Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Oorbel/Piercing/Tattoo topic

Ga naar beneden 
+11
Ian
Hayley
Malin
Ruby
Sarah
Amanda
Dawn
Zion
Kenneth
Dan
Alain
15 plaatsers
AuteurBericht
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Oorbel/Piercing/Tattoo topic Empty
BerichtOnderwerp: Oorbel/Piercing/Tattoo topic   Oorbel/Piercing/Tattoo topic Icon_minitimedo sep 16, 2010 6:19 am

Piercings, Tattoos, wat vind jij er van?


Sinds een uurtje terug heb ik opnieuw een piercing door mijn wenkbrauw waarvan ik dit weekend waarschijnlijk nog wel foto's ga laten zien. Een wenkbrauwpiercing vind ik zelf wel leuk, knopjes of puntjes, geen ringen. Bij jongens met een donkere huid vind ik een lippiercinging wel goed staan, maar verder niet. Bij meiden vind ik navel- en tongpiercing wel mooi, maar verder ook niet. Tattoos vind ik vaak zelf erg interessant maar voor ik honderd procent zeker weet dat ik geen centimeter meer groei zal ik geen tattoo nemen. En ook geen grote. Een tattoo op mijn onderarm lijkt me wel stoer.

Hoe denken jullie over deze dingen? =D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Dan

Dan


Posts : 172
Naam : Quinty-San

Profiel
Naam: Dan Karaty
Partner: Nobody
Vereniging:

Oorbel/Piercing/Tattoo topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorbel/Piercing/Tattoo topic   Oorbel/Piercing/Tattoo topic Icon_minitimedo sep 16, 2010 6:21 am

Ik heb gaatjes, al een tijdje. Al is het wel drie keer overnieuw gemoeten maar goed T_T
Een navelpiercing lijkt me wel awesome =3 Maar denk niet dat dat bij mij staat xD
Een tattoo op mijn schouderblad... misschien wel.. maar weet niet wat precies. Misschien iets in kenai, maar weet 't niet zeker.
maar goed. Ik heb nog een paar jaar om er over na te denken,.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Oorbel/Piercing/Tattoo topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorbel/Piercing/Tattoo topic   Oorbel/Piercing/Tattoo topic Icon_minitimedo sep 16, 2010 6:29 am

Wel ik vind tattooages gewoon awesome. Ik ga me er heus helemaal niet mee volzetten hoor maar ik wil er toch minstens een of twee. Maar dan wel met een betekenis. Over een piercing loop ik ook al wel na te denken. Maar ik ben nog niet zeker waar. Misschien in me navel ofzo. Of een inplantaatje op mijn onderrug. Maar daar denk ik nog over na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zion

Zion


Posts : 69

Profiel
Naam: Zion Delgadi
Partner: I'm going to put a goddamn smile on your face.
Vereniging:

Oorbel/Piercing/Tattoo topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorbel/Piercing/Tattoo topic   Oorbel/Piercing/Tattoo topic Icon_minitimedo sep 16, 2010 6:30 am

Hans heeft ook een wenkbrauwpiercing, en mijn zus een navel & drie oor gaatjens. Ze heeft een in haar bovenoor (pijnlijk oWo) en twee aan de onderkant, maar ze wil een derde laten zetten. Ze heeft een hele doos vol piercings die ze in haar navel kan doen xD
Ik vind het persoonlijk wel stoer staan, een tatoeage en piercing. Heb zelf alleen een gaatje (nouja, twee, een in ieder oor) voor me oorbellen, maar meer niet. Wel jammer, maar als ik ouder ben wil ik er misschien een tatoeage, maar ik zie wel hoe ik er later over denk. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 120
Naam : Whatever you wanna call me!

Profiel
Naam: Dawn Simmons
Partner: Airith, i love him and i will kill the bitch who tries to take him away from me...
Vereniging:

Oorbel/Piercing/Tattoo topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorbel/Piercing/Tattoo topic   Oorbel/Piercing/Tattoo topic Icon_minitimedo sep 16, 2010 6:32 am

Van piercings moet ik niks hebben, ik weet niet waarom. Ik heb wel gaatjes in me oren maar ik heb al geen oorbellen meer in sinds me 7de Cool Ja, ik heb ze maar een klein jaartje gedragen...

Ik ben wel geobsedeerd door Tattoos. Geen grote lelijke dingen, maar tekstjes en kleine afbeeldingen met een betekenis. Het is dat ik het huis niet meer in kom als ik een tattoo, anders had ik allang de tekst 'Catch me' of 'Live, Laugh & Love' op me pols laten tatoeëren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amanda

Amanda


Posts : 110
Naam : Lianne :3

Profiel
Naam: Amanda Young
Partner: What will they think, of a person like me?
Vereniging:

Oorbel/Piercing/Tattoo topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorbel/Piercing/Tattoo topic   Oorbel/Piercing/Tattoo topic Icon_minitimedo sep 16, 2010 6:33 am

Ik vind het doodeng om een piercing te laten zetten, maar ik wil er dolgraag eentje in me navel. En linker wenkbrauw of kleine neusvleugel piercing :3

Tattoo ... eh moet niet té erg worden. Dus je hele lichaam onder, ik zou zelf eentje op me linker schouder wel leuk vinden. Een kleintje :3

- Ik heb zelf geen gaatjes, omdat ik te Cowardly ben =')
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Oorbel/Piercing/Tattoo topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorbel/Piercing/Tattoo topic   Oorbel/Piercing/Tattoo topic Icon_minitimedo sep 16, 2010 6:40 am

Ik heb zelf alleen gaatjes voor mijn oorbellen, en daar ben ik werkelijk dol op Very Happy Ik heb echt een verslaving wat dat betreft; in elke winkel waar ze ze verkopen móet ik even naar binnen, om er vervolgens mopperend uit te komen omdat ze altijd veel te duur zijn xD
Maargoed, ik hou van ze <3 Ze geven net een extra iets =)

Verder ben ik niet zo van de tattoo's... Ik vind ze vaak te groot, te overdreven.. Vooral wat je ziet bij voetballers; hebben ze een shirtje aan met korte mouwen, steken er twee armen uit die helemaal zwart zijn van de inkt o.O
Een kleine tatto of (zoals meerderen hier zeggen) eentje met een betekenis lijkt me leuker, hoewel ik niet denk dat ik er ooit een laat zetten x')

En piercings... Tsjaa; eentje in het gezicht is echt niks voor mij. Ook niet in m'n tong, kleine teen of weetikveelwat. Navelpiercing lijkt me daarentegen wel weer stoer, al heb ik er niet echt behoefte aan ofzo. Zie ik later wel .. x')
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby

Ruby


Posts : 607
Naam : Jeanine.

Profiel
Naam: Ruby Carver
Partner: This is who I am, nobody said you had to like it.
Vereniging: x

Oorbel/Piercing/Tattoo topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorbel/Piercing/Tattoo topic   Oorbel/Piercing/Tattoo topic Icon_minitimedo sep 16, 2010 7:06 am

Ah! Als ik het zou mogen zou ik beslist een tong- en een navelpiering nemen ^^. Ik vind ze je lichaam mooier maken, bovendien zoent het lekker met iemand met een tongpiercing dus misschien zoent het nog wel lekkerder als je er zelf eentje hebt =D? Ikzelf heb oorgaatjes, btw :")
Tattoo's vind ik mooi, maar ik zou er zelf alleen eentje op goede plekken en ìn kleur nemen. En met goede plekken bedoel ik enkels, of de bovenkant van je voet, omdat je huid daar niet zo heel erg uitgelubberd is als je 40 ben xd.

@ Ties; waarom heb je hem in de eerste instantie weggedaan xD?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Oorbel/Piercing/Tattoo topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorbel/Piercing/Tattoo topic   Oorbel/Piercing/Tattoo topic Icon_minitimedo sep 16, 2010 7:47 am

Niet weggedaan maar uitgescheurd, vraag me niet hoe :')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Oorbel/Piercing/Tattoo topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorbel/Piercing/Tattoo topic   Oorbel/Piercing/Tattoo topic Icon_minitimedo sep 16, 2010 8:07 am

Eempjes kijken .. In mijn linkeroor heb ik 2 oorbellen en in mijn rechteroor heb ik 3 oorbellen =) Dat zijn al mijn piercings.

Een tatoeage .. Ik heb er over nagedacht en het lijkt me mega vet, maar ik twijfel te veel om er echt eentje te nemen. Als ik er een wil dan neem ik hem waarschijnlijk rond mijn enkel, omdat het vel daar nog wel redelijk strak blijft. Het wordt sowieso geen grote en geen tribal. Iets heel sierlijk. Dat vind ik mooi =) Fijne lijnen met een betekenis. Geen argeloze stomme papegaai ofzo =S

Maar ik twijfel te veel om er een te nemen. Ook heb ik een tijd nagedacht over een neuspiercing, maar daar ben ik ook van afgehaakt.

Waarschijnlijk laat ik nog wel een gaatje in mijn oor schieten (als het er nog bij past). Een gast bij de juwelier heeft het echt onwijs kl0te geschoten en nu ben ik bang dat er daar geen eentje meer bij kan :S Dan word het bovenin mijn oor eentje. Aangezien ik niet meer aan judo doe kan dat Very Happy Bij de judo moest ik altijd al mijn oorbellen uit doen. En toen besloot ik mijn 5e gaatje te laten schieten Laughing ... Liep ik daar met tape op mijn oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayley

Hayley


Posts : 80
Naam : Someone.

Profiel
Naam: Hayley Elisia Qwenns-Johnstone
Partner: x
Vereniging: --

Oorbel/Piercing/Tattoo topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorbel/Piercing/Tattoo topic   Oorbel/Piercing/Tattoo topic Icon_minitimezo sep 19, 2010 1:22 am

Tattoo neem ik zowiezo, maar niet veel ofzo. Iets van een muffin met muzieknootjes omdat ik een muffin verslaving+ muziek verslaving heb, en misschien iets van een woord ofzo. Niet zo zeer van die grote afbeeldingen.
En miss lippiercing, maar daar denk ik dan eerst heel goed over na x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Oorbel/Piercing/Tattoo topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorbel/Piercing/Tattoo topic   Oorbel/Piercing/Tattoo topic Icon_minitimezo sep 19, 2010 3:31 am

Whoehoeh, piercingpicca:

Oorbel/Piercing/Tattoo topic 15nx54p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Ruby

Ruby


Posts : 607
Naam : Jeanine.

Profiel
Naam: Ruby Carver
Partner: This is who I am, nobody said you had to like it.
Vereniging: x

Oorbel/Piercing/Tattoo topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorbel/Piercing/Tattoo topic   Oorbel/Piercing/Tattoo topic Icon_minitimezo sep 19, 2010 3:35 am

Alain schreef:
Whoehoeh, piercingpicca:

Oorbel/Piercing/Tattoo topic 15nx54p

Het word eens tijd dat jij je wenkbrouw epileert ties Surprised !
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Oorbel/Piercing/Tattoo topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorbel/Piercing/Tattoo topic   Oorbel/Piercing/Tattoo topic Icon_minitimezo sep 19, 2010 3:35 am

Ruby schreef:
Alain schreef:
Whoehoeh, piercingpicca:

Oorbel/Piercing/Tattoo topic 15nx54p

Het word eens tijd dat jij je wenkbrouw epileert ties Surprised !
Ik zou meervoudig wenkbrouwen doen, anders staat het ook weer zo raar Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Oorbel/Piercing/Tattoo topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorbel/Piercing/Tattoo topic   Oorbel/Piercing/Tattoo topic Icon_minitimezo sep 19, 2010 3:37 am

Heel erg waar o.0
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Ruby

Ruby


Posts : 607
Naam : Jeanine.

Profiel
Naam: Ruby Carver
Partner: This is who I am, nobody said you had to like it.
Vereniging: x

Oorbel/Piercing/Tattoo topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorbel/Piercing/Tattoo topic   Oorbel/Piercing/Tattoo topic Icon_minitimezo sep 19, 2010 4:04 am

Sarah schreef:
Ruby schreef:
Alain schreef:
Whoehoeh, piercingpicca:

Oorbel/Piercing/Tattoo topic 15nx54p

Het word eens tijd dat jij je wenkbrouw epileert ties Surprised !
Ik zou meervoudig wenkbrouwen doen, anders staat het ook weer zo raar Surprised

Neehoor, hoe kom je daar nou bij Surprised ? Ik epileer ook altijd alleen mijn linker xD HAHA.

[Edit:] Nee, ik verveel me niet hoor:

Oorbel/Piercing/Tattoo topic 2rg05qf
Het staat je wel goed Ties! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayley

Hayley


Posts : 80
Naam : Someone.

Profiel
Naam: Hayley Elisia Qwenns-Johnstone
Partner: x
Vereniging: --

Oorbel/Piercing/Tattoo topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorbel/Piercing/Tattoo topic   Oorbel/Piercing/Tattoo topic Icon_minitimezo sep 19, 2010 4:09 am

HAHAHAAHAHA OMG RUBY, YOU'RE GENIOUS. XDXDXD -plat-
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Oorbel/Piercing/Tattoo topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorbel/Piercing/Tattoo topic   Oorbel/Piercing/Tattoo topic Icon_minitimezo sep 19, 2010 4:09 am

O.o
Dat lijkt wel zo'n wijven wenkbrauw ...
Ik draag het zelf niet maar vind het wel mooi Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew

Matthew


Posts : 105
Naam : DeNies

Profiel
Naam: Matthew Rodriguez
Partner: -
Vereniging:

Oorbel/Piercing/Tattoo topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorbel/Piercing/Tattoo topic   Oorbel/Piercing/Tattoo topic Icon_minitimedi sep 21, 2010 2:52 am

Ties moet het dan alleen niet zo belachelijk epileren Laughing zoals op het vernieuwde plaatje xD

Haha maar het ziet er goed uit Ties Smile en voor mijn piercingsgebeuren moet je maar bij Malin's post kijken ^^
Ik ben best saai ... met mijn oorbellen

En toch krijg ik wel veel commentaar erop

''Waarom heb je in vredesnaam 5 gaatjes laten schieten en geen 4 of 6? ._.''
Dat vragen de meeste mij dan .. Ik kijk ze dan even met opgetrokken wenkbrauw aan ..
Antwoord: ''Ik vind het leuk.''

Echt hoor ..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://the-empire.forumotion.com/portal.htm
Elliot

Elliot


Posts : 105
Naam : Sisi ^^

Profiel
Naam: Elliot Moran
Partner: -
Vereniging:

Oorbel/Piercing/Tattoo topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorbel/Piercing/Tattoo topic   Oorbel/Piercing/Tattoo topic Icon_minitimevr nov 26, 2010 10:51 am

hmm.. piercings en tattoo´s
ik heb zelf alleen gaatjes... al doe ik er niet echt veel mee. (luiheid ofzoow)
Maar lijkt me best leuk om een tatoo te hebben tussen mn schouderbladen. Weet alleen niet van wat D= En een piercing.. ik weet het niet, hoor.
Piercings vind ik meestal wel leuk (vooral bij jongens vind ik ze schattig). Behalve door de neus en te veel is ook niet mooi.
Tattoo's vind ik ook leuk, maar ook daar niet te veel en te groot.

Oja.. bij oude mensen vind ik het vaak lelijk =o

Staat je wel goed hoowr, Ties, die piercing ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Oorbel/Piercing/Tattoo topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorbel/Piercing/Tattoo topic   Oorbel/Piercing/Tattoo topic Icon_minitimevr nov 26, 2010 10:37 pm

Quinty, we gaan een ontwerpje maken en dan ons 'brandmerk' laten tatoëren. (A) Ik ben gek. xD

Tjaaa, ik zou eigenlijk niet weten wat ik wil.. Misschien ooit een tattoo neem, als ik wat ouders ben. :3 Nog genoeg tijd om over na te denken. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Adina

Adina


Posts : 171

Profiel
Naam: Adina Levenstein
Partner: Virginia, lovely!
Vereniging:

Oorbel/Piercing/Tattoo topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorbel/Piercing/Tattoo topic   Oorbel/Piercing/Tattoo topic Icon_minitimeza nov 27, 2010 12:48 am

Ik wil er zelf een aantal, maar ik moet wachten totdat ik achttien ben, echt bitter! Wel een mooie; zelf ontworpen tribal, van mijn rechterarm tot aan mijn stuitje of nét wat hoger! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Oorbel/Piercing/Tattoo topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorbel/Piercing/Tattoo topic   Oorbel/Piercing/Tattoo topic Icon_minitimeza nov 27, 2010 1:13 am

Oh god, piercing weer uitgescheurd. Laatste keer dat ik zo'n rukding neem T.T
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Oorbel/Piercing/Tattoo topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorbel/Piercing/Tattoo topic   Oorbel/Piercing/Tattoo topic Icon_minitimeza nov 27, 2010 6:49 am

Ik zit wel naar een design te kijken voor tatoeage Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Clive

Clive


Posts : 169
Naam : Quinty

Profiel
Naam: Clive Dove
Partner: I don't want to think about that kind of shit.
Vereniging:

Oorbel/Piercing/Tattoo topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorbel/Piercing/Tattoo topic   Oorbel/Piercing/Tattoo topic Icon_minitimeza nov 27, 2010 6:56 am

Jill schreef:
Quinty, we gaan een ontwerpje maken en dan ons 'brandmerk' laten tatoëren. (A) Ik ben gek. xD

Dat lijkt me zo geniaal :'D

Ik weet het nog niet zo zeer. Misschien later een wenkbrauw piercing, maar niet veel meer x']
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Oorbel/Piercing/Tattoo topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorbel/Piercing/Tattoo topic   Oorbel/Piercing/Tattoo topic Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oorbel/Piercing/Tattoo topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het hoe-kom-je-op Monica topic?
» Afwezigheids Topic
» Tortelduiven-topic :3
» Wil je in mijn topic komen?
» Het grote eredivisie topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: