Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Tortelduiven-topic :3

Ga naar beneden 
+16
Ayse
Chase
Yen Ting
Lauren
Avalana
Kenneth
Ian
Zélie
Sterre
Lyron
Milan
Kevan
Sawyer
Alain
Malin
Jay
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 4 Icon_minitimedo jan 27, 2011 6:20 am

Malin schreef:
LMaar hoe lullig het ook klinkt het komt heel veel voor. Ik had dat ook met mijn beste vriendin toen ik nog vriendloos was. Gelukkig kan Rowan ook goed met hen opschieten dus we gaan geregeld samen uit enzo. Maar ik merk oom dat ik mijn vrienden achter stelde.
Vriendjes enz zijn ook heel slecht voor vriendschappen eigenlijk. Ze stellen je vriendschap op de proef. Het is lastig een balans te vinden tussen die 2 dingen. Psychologisch bewezen :')

True dat ^

Hij is echt zo lief tegen mij.. Alleen denk ik niet dat het zou werken als we samen waren x']
Terug naar boven Ga naar beneden
Brandi

Brandi


Posts : 119

Profiel
Naam: Brandi Baltzersen
Partner: Following the heart curse. :3
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 4 Icon_minitimewo feb 02, 2011 9:12 am

Voor als jullie het niet wisten, Brandi = Abigail xD

Nu herstellen van mijn afwijzing Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 250

Profiel
Naam: Lauren Williams
Partner: x.
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 4 Icon_minitimewo feb 02, 2011 9:15 am

Ik ben echt benieuwd hea..
Hoe veel jongens heb jij al leuk gevonden o.O?
Heb jij niet gewoon een gigantisch hart? Awwwh wat schattig! I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
Brandi

Brandi


Posts : 119

Profiel
Naam: Brandi Baltzersen
Partner: Following the heart curse. :3
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 4 Icon_minitimewo feb 02, 2011 9:17 am

Lauren schreef:
Ik ben echt benieuwd hea..
Hoe veel jongens heb jij al leuk gevonden o.O?
Heb jij niet gewoon een gigantisch hart? Awwwh wat schattig! I love you

MEGA HART VAN ABIIBABBI =D
Nou ja, iets van 6.. Maar dat is kalverliefde =D

Maar weet je.. zelfs met deze afwijzing.. Ik heb me al 10x zo slecht gevoeld. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 250

Profiel
Naam: Lauren Williams
Partner: x.
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 4 Icon_minitimewo feb 02, 2011 9:18 am

WAT SNOEZIGG <3 =D
Je hebt je tien keer zo slecht gevoeld, of heb je je 1 keer tien keer zo slecht als deze keer gevoeld xd? Dat is handig hea? Diepe dalen, dan kan het alleen maar beter gaan in je verdere leven (aa')
Terug naar boven Ga naar beneden
Brandi

Brandi


Posts : 119

Profiel
Naam: Brandi Baltzersen
Partner: Following the heart curse. :3
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 4 Icon_minitimewo feb 02, 2011 9:28 am

Lauren schreef:
WAT SNOEZIGG <3 =D
Je hebt je tien keer zo slecht gevoeld, of heb je je 1 keer tien keer zo slecht als deze keer gevoeld xd? Dat is handig hea? Diepe dalen, dan kan het alleen maar beter gaan in je verdere leven (aa')

Toen ik het uitmaakte met me vriend voelde ik me 10 keer zo erg als nu, en hij heeft nu depressie om mij. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiffany

Tiffany


Posts : 21
Naam : Brenda.

Profiel
Naam: Tiffany Jones
Partner: -
Vereniging: -

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 4 Icon_minitimewo feb 02, 2011 9:44 am

~Single lady is in tha house :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Brandi

Brandi


Posts : 119

Profiel
Naam: Brandi Baltzersen
Partner: Following the heart curse. :3
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 4 Icon_minitimewo feb 02, 2011 10:07 am

Hij vind mij ook leuk, maar ik woon te ver weg voor hem en hij wil niet zo ver reizen. DAN VIND JE ME DUS NIET LEUK. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 4 Icon_minitimewo feb 02, 2011 10:13 am

Ik heb het idee dat een jongen me leuk vindt, maar het kan ook dat 'ie me gigantisch in de maling neemt.. Hij heeft al 2 jaar een vriendin o.o En dat is heel verwarrend xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Jeremy

Jeremy


Posts : 253
Naam : You will never, never, never know me!

Profiel
Naam: Jeremy Jovovich
Partner: -
Vereniging: -

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 4 Icon_minitimewo feb 16, 2011 9:55 am

Oewww.. Sexy topic! Ik ga geen privacy schenden hier van meiden die ik ken, maar ik denk dat ik verliefd ben.. :$ En daar vind ik dit topic perfect voor! Want ík heb de perfecte vrouw! Wauw, zwart kort haar.. oorbellen waarvan 8 in één oor en 2 in de andere.. Volgens mij ook één in d'r tong. Ik val normaal nooit op zulke meiden, maar deze.. just perfect. En dat terwijl ik d'r naam enzo nog niet eens weet, maar vandaag was gewoon.. ik smolt ;o! Maar mijn slag komt nog wel, volgende week maandag (4 uur lang dierhouderij, zij is stagiaire sinds Valentijnsdag) sla ik mijn slag. *ogen veranderen in hartjes, engelen vleugeltjes groeien op rug en vliegt richting de liefdeshemel, opzoek naar...*

♥.♥ Moet maar oppassen dat ze niet op RPG hier ofzo zit.. dan ben ik dé lul! ;o

Jeeh xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 4 Icon_minitimewo feb 16, 2011 9:13 pm

Mijn vriend heeft geen twitter geen hyves en zit niet op deze site. Ik kan praten ovrt hem zoveel als ik wil Very Happy
Volgens mij is mijn oma nogal sceptisch over mijn relatie =\

En ik moet smsen gaan verwijderen want die zijn te erg xd als dat in handen van de verkerde persoon valt xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tortelduiven-topic :3 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tortelduiven-topic :3
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het hoe-kom-je-op Monica topic?
» Afwezigheids Topic
» Algemene games topic
» Wil je in mijn topic komen?
» Het grote eredivisie topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: