Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Afwezigheids Topic

Ga naar beneden 
+59
Sid
Oliver
Charlene
Carmen
Alex
Embry
Ayanna
Chéla
Iana
Gavin
Samanta
Duke
Mitchell
Tom
Regina
Jacky
Delaija
Ayse
Noud
Fear
Carter
Mia
Tyler
Alain
Lyron
Hailey
Avalana
Stephanie
Jasmine
Nate
Ruby
Soraya
Murray
Esther
Yasmine
Chase
Savannah
Nick
Niels
Isa
Emilie
Kenneth
Abel
Joël
Milan
Emble
Alice
Cynthia
Ian
Sarah
Alexander
Brooklyn
Malin
Mike
Iris
Sawyer
Kevan
Jazlyn
Alexis
63 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Alexis

Alexis


Posts : 72
Naam : Caroline

Profiel
Naam: Alexis Falconari
Partner: /
Vereniging:

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimedo sep 09, 2010 7:47 am

Dit heb ik bij een aantal forums al gezien en volgensmij heeft Monica er nog geen. Hier meld je als je op vakantie gaat, een weekendje weg bent of gewoon een keer denkt lang niet meer online te komen. Dit hoeft natuurlijk niet perse, maar ik vind het persoonlijk wel handig. Zo weet iedereen dat je weg bent, ookal heb je het hem/haar niet in een persoonlijk bericht verteld.

Ik denk dat ik bij deze dan maar de eerste moet zijn.
Ik, Primrose & Alexis, ben vanaf morgen avond t/m maandag weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jazlyn

Jazlyn


Posts : 451

Profiel
Naam: Jazlyn Varlow
Partner: What Do You Take Me For
Vereniging:

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimema sep 27, 2010 6:17 am

handig dit topic x)

Ik ben komende week minder online op Monica Embarassed Daarna wel weer volop actief ofcourse!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kevan

Kevan


Posts : 80
Naam : Yuri [noem me maar Kai]

Profiel
Naam: Kevan
Partner: -
Vereniging:

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimema sep 27, 2010 6:23 am

[Ik noem wel meteen de hele reut van Mark en Frieda op want die twee zijn te lui om het zelf te doen]

Ik [Kevan/Dwight] ben vanaf volgende weekdinsdag tot vrijdag op werkweek.
Frieda [Shikara] heeft het héél druk mt school dus is ook heel weinig online en zal heel weinig online zijn de komende tijd.
Mark [Kayin] is voor twee of drie weken op familie vakantie ofzoiets?

Naja, dat was het wel. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimedi sep 28, 2010 8:24 am

Ik ben drie dagen of zo afwezig i.v.m. Zeilkamp. Misschien dat ik wat langer afwezig ben door m'n opa.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris

Iris


Posts : 519
Naam : Naomi - Naoma o-o *zucht*

Profiel
Naam: Iris Swann
Partner: When you look at me I'm beautiful, Mike... ♥
Vereniging: Famous

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimedi sep 28, 2010 8:44 am

nja ik ben ook met zeilkamp x]
Terug naar boven Ga naar beneden
Mike

Mike


Posts : 439
Naam : Daphne

Profiel
Naam: Mike Prado
Partner: Iris, when I look at you I'm shore oure love is worth fighting for ღ
Vereniging: Famous

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimezo okt 03, 2010 7:53 pm

Ik heb het deze week heel druk met school, dus zal niet tot nauwelijks online kunnen komen.
Dit geld voor: Samora, Nick en Mike
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimedo okt 07, 2010 9:21 am

School eist momenteel heel veel aandacht. Ik kan niet lekker posten enz. en inspiratie vloeit weg na een lange dag school. Ik ben continu moe en zelfs in mijn tussenuren zit ik meestal aan school te werken -.-''

Ik moet dit jaar bepaalde vakken halen anders word ik van school gekickt en dat wil ik echt echt echt niet.

Vandaar mijn weinige aanwezigheid + posten. Forgive me please D: .. Zodra het kan zal ik weer actiever worden, maar voor nu zal dat op een laag pitje zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mike

Mike


Posts : 439
Naam : Daphne

Profiel
Naam: Mike Prado
Partner: Iris, when I look at you I'm shore oure love is worth fighting for ღ
Vereniging: Famous

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimedo okt 14, 2010 8:56 am

Ik kan morgen+overmorgen niet online komen. Niet erg lang, maar ik dacht ik zeg het toch maar ff (aa)
Dit geld voor: Mike en Stefanie
Terug naar boven Ga naar beneden
Brooklyn

Brooklyn


Posts : 284
Naam : I will give a cookie if you guess right

Profiel
Naam: Brooklyn Webber
Partner: True love doesn't exist, get used to it
Vereniging:

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimevr okt 15, 2010 3:41 am

Ik kom dit weekend niet online, aangezien ik in zeeland zit. Dit geld dus voor Brooklyn. Tot maandag!
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexander

Alexander


Posts : 146
Naam : Quinty

Profiel
Naam: Alexander Mediciano
Partner: In cerca di vero amore ~
Vereniging:

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimevr okt 15, 2010 3:42 am

Ik kom me afmelden voor het laatste weekend van de vakantie xD
Dan zit ik in Leiden i.v.m het feit dat mijn opa dan 5 jaar geleden is overleden Wink

Dit geld alleen voor Alexander, aangezien Dan en Momo in mijn ogen dood zijn :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris

Iris


Posts : 519
Naam : Naomi - Naoma o-o *zucht*

Profiel
Naam: Iris Swann
Partner: When you look at me I'm beautiful, Mike... ♥
Vereniging: Famous

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimeza okt 16, 2010 10:31 pm

Ik kan van maandag t/m vrijdag weinig tot niet online komen, aangezien ik dan op vakantie ben.. Dit geld voor Iris en Michiel. ;]
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimezo okt 17, 2010 9:05 am

Ik krijg het aankomende week nogal druk met toetsen en alles, dus heel actief zal ik niet zijn. Aangezien ik graag op de hoogte ben van wat er op de site allemaal gebeurt, ben ik wel van plan afentoe online te komen (denk vaak via iPod dan ^^), maar posten gaat me net iets teveel tijd kosten.

Ik hoop het in de vakantie over een weekje een beetje goed te kunnen maken, en weer lekker te kunnen posten.. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimema okt 18, 2010 5:35 am

Ik ben van het weekend niet online.
Ben dan naar m'n oma in Noord-Holland. En die heeft geen computer. Dus Maandag ben ik er dan pas weer =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Posts : 30
Naam : Look, I Made Paperstars o3o!

Profiel
Naam: Cynthia Kajiura
Partner: Come Along With Me, And See What It's Like To Be Free ~
Vereniging:

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimedi okt 19, 2010 7:16 am

Ik ga komende woensdag ochtend, 20 oktober, weg.
Op naar het noorden, naar mijn tante.
Misschien dat ik daar een computer kan regelen, maar ik weet ’t niet zeker.
We blijven daar slapen, dus als ik geen computer of zo kan vinden…
Tja, dan kan ik niet online komen hé?
Dus ik kijk wel of ik dan online kan komen.

-Cynthia.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimedi okt 19, 2010 7:35 pm

Vergeten te melden, maar ik ben nu dus bij Doowrtje thuis. Blijf hier tot er met donderdag avond. Ben daarom een beetje afwezig ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimewo okt 20, 2010 1:39 am

Ik ben waarschijnlijk donderdag en vrijdag afwezig, ga met mijn vader en mijn broer naar Haarlem ^^ Maar het kan zijn dat het niet door gaat, of dat ik mijn laptop mee neem (aa) Dus dan kom ik wel gewoon online, maar ik zeg het maar even voor de zekerheid xD
Dit geld dus voor: Stefanie en Mike
Terug naar boven Ga naar beneden
Emble

Emble


Posts : 406

Profiel
Naam: Emble catysa maduela jones
Partner: Love??
Vereniging:

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimevr okt 22, 2010 12:10 am

hoi,
ik ga morgen (zaterdag) naar mijn vader (mijn ouders zijn geschijden)
tot het weekend daar op. mijn vader is niet zo van de pc dus ik weet niet of ik online kom (ik probeer het wel)
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexander

Alexander


Posts : 146
Naam : Quinty

Profiel
Naam: Alexander Mediciano
Partner: In cerca di vero amore ~
Vereniging:

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimevr okt 22, 2010 12:28 am

Vanaf morgen ochtend, tot zondag middag zit ik in Leiden. Ik kan kijken of ik 's nachts online kan komen, maar die kans is volgens mij nogal klein Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Brooklyn

Brooklyn


Posts : 284
Naam : I will give a cookie if you guess right

Profiel
Naam: Brooklyn Webber
Partner: True love doesn't exist, get used to it
Vereniging:

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimedo okt 28, 2010 8:27 am

Ik krijg het de komende tijd nogal druk met school. Daarnaast doe ik ook nog zangles, speel ik horn en rij ik paard dus waarschijnlijk kom ik de komende tijd niet veel online. Als ik online kom zal dit waarschijnlijk kort zijn of in de weekenden. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimedo okt 28, 2010 8:38 am

Wederom krijg ik binnenkort het weer behoorlijk druk. Eerst verslagen inleveren en dan de week erna tentamens en daarna mijn verjaardag x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Milan

Milan


Posts : 36

Profiel
Naam: Milan Harcourt
Partner: Elena. I love you, but is it posible to survive this?
Vereniging:

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimedo okt 28, 2010 8:07 pm

Hi

Zoals jullie misschien gemerkt hebben ben ik het afgelopen weekend niet actief geweest. Ik heb een druk weekend achter de rug en zit nu in mijn toetsweek. Dat houd voor mij dus in leren leren leren. Ik wil heel graag mijn havo 5 examen halen dit jaar.. Dus ik denk niet dat ik doordeweeks veel online kan zjin en ook daadwerkelijk kan posten. Mijn excuses hiervoor, zeker gezien ik rond Milan een verhaallijn heb met actieve spelers.

Ik weet nog niet hoe mijn weekend eruit zal zien, maar ik ben ook nog altijd iedere zondag op stal en werk ook nog steeds. Dus moet even naast m'n werk, school en ontspanning ook nog tijd voor t RPGén kan vindne. Hoop dat jullie t begrijpen ^^.

Dit geld dus voor mijn beide karakters; Milan & Leandra. Dus vooral excuses voor degene die met hen topic's hebben!
Terug naar boven Ga naar beneden
Joël

Joël


Posts : 449
Naam : Carolien c:

Profiel
Naam: Joël Luzac
Partner: Cause when you left, my whole world crashed
Vereniging:

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimezo okt 31, 2010 4:52 am

Vanaf morgen ben ik dus weg tot vrijdag.
Dus ja, dan zal ik waarschijnlijk ook niet kunnen posten denk ik.

Geldt ook voor Kenneth en Maja dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimema nov 01, 2010 3:40 am

Vanaf komende woensdag tot en met vrijdag 12 november heb ik proefwerkweek, en zal ik dus weer niet zo actief kunnen zijn... x')
Wederom moet ik zeggen dat ik het nooit kan laten even een snelle blik op Monica te werpen en te kijken wat hier allemaal gebeurt,
dus het kan best zijn dat je me even online ziet enzo.. Laughing

Ik hoop daarna gewoon weer te kunnen posten en van dat gedoe met school af te zijn.. x')
Terug naar boven Ga naar beneden
Jazlyn

Jazlyn


Posts : 451

Profiel
Naam: Jazlyn Varlow
Partner: What Do You Take Me For
Vereniging:

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimewo nov 03, 2010 9:46 am

aaah shame on me dat ik niet meldde dat ik komende dagen nogal afwezig zal zijn D;
Dit geldt voor Romeo & Jazlyn. (dat zijn de belangrijkste I guess xd).
Terug naar boven Ga naar beneden
Abel

Abel


Posts : 257

Profiel
Naam: Abel Berman
Partner: All the pain inside I'm feeling, I've learned to hide it so well.
Vereniging:

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimedo nov 25, 2010 6:52 am

Een paar van jullie is mijn afwezigheid vast al opgevallen. Dat is voornamelijk omdat het met school nu een beetje druk is, vooral omdat ik over will gaan zonder dat ik naar 3Mavo moet. Ook heb ik geen inspiratie en voel ik me de laatste tijd niet helemaal 100%..

Ik hoop dat alles spoedig weer wat rustiger is in mijn leven zodat ik volop op Monica kan zitten, en mijn taken als mod beter kan uitbrengen, al is dat hier niet nodig. Jullie zijn allemaal zo braaf! ^.~
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Afwezigheids Topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het hoe-kom-je-op Monica topic?
» Tortelduiven-topic :3
» Het grote eredivisie topic
» Oorbel/Piercing/Tattoo topic
» Grappige plaatjes en filmpjes topic!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: