Profiel Naam: noud jackson Partner: i love Fear Vereniging:
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic di mei 17, 2011 8:10 am
Volgende week woensdag donderdag en vrijdag ben ik er warschijnlijk niet woensdag ochent even en vrijdag avond ook even maar als ze waar ik naar toe ga wifi verbinding hebben kom ik toch, maar ga er niet van uit.
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic zo mei 22, 2011 12:59 am
Ik wilde even zeggen dat ik de komende weken niet meer.. fulltime op MH zal komen. De toetsen en inlevermomenten komen er weer aan en aangezien ik momenteel op blijven zitten sta moet ik echt hard mijn best doen. M'n laatste toets heb ik op.. 29 juni, dus tot zolang zal ik niet meer elke dag de hele dag op MH zitten.
Fear
Profiel Naam: Fear Polivia Partner: I love you, Noud :D Vereniging: Coookiiieees! :D
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic ma mei 23, 2011 8:46 am
Ik ben er morgen niet, wegens ziekenhuis *zucht* Ik ben sowieso niet erg actief, maar ik heb het ook een beetje druk, dus ja ^^
Alain Admin
Profiel Naam: Alain Evans Partner: Butterflies getting drunk.. Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic do jun 02, 2011 12:57 pm
Maandag, dinsdag en een groot deel van woensdag zal ik niet aanwezig kunnen zijn
Alice
Profiel Naam: Alice Pioggia Partner: Nobody said it was easy.. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic za jun 04, 2011 3:06 am
Niet dat ik erg actief ben de laatste tijd, maar ik toch ga ik me nu afwezig melden (aa) De komende 2 en halve week zal ik niet tot nauwelijks posten vanwege school en toets weken. Daarna zal ik ook mijn nu totaal inactieve ac's weer actief maken De afwezigheid geld dus voor:
-Alice -Nick -Eloisa -Mike -Kate
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic za jun 04, 2011 3:51 am
Aangezien ik maandag t/m woensdag naar Engeland ga, ben ook ik er de komende dagen niet. We vertrekken maandagochtend vroeg, en komen woensdagavond weer laat thuis. De dagen erna heb ik een biologie & wiskunde dag, dus ik denk dat ik de compleet-aankomende week niet zo actief zal zijn..
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic wo jun 08, 2011 4:27 am
Vanaf vrijdag middag ben ik zo goed als afwezig, ik ga naar de camping in Frieslanddd (heerlijk in de regen ). Misschien dat ik 's avonds nog even online kom ofzo, maar echt posten zal het niet worden. 8D
Delaija
Profiel Naam: Delaija Daveathor Partner: Over my dead body... Vereniging: ^^
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic vr jun 10, 2011 10:31 pm
Vandaag een feestje voor me verjaardag, dus waarschijnlijk vanaf twee of drie uur hele dag afwezig ^^
Tyler
Profiel Naam: Tyler James Moore Partner: Emilie Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic za jun 11, 2011 3:02 am
Ik zit 20 t'm 24 juni in Londen en 27 juni t'm 1 juli in Zeeland, die dagen zal ik niet online komen.
Laatst aangepast door Ty op za jun 11, 2011 5:35 am; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic za jun 11, 2011 3:07 am
Ik en vanaf morgen waarschijnlijk iets minder online, in verband met de examens. Dat zal zo zijn tot de 23ste
Ach, je weet wel wie ik ben.^^
Jacky
Profiel Naam: Jacky Candlite Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay. Vereniging:
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic zo jun 12, 2011 11:18 pm
Door persoonlijke redenen ben ik niet zo vaak meer online en als ik online ben kan ik maar korte posten schrijven. Dat is ook een van de redenen dat ik niet meer bij undress to impress kan reageren. I am very sorry for that.
Regina
Profiel Naam: Regina George Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3 Vereniging: x
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic di jun 14, 2011 6:31 am
Zoals sommigen misschien al gemerkt hebben ben ik de afgelopen 2 weken niet tot weinig online geweest ^^
Ik had/heb namelijk proefwerkweek waar ik veel tijd in steek :3
Ik post zo snel mogelijk overal ~
Tom
Profiel Naam: Tom Hanson - McQuaid Partner: Samanta ღ Vereniging: x
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic di jun 14, 2011 6:35 am
Volgende week maandag begint mijn proefwerkweek ><
Ik ben dus afwezig van 20 t/m 28 Juni >< Geldt alleen voor Tommy :3
Iris
Profiel Naam: Iris Swann Partner: When you look at me I'm beautiful, Mike... ♥ Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic di jun 14, 2011 6:40 am
Ik heb binnenkort [zoals de meeste hier ] proefwerk week en daarom zal ik dus minder online komen die tijd.
Geld voor Iris & Luna
Sawyer
Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic di jun 14, 2011 6:41 am
JA EN MICHIEL! XD
Ik heb net als Sammy en Iris PW week :3
Tyler
Profiel Naam: Tyler James Moore Partner: Emilie Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic zo jun 19, 2011 2:06 am
20 juni - 24 juni > Londen 27 juni - 1 juli > Zeeland
Geldt voor: Stephanie & Ty
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic do jun 23, 2011 6:49 am
Vanaf morgen moet ik weer keihard aan de bak voor de pta-week, dus ben ik hier voor ruim een week wat minder te vinden. Dit geldt vanaf de 24ste tot aan 4 juli. En dan maar hopen dat ik er levend vanaf kom, haha..
Mitchell
Profiel Naam: Mitchell Joes Partner: I'm desperate for you Vereniging: -
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic wo jun 29, 2011 11:17 pm
Oke, ik wil dus even zeggen dat ik vanaf de 3de tot de 20ste niet online zal kunnen zijn, omdat ik op vakantie naar Spanje ben, ook, als nik na de 20ste nog niet online kom, dan is dat omdat we misschien wat langer blijven, of omdat ik uit wil rusten, en zo die dingen. Ik zal proberen zo veel mogelijk topics nog bij te werken voordat ik vertrek.
Alice
Profiel Naam: Alice Pioggia Partner: Nobody said it was easy.. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic do jun 30, 2011 2:46 am
Dinsdag avond is de bliksem bij ons ingeslagen, de telefoonkabel en dus ook de internetkabel is kapot. Pas volgende week komt er een keer een mannetje, tot die tijd zal ik niet tot nauwelijks online kunnen komen (aa) Al ben ik wel van plan wat vaker naar me opa en oma te gaan want die hebben wel internet XD
Duke
Profiel Naam: Duke Wiliams Partner: Girls are cheaters , so no girl for me @ this moment Vereniging:
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic do jun 30, 2011 2:47 am
16 tot 23 juli op scoutingkamp
geld ook voor Doug en jacky
Alice
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic ma jul 04, 2011 10:40 am
Ik ga van morgen tot donderdag met vrienden op vakantie Zal morgen overdag nog wel posten, maar daarna ben ik dus eventjes afwezig (aa)
Regina
Profiel Naam: Regina George Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3 Vereniging: x
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic do jul 07, 2011 5:12 am
Ik ben morgen (Vrijdag-) avond tot / met 23 juli op vakantie ^^ Misschien dat ik internet heb, maar ik ben er niet heel zeker van :3
Sawyer
Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic za jul 09, 2011 3:42 am
Ik wil even zeggen sorry dat ik zoveel afwezig ben en sorry dat ik weinig in de RPG te vinden ben. Ik heb wat.. problemen, thuis. Ik wil het er niet over hebben over internet en ik wil er ook niet in real over praten. Ik kom nog wel online hoor, alleen.. tja.. het gaat even niet zo lekker allemaal. Hopelijk kan ik het weer oppakken als alles wat beter gaat. Ik zie wel.
Mike
Profiel Naam: Mike Prado Partner: Iris, when I look at you I'm shore oure love is worth fighting for ღ Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic di jul 12, 2011 1:28 am
En toen kwam ik me weer afwezig melden (aa) Ik ga donderdag avond voor twee weken op vakantie naar Frankrijk, kom rond 1 augustus weer terug. En morgen ga ik met een vriendin shoppen, dus dan ben ik ook de hele dag weg...
[Edit] Hier komt nog een week bij op, als ik thuis ben ga ik vrijwel direct naar een vriendin om daar met nog een andere vriendin een week te logeren ^^ Dus tot over drie weken (aa)
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic vr jul 15, 2011 8:52 am
Vanaf morgen (16 juli) ben ik twee weekjes niet op MH te vinden; ik zit namelijk t/m 31 juli ergens in Zuid-Frankrijk..