel, iets anders dan bij Nick.. Het scheelde niet veel. Iana voelde opeens de hand van Nick tegen de hare en ze voelde het zachte kneepje. Meteen keek ze weer recht in zijn ogen en zag de kleine blosjes op zijn wangen. Iana besloot er maar niets op te zeggen, het zou voor hem al erg genoeg zijn. Iana vond het best wel grappig dat hij opeens zo verlegen werd, waarom wist ze niet. Hij was toch niet verliefd, of wel? Iana schudde die gedachte van zich af, nee dat was hij niet. Het scheen dat jongens vaak van die momenten hadden dat ze wat roder zagen, veel ergs was er daar dan niet aan. Iana hoorde de paar zinnen van Chase en werd daar al meteen uit haar gedachten gesleurd. "Weet ik Chasie. Het is leuk om te weten dat ik iemand heb om naar toe te gaan als ik in de problemen zit." Iana glimlachte vriendelijk en gaf een klein kneepje terug in zijn hand. "Maar ik weet wat we misschien voor het slapen kunnen doen. Doen durven of waarheid!" Bij het spelletje dat ze op het einde zei begon haar ogen licht te geven. Ja, ze hield wel van dat spelletje. Vroeger had ze wel veel gedaan, zelf een jongen eens gekust. Die vond het natuurlijk niet erg maar zelf was ze er wel een dag misselijk van geweest. Iana moest grijnzen bij die herinnering, hoe haar vriendinnen dan gelachen hadden. Maar Iana zag er wel het leuke in dus erg had ze het niet gevonden. Meteen keek ze weer naar Chase, wachtte af wat hij ging doen. Eén ding wist ze zeker, het zou nog niet direct bedtijd worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Posts : 124

Profiel
Naam: Chase Bradley
Partner: You can't give me what I want.
Vereniging:

Well, good day. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, good day.   Well, good day. - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 23, 2011 6:33 am

“Dan is ’t laatste cakeje voor jou.” Zei Chase toen zacht glimlachend terwijl hij keek naar de nu lege inhoud van het trommeltje dat nog enkel met lucht gevuld was. ‘Als ik cake bak dan ligt heel de keuken ofwel vol met bloem of wel eet ik zelf die deeg bijna op.. Daarom dat ik het meer hou op pudding.’ Het deed hem even lachen en nogmaals van kleur verschieten . “Mijn nichtje en ik maken er ook een knoeiboel van hoor, alleen is het resultaat dan ook geweldig.” Hij keek haar plagend aan. ‘Hee! Zie nu.. Nu ga ik zo de hele avond zitten, het toch geen zin dat ik mijn haren weer goed leg wat Chasiewesie verprutst mijn coupe toch weer.’ Goed, het eerste wat hem opviel was niet het haar maar het woordje Chasiewesie. Had hij nu een tróételnaam? Dat werd nog leuk. Hoe moest hij Iana dan noemen, Bambi? Wist hij het veel, hij was verschrikkelijk met namen en nu moest hij wraak gaan nemen met de meest geniale bijnaam, troetelnaam of whatever dan ook. ‘Zal ik jouw eens plagen eah.’ Zei ze toen en hij schrok op toen hij ineens een kietelaanval kreeg en kronkelde wat over de grond heen en weer. Hij hikte even van het lachen en uiteindelijk stopte ze ‘Jaja, ik zou niet nog eens in mijn haren woelen moest ik jou zijn.’ dreigde ze toen en hij knikte als een brave puppy naar haar. Geen haar op zijn hoofd, als hij dan nog zo’n kietelaanval moest doorstaan. Dat had hij er niet voor over. Of toch? “Met andere woorden, dâh,” zei Chase toen lachend terwijl hij de fonkeling in Iana’s ogen eens bestudeerde. Ze vond het echt leuk dat ze hier mocht zijn kennelijk. De meesten die hier kwamen, wat er naast Iana maar twee anderen waren geweest, hadden zich eerst kapotgelachen om het roze lampje, maar ach. Hij deelde het met zijn nichtje dus moest hij er eigenlijk ook wel om lachen. De deken die hij haar had aangereikt had ze open over haar heen gelegd en hij glimlachte even toen ze hem met een glimlach bedankte. ‘Weet ik Chasie. Het is leuk om te weten dat ik iemand heb om naar toe te gaan als ik in de problemen zit.’ Hij grijnsde waarna hij zijn eigen deken pakte en naast haar ging zitten. “Hmm.. Die problemen los ik wel op.” Zei hij toen terwijl hij even naar zijn handen keek die zich tot twee vuisten balden bij de gedachte aan wat Stephan geflikt had.
‘Maar ik weet wat we misschien voor het slapen kunnen doen. Doen durven of waarheid!’ Hij keek even op en zijn gezicht betrok. Jezus, dat was toch een spel wat hij verschrikkelijk vond omdat hij telkens zulke opdrachten kreeg als “zoen jessica,” of “zoen Celine” hij was er knettergek van geworden maar ach. Het spelletje was wel leuk om te doen met Iana. Over Iana gesproken, waren haar ogen nou echt zo vrolijk bij dat voorstel? Hij slikte even en schudde toen lachend zijn hoofd. “Tegen jou kan ik geen nee zeggen he,” zei hij toen plagend waarna zijn ogen zich even richtten op het lampje dat nog steeds zacht licht gaf. “Begin jij maar,” mompelde hij toen zacht lachend terwijl zijn ogen zich weer op Iana richtten, “en dan neem ik maar meteen doen,” zei hij toen terwijl hij zijn schouders ophaalde. Waarschijnlijk zou hij weet ik hoeveel rondjes om de boom moeten rennen, of zijn eigen haren verpesten ofzo. Voor zulke opdrachten zag hij Iana wel aan.
Chase slikte even toen er een stilte viel. Hij wilde niet dat hij opgeslokt werd in zijn gedachten, helemaal niet. Hij wilde hier blijven, bij Iana. Zonder dat hij wegzonk in zijn gedachten of iets dergelijks waardoor hij niet oplette. Hij schudde zijn hoofd toen even en richtte zijn ogen op de hare, maar deze keer verschenen er geen blosjes op zijn wangen, maar enkel een paar mondhoeken dat zich omhoog krulde tot een vrolijke glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Well, good day. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, good day.   Well, good day. - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 23, 2011 7:35 am

Iana moest lachen door zijn uitleg dat ze er zelf ook een knoeiboel van maakten als hij en zijn nicht wouden cakes bakken. "Haha, dat gebeurd er bij mij nu ook. Meestal krijg ik nog wel een lekkere cake, maar ik kan het toch niet zo goed. We zouden samen eens een cake moeten bakken!" Iana grijnsde waarna ze het deken wat hoger trok en zich in kleermakerszit zette zodat ze hem wat beter kon aankijken. Ze vond het zelf best onbeleefd om de hele tijd met gesloten ogen tegen de boom aan te liggen en hem zo aan te spreken. Iana kon dan wel van vroeg af aan ouderloos zijn, ze had wel haar discipline gehad. Toen Chase met een plagende toon zei dat hij haar eens ging plagen schoot ze in de slappe lach waarna ze nog eens na hikte en hem daarna met een opgeheven wenkbrauw aankeek. "Oh, is dat zo?" Iana grijnsde en besloot om hem maar niet weer te gaan kietelen. Dan zou het op een duur niet meer grappig zijn, zou ze hem daar alleen maar mee vervelen en dat wilde ze niet. Ze voelde zich best vrolijk bij hem dus deed ze haar opperbest om er nog een leuke avond van te maken. Toen Chase instemde op haar idee van het doen durven of waarheid spelletje kwam er een speelse grijns op haar gezicht te staan. "Zozo, dus jij kiest doen eh?" Iana keek even naar de lucht, zoekend naar een gepaste doen opdracht waarmee ze hem toch weer wat kon plagen. "Op je blote voeten van hier tot aan de schoolpoort in je onderbroek naar daar te lopen en dan terug." Iana moest lachen bij haar eigen domme idee. Nee, dat kon ze hem niet aandoen. "Of is dat te erg?" Iana vond haar opdracht best wel uitdagend, ze wist niet of Chase daar mee ging instemmen. Niemand ging graag in zijn onderbroek naar de schoolpoort. Maar Iana was er zich wel van bewust dat er niemand nog buiten liep naar de school op dit uur in een stuk van de nacht. Een uitdagende glimlach stond op haar gelaat terwijl ze eens naar Chase keek die wel zo'n uitdaging had verwacht. Of zou hij iets als, knuffel mij, verwacht hebben? Iana hoopte toch dat Chase wel wat in huis had, dat hij wel wat aandurfde. Al wist ze wel dat haar opdracht misschien wel wat erover ging. "Of je mag ook met die koekjestrommel op je hoofd vijf keer rond de boom lopen al zingend. Als je dat leuker vind." Iana schoot in de lach en vond dat ook nog iets leuks. Waar ze het haalde wist ze zelf op niet meer. Die ideeën kwamen er gewoon van zelf. Iana kreeg het beeld van een zingende Chase lopend rond de boom voor zich en grijnsde. Ja, dat wou ze nog wel eens zien. "Eén van de twee, of je mag natuurlijk ook ze allebei nemen." Iana grinnikte en sloot haar ogen voor een moment om haar lach wat bij te houden aangezien ze weer bijna aan het uitbarsten was. Ja, met Chase omgaan was gelijk aan je dood lachen. Maar daar had ze eigenlijk geen last van. Wie zou het nu erg vinden om eens een dag te lachen? De dag wad voor driekwart geslaagd, alleen dat ene kleine kwartje had ervoor gezorgd dat de dag toch niet zo geslaagd was. Maar Iana was er wel zeker van dat ze met hun spelletje de dag wel tot een goed einde zou brengen. De tijd dat ze dat spelletje nog speelde op school was lang geleden, maar toch had ze zich er toch steeds mee vermaakt. Natuurlijk werd het in het zesde leerjaar steeds; Kus Johan, kus Jason. Dat werd ze op een duur ook beu aangezien ze dat één keer had gedaan en die haar toen vies haar terug gezoend. Ook had die gast gedacht dat ze hem zoende omdat ze van hem hield, had die nog voor verkering gevraagd ook! Iana rolde met haar ogen bij die gedachte. Ze wist nog goed dat ze die jongen met alle plezier had afgewimpeld en hem met enige speelsheid had weg gekregen. Iana richtte haar blik weer op Chase, zich uit haar gedachten worstelend. Ze was nog steeds zo nieuwsgierig naar wat Chase zou doen. Het waren allebei leuke dingen, ze zou wel zien wat Chase het meest leuke vond. Of hij zou geen één van de twee doen, het was te zien wat voor Chase iemand was. En ze was blij dat ze zelf ook wist dat ze hier mee ook kon zien wat Chase allemaal durfde.

-Moet gaan.. Byebye! x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Posts : 124

Profiel
Naam: Chase Bradley
Partner: You can't give me what I want.
Vereniging:

Well, good day. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, good day.   Well, good day. - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 25, 2011 5:38 am

‘Haha, dat gebeurd er bij mij nu ook. Meestal krijg ik nog wel een lekkere cake, maar ik kan het toch niet zo goed. We zouden samen eens een cake moeten bakken!’ Samen een cake bakken? Met Iana? Kom op… natuurlijk wilde hij dat! Hij grinnikte even zacht maar knikte toen rustig. “Afgesproken, wij gaan samen cake bakken.” Zei hij toen. “Met roze glitterglazuur want het moet wel een prinsessencake zijn he,” zei hij toen nog plagend terwijl hij zijn tong even uitstak naar Iana. ‘Oh, is dat zo?’ het kwam er heel ongeloofwaardig uit en hij knikte toen. “Natuurlijk is dat zo!” Zei hij toen waarna hij haar weer plagend aankeek. Haar stond nog wat te wachten. Deze avond was immers nog láng niet voorbij. ‘Zozo, dus jij kiest doen eh?’ de manier waarop ze het zei deed hem aan een voice over van zo’n film denken. Al wist hij niet meer welke. Braaf knikte hij dus maar terwijl hij zijn puppyoogjes opzette. “Ik kies doen!” Zei hij toen nogmaals met een bevestigende knik waarna zijn gezicht even betrok. Wacht eens… ze kon nu wraak op al zijn acties nemen, op álles. Hij keek even met grote ogen weg en slikte. Dit werd nog zeer interessant ‘Op je blote voeten van hier tot aan de schoolpoort in je onderbroek naar daar te lopen en dan terug,’ Chase keek op, zijn ogen groot als schoteltjes, en slikte. “Ben je gék?!” Zei hij toen zacht lachend waarna hij maar besloot om wijselijk zijn mond te houden en te wachten op haar volgende voorstel. ‘Of je mag ook met die koekjestrommel op je hoofd vijf keer rond de boom lopen al zingend. Als je dat leuker vind.’ Vervolgde ze toen en hij haalde zijn handen even door zijn haren heen. Zou hij haar nu eens plagen? Natuurlijk zou ze verwachten dat hij beide niet wilde doen, dâh, dus zou hij ze juist beiden doen. ‘Eén van de twee, of je mag natuurlijk ook ze allebei nemen.’ zei ze toen en hij keek haar uitdagend aan. “Ik doe beiden.” Zei hij toen waarna hij haar lachend aankeek en met volle gemak het koektrommeltje van de grond af raapte en haar even lachend aankeek. Hij liep rustig naar buiten toe, deed de koektrommel op zijn hoofd en liep, joggend zelfs, vijf rondjes om de boom ál zingend, ook al was het meer neuriën, en het laatste rondje gleed hij bijna uit en ving zich nog op aan de boom. “Iaan, ik haat je hiervoor,” zei hij toen lachend waarna hij nadat hij alle rondjes dus had gehad het trommeltje afzette en voelde hoe de wereld rondom hem tolde. “Wauw, wat is de wereld draaierig.” zei hij toen terwijl hij even zijn hoofd schudde. Zijn haren hingen voor zijn ogen en hij veegde de plukken ruw weg waardoor het weer eens grandioos mislukte. Hij grijnsde even waarna hij zijn schoenen uittrok en zijn t-shirt waarna de rest ook weer volgde en hij vloekte door de kou “Iaan, hier ga je zo voor boeten he.” Zei hij toen terwijl hij eens keek waar de school was. Zo’n tien metertjes verderop ongeveer. Damn. Dat waren tien grote stappen. Hij vloekte wederom en zuchtte toen waarna hij op de poort afliep en weer terug liep op zijn ooie dooie. “Eigenlijk is het niet eens zo koud, je moet alleen opletten waar je loopt.” Zei Chase toen zacht grijnzend waarna hij als een gek in zijn kleding schoot en de deken vastgreep om zich hier half onder te verstoppen.
“Ik háát je,” zei hij toen waarna hij haar voorzichtig tegen de grond drukte om haar te kietelen. “En die kreeg je nog terug.” Zei hij toen terwijl hij zijn handen weer naast haar lichaam plaatste en grijnsde. “Schat, jouw beurt,” zijn stem klonk uitdagend terwijl zijn ogen nu ook plagende fonkelingen kregen. “Doen of waarheid?” Vroeg hij haar toen nieuwsgierig terwijl hij zijn ogen even genietend sloot door de warmte die zijn lichaam eindelijk weer kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Well, good day. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, good day.   Well, good day. - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 25, 2011 8:16 am

Iana schoot in de slappe lach toen hij haar met die puppy eyes aankeek. "Kijk niet zo dwaas jij!" Iana gaf hem een zacht duwtje tegen zijn wang en stak dan plagend haar tong uit. Toen hij zei dat hij de opdrachten juist allebei deed. Ze kreeg een vermakelijke grijns op haar gezicht en zette zich wat meer achteruit om goed te kunnen volgen hoe Chase het spelletje ging spelen. Hij was vast wat van plan, Chase tot nu toe kennende. Maar niets bleek waar te zijn over haar gedachten want ze zag dat hij de koekjestrommel had opgeraapt en ze grijnsde, haar hand voor haar mond houdend aangezien ze haar lach bijna niet meer kon inhouden. Ze hikte zachtjes en floot tussen haar twee vingers toen hij zich uit zijn kleren repte en in zijn boxershort de boom begon rond te zingen. "Fjiet fwoew!" Iana hoorde zijn vloeken en kreeg de slappe lach waarna ze half op de grond viel door het lachen. Die gast was écht knettergek! En toen hij dan nog zei dat het best mee viel keek ze hem met een kleine grimas aan, hem niet echt gelovend. "Oh echt?" Iana haalde haar schouders luchtig op. "Ik vond het toch wel sexy heuwr.." Zei ze met een speelse grijns op har gezicht en de manier waarop ze de zin uitsprak was niets anders dan plagen. Ze hield er wel van hem op die manier wat te plagen. Toen hij in zijn kleren leek te springen als een konijn in zijn hol kwam er een grimas op haar gezicht en hield ze al zijn bewegingen in de gaten. Hij had echt geen erg lichaam, helemaal niet. Iana keek dan maar de andere kant uit zodat Chase toch met een kleine privacy zich kon aankleden. Ze vond het best grappig hoe hij daar in zijn bijna blootje naar buiten was gaan rennen. Die gast was gewoon gek, goed voor het gekkenhuis. "En ik had écht verwacht dat je dat eerste niet ging doen.. Gekkie." Iana keek hem diep aan maar wist nu maar al te goed dat Chase haar wou terug pakken. Even slikte ze, benieuwd wat hij nog allemaal van plan was. Ergens verwachtte ze wel iets in dezelfde aard, in haar bh en onderbroek naar buiten lopen. Iana dacht even diep na, niet wetend wat ze dan zou doen. Iana kreeg een speelse glimlach op haar gezicht en haar ogen leken vuur te schieten, ja wat dan? Iana besloot om gewoon af te wachten wat hij in gedachten had. Toen hij inmiddels het deken al over zich had getrokken wreef ze door zijn haren en lachte daarna. "Goh, jij haat mij? I love you to schaaaaatje", Iana grinnikte waarna ze hem een kort duwtje gaf en voelde hoe ze lichtelijk tegen de grond werd gedrukt en begon hevig met haar benen te spartelen. "Chasssiieehhieeeeeeee, Neee-heee! Stop-paaah!" Iana begon luid te lachen aangezien ze gekieteld werd en hield haar adem in. Toen hij was gestopt met kietel ademde ze diep uit en keek hem nep boos aan. "Stout stout stout, stouterd!" Iana wees met haar wijsvinger heen en weer, iets wat je een leerkracht wel zag doen naar een jongen die wat misdaan had. Iana keek hem met een ietwat scheef gezicht aan en wachtte af wat hij ging zeggen. Waarheid of doen, hmmm.. Waarheid vond ze zelf gewoon zo laf, dat waren altijd die van die domme vraagjes. Nee, ze zo identiek hetzelfde nemen als Chase, wel wat angstig aangezien ze Chase zijn opdrachten niet echt kon inschatten. "Doen, wat dacht je anders ventjeee?" Iana trok een speels gezicht en gooide haar haren achter haar schouders waarna ze haar benen wat optrok en haar armen daar losjes omheen sloeg. Deze avond was nog lang niet gedaan, dat had ze wel door. De sfeer zat er nog steeds stevig in wat ze een uur geleden niet meer had verwacht. Hoe het was afgelopen, bijna dan toch. Iana sloeg er geen acht op dat hij evengoed niet was meegegaan en haar gewoon alleen had gelaten. Maar Iana was er eigenlijk wel zeker van dat hij dat niet gedaan zou hebben. Alhoewel.. Iana schudde haar hoofd onopmerkend, ietwat afkeurend op haar eigen gedachtes. Zo was Chase niet, dat wist ze gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Posts : 124

Profiel
Naam: Chase Bradley
Partner: You can't give me what I want.
Vereniging:

Well, good day. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, good day.   Well, good day. - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 25, 2011 9:40 am

‘Kijk niet zo dwaas!’ Iana had het nog lachend gezegd voor zijn acties. “Trouwens, nog een dingetje,” zei Chase toen dus. “Ik keek niet dwaas, ik keek lief,” zei hij toen zacht plagend terwijl hij zich ervan moest weerhouden zijn armen rondom haar middel te slaan en haar niet meer los te laten. Hij slikte even bij dat idee toen een warm gevoel zijn buik binnen kwam dringen. Hij moest maar eens wat dingen leren te accepteren, was dat niet de weg van het vergeten, dan was het wel de harde weg. Hij keek even op naar het zeil dat zacht wapperde door de wind en grijnsde zacht. ‘Ik vond het toch wel sexy heuwr..’ Zei ze toen en hij bloosde even. “Natuurlijk ben ik sexy, daar heb ik ook hard voor moeten werken.” Zei hij toen lachend maar hij keek haar toen weer serieus aan. Ja, hard had hij wel moeten werken voor zijn sixpack. ‘En ik had écht verwacht dat je dat eerste niet ging doen.. Gekkie.’ Hij slikte even. “Ik eigenlijk ook niet,” gaf hij toen lachend toe terwijl hij zijn handen weer door zijn haren haalde en haar lachend aankeek. Oh, ze kreeg nog een leuke opdracht… Althans, leuk voor hem tenzij ze die niet wilde uitvoeren wat hij ook wel kon begrijpen. Zijn ogen schoten even richting het lampje en toen terug naar Iana en weer terug naar het lampje dat haar gezicht, raar genoeg want het was een rot lampje, mooi verlichtte. “Goh, jij haat mij? I love you to schaaaaatje” Het had hem doen lachen maar het woelen door zijn haar liet hem een verstikt kreetje slaan. “IAAN!” murmelde hij toen mopperend terwijl hij zijn haren weer goed streek. “Dat was míjn háár,” imiteerde hij het tutje van vanmiddag en hij grijnsde even. “Goede imitatie vond je niet?” Vroeg hij toen met een onschuldig gezicht. Toen hij echter weer verder was gaan kietelen begon ze te gillen en hij juist te lachen. ‘Chasssiieehhieeeeeeee, Neee-heee! Stop-paaah!’ Hij lachte even maar stopte toen ook maar waarna hij een heleboel woorden die behoorlijk op ‘stout’ leken over zich heen gegooid kreeg. Haar vinger bewoog voor zijn neus heen en weer zoals leraren op de basisschool wel eens deden waardoor hij nog harder moest lachen. Hij grijnsde even en keek toen weer naar het zeil dat, wederom, wapperde. “Je gaat dit zo niet leuk vinden he.” Zei hij toen plagend terwijl hij zijn handen zacht door haar haren haalde en probeerde het niet helemaal te verpesten. Ze zei doen en boeten dat ze zou. “Goed, optie één je rent in je bh en slipje naar de schoolpoort en terug terwijl je een liedje zingt,” zei hij toen terwijl hij even plagend zijn tong uitstak. “Of je zoent me, wat je toch niet gaat doen, of je gaat een keer gewoon met me uit.. al is het maar voor de fun.” Zei Chase toen zacht glimlachend waarna hij even naar zijn schoot keek en toen terug naar Iana met een zachte glimlach op zijn gezicht. Hij liet zijn ogen naar haar haren glijden die achter op haar rug lagen. “Wist je dat ik trouwens een meester ben in vlechten?” Zei hij toen zacht grinnikend. “Ik heb het van mijn nichtje geleerd, geoefend op dr barbiepoppen,” zei hij toen lachend. “Gedwongen,” voegde hij er toen maar aan toe terwijl een grijns op zijn gezicht was te zien.

[zo, wel kort mja, ik wil nog een post xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Well, good day. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, good day.   Well, good day. - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 25, 2011 9:56 am

Iana voelde aan dat Chase nog net echt van plan was om te gaan stoppen met haar plagen dus hield ze zich voor om gewoon het spelletje mee te blijven spelen. Toen hij dan nog haar imiteerde van vanmiddag sloeg ze hem tegen zijn zij. "Mij niet zo pesten, dat is niet leuk." Zei ze met een nep pruillipje waarna ze haar puppy eyes opzette maar daarna haar tong koppig, speels uitstekend. "Nêh!" Iana haalde haar neus op en keek hem zelf niet meer aan. Maar toen hij begon over zijn sixpack rolde ze kort met haar ogen. "Natuurlijk, meneer heeft ook zo'n eigendunk is het niet?" Iana grinnikte waarna ze toch wel moest toegeven dat ze best wel op zijn sixpack had zitten kijken toen hij buiten had zitten zingen rond de boom. Ze voelde hoe ze het warm kreeg bij het idee alleen al. Maar algauw draaide ze haar hoofd weer naar Chase, zich concentrerend op wat hij van plan zou zijn. Toen hij echter zijn voorstellen begon te doen, die ergens wel verwacht waren haalde ze haar schouders op en zag dat hij nog een opdracht aan het bedenken was. Wat? Hem zoenen? Iana keek even ongelovig naar de grond daarna naar Chase maar dacht dan even diep na. Ze had beloofd Nick nooit te bedriegen, ze hield ook van hem. Maar een onschuldige kus zou toch geen kwaad kunnen? Iana haalde diep adem en keek hem daarna met die speelse grijns aan. "Oké, ik doe ze alledrié. Maar dat voorlaatste, van die party.. Dat doen we morgen wel, want nu voel ik me toch niet zo echt in de stemming om te gaan dansen.." Zuchtte ze waarna ze hem kort aankeek en zich met enige tegenstelling recht zette aangezien ze dan die warmte voor even zou moeten loslaten. "Vooraleer je blind word van mijn lelijkheid zou ik je toch wel willen verzoeken om je om te draaien, jongeman." Iana grinnikte, wist dat of ze dat nu ging zeggn of niet hij toch zijn ogen niet zou sluiten. Het zou toch niet uit helpen. Iana slikte, legde haar handen op haar heupen waarna ze de uiteinden van haar jurkje vastnam en dan een droog, mislukt tromgeroffel nadeed. "Haha, zie je kijken man." Iana lachte en ging wat meer achter de zeilen gaan staan waarna ze haar kleedje over haar hoofd gooide en dan huiverde bij de wind die haar blote armen raakte. "Wees er maar zeker van dat ik dat niet elke dag ga doen hoor!" Iana repte zich naar buiten begon als een gek naar de school te lopen, niet echt lettend op wat er achter of naast haar gebeurde. Wat kon het haar nu schelen dat mensen haar zouden zien, ook al was dat niet zo. Wie zat er nu om middernacht naar buiten te kijken? Iana slaakte een kleine kreet toen ze met haar voet in een plas trapte en kort vloekte. "Chase, ik haat je!" Iana begon met het kabouter liedje van ketnet te zingen rond de boom, vijf maal waarna ze dan zich weer naar Chase repte en hem een kort tikje tegen zijn wang gaf. "I H-A-T-E- Y-O-U" , zei ze duidelijk gearticuleerd waarna ze haar kleedje weer over haar hoofd gooide en met haar handen over haar armen wreef en zich onder haar deken repte. Oké, nu dat zoenen nog zeker? Iana wist niet echt zeker of ze het wel zou doen, zou het wel juist zijn? Ergens wilde ze het niet, voelde aan dit dit weer verkeerd zou aflopen. Iana sloot haar ogen boog zich naar Chase toe en zette zich over haar angsten heen. Eén kus, niet meer. Ze duwde haar lippen tegen de zijne aan en liet hem toch wel een aantal seconden duren. Na een aantal seconden haalde ze haar lippen weer van de zijne af, streek met haar vinger over haar lip niet echt wetend hoe ze zich nu moest houden. "En dat was hét, betaal me nu maar." Zei ze met een droge grijns op haar gezicht. Ze lachte waarna ze het deken nog wat meer tegen zich aan duwde. Verdomme, zo koud!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Posts : 124

Profiel
Naam: Chase Bradley
Partner: You can't give me what I want.
Vereniging:

Well, good day. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, good day.   Well, good day. - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 26, 2011 4:53 am

“Pfft, ik, eigendunk?” Chase keek Iana onschuldig aan waardoor hij, wederom, in de lach schoot en even zijn armen rondom zijn middel sloeg. Ja, blokjes had hij ja, en daar mocht hij wel trots op zijn… toch? Zijn ogen schoten toen weer weg van Iana, iets beschaamd door zijn voorstellen. Eigenlijk waren ze allemaal te erg om Iana voor te schotelen aangezien ze al een vriend had. “Iana i-” maar verder kwam hij niet meer want toen zei Iana al dat ze alle drie de opdrachten ging doen. Hij slikte even maar knikte toen vrolijk en liet zijn ogen even over haar lichaam glijden, al was dat onopvallend. ‘Oké, ik doe ze alledrié. Maar dat voorlaatste, van die party.. Dat doen we morgen wel, want nu voel ik me toch niet zo echt in de stemming om te gaan dansen..’ Het bleef in zijn hoofd nagonzen en hij slikte even kort. Dit werd nog erg interessant, en dan niet als het aan hem lag. ‘Vooraleer je blind word van mijn lelijkheid zou ik je toch wel willen verzoeken om je om te draaien, jongeman,’ hij knikte braaf op wat Iana zei en hield zijn handen voor zijn ogen. Echter zorgde hij dat hij net nog iets kon zien en hij slikte even. Had hij haar gewoon niet éérder kunnen ontmoeten? Laten we zeggen in de tijd dat ze geen vriendje had? ‘Haha, zie je kijken man.’ Zei ze toen en hij schrok even lachend op. “Betrapt.” mompelde hij toen waarna hij Iana wat meer achter het zeil zag verdwijnen en hij opende zijn ogen toen weer volledig. Waarom wist ze zijn hart op hol te brengen? Hij kon onmogelijk gevoelens voor haar krijgen, dat liet hij gewoon niet toe. Misschien als hij gewoon zo snel mogelijk een andere vriendin kon vinden? “Het zou wel leuk zijn, al denk ik dat je vriend het niet zo leuk vind.” Zei Chase toen lachend op het feit dat ze zei dit niet iedere dag te gaan doen. Algauw probeerde hij aan het donker te wennen en zag een meisje half richting de school toe sprinten en hoorde gevloek. “Ik hou ook van jou schat,” zei hij toen plagend terwijl hij tot zijn verbijstering besefte dat een deel de waarheid was. Ze gáf hem dat warme gevoel meer dan hij had verwacht op een dag en hij slikte even maar werd algauw uit zijn gedachten gesleurd door Iana die terug naar de boom ging waar ze vijf rondjes omheen liep, ál zingend. Dapper kind dat ze toch was. Hij grijnsde even zacht maar schudde zijn hoofd toen. Hij moest zich niet teveel in zijn kop gaan halen want dan zou hij echt knettergek worden.
Een tik op zijn wang gevolgd door een ‘I H-A-T-E- Y-O-U’ wat zeer duidelijk gearticuleerd was deed hem grijnzen. “Zoals ik al zei, ik hou ook van jou schat.” Zei hij toen vermakelijk terwijl hij zijn wenkbrauwen even optrok. “Ach lieverd, zo erg was die kou toch nog niet?” Zei hij toen terwijl zijn even over haar armen wreef zodat ze het wat warmer zou krijgen. Ze had al snel haar jurkje weer aan en hij knikte even met een bijna zoete glimlach op zijn gezicht waarna hij een zucht slaakte en opkeek toen Iana naar hem toe kwam met de deken om haar heen geslagen voor de warmte. Hij twijfelde even maar die verdwenen als sneeuw voor de zon toen hij Iana’s lippen op de zijne voelde. Hij was even te verbaasd geweest om te reageren maar bracht zijn hand toen voorzichtig naar haar schouder waar hij nog zo’n twee seconden bleef rusten totdat zij de kus beëindigde, jammer genoeg. ‘En dat was hét, betaal me nu maar.’ Zei ze toen en hij grijnsde even waarna hij opmerkte dat ze het nog steeds koud had. “Kom hier.” Mompelde hij toen zacht waarna hij met zijn handen over haar armen wreef zodat ze het wat warmer zou krijgen. “Laten we een afspraak maken Iaan,” zei hij toen lachend. “Geen van beiden doen we waarheid, want dat doen we toch niet denk ik, en we gaan niet meer in ons ondergoed naar buiten rennen, oke?” Zei hij toen met een lachje op zijn gezicht. Zulke opdrachten zou hij Iaan dan ook niet meer geven, aangezien hij dondersgoed wist dat het erg fout was geweest. Even slikte hij toen. “Doen dan maar weer?” Zei hij toen om de stilte te doorbreken terwijl ook hij de deken iets strakker rondom zijn lichaam hield nu het zo koud was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Well, good day. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, good day.   Well, good day. - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 26, 2011 7:22 am

Iana grinnikte bij zijn reactie en duwde het deken nog wat dichter tegen zich aan, rilde toen kort waardoor haar lip wat blauw begon te zien. Iets wat bij jongeren vaak voorkwam als die het koud hadden. Iana begon te klappertanden en lachte daarna droogjes. Alhoewel ze zich zo opgewekt voelde wist ze dat de slaap haar wat aan het meetrekken was. Toen hij eenmaal zei dat hij ook van haar hield grijnsde ze. "Hmm, vanwaar ken ik die zin?" Iana keek hem even doordringend aan, sloeg haar blik dan neer naar de grond. Toen Chase echter over haar armen wreef bedankte ze hem kort door een glimlach op haar gezicht te zetten. "Ik vond het toch wel frisjes." Iana hield haar handen op haar wang, voelde hoe de koude haar wang raakte. Iana hoorde Chase nog net zeggen 'kom hier Iaan' en ze keek hem daarna recht aan, niet echt wetend wat hij daarmee wilde bedoelen. Toen hij over haar armen begon te wrijven voelde ze hoe de warmte door haar hele lichaam gierde en ze kort knikte. "Ja, die afspraak is goedgekeurd, meer dan goedgekeurd! Ik wil geen verkoudheid opdoen, ook al denk ik dat ik dat nu al heb." Zei ze met een grijnsje rondom haar gezicht. Kort sloot ze haar ogen en probeerde al de koude uit haar lichaam te denken, ze moest iets doen waarmee ze warmer zou hebben. Toen hij begon over dat hij 'doen' weer wilde doen lachte ze, niet echt wetend wat ze nu voor hem moest doen. "Hmm.. Doen.. Ik ga het ietsje makkelijker doen, wel wat leuker." Iana zette een glimlach van oor tot oor op en wreef daarna over haar voorhoofd. "Een liedje zingen voor mij, een Engelstalig. En niet neuriën!" Zei ze en keek hem nieuwsgierig aan, niet echt wetend welk liedje hij wou doen. "En ik vind maar één opdracht dus je moet het daar maar mee stellen." Ze lachte en kruiste haar armen over elkaar, haar weer wat warm wrijvend. Langzamerhand voelde ze zich weer opwarmen en keek naar het schaars licht makend lampje dat in de hoek stond. Ze keek er even naar, wist dat het toch niet erg interessant was en draaide haar fel blauwe ogen weer naar Chase. "Maar je moet natuurlijk niet éh." Iana knikte vrolijk naar hem. Iana moest geeuwen en duwde haar hand voor haar mond om het geluid wat tegen te houden. Wat haatte ze dat geeuwen, dat verraadde haar altijd op de één of andere manier. Ook vroeger, altijd als ze begon te geeuwen moest ze naar bed. Iana wist het nog goed, en haar zus mocht altijd langer opblijven. Iana voelde hoe de jaloezie weer naar haar hoofd steeg. Ja, soms had ze haar zus wel eens de kop willen inslaan. Maar na een tijdje had ze beseft dat ze niet zonder haar kon, en het dan ook vreselijk had gevonden dat ze weg moest. Iana zuchtte, keek naar Chase en wreef met haar hand door zijn haar. Een grijnsje bleef op haar gezicht staan. Ja, ze vermaakte zich wel. Voelde zich alleen wel zo rot dat ze fout bezig was. Hoe zou ze dat aan Nick moeten uitleggen? Iana keek naar de grond, en wreef door haar haren. Ze hadden een belofte gemaakt, nooit elkaar verraden. En nu deed ze het dan ook nog.. Iana slikte en wreef met haar hand over haar vochtige ogen die elk moment een lading water gingen loslaten. Vlug snikte ze die tranen weg en keek Chase weer kalm aan, ze mocht niet aan Nick denken nu. Niet meer, die kus had niets betekend. Iana haalde diep adem, wist dat die kus haar alleen maar had verward.. Waarom maakte Chase het haar verdomme zo moeilijk? Kon hij gewoon niet zo schattig en lief zijn? Iana wist dat als ze daaraan dacht ze het voor haar alleen maar moeilijker maakte. Toen de wind opsteeg maakte het zeil een zeer vervelend geluid waardoor ze haar oren onder haar deken stak. Ze moest maar niet zo gaan nadenken, het zorgde alleen maar voor problemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Posts : 124

Profiel
Naam: Chase Bradley
Partner: You can't give me what I want.
Vereniging:

Well, good day. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, good day.   Well, good day. - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 28, 2011 9:32 am

‘Hmm, vanwaar ken ik die zin?’ Chase grijnsde zacht maar hield zijn ogen op de grond gericht terwijl hij zijn handen weer door zijn haren haalde waardoor de plukken warrig voor zijn ogen vielen. “Pfft, rothaar.” Zei hij toen lachend waarna hij naar Iana keek, met zijn haren nog steeds in de war, en ze toen uitschudde alsof hij een hond was. ‘Ik vond het toch wel frisjes.’ kwam ze daar nu pas achter? Dat wist hij al sinds hij tot op zijn ondergoed naar buiten was gehuppeld voor dat kind, iets waarvoor hij normaal iemand zou slaan en zeggen dat hij dat nooit zou doen. Maar daarom was Iana één een meisje, die sloeg je niet, en twéé ze betekende meer voor hem dan wie dan ook op dit moment. Ze was zijn beste vriendin en hij voelde zich gewoon anders. Gewoon niet de vechtersbaas die hij altijd was maar gewoon normaal, niet de jongen die in iedere ruzie betrokken werd omdat hij iemand goed op zijn gezicht kon slaan. Hij slaakte een zacht geïrriteerde zucht waardoor dampwolkjes ontstonden. Sinds wanneer voelde het zo koud?
‘Ja, die afspraak is goedgekeurd, meer dan goedgekeurd! Ik wil geen verkoudheid opdoen, ook al denk ik dat ik dat nu al heb.’ Het had hem doen opschrikken en hij knikte even. “Iaan? Heel eerlijk; die heb je volgens mij al opgelopen,” plaagde hij toen terwijl hij haar even zacht porde. “Dus als je op de gang loopt te snotteren en te kuchen mag je dat mij kwalijk nemen,” zei hij toen terwijl hij haar onschuldig aankeek. Hij slikte even, over school gesproken… Als Stephan zich daadwerkelijk had ingeschreven op Monica High om er zijn einde-examen te halen dan was de eerste keer dat hij de jongen zag meteen de dag dat die naar het ziekenhuis zou gaan. In zijn hoofd schoten beelden langs van vroeger en hij hapte even naar adem.
De beelden van de jongen die hij bij zijn T-shirt greep en tegen zijn kluisje opdrukte bleven rondspoken. Zijn vuist vlak voor zijn gezicht en uiteindelijk had hij het joch keihard tegen de kluisjes aangegooid en was toen woedend weggelopen. Chase slikte kort en sloot zijn ogen toen, waarom wilde, nee kón hij zijn verleden niet gewoon achter zich laten? ‘Hmm.. Doen.. Ik ga het ietsje makkelijker doen, wel wat leuker.’ Het deed hem opschrikken terwijl hij even naar adem hapte en haar toen weer vriendelijk, maar iets afwezig, aankeek en zuchtte. “Ik was er even niet bij,” mompelde hij toen “makkelijker maar leuker?” Hij slikte. Leuker? Wat moest hij bij haar onder leuk zien? Nu in zijn ondergoed híér een dansje doen? Dat zou hij toch niet doen. Zelfs niet voor Iana. ‘Een liedje zingen voor mij, een Engelstalig. En niet neuriën!’ Chase slikte weer. Zingen? Hij had nooit meer gezongen sinds de begrafenis van zijn vader waar zijn stem op een gegeven moment gewoonweg brak. Hij voelde zich slap als hij zong, zo kwetsbaar. Hij glimlachte even zacht maar knikte toen. ‘En ik vind maar één opdracht dus je moet het daar maar mee stellen,’ hij grijnsde even. “Prima,” zei hij toen zacht lachend. ‘Maar je moet natuurlijk niet éh.’ zei ze toen maar hij schudde zijn hoofd. Hij vond het wel prima. Toen ze geeuwde moest hij echter wel lachen. “Ben je moe Iaan?” Vroeg hij toen waarna hij zijn mp3 uit zijn sweatshirt pakte en een oortje instak en het liedje opzocht. The distance, evan and jaron. Hij ging voorzichtig naast Iana zitten en slikte wederom, eigenlijk vond hij de vorige opdracht zelfs leuker dan deze. Het was het enige liedje wat hem nog bij was gebleven van wat zijn vader graag luisterde. Maar daarnaast was het ook het meest rotte nummer ooit want het deed hem nu meer dan ook aan zijn vader denken waardoor hij gewoon tegen iets moest slaan. Hij zette toen uiteindelijk twijfelachtig in maar zong dapper door. God wat haatte hij dit. Voorzichtig zong hij alle teksten uit, besefte dat het niet eens zo slecht klonk, en hapte naar adem toen het liedje stopte. “Damn,” fluisterde hij toen terwijl hij op zijn lip beet, slikte, en toen naar Iaan keek. “Tah-dah?” Zei hij toen zacht slikkend en hij grijnsde even kort waarna hij zijn arm om Iana sloeg. Gewoon omdat hij vond dat hij dat nog wel mocht doen. “Je moet slapen als je moe bent Iaan.” Zei hij toen lachend. “Tenzij je nog op wilt blijven.” Hij glimlachte even naar haar. “En dan geef ik jou dezelfde opdracht, zing maar eens iets.” Zei hij toen met een knipoog “al hoef je dat niet te doen als je liever gaat slapen.” Hij glimlachte even kort terwijl zijn ogen weer op de grond waren gericht en hij leunde iets naar achteren tegen de boom aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Well, good day. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, good day.   Well, good day. - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 29, 2011 7:51 am

Iana keek Chase met een ietwat vragende blik, niet echt wetend wat ze moest denken. Zou hij wat zingen voor haar of was hij eerder een gesloten jongen in dat vlak? Maar meteen leek Chase dat weg te gooien en had zijn muziek ingezet en zijn oortjes in zijn oren gestoken. Was dat opeens de nieuwe manier van iets zingen? Maar al meteen werd duidelijk waarom hij het juist net voor zichzelf wou zingen. Iana sloot haar ogen, voelde hoe er tranen in haar ogen prikten bij zijn tekst. Waarom koos hij nou juist dat verdomde liedje dat zo verdomd mooi was? Het had zo'n gevoelige tekst dat Iana haar gezicht afwende naar de grond en Chase daarna recht aankeek. Wat kon hij dat zo mooi zingen, iets wat Chase helemaal niet had verwacht van hem. Normaal waren jongens zo'n beetje vreselijk in zingen, maar Chase kon er echt wel wat van. Zo goed dat Iana er zelf door in was getrokken. Net alsof ze in de tekst meeleefde. Iana sloot haar ogen weer waarna ze zachtjes mee wiegde op het ritme en met haar voet op de grond tikte. Toen Chase echter de laatste hoge tonen had ingezet had ze hem weer recht aangekeken en voelde hoe er een machteloze traan van haar wang droop en droog tegen de grond aankletste. Plots leek de stilte zo ondragelijk toen Chase zijn liedje had beëindigd. "Sorry.." Zei ze waarna ze haar tranen van haar gezicht afveegde en kort naar de grond keek waar de grassprietjes uitstaken. "De tekst ligt nogal gevoelig, maar neem het jezelf niet kwalijk." Iana glimlachte waterig waarna ze de arm om haar schouders voelde en hem dankbaar aankeek. "Je hebt trouwens een prachtige stem.. Neem dat van mij aan." Iana knikte daarna bevestigend op haar woorden en keek Chase dan weer aan, niet echt wetend wat hij nu zou doen of zeggen. Toen hij echter begon dat ze voor het spelletje ook een liedje voor hem mocht zingen knikte ze. Even dacht ze na, ze kende een liedje helemaal uit het hoofd dus kon ze dat wel makkelijk voor Chase zingen, maar ze kon ook haar mp3 nemen. Vlug duwde ze die gedachte van zich af, ze zou het wel gewoon doen, zoals het hoorde. Iana richtte haar aandacht voor zich, waar het schoolgebouw haar aandacht trok. Niet veel later zette ze de eerste tonen in van het liedje You Will Never Be, Julia Sheer. . Het eerste stuk kwam er met enige aarzeling uit maar het refrein kwam algauw en zachtjes sloeg ze haar toon wat hoger, zoals het hoorde in het liedje. Haar prachtige stem weerhalde nog wat verder aangezien ze toch nog redelijk luid zong, zoals ze eigenlijk gewend was ook. Iana voelde hoe ze zelf werd meegesleept in het liedje en ze Chase even aankeek. Ze kon eigenlijk wel zeggen dat ze wel aardig goed kon zingen, ze had immers vroeger zanglessen gevolgd en had altijd er al wat aanleg voor gehad. Toen de laatste klanken wegstierven keek ze Chase aan en glimlachte daarna. "Tahdaah." Bootste ze Chase zijn eind reactie na waarna ze hem een zacht duwtje gaf. "En zeg nu niet dat het mooi klonk want het was v-e-r-s-c-h-r-i-k-k-e-l-i-j-k." Zei ze met vooral de nadruk op verschrikkelijk. Ze grinnikte toen hij zei dat als ze moe was ze wel mocht slapen. "Oké, ik ga dan maar slapen. Is het erg dat ik tegen je aanleun?" Iana keek hem even aan maar wachtte al niet meer op een antwoord. Ze legde haar hoofd op zijn schouder en duwde haar benen dicht tegen zich aan waardoor ze in een soort baby houding terecht kwam. Ergens voelde het wel goed zo bij hem zijn, hij was een goeie vriend. Waar ze veel aan had, héél veel. Toen haar ogen dichtvielen probeerde ze aan één onderwerp te denken waar ze dan over zou kunnen dromen. Dat deed ze eigenlijk altijd. "Slaapwel." Murmelde ze nog waarna ze als een roosje in slaap viel.

De eerste zonnestralen leken op haar te schijnen waardoor Iana een kleine geeuw niet kon onderdrukken. Meteen schrok ze op toen ze het gras onder haar hoofd voelde kriebelen. Shit, ze was zeker op de grond gevallen in haar slaap. Iana lachte maar besefte dat ze maar stil moest zijn, Chase was nog aan het slapen. Zo stil als ze maar kon nam ze een oude stoel die in de hoek stond en ging er vlak voor Chase op gaan zitten. Wat was hij schattig, als hij sliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Posts : 124

Profiel
Naam: Chase Bradley
Partner: You can't give me what I want.
Vereniging:

Well, good day. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, good day.   Well, good day. - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 01, 2011 7:40 am

Chase glimlachte even zacht, maar zijn blik werd bezorgd toen hij de tranen op Iana’s wangen zag rollen. “Gaat het?” Fluisterde hij toen zacht terwijl hij haar onderzoekend aankeek. ‘Sorry..’ ze zei sorry, waarvoor? Omdat hij háár aan het huilen had gemaakt? Het laatste wat hij wilde doen nog wel. ‘De tekst ligt nogal gevoelig, maar neem het jezelf niet kwalijk.’ zei ze toen en hij knikte alleen maar terwijl zijn blik star vooruit bleef gericht. Ja, anders had hij haar inderdaad niet aan het huilen gekregen. Zijn handen grepen de grassprietjes hard vast, maar trokken ze met precisie uit de grond waarna ze hier weer op neerdaalden. Hij beet zacht op zijn lip en keek weer vooruit naar de ingang van zijn hutje. ‘Je hebt trouwens een prachtige stem.. Neem dat van mij aan.’ Zei ze toen en hij slikte wederom. “Dankje, Iaan.” Mompelde hij zacht terwijl hij even glimlachte naar haar. Dat was dan één positief ding in ieder geval. Zijn haren vielen voor zijn ogen en zo kon hij even indoezelen om twee minuutjes later wakker te worden door de zachte stem van Iana die zijn oren binnendrong en een melodie zong. Het klinkt verrekte goed moest hij zeggen, maar hij wist dat al van enkele uren geleden en dit verbaasde hem dan ook niet meer. Toen ze zijn tah-dah herhaalde grijnsde hij zacht. “Niet mijn tekst jatten Iaan,” zei hij toen terwijl hij haar even kietelde met een onschuldige grijns op zijn gezicht. “Het was niet verschrikkelijk, ook al denk je van wel,” zei hij toen terwijl hij voorzichtig door haar haren woelde maar ze daarna ook weer goed legde en even glimlachte naar haar. Ze moest eens weten hoe ze zijn hart op hol bracht, iedere minuut van de dag. Jammer genoeg wist hij ook wel dat hij daar maar eens tegen moest protesteren, maar zijn gevoelens tegenhouden lukte hem vaak niet echt. Zijn ogen richtten zich toen op Iana die hem aankeek en hij glimlachte even waterig naar haar.

‘Oké, ik ga dan maar slapen. Is het erg dat ik tegen je aanleun?’ Vroeg ze hem toen en hij knikte. “Natuurlijk mag je tegen me aanleunen Iaan, geen enkel probleem.” Zei hij toen met een flauwe glimlach waarna hij wat meer gewicht tegen zich aan voelde leunen, al was dit amper te merken voor hem. ‘Slaapwel’ murmelde ze er nog uit waarna Iana langzaamaan in slaap viel. Hij glimlachte even kort terwijl hij keek naar het meisje dat in zijn armen lag. Ja, ze zou eens moeten weten… Hij grijnsde zacht en zuchtte toen. Jammer genoeg was ze net zoals het kussen van een elleboog; het was dichtbij, maar onbereikbaar. Een rare vergelijking eigenlijk, bedacht hij zich toen maar niets was minder waar. Ze was dichtbij én onbereikbaar. Een gefrustreerde zucht ontsnapte uit zijn mond terwijl hij zo voorzichtig mogelijk zijn mobiel uit zijn broekzak pakte toen hij deze had voelen trillen. Wie stuurde hem nu in godsnaam nog een sms’je? Zijn ogen schoten over het schermpje en bijna had hij in pure wanhoop zin om op het gegeven aanbod in te gaan maar dit deed hij toch maar niet. Zijn ogen bleven, merkte hij, maar telkens terugvallen op het meisje naast hem die regelmatig in én uitademde. Een glimlach vormde zich op zijn gezicht waarna hij zacht zijn mp3 weer aanzette en zijn ogen sloot en langzaamaan maar zeker ook in slaap viel.

Blech, wat haatte hij ochtenden eigenlijk. Hij knipperde even zacht met zijn ogen en gaapte even. Chase schrok echter toen hij zich besefte dat Iana naast hem had gelegen en een vrolijke blos verscheen op zijn wangen. Over Iana gesproken… meteen schoten zijn ogen de omgeving af toen hij haar zag. “Morgen,” zei hij nog slaapdronken terwijl een tevreden glimlach op zijn gezicht lag waarna hij zich even uitrekte en opstond. Het was een redelijk warme dag, maar wat kon je anders verwachten in Santa Monica? Hij stond op, trok zonder pardon zijn sweatshirt uit en glimlachte even naar Iana. “Ik hoop dat je er geen problemen mee hebt,” zei hij toen zacht lachend terwijl zijn ogen naar het meisje toe schoten. “Wat heb je voor vandaag op de planning staan?” Vroeg hij haar toen uiteindelijk met een zachte grijns.

[sorry dat t zo laat is :[ k had et superdruk met school enzo O.o ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Well, good day. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, good day.   Well, good day. - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 01, 2011 8:33 am

Iana keek Chase voor een moment aan, zag dat die zich recht stelde en zonder zich te generen zijn shirt over zijn hoofd trok. Met een snelle beweging liet ze haar ogen over zijn lichaam glijden, beet voor een kort moment op haar onderlip. Ze mocht niet, ze mocht niet.. Iana keek naar de grond, voelde de warme grassprietjes tegen haar voeten kriebelen. "Goeiemorgen." Iana lachte waarna ze naar de grond keek en op zoek was naar een haarborstel. Meteen viel haar blik op een klein toilettasje waar ze een haarkam uit viste. Ze zou het toch wel mogen gebruiken, ze had immers geen luizen! Iana door kamde haar haren snel waarna ze met haar hand haar pony wat naar links schoof en daarna goedkeurend knikte. Oké, haar haren waren gefatsoeneerd, de dag kon beginnen. Met een grijnsje op haar gezicht liep ze naar de hoek van de boom waar haar jurkje nog lag die ze gisteren had uitgetrokken. Iana zat nu in een gewone legging met een topje wat toch wel wat frisjes was tegenover de vage zon die nog niet zijn warmte afgaf. De wind deed haar kort rillen waarna ze vlug haar witte kleedje over haar hoofd trok en haar schoenen aan deed. Zo, nu voelde ze de koude toch niet meer aan haar voeten. Iana kon een geeuw niet onderdrukken en rekte zich uit met haar handen boven haar hoofd. Toen ze Chase wat hoorde zeggen draaide ze haar hoofd naar hem toe en haalde luchtig haar schouders op. "Now idea .. Jij?" Iana keek hem nieuwsgierig aan met een hoofd dat wat naar links was gedraaid. Iets wat ze altijd deed als ze wat wilde weten of benieuwd was naar iets. Iana keek weer naar de lucht, zag de helderblauwe hemel waardoor ze een luide zucht liet horen. Het voelde lekker warm aan die zon op haar huid. Iana maakte een kort draaitje en keek daarna weer naar Chase. Iana keek naar een meisje dat opeens huilend haar richting kwam opgelopen waardoor Iana niet echt wetend zich een houding te geven het meisje aan. "Mammie kwijt.. Jij helpen?" Iana fronste, hoeveel keren hadden kinderen dat nou wel niet aan haar gevraagd? "Chase, zo terug!" Iana ging met het meisje mee en glimlachte daarna. "Waar heb je haar het laatste gezien?" Iana keek het meisje aan die wees naar het strand verderop. Daar? Iana had niet echt veel zin om al die dijken weer af te lopen, laat staan dat ze daaraan haar tijd wilde verdoezelen. "Kom, we gaan naar de wachters." Iana zag het vragende onschuldig blikje waardoor Iana zuchtte, zich verplicht voelend om erop te antwoorden. "Het is aan die toren daar, daar kunnen we vragen of die mensen geen oproep willen doen over het strand. Meer kan ik niet doen." Iana zette een looppas aan waardoor ze er algauw waren en ze haar hele uitleg deed tegen de man die niet veel later de oproep over het strand deed galmen. "Laat het kind maar bij ons." Iana knikte, blij dat ze ervan verlost werd. "Bedankt hé!" Iana liep weg, recht terug naar Chase waar ze hem speels in de armen vloog. "Raawr." Iana grijnsde dom waardoor ze Chase even aankeek en zijn haar in de war woelde. Iana keek hem even nieuwsgierig aan, zijn reactie peilend. Kort wreef ze over haar armen, keek naar haar tasje waar ze een zonnebril uithaalde en die op haar neus neer plaatste. Eerst wou ze wat eten, ze had immers reuze honger! "Misschien kunnen we eerst ons ontbijt nemen, dat kan er niet aan mankeren." Zei ze waarna ze Chase zijn hand vast nam en hem meetrok naar buiten. "Hohow wacht, iets vergeten." Iana snelde terug naar de boom waar ze zijn shirt uitnam en die naar Chase gooide. "Hier, doe dit maar aan. Als we naar de bakker gaan is het misschien wel wat aangenamer voor de mensen om je te zien." Iana lachte waarna ze de shirt over zijn hoofd trok en die op zijn hoofd liet staan. "Nêh!" Iana lachte waarna ze al vooruit begon te lopen, wetend dat hij haar ofwel zou kietelen, of wel hij haar wat anders zou aandoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Well, good day. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, good day.   Well, good day. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Well, good day.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» It's gonna be a good, good day.
» Good to see you again (&Ian)
» It's so good until it goes bad.
» Good to have you back <3
» From Asshole to Good Boy

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Monica High School :: Outside-
Ga naar: