Hoi iedereen!
Ik, Gavin, Chéla & Jesse, kreeg opeens een goed idee binnen! Wie mee wilt doen, meldt zich maar aan! Dit idee kreeg ik binnen.
Asshole
Het gaat dus over Crosby. Zijn vader, Dan Scott, die basketbal altijd belangrijker vond dan al het andere, zet Crosby altijd heel erg onder druk, zodat Crosby zelf een arrogant joch is geworden. Meiden kunnen hem alleen maar iets schelen als ze niet meer willen dan zoenen en een nachtje bij hem willen blijven, voor de rest mogen ze oprotten. Hij vindt zelf dat hij geen vrienden nodig heeft en dat hij alles zelf aan kan, dat hij perfect is en dat alle meiden hem zien staan. Maar basketbal gaat boven alles. Hij denkt dat zijn vader hem op de juiste manier stimuleert en kan dan ook flink uithalen als iemand hem het tegendeel probeert te bewijzen.
Friend, brother, girlfriend, whatever...
Als je interesse hebt in bovenstaande, of ja, als je het in elk geval een leuk idee vindt voor Crosby, mag jij je hier aanmelden voor vriendin, beste vriend, liefje, broer of wat je ook maar kunt bedenken, om Crosby op het juiste pad te brengen. Eerst zal hij je dan niet vertrouwen en je zelfs een beetje afkraken, maar langzaam en beetje bij beetje gaat hij zelf inzien wat voor rotzak hij is en dat zijn vader hem niet stimuleert, maar juist onder druk zet, waardoor zijn schoolprestaties ook heel erg achteruit gaan, behalve basketbal, of course.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mini-lijstje
Account: (Hier zet je neer met welk account je mee wilt doen, ofdat je een nieuw account maakt of zo, mag je zelf verzinnen.)
Als wat? (Hier zet je neer of je broer wilt zijn (geen zus!), liefje, beste vriend, beste vriendin...
Vind je het een leuk idee om mee te doen? Aarzel niet en vul het lijstje gewoon in! Voor de rest zie ik wel wie ik neem. Ik heb geen eisen. Of je nu meer dan zes regels post of niet, het boeit me echt niet. Ik ben zelf ook geen natuurtalent in posten.
Groetjes,
Gavin, Crosby, Chéla & Jesse
P.S: Ik post nu wel gewoon al met Crosby. Hij is van zichzelf al gewoon een zak, dus dat heeft niks met deze verhaallijn te maken.