Profiel Naam: Kenneth Wayne Nixon Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic wo dec 08, 2010 12:05 am
Guys, jaja ook ik heb examens. Dus ik zal waarschijnlijk iets minder op de pc mogen maar ja. Jullie zullen me wel on zien, want ik hou me toch niet aan mijn belofte om te leren. Maar normaal zou ik afwezig zijn vanaf morgen tot en met volgende week vrijdag.
Kenneth/ Joël/ Maja/ Logan/ Wyatt dat zijn ze wel denk ik.
Emilie
Profiel Naam: ~ Emilie Di Ponte ~ Partner: Vereniging:
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic wo dec 08, 2010 12:53 am
Hierooo :')
Ik heb ook examens Ik plan een tijdssessie van elke keer 2u leren in, en even Monicaaa Dus echt veel last gaat niemand hebben :')
Dit geldt vooral voor Emilie [ook Sophia]
Sawyer
Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic wo dec 08, 2010 1:39 am
Wiee, nog meer afwezigheid
Rond de Kerstvakantie ben ik er sowieso minder, want ik heb het dan druk met Nike en Doowr en nog wat andere dingen qua planning. Thank you for your understanding <3
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic za dec 18, 2010 8:52 am
Engheid; ik ga afweziger zijn nu ik vakantie heb Ö Moet naar mn paardje toe, hondje heeft aandacht nodig, ga veel afspreken enzo en ik ga lang uitslapen & moet nog een verslag inleveren
Dankuu [:
Brooklyn
Profiel Naam: Brooklyn Webber Partner: True love doesn't exist, get used to it Vereniging:
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic zo dec 19, 2010 8:01 am
Ben van morgen tot vrijdag op vakantie, en ben dus niet online . Dit geld voor Brooklyn en Camilla
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic di dec 28, 2010 7:43 am
Okeeej, ik ben dus morgen en overmorgen niet thuis. Ik zit in Nederland voor de verandering.
Geld voor: Niels/ Kenneth/ Wyatt/ Nicholas en Maja
Nick
Profiel Naam: Nick di Destino Partner: - Vereniging:
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic zo jan 02, 2011 4:44 am
Ik heb het op dit moment heel erg druk met school. Dus ik reageer wel gewoon, maar wees geduldig (aa) Dit geld voor: -Nick -Kate -Mike -Alice
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic ma jan 10, 2011 1:44 am
Ik ben de afgelopen week niet bepaald actief geweest, en ik denk dat ik komende week ook niet al te veel van mezelf zal kunnen laten zien: voel me flink beroerd dankzij een of ander virus x') Ik hoop wel dat ik snel weer actief kan zijn..
Malin
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic wo jan 12, 2011 2:44 am
Ik krijg het zo druk met school dat ik me non-actief moet stellen voor elk forum waar ik op zit.
Groetjes DeNies
Savannah
Profiel Naam: Savannah Partner: Never mind... I'm single, and I'm happy! Vereniging:
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic ma jan 31, 2011 7:58 am
Ik ben deze week vaak afwezig. Heb drie toetsen voor de boeg en heb ook nog is vier toetsen voor volgende week voor de boeg. Van 28 feb tot die vrijdag ben ik op schoolkamp, dus dan zal ik ook niet aanwezig zijn. Excuus voor dit ongemak
Savannah
Profiel Naam: Savannah Partner: Never mind... I'm single, and I'm happy! Vereniging:
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic di feb 01, 2011 7:15 am
Goed, nog maar is voor alle mensjes die het niet begrijpen maar dan in het rood:
Ik heb TOETSEN, dus ben ik MINDER online en zal dus over een TIJDJE op alle TOPICS kunnen REAGEREN! Mijn welgemeende EXCUSES voor dit ONGEMAK. Ik zal pas weer kunnen reageren als ik weer TIJD heb. Ik walg er ook van, maar ja... School gaat bij mij dus echt voor en er zijn ook nog andere forums, die op mij wachten *zucht*. Maar ik zal voor diegene die echt zo noodzakelijk zijn wel effe een uitzondering maken :3:
Savannah
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic do feb 03, 2011 7:02 am
Uhm... Dit weekend ben ik afwezig, wegens dat me broer komt ^_^ Sorry voor alle topics die nog in de wacht staan ^_^
Chase
Profiel Naam: Chase Bradley Partner: You can't give me what I want. Vereniging:
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic zo feb 06, 2011 2:44 am
Ik ben vanaf vandaag tot zeker volgende week vrijdag (11'02'2011) niet in staat om te posten omdat ik echt een boel leerwerk op heb gekregen. Ik kan misschien nog tussendoor korte posts plaatsen, maar t is beter om er dan maar niet op te rekenen.
Geldt voor - Isa - Chase
Abel
Profiel Naam: Abel Berman Partner: All the pain inside I'm feeling, I've learned to hide it so well. Vereniging:
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic zo feb 06, 2011 8:16 am
Ik zal er de komende twee weken veel minder zijn, in verband met Proefwerk week.. :l
Yasmine
Profiel Naam: Yasmine Fey Partner: My life now consists of uncertainty and questions, are you sure you want me? Vereniging:
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic zo feb 06, 2011 8:18 am
Abel schreef:
Ik zal er de komende twee weken veel minder zijn, in verband met Proefwerk week.. :l
Geld ook voor mij, misschien dat ik soms wel online kom. Maar dan niet heel lang. Dit geld voor: Iris, Michiel & Yasmine
Esther
Profiel Naam: Esther Marylin Campbell. Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands. Vereniging: Die Hard! - r.i.p.
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic zo feb 06, 2011 11:23 am
Ik zal deze week minder online zijn, heb toetsweek. Maar denk dat ik 's avonds wel online kom. Maar dat zie ik dan wel weer. Ga er maar vanuit dat ik er minder ben ;o *iedereen is natuurlijk opgelucht*
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic wo feb 09, 2011 10:25 am
Ik ben er normaal zondag weer
Savannah
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic za feb 12, 2011 2:19 am
Ik weet niet of ik dit nog vol hou... Ik heb over twee weken examens, over drie weken een week schoolkamp en dan pas heb ik vakantie, maar ik kan jullie toch niet zolang laten stikken? Ik heb echt weinig tijd en ik heb ook nog veel accounts op andere forums. Ik heb het al vaak overdacht om er gewoon mee te stoppen, maar daar word ik dan weer chagrijnig van. Geloof me, ik maak zo snel ik kan een come back, alleen duurt het wel even met die examens, schoolkamp... Sorry nogmaals...
Savannah
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic di feb 15, 2011 10:10 pm
Volgende week is mijn examen van geschiedenis en dan is alles gedaan. Dan kan ik weer gewoon posten hier en een week daarna is het schoolkamp, maar daarna begint de vakantie voor mij.
Malin
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic wo feb 16, 2011 11:04 pm
Tot mijn grote spijt moeten we hier thuis helaas verhuizen van onze huisbazin en ze had geschreven in een brief dat ze ons huis ging verkopen. Dus als jullie mij niet meer online zien dan is dit de reden van mijn afwezigheid. We hebben 6 maand de tijd om een nieuwe woonst te vinden en daar ben ik dan ook erg kwaad om. Na al wat we voor die verhuurder had gedaan en ze zei zelf tegen ons dat we de beste huurders waren.
Maargoed dit is dan weer een afwezigheid van me en ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben. Mijn moeder zal er zeker niet goed van zijn en ze zal dan ook nog meer in een depressie vallen. Ik vind het zo erg dat de verhuurder ons dit aandoet, aangezien we misschien geen huis meer vinden waar onze honden ook bij kunnen wonen.
Ik wil al zeker niet dat onze honden naar het asiel gaan, want dan worden die als ze na twee weken niet weg zijn inslaap gedaan. Iets waar ik op tegen ben en ik mijn leven voor zou 'opgeven' om mijn honden te beschermen tegen de asielen.
Ruby
Profiel Naam: Ruby Carver Partner: This is who I am, nobody said you had to like it. Vereniging: x
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic do feb 17, 2011 3:04 am
Whoesh..! Omdat ik naar Oostenrijk ga om te snowboarden (!!!), ben ik een weekje niet op dit forum te vinden ^^. Sentimenteel afscheid nemen kan op msn, of over de pb >=)
Nate
Profiel Naam: Nate Raden Partner: There's no such word in my vocabulary .. Vereniging:
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic do feb 17, 2011 3:22 am
Ik heb het nog even druk met school en andere dingen en dan ben ik tot vrijdag op vakantie!
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic do feb 17, 2011 3:25 am
Komend weekend zal ik proberen actief te zijn maar morgen moet ik nog even leren en dan kom ik denk ik wel weer gezellig hier de boel teroriseren ^^