Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic do feb 17, 2011 5:23 am
Ruby schreef:
Whoesh..! Omdat ik naar Oostenrijk ga om te snowboarden (!!!), ben ik een weekje niet op dit forum te vinden ^^. Sentimenteel afscheid nemen kan op msn, of over de pb >=)
Haha, me too...
We vertrekken morgenochtend 18 februari, en ik gok dat we zaterdagavond 26 februari weer terug zijn..
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic vr feb 18, 2011 6:28 am
eeee guys! ik ga vanaf morgen tot en met woensdag op vakantie, dus zal dan niet online komen, of heel misschien vanaf m'n ipod/mobiel via wifi, waar dan moet dat er wel zijn..
xxxx
Stephanie
Profiel Naam: Stephanie Smith Partner: Pick me, choose me, love me. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic za feb 19, 2011 3:02 am
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic zo feb 27, 2011 12:47 am
Maandag tot vrijdag afwezig Op kamp/ Dit geldt voor:
- Koen - Avalana - Andala - Savannah - Sapphire
Hailey
Profiel Naam: Hailey Biller Partner: If i like you. Vereniging: not yet
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic di maa 15, 2011 7:33 am
Ik ga een tijdje niet veel online kunnen komen omdat ik heel veel andere dingen te doen heb.
Alice
Profiel Naam: Alice Pioggia Partner: Nobody said it was easy.. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic do maa 17, 2011 10:21 am
Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben ben ik de laatste tijd minder actief dan eerst, dat komt voornamelijk door school. Ik heb het erg druk, en een rooster waarbij ik bijna elke dag tot het 8ste heb. Daarbij komt de school musical, die volgende week opgevoerd word. Dus repetitie's ect. Ik kom deze en volgende week dan ook weinig online denk ik. Ik hoop dat jullie een beetje geduld op kunnen brengen, want het duurt waarschijnlijk aardig lang voor ik in een topic reageer (aa) Dit geld voor: -Alice -Nick -Mike -Kate -Eloisa
Malin
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic za maa 26, 2011 1:12 am
Ik zal een tijdje wegblijven van Monica (: Sorry voor degenen waar ik nog moet posten maar ik vind het gewoon niet zo leuk meer. Dit geld voor:
Lyron Ruby Serena Lauren Matt
Emilie
Profiel Naam: ~ Emilie Di Ponte ~ Partner: Vereniging:
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic za maa 26, 2011 1:15 am
Zoals sommigen ga ik hier ook een tijdje misschien wel opkomen, maar inactief zijn. Heb problemen aan m'n hoofd die het me moeilijk maken posts te droppen, heb de tijd niet echt meer omdat ik bezig ben met andere dingen. Of dit betert tijdens de vakantie, weet ik niet.
Dit geldt voor
*Lander *Sophia *Emilie
Alain Admin
Profiel Naam: Alain Evans Partner: Butterflies getting drunk.. Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic za maa 26, 2011 2:03 am
Ik ben al een tijdje niet heel actief en dit zal wel zo blijven tot en met de examens, hoop wel gewoon nog aanwezig te blijven. Maar actief RPGen zal lastig worden.
Tyler
Profiel Naam: Tyler James Moore Partner: Emilie Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic za maa 26, 2011 4:24 am
Wegens school drukte zal ik niet zo veel kunnen posten.. Weet niet wanneer dit minder wordt.
Esther
Profiel Naam: Esther Marylin Campbell. Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands. Vereniging: Die Hard! - r.i.p.
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic zo maa 27, 2011 12:37 am
Zoals iedereen nu wel zo'n beetje heeft, en iedereen ook wel weet wat deze schoolperiode komen gaat: PTA's, examens, vele opdrachten en werkstukken en al die andere sh!t.
Dat is hetgene wat ik ook heb, a.s. maandag tot vrijdag toetsweek. Daarna examentraining tot.. als ik het goed heb.. 18 april ongeveer, nouja.. dan heb ik het praktijk examen, daarna komen al die theorie examens, en dat zal ook ontzettend veel tijd in beslag nemen. En veel posten deed ik deze tijd ook al niet meer, dus als ik online ben zal het alleen nog berichten checken, maar actief posten zal het niet worden.
Dit geld voor:
- Virginia. - Celine. (Niet dat ik daar überhaupt nog op post) - Esther. - Jeremy. - Alecia.
Alice
Profiel Naam: Alice Pioggia Partner: Nobody said it was easy.. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic zo maa 27, 2011 1:41 am
Mijn afwezigheid word nog met een weekje of wat verlengt, zoals iedereen heb ik het druk met school. Wanneer ik weer echt goed actief word weet ik niet..
Dit geld voor: -Alice -Nick -Mike -Eloisa -Kate
Mia
Profiel Naam: Mia Torreto Partner: If you can handle up and downs. Vereniging:
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic zo maa 27, 2011 6:01 am
Door school en al die shit ben ik minder op monica, kom soms online maar veel posten zou er niet bij zitten.
Dit geld voor : -Jimmy -Ezio -brian -Vince - Jacky
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic ma maa 28, 2011 6:41 am
Haha, ik zie dat ik niet de enige ben met toetsweek x')
Ook voor mij geld; drukke weken. Vanaf aanstaande woensdag tot de vrijdag daarop heb ik toetsweek, en daar moet ik mijn best maar eens voor gaan doen. Ik hoop nog wel te kunnen posten in de topics die ik momenteel open heb staan, maar ik moet maar zien hoe alles loopt.. (:
Kenneth
Profiel Naam: Kenneth Wayne Nixon Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic di maa 29, 2011 3:46 am
Geen toetsenweek hiero. Maar ik heb dus problemen met mijn internet.Dit zorgt dus voor een inactiviteit hier van mij. Dit geld voor:
Kenneth/Niels/Christian/Wyatt/Joël
Kenneth
Profiel Naam: Kenneth Wayne Nixon Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic zo apr 10, 2011 1:51 am
Lalala. Carolien is going to Barcelona today. Om 4 uur. Dus ik ben er van vandaag tot zaterdag niet. Geld voor:
Kenneth/ Christian/ Niels/ Joël
Carter
Profiel Naam: Carter Mason Partner: Damian, i love you ♥ Vereniging:
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic wo apr 13, 2011 4:32 am
Ben een weekje minder online :') Druk met werk. Druk met vrienden/vriend. En druk met school xd
Kenneth
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic di apr 26, 2011 3:32 am
Ik zal een paar dagen afwezig zijn. Er zit een virus op mijn pc dat er eerst maar af moet. Hoop dat ik er snel weer normaal ben en terug kan posten.
Kenneth/ Wyatt/ Joël en de rest.
Iris
Profiel Naam: Iris Swann Partner: When you look at me I'm beautiful, Mike... ♥ Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic do apr 28, 2011 7:40 am
Ben volgende week op vakantie Van 30/04 tot 07/05 dus
Emble
Profiel Naam: Emble catysa maduela jones Partner: Love?? Vereniging:
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic do apr 28, 2011 8:39 am
Aankomend weekent kom ik denk ik niet on ik ga naar mijn oma maar die is op de camping
Kenneth
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic zo mei 08, 2011 8:58 am
Ik ben er de komende drie dagen niet in verband met taalstage.
Kenneth/ Christian/ Wyatt/ Niels
Sawyer
Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic ma mei 16, 2011 1:55 am
Sawyer/Hyde/Sterre/Optimism/Chester/Brandi/Zane/Zion/Abel/Jay/Amber zijn afwezig en dat zal waarschijnlijk zo blijven tot na de proefwerkweek (over 5 weken begint ie). Want ik moet echt hard gaan blokken wil ik mijn rapport nog vertoonbaar maken. Ook heb ik het nu druk met.. andere dingen *wenkbrauwwiebel*, maar mijn rapport is echt heel belangrijk. Dus het spijt me ontzettend, maar ze zal even op afwezig moeten. Ik post nog wel en kom nog wel online, maar minder.
Bedankt voor het begrip!
Emilie
Profiel Naam: ~ Emilie Di Ponte ~ Partner: Vereniging:
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic di mei 17, 2011 7:36 am
Soms lijken dingen in het leven just not that quite to go as you want it.. Hierdoor ben ik voor gedurende onbepaalde tijd afwezig. Het feit dat ik er een kwartier over gedaan heb om het afwezigheidstopic te vinden heeft er .. niets mee te maken. Jullie kunnen me altijd bereiken op m'n Emailadres, af en toe meld ik me nog even aan op de site om te kijken of ik geen berichtje heb, don't worry Onbepaalde tijd is minstens een maand, vrees ik. Dingen kunnen zeker langer gaan duren dan verwacht. Als alles goed gaat, zien jullie me hier nog wel eens actief verschijnen. Moest het anders lopen, laat ik nog wel eens iets weten. Greetz.
Fear
Profiel Naam: Fear Polivia Partner: I love you, Noud :D Vereniging: Coookiiieees! :D
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic di mei 17, 2011 7:57 am
Wat het ook is, veel succes! Ikzelf ben 24 mei weg. Doktersonderzoek