Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Tortelduiven-topic :3

Ga naar beneden 
+16
Ayse
Chase
Yen Ting
Lauren
Avalana
Kenneth
Ian
Zélie
Sterre
Lyron
Milan
Kevan
Sawyer
Alain
Malin
Jay
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Icon_minitimema okt 25, 2010 10:00 am

Oeh ... de date ging goed.
Hij was zo lief xD eerst mijn bioscoopkaartje betalen en als ik hem zijn gang had laten gaan had hij alles voor me betaald. Eten en drinken en de drank en het kaartje ... Nee dat vond ik te ver gaan xD

Toen is hij met mij mee naar huis gelopen Laughing Dat is echt compleet andere richting dan hij op moet om naar huis te gaan. Vervolgens hebben we anderhalf uur in de kou gestaan ... staan praten en ben rond 3:00 uur naar binnen gegaan nadat we even een knuffel hadden gegeven xD

Verder is er niet veel interessants gebeurt, maar hee het is een eerste date Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Posts : 96

Profiel
Naam: Jay Degas
Partner: Two strangers with no one to miss us. c;
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 31, 2010 6:58 am

@Ian, Lyron & Alain; This nog niet echt gebeurt, maar let erop dat we niet te erg off topic gaan, eh? (aa)

@D'nies: Veatt :O Echt jaloers Mad

Ben nog steeds singel TwT
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 31, 2010 7:18 am

Morgennacht, maandag/dinsdag dus, gaat onze vriendengroep, samen met de emo's van de school, met allemaal stellen in het bos overnachten. Lijkt me echt tof! o.0

Ik heb voor de vorm ook met een meisje, maar weet niet of ze verwacht dat we ook een stel zijn en weet eigl ook niet wat ik het liefst wil o.0


[Sorry, modje Abi, ik zal braaf zijn! ^^]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Jay

Jay


Posts : 96

Profiel
Naam: Jay Degas
Partner: Two strangers with no one to miss us. c;
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 31, 2010 7:44 am

Ties je bent ook zo besluiteloos :----D

Ik ben niet echt verliefd of zo, maar ik zie wel vaak mensen zitten XD Dan is het echt zoiets:
1ste week: OOOH HIJ IS ZOOO LEUK <3
2e week: Volgens mij ziet hij mij ook zitten :--D
3e week: Hij ziet me niet zitten, ik weet het zeker.
4e week: Ik kan het toch proberen?
5e week: Ach laat maar gaan.
Begin weer bij week 1.

[Waar betaal je me anders voor o3o]
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 31, 2010 10:04 am

Ik ben nu met hem aan het praten op msn en het is gewoon zo overduidelijk dat we elkaar leuk vinden, maar hij is bang.

<--rowan--> mijn ouders weten weer dat ik smoke xD zegt:
achja wss krijg ik toch niks met haar Razz

♫♪ DeNies ~ Dancing with the beasts (8 )(f) zegt:
Hoezo denk je dat?
xd

<--rowan--> mijn ouders weten weer dat ik smoke xD zegt:
ze is nogal opposite van mij en ik smoke nogal teveel voor een werkende relatie en wss ziet ze dat al in voor ik haar mijn liefde zou bekennen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 02, 2010 7:53 am

Ik heb raak .. maar we moeten eens goed gaan praten over hoe en wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sterre

Sterre


Posts : 75

Profiel
Naam: Sterre Swann
Partner: Lets you and me, make a night of it! ♥
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 02, 2010 10:03 am

Malin schreef:
Ik heb raak .. maar we moeten eens goed gaan praten over hoe en wat.

Regeltante die je bent x'D

No luck yet, maar ben ook nog niet erg overtuigd van de liefde Sick
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 02, 2010 11:01 am

Sterre schreef:
Malin schreef:
Ik heb raak .. maar we moeten eens goed gaan praten over hoe en wat.

Regeltante die je bent x'D

No luck yet, maar ben ook nog niet erg overtuigd van de liefde Sick

Mijn ''vriendje'' (zo kan ik hem nog niet officieel noemen) gebruikt nogal veel drugs. Hij zit elke dag regelmatig met wiet te klooien en is bijna 6 van de 7 dagen in de week stoned en/of dronken. Hij smste me gistermiddag om 12 uur en toen was hij al dronken. Als hij wat met mij wilt moet hij dat zeker gaan aanpassen en veranderen. En niet alleen voor mij, want zijn vrienden maken zich ook erge zorgen om hem en zijn drugsgebruik.

Ik heb geen zin in een blowende en dronken vriendje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay

Jay


Posts : 96

Profiel
Naam: Jay Degas
Partner: Two strangers with no one to miss us. c;
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 05, 2010 9:46 am

Oei. Ik zou er niet eens aan durven beginnen D'nies. Veel succes :l
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 06, 2010 6:06 am

Jay schreef:
Oei. Ik zou er niet eens aan durven beginnen D'nies. Veel succes :l

Maar ik heb de touwtjes in handen >D Mijn vriend zou stoppen met smoken en drinken. Als ik hem doordeweeks dronken of stoned betrap is onze relatie snel over. Het moet goed tot hem doordringen dat hij op die manier zijn sociale contacten kan verliezen. En ik wil hem naar school kicken. Hij werkt nu, maar hij moet gewoon opleiding gaan zoeken. Leger ging niet door nou dan moet je iets anders zoeken.

Ik begin er steeds meer aan te wennen dat het mijn vriendje is. Af en toe bekruipt mij nog wel een heel erg beklemmend gevoel, maar ik ga nog even naar mijn psycholoog om het allemaal even op een rijtje te krijgen. Als ik iedere keer zo in de stress schiet dan klopt er niet iets bij mij. Ik kreeg al een sms van hem die eindigt met: Xxx je lover
XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 17, 2010 8:05 am

Nog steeds geen beweging in de liefde, behalve mijn maandelijkse verliefdheid op elke jongen die ik tegen kom :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 18, 2010 9:33 am

Toen was het weer voorbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 18, 2010 9:47 am

Kenneth schreef:
Toen was het weer voorbij.

DDD:

Ik heb het moeilijk. Ik zie 2 jongens wel zitten, maar zij mij allebei niet. Denk ik. En zo wel, als ik met een nam dan zou ik altijd aan die ander denken X3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 18, 2010 9:50 am

Ah nee dat meen je niet Carolien Surprised!
Ik gunde het je zo Sad..

@ Abi; dan neem je ze toch allebei niet Smile? Liefde of zoenen is geen wedstrijdje xd. Bwah, maar je moet blij zijn met dat jij meerdere leuk vind. Het is irritant als er 5 tegelijk jóu leuk vinden en ze allemaal om een antwoord vragen, jij ze niet wilt kwetsen en het gevoel hebt dat je móet kiezen, terwijl geen van hen eigenlijk leuk is xd


Laatst aangepast door Lyron op do nov 18, 2010 9:51 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 18, 2010 9:51 am

Ik heb er geen eens 1 die me leuk vind.

En de helft van mijn proleem is opgelost. Nu moet ik alleen zorgen dat die ene gast mij leuk gaat vinden. En dat word nog een hele klus xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 18, 2010 9:57 am

Sawyer schreef:
Ik heb er geen eens 1 die me leuk vind.

En de helft van mijn proleem is opgelost. Nu moet ik alleen zorgen dat die ene gast mij leuk gaat vinden. En dat word nog een hele klus xD

Ach, is ie heel onbereikbaar Surprised? Valt vast wel mee, omdat ik je een best nuchter meisje vind xD. Je moet gewoon je leukste kleren aantrekken als je samen met hem les hebt, veel naar hem glimlachen (note: niet té veel) en gewoon jezelf zijn Very Happy! En hem laten lachen is misschien ook een goede xd

Haha, dit doet me denken aan een jongen die best wel heel erg cute is, en voor me zit met wisknudde.. En toen zag ik hem lopen, en ik wilde helemaal niet zijn aandacht trekken of iets, maar ik blies zo'n papieren toetertje (zo'n fluitje, voor een verjaardag, die uitrolt en toetert als je er blaast xd) in zijn gezicht xD! Die niet-begrijpende blik was echt onbetaalbaar, en op dat moment ben ik teleurgesteld dat het leven geen replay-knop heeft :')
Omg.. En dat doet me weer denken aan een hele flauwe grap die een jongen ooit maakte, maar ik hem toen leuk vond en helemaal slap lag om die grap, maar ik bespaar jullie wel nog meer saaie verhaaltjes Very Happy!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 18, 2010 10:01 am

Nee hij woont ergens anders, niet op mijn school xD Dus dat kan dan weer niet D:
Maar ja, hij is inderdaad best wel onbereikbaar voor een meisje van mijn caliber (hoe de hel schrijf je dat ? XD)... Niet dat hij stinkend populair is of zo, maar hij woont ergens anders en hij is bijna nooit online en ik zie hem weinig tot nooit... xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 18, 2010 10:14 am

Je schrijft het als kaliber xd.. Denkik Surprised. Ben in de war met het Engelse woord xD..
Maar, ik denk dat kaliber niet echt de juiste benaming is. Hij woont ver weg, je spreekt hem bijna nooit.. Dat ligt niet aan jou xD. Dat ligt gewoon aan die rotafstand die soms tussenbeide komt Surprised!
Misschien komt ie online, praat je veel met hem, maar ik zou niet gaan voor iets van een internetrelatie, als ik jou was xd. Daar heb je gewoon niet veel aan, je kan die persoon niet knuffelen en misschien -als jullie afspreken- valt ie vies tegen? Ach, bagger. Ik ben slecht in het geven van adviezen T_T
Gelukkig word ik later helderziende en niet iets van therapeute =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 18, 2010 11:43 am

Ik studeer wel voor psychologe >D ... maar relaties zullen wss buiten mijn bereik gaan liggen Laughing Al heb ik er net 10 weken lang over geleerd xD Laughing

Een internetrelatie is ook niet echt winstgevend. Je krijgt er zo weinig voor terug. Idd, geen echte knuffels of kussen of whatever.
Als je hem bijna nooit ziet of spreekt ... Zou ik hem laten gaan. Hoe lastig dat ook is, want ik had ook zo'n gast op school x) Zat bij mij op school: sprak hem nooit, zag hem nooit en had alleen zijn hyves waar hij bijna nooit op zat.
Toen dacht ik: Onbereikbaar, hier kan ik beter mee kappen voordat ik mezelf weer tot waanzin drijf.
Klinkt lullig dat ik het zeg, maar een beter advies kan ik niet geven Laughing

Mensen zoeken nu eenmaal hun geliefde die in de buurt woont. Vaak zoeken hoger opgeleiden mensen wel sneller een partner die verder weg woont, maar persoonlijk vind ik die 10 km van Rowan al veel te ver Laughing

En wie te hard zoekt zal niet vinden in de liefde. Het is echt zo. Niet te hard je best doen =) Ik had zelf ook nooit verwacht dat ik een vriend zou krijgen en ik zei nog tegen een vriendin: Niemand ziet me zitten ....
En ik kwam in een nieuwe vriendengroep en had zo 3 jongens achter me aanlopen Embarassed Wat ik totaal niet verwachtte.

Ik snap eigenlijk ook niet wat mijn vriend in mij ziet Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Sterre

Sterre


Posts : 75

Profiel
Naam: Sterre Swann
Partner: Lets you and me, make a night of it! ♥
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 20, 2010 12:49 am

Lyron schreef:
Je schrijft het als kaliber xd.. Denkik Surprised. Ben in de war met het Engelse woord xD..
Maar, ik denk dat kaliber niet echt de juiste benaming is. Hij woont ver weg, je spreekt hem bijna nooit.. Dat ligt niet aan jou xD. Dat ligt gewoon aan die rotafstand die soms tussenbeide komt Surprised!
Misschien komt ie online, praat je veel met hem, maar ik zou niet gaan voor iets van een internetrelatie, als ik jou was xd. Daar heb je gewoon niet veel aan, je kan die persoon niet knuffelen en misschien -als jullie afspreken- valt ie vies tegen? Ach, bagger. Ik ben slecht in het geven van adviezen T_T
Gelukkig word ik later helderziende en niet iets van therapeute =D

Ook goed. Kaliber. Ja dat klopt *heeft spellingchecker aangezet xD*
En jawel, want ik heb meerdere foto's van hem gezien (via vriendinnen en zo xD)
Bovendien vallen de jongens bij mij in de buurt en op school heel vies tegen :\ Ze zijn of te lelijk naar mijn smaak (al zien de meeste het bij mij ook zo Laughing) of ze hebben een rot persoonlijkheid omdat ze bij het populaire groepje zitten (nee, ik ga er niet vanuit dat daardoor alle jongens een rotpersoonlijkheid hebben, ik weet het omdat ik het allemaal zelf genoeg hem meegemaakt). Bovendien woont ie niet zo gek ver weg, en het is ook niet zo duur om daar heen te gaan.
En bij mij ziet echt niemand me zitten. Misschien toch maar eens die brochure van de sportschool aan Kate vragen Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Icon_minitimema dec 06, 2010 11:46 pm

Ik ben weer verliefd. Nee, verliefd is een te groot woord. Ik vind iemand leuk 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 07, 2010 12:18 am

Sawyer schreef:
Ik ben weer verliefd. Nee, verliefd is een te groot woord. Ik vind iemand leuk 8D

Yay ... Go get him/her girl >3

Ik ben goed gekeurd door mijn ''schoonouders'' xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 07, 2010 12:28 am

Go goedkeuring ~

Het is een hem, tevens. Dat mogen jullie nog net wel weten Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 07, 2010 2:41 am

Sorry xD ja weet ik het soms krijg ik dan echt kudt commentaar als ik niet beide geslachten noem. ._.
Dan is het go get him girl >3

Whahah vriendlief kwam er net achter dat we meer dan een maand wat hebben xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Avalana

Avalana


Posts : 97

Profiel
Naam: Avalana Daunté
Partner: /
Vereniging:

Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 07, 2010 5:46 am

Heb sinds twee weken ook een hele lieve vriend :3
We gaan met z'n tweeën in de vakantie naar de film ^_^
Gelukkig hoef ik (nog) geen goedkeuring van mijn ''schoonouders'' haha Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tortelduiven-topic :3   Tortelduiven-topic :3 - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tortelduiven-topic :3
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het hoe-kom-je-op Monica topic?
» Afwezigheids Topic
» Algemene games topic
» Wil je in mijn topic komen?
» Het grote eredivisie topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: