Profiel Naam: Alex Deniall Partner: W-What? Are you talking to me? G-Girls don't like me that much... Vereniging: /
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic do jan 05, 2012 7:03 am
Ik ben momenteel bezig met drie verhalen en ben een verhaal aan't schrijven die misschien naar een uitgevrij wordt gebracht, dus ik ben best wel druk en daarom kan ik niet posten. Sorry hiervoor ;(
Carmen
Profiel Naam: Carmen Chevelle Germanotta Partner: I left my shitload of boy problems behind. Vereniging: Go to fucking hell. I'm on my own.
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic ma jan 09, 2012 4:24 am
Ivm met school weet ik niet hoe vaak en hoeveel ik kan posten. Ik wil nu het beste eruit halen zodat ik met allemaal zevens/achten het jaar aflsuit.
Als ik dus iets later post moet je je geen zorgen maken, post komt sowieso wel en in het weekend werk ik alles bij
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic do jan 12, 2012 8:53 am
-Facedesk-
Ik zal lange tijd inactief worden. Dat komt door Real Life troubles.
Nick
Profiel Naam: Nick di Destino Partner: - Vereniging:
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic vr jan 13, 2012 1:39 pm
School is weer begonnen, en dat komt er op neer dat ik weer nauwelijks tijd heb om te posten. Heb over twee weken een toets week, die mede gaat bepalen of ik naar havo 5 ga of gewoon naar vwo 6... Dus vandaar, dat ik de komende tijd redelijk inactief zal zijn (aa)
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic ma jan 23, 2012 8:19 am
Deze week toetsweek, dus heb veel te doen. Kan dus niet heel veel posten, zal wel m'n best doen.
WHOAAA, M'N EERSTE KEER DAT IK DIT TOPIC GEBRUIK OFZO? xd
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic ma jan 23, 2012 8:32 am
Ook ik heb deze week toetsweek, die duurt tot volgende week donderdag. Ik zal zo afentoe wel online komen om alles een beetje in de gaten te houden, maar posten of echt dingen 'doen' zit er de komende tijd even niet in..
Oliver
Profiel Naam: Oliver Scott Sykes Partner: No time for farewells, no chances for goodbyes. No explanations, no fucking reasons why. I stare at broken clocks, the hands don't turn anymore Vereniging: I'm the option you shouldn't have chosen.
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic vr jan 27, 2012 6:50 am
Ik ben een weekendje naar Eindhoven dus post waarschijnlijk niet
Ayanna
Profiel Naam: Ayanna Andersson Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore. Vereniging: -
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic wo feb 08, 2012 9:34 am
Zet me maar even afwezig neer.. Ga de komende tijd niet tot nauwelijks posten denk ik, voel me klote en ik ga niet goed op school, heb geen zin/tijd om te RPG'en.. Beetje vaag misschien maar het gaat niet iedereen hier wat aan.
Tyler
Profiel Naam: Tyler James Moore Partner: Emilie Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic za feb 11, 2012 2:33 am
Toetsweek komende week, dus heel misschien post ik tussendoor nog, maar denk het niet!
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic do feb 23, 2012 5:38 am
Vanaf morgen 24 februari t/m volgende week zaterdag 3 maart, lekker naar de sneeuw..
Sid
Profiel Naam: Sidney Luez Partner: You make me feel special Darren ♥ Vereniging:
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic vr feb 24, 2012 2:46 am
Vanaf morgen 24 februari t/m volgende week zondag [4 maart] op wintersport! =D
Sid
Profiel Naam: Sidney Luez Partner: You make me feel special Darren ♥ Vereniging:
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic wo maa 21, 2012 2:54 am
Ik heb vanaf donderdag 23 maart t/m vrijdag 28 maart toetsweek, dus ik zal weinig/niet aanwezig zijn ivm leren etc.
Kat
Profiel Naam: Katheryn Delnore~ Partner: Love is just a fucked up feeling~ Vereniging:
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic vr maa 30, 2012 8:05 am
Skivakantie~ ben hier over een weekje terug c;
Kenneth
Profiel Naam: Kenneth Wayne Nixon Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic vr maa 30, 2012 10:40 pm
Goed dus Zondag vertrek ik lekker voor vijf dagen naar Barcelona, dus dan ben ik hier niet (a)
Tyler
Profiel Naam: Tyler James Moore Partner: Emilie Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic di apr 17, 2012 6:04 am
20 t/m 28 April zit ik in Turkije!
Regina
Profiel Naam: Regina George Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3 Vereniging: x
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic do apr 19, 2012 8:31 pm
Van 23 t/m 27 april ben ik met school in de Ardennen, dan ben ik er in het weekend weer en daarna ben ik van 30 april t/m 4 mei zelf op vakantie. Ik heb waarschijnlijk wel een computer, maar verwacht niet dat ik echt online kom.
Mitchell
Profiel Naam: Mitchell Joes Partner: I'm desperate for you Vereniging: -
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic vr apr 20, 2012 3:54 am
Ik heb de 27ste april een daguitstap naar Amsterdam met school. Die dag kun je geen postst of dergelijke van mij verwachten.
Matt.
Profiel Naam: Matt Moore Partner: Vereniging: none
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic vr jun 08, 2012 4:29 am
Ik heb tot de 23ste examen dus vanaf nu ga ik moeten blokken en kan ik dus niet meer posten :3
Larina
Profiel Naam: Larina Pearson Partner: I will never believe in true love, okay maybe I lie. Vereniging:
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic wo okt 09, 2013 4:05 am
Ik wil even namens michelle/Tate melden dat ze door drukte even geen tijd heeft om te rpgen. Ze zal van zelf wel weer verschijnen.
Nash
Profiel Naam: Nash Devon Partner: Stop waiting for Prince Charming. Get up and find him. The poor idiot may be stuck in a tree or something. Vereniging: -
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic wo okt 30, 2013 8:27 am
Sorry voor de mensen die op een post wachten, zit bij m'n oma en opa dus heb geen tijd om te reageren. Na de vakantie zal ik wel weer kunnen. ;3