Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Tortelduiven-topic :3

Ga naar beneden 
+16
Ayse
Chase
Yen Ting
Lauren
Avalana
Kenneth
Ian
Zélie
Sterre
Lyron
Milan
Kevan
Sawyer
Alain
Malin
Jay
20 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Jay

Jay


Posts : 96

Profiel
Naam: Jay Degas
Partner: Two strangers with no one to miss us. c;
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 Empty
BerichtOnderwerp: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 Icon_minitimezo sep 26, 2010 6:37 am

Mimimimi, liefdestopic x3
Alles wat je over je liefdesleven kwijt wil kun je hier neerzetten. We horen het graag. Soms. Smile

--

Tja, ik heb nog geen vriendje of zo.. Maar mensen komen de hele tijd naar me toe om te vertellen dat ze het vervelend vinden dat zoveel jongens op de vallen of hoe lief hun vriendje is >> Zwaar irritant natuurlijk, want die heb ik niet. :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 Icon_minitimezo sep 26, 2010 11:16 am

De vriend van een vriendin ging gisteravond aan elke jongen vragen of ze mij uit zouden vragen als ze mij tegen kwamen in de kroeg. Ja was het antwoord want volgens hen ben ik niet lelijk. Ikzelf vind me niet zo knap of whatever
Eentje zei zelfs dat ik aantrekkelijk was en daarop volgde een kus. Van een wild vreemde jongen natuurlijk. Hij was pittig aangeschoten en ik weet niet zeker of hij mijn lippen had geraakt als ik mijn hoofd niet lichtjes had gedraaid, maar hij moest het natuurlijk wel weer op een gevoeliger plek plaatsen dan mijn wang. Lippen waren voor mij niet echt de plek waar ik ze wilde hebben. Daarna natuurlijk vet gejoel van de groep waar ik mee uit was

Verder is mijn liefdesleven kudt. Ik vond het wel komisch sjans te hebben xD al is het niet totaal mijn type. Desondanks was hij best cute.
Ik heb een oogje op een jongen van school maar zie hem bijna nooit. Dat is mijn liefdesleven Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Posts : 96

Profiel
Naam: Jay Degas
Partner: Two strangers with no one to miss us. c;
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 Icon_minitimema sep 27, 2010 7:18 am

M'n vriendin wil me niet de MSN van een of andere hete boy geven. D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Tortelduiven-topic :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 Icon_minitimema sep 27, 2010 7:35 am

Je hebt mijn MSN toch al? Surprised

-> Binnenkort weer single verwacht ik x)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 Icon_minitimedi sep 28, 2010 6:29 am

Alain schreef:
Je hebt mijn MSN toch al? Surprised
Er zijn meerdere hete boys in de wereld >:]

Alain schreef:
-> Binnenkort weer single verwacht ik x)
Wat heb je d'r nou weer geflikt o.0
Terug naar boven Ga naar beneden
Kevan

Kevan


Posts : 80
Naam : Yuri [noem me maar Kai]

Profiel
Naam: Kevan
Partner: -
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 Icon_minitimedi sep 28, 2010 8:21 am

Ik denk dat ik dood ga als ik te veel over mijn liefdes leven praat. Razz
Het is nogal een ramp al mijn hele leven eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 Icon_minitimevr okt 01, 2010 5:59 am

Ik vind het nog steeds stom dat ik z'n MSN niet mag ><

MOEHAHAHHAHA HOW EVIL
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 Icon_minitimewo okt 20, 2010 9:18 am

Oké ... lees dit even xD

Spoiler:

Voor wie het heeft gelezen hartelijk dank ... Ik heb echt zo mega stom over het dikgedrukte heen gelezen XD Echt hoe the fock kon ik daar overheen lezen xD

Wat denken jullie ... ? Is dit een serieuze versierpoging of heeft hij het over mensen in het algemeen? XD Hoopt zo erg op het eerste (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Milan

Milan


Posts : 36

Profiel
Naam: Milan Harcourt
Partner: Elena. I love you, but is it posible to survive this?
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 Icon_minitimewo okt 20, 2010 9:29 am

Uhm. Hoe moet ik t precies uitleggen, toch eigenlijk wel fijn dat ik m'n verhaal even kan doen zodner meteen uitgejoelt te worden...

Ik werk nu +- ruim een jaar bij de Albert Heijn in t dorp waar ik woon. Gewoon maar 1x per week, op de zaterdag ochtend dus. Na onze vulling moeten we vaak nog helpen op diepvries, daily, vers of whatever. Zo ben ikd us een paar weken achter elkaar op diepvries beland. Daar staan elke zaterdag ochtend twee broers [die gewoon eng veel op elkaar lijken maar geen tweeling zijn.. Neutral]. Met een van de twee heb ik eigenlijk gewoon altijd veel lol, we kloten zeg maar altijd, wat dus na mijn hulp op diepvries begonnen is. Het begon eigenlijk met dat hij twee vingers tegen mijn wang legde om te laten voelen hoe koud ze wel neit waren van het vullen van diepvries. Nouja, hoe langer het zo doorging hoe leuker ik zijn aandacht ging vinden en ja, ik vind hem eigenlijk best leuk nu. Hij schijnt tegen een van mijn collega's, en vriendin, gezegt te hebben dat hij mij wel leuk vond. Nu weet zo ongeveer het hele team het -thanks to Hans..- en laten ze het ook niet met rust.

Maar het vervelend is: Ik weet zijn achternaam + leeftijd niet eens!
En t voelt zo stom als ik het hem moet vragen, ben trouwns wel sinds enkele weken achter zijn voornaam :'C.

Help..?
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 Icon_minitimedo okt 21, 2010 12:29 am

Woehoe .. ik ga horrorfilms kijken met Rowan XD
Ik schijt nu al in mijn broek van angst Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Tortelduiven-topic :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 Icon_minitimedo okt 21, 2010 3:52 am

Malin schreef:
Oké ... lees dit even xD

Spoiler:

Voor wie het heeft gelezen hartelijk dank ... Ik heb echt zo mega stom over het dikgedrukte heen gelezen XD Echt hoe the fock kon ik daar overheen lezen xD

Wat denken jullie ... ? Is dit een serieuze versierpoging of heeft hij het over mensen in het algemeen? XD Hoopt zo erg op het eerste (A)

Ik denk dat datgene wat ik dikgedrukt heb eerder een poging tot versieren is Laughing. Bovendien moet je in je achterhoofd houden dat hij dit in het algemeen gezegd heeft en het dus met ieder meisje fijn zou vinden, maar ik neem aan dat hij zoiets niet zegt tegen een meisje waar hij totáál geen interesse in heeft. En ook weet ik uit ervaring dat jongens dat soort afspraken met je gaan maken wanneer ze je zien zitten (deze 'afspraken' worden vaak gemaakt in de vorm van een grap omdat ze bang zijn voor een afwijzing, maar vaak menen ze er wél wat van Smile)
Dus dit zijn zeker aanwijzingen! Maar als ik jou was zal ik niet rushen en hele liefdesverklaringen naar hem toe blèren onder het romantische maanlicht, maar zal ik gewoon afwachten op meer aanwijzingen ^^. En als je twijfeld kan je altijd bij mij terecht Very Happy!
Ik zie trouwens nu pas staan dat je een film met hem gaat kijken xd.. Gaat dat zekerweten door Surprised?


Milan schreef:
Uhm. Hoe moet ik t precies uitleggen, toch eigenlijk wel fijn dat ik m'n verhaal even kan doen zodner meteen uitgejoelt te worden...

Ik werk nu +- ruim een jaar bij de Albert Heijn in t dorp waar ik woon. Gewoon maar 1x per week, op de zaterdag ochtend dus. Na onze vulling moeten we vaak nog helpen op diepvries, daily, vers of whatever. Zo ben ikd us een paar weken achter elkaar op diepvries beland. Daar staan elke zaterdag ochtend twee broers [die gewoon eng veel op elkaar lijken maar geen tweeling zijn.. ]. Met een van de twee heb ik eigenlijk gewoon altijd veel lol, we kloten zeg maar altijd, wat dus na mijn hulp op diepvries begonnen is. Het begon eigenlijk met dat hij twee vingers tegen mijn wang legde om te laten voelen hoe koud ze wel neit waren van het vullen van diepvries. Nouja, hoe langer het zo doorging hoe leuker ik zijn aandacht ging vinden en ja, ik vind hem eigenlijk best leuk nu. Hij schijnt tegen een van mijn collega's, en vriendin, gezegt te hebben dat hij mij wel leuk vond. Nu weet zo ongeveer het hele team het -thanks to Hans..- en laten ze het ook niet met rust.

Maar het vervelend is: Ik weet zijn achternaam + leeftijd niet eens!
En t voelt zo stom als ik het hem moet vragen, ben trouwns wel sinds enkele weken achter zijn voornaam :'C.

Help..?

Wat voor een type persoon is 't Smile? Want misschien kan je hem opzoeken op hyves, via een andere collega van hem waar je wél de achter- en voornaam van weet. Direct aan hem vragen hoe hij heet komt een beetje stom over, en sinds je collega's er vanaf weten en er een beetje grapjes over maken kan je het hun ook niet vragen xd. Want dan zullen ze denken dat jij hem óók leuk vind en dan krijg je dat hele koppelgebeuren, wat je -lijkt me- niet wilt hebben xD. Ook kan je misschien aan je werkgever vragen hoe hij heet Very Happy? Of aan een oudere collega? xd


[EDIT] Ik vind het trouwens heel grappig dat jullie Malin en Milan heten xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Milan

Milan


Posts : 36

Profiel
Naam: Milan Harcourt
Partner: Elena. I love you, but is it posible to survive this?
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 Icon_minitimedo okt 21, 2010 4:13 am

@Lyron: M'n hele team weet het dus al zo ongeveer. Nouja, ze vragen me al constand of ik hem leuk vind en of we al wat hebben. Nja, ik ontloop die vraag een beetje terwijl hij het dus bevestigd.. :C. Great. En een van mijnh collega's, Hans, is zo'n prettig gestoord type zeg maar. Hij zeurt er constand over en gaat hem er ook mee lastig vallen. Heeel frustrerend. En mijn collega's met wie k wel omga weten zijn achternaam ook niet, tenmisnte, ik dnek dat ik zijn achternaam weet. Maar heb niets op hyves, facebook of whatever kunnen vinden. Ook niet van zijn broer.

En ik was absoluut niet van plan mijn teamleider te vragen _o-, die liep me van de week al wantrouwig aan te kijken xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sterre

Sterre


Posts : 75

Profiel
Naam: Sterre Swann
Partner: Lets you and me, make a night of it! ♥
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 Icon_minitimedo okt 21, 2010 4:20 am

De vriend van een vriendin van me versiert me. En dat vind ik lullig voor haar en ik vind het zielig voor mezelf. Zelfs zijn beste vriend zegt dat wat hij tegen mij zegt niet hoort. Dit is kut.
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 Icon_minitimedo okt 21, 2010 4:41 am

Lyron schreef:
Malin schreef:
Oké ... lees dit even xD

Spoiler:

Voor wie het heeft gelezen hartelijk dank ... Ik heb echt zo mega stom over het dikgedrukte heen gelezen XD Echt hoe the fock kon ik daar overheen lezen xD

Wat denken jullie ... ? Is dit een serieuze versierpoging of heeft hij het over mensen in het algemeen? XD Hoopt zo erg op het eerste (A)

Ik denk dat datgene wat ik dikgedrukt heb eerder een poging tot versieren is Laughing. Bovendien moet je in je achterhoofd houden dat hij dit in het algemeen gezegd heeft en het dus met ieder meisje fijn zou vinden, maar ik neem aan dat hij zoiets niet zegt tegen een meisje waar hij totáál geen interesse in heeft. En ook weet ik uit ervaring dat jongens dat soort afspraken met je gaan maken wanneer ze je zien zitten (deze 'afspraken' worden vaak gemaakt in de vorm van een grap omdat ze bang zijn voor een afwijzing, maar vaak menen ze er wél wat van Smile)
Dus dit zijn zeker aanwijzingen! Maar als ik jou was zal ik niet rushen en hele liefdesverklaringen naar hem toe blèren onder het romantische maanlicht, maar zal ik gewoon afwachten op meer aanwijzingen ^^. En als je twijfeld kan je altijd bij mij terecht Very Happy!
Ik zie trouwens nu pas staan dat je een film met hem gaat kijken xd.. Gaat dat zekerweten door Surprised?

[EDIT] Ik vind het trouwens heel grappig dat jullie Malin en Milan heten xD

Ik ga helemaal niets rushen Ö ... Ik ben zelf zo onzeker als wat dus ja xD Liefdesverklaringen komen meestal pas later Laughing
Daarbij zijn de plannen een klein beetje veranderd. Ik ben van de horrorfilms af Very Happy Ik ga met hem naar de bioscoop toe zondagavond. We gaan naar Red toe dus dat is een actiefilm met humor. Helemaal iets voor mij en hij vindt de trailer vet stoer Very Happy Dus dat is een prima combinatie. Zo hoef ik geen 10 km te fietsen om bij hem te komen en hij hoeft geen 10 km te fietsen om bij mij te komen.

Ik hoop zo dat hij vrijdag zijn loon gestort krijgt en anders ga ik maar voor hem betalen. Dan krijg ik dat wel weer terug in drankjes een keer in de kroeg x)

En ja ik zag het. Soms denk ik dat er Malin staat XD Maar dan staat er Milan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zélie

Zélie


Posts : 176
Naam : Kallii (a)

Profiel
Naam: Zélie Ardente
Partner: Never again.
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 Icon_minitimedo okt 21, 2010 7:43 am

Liefde was vaak stom en lastig maar nu..

Ben zooo verliefd op hém!
Hij is lief en erg crazy en dat is echt leuk
In slechte tijden vrolijkt hij me op ^^

09x10x10 <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 Icon_minitimeza okt 23, 2010 6:31 am

Het is kudt als de jongen die je leuk vind zo duidelijk iemand anders leuk vind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 Icon_minitimeza okt 23, 2010 10:15 pm

Sawyer schreef:
Het is kudt als de jongen die je leuk vind zo duidelijk iemand anders leuk vind.

Dat is heel heel kudt. Gelukkig nog niet zelf mee gemaakt om eerlijk te zijn Rolling Eyes

Vanavond naar de film.... vanavond naar de film ... Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 Icon_minitimezo okt 24, 2010 5:00 am

En soms gaat het beter dan andere keren.

You thought we were just friends. But all this time I planned, to make you more. Maybe be my boyfriend? <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 Icon_minitimezo okt 24, 2010 7:05 am

Aahhhh over een uurtje vertrek ik richting de bios <3 ... Crap man ik ben zenuwachtig T_T Ik kon bijna niet eten. En ik heb het koud en mijn nek doet pijn.
Komt mijn moeder: Denise ben je zenuwachtig ofzo? Laughing
Ik: Nee, ik heb het koud daarom bibber ik ... En misschien ben ik een beetje zenuwachtig.
Moeder: Laughing
Vader: Huh, zenuwachtig voor straks?

Volgens mij weet hij het nog niet Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Tortelduiven-topic :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 Icon_minitimezo okt 24, 2010 7:11 am

Yay, deze week staat ingepland voor HELEMAAL NIETS DOEN =D

Vrienden gezegd dat ik ziek ben en het mooiste van alles, single like hell! Beetje MHen, beetje gamen en onkruid oogsten +D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Tortelduiven-topic :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 Icon_minitimezo okt 24, 2010 8:13 am

Alain schreef:
Yay, deze week staat ingepland voor HELEMAAL NIETS DOEN =D

Vrienden gezegd dat ik ziek ben en het mooiste van alles, single like hell! Beetje MHen, beetje gamen en onkruid oogsten +D

En alweer maakt Ties een opmerking waar ik werkelijk waar niets van snap..
Want je lijkt me niet echt het type voor tuinieren =/
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Tortelduiven-topic :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 Icon_minitimezo okt 24, 2010 8:33 am

Mijn wietplantje is klaar, ben nu bezig met oogsten (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Tortelduiven-topic :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 Icon_minitimezo okt 24, 2010 8:36 am

Oooh die ene waar je zo'n foto van had gemaakt ^^.
Ik vond hem schattig, toch xd..?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Tortelduiven-topic :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 Icon_minitimezo okt 24, 2010 8:54 am

Kan wel, dat schattige plantje is nu toch een flinke struik! o.0
Nuja, nu nog een halve flinke struik xD

Ongeveer 1.60 x 1.60 x 1.60 schat ik... (A)

Zal straks van de oogst weer foto's maken =D


*Reactie's @ Babbelbox, ik ga hier off game en ga me een sleachte admin voelen o.0*


---

Nog steeds single x)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Tortelduiven-topic :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 Icon_minitimema okt 25, 2010 12:30 am

Verkoop je ook wat van die plantjes aan andere Single members?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tortelduiven-topic :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tortelduiven-topic :3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het hoe-kom-je-op Monica topic?
» Afwezigheids Topic
» Algemene games topic
» Wil je in mijn topic komen?
» Het grote eredivisie topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: