Onderwerp: Het foto's van huisdieren topic vr okt 22, 2010 8:33 am
Nouja, de titel zegt wel genoeg.
Hier kun je alle foto's van je eigen huisdieren / verzorgdieren kwijt.
En om het spits af te bijten wil ik jullie voorstellen aan mijn grote, rare, trots:
Bodhi =D
Even wat info over het menneke.
Naam: Bodhi Geboortedatum: 07'04'2009 Geslacht: Reu Ras: Shetland sheepdog (sheltie) Kleur: Blue-merle spoilertje staat de fokker in =]
Spoiler:
Fokker: Yin-dee (limburg)
Leroy
Profiel Naam: Leroy Partner: I don'tbelieve in true love, I just want to have fun. ;) Vereniging:
Onderwerp: Re: Het foto's van huisdieren topic vr okt 22, 2010 9:56 am
Naam: Zam [Azizam] Geboortedatum: 4 oktober van 2005 [Ja, hij is serieus op dierendag geboren] Geslacht: Reu Ras: Cavelier King Charles Spaniel Kleur: Three color. Eigenaar: Frieda en haar gezin [maar het voelt alsof hij van het hele team is. ]
Foto's:
Spoiler:
Spoiler:
Zam en zijn tante Zowie [Zowie is de hond van Frieda's oom en tante]
En Isa, je hond is zo schattig! :3
Zélie
Profiel Naam: Zélie Ardente Partner: Never again. Vereniging:
Onderwerp: Re: Het foto's van huisdieren topic vr okt 22, 2010 9:19 pm
Nou ik zal mijn hond als eerste doen? Want ik hem enorm veel dieren en dan staat het vol :'D
Profiel Naam: Nicole Storey Partner: Somebody get me through this nightmare.. Vereniging: Don't wanna. ×
Onderwerp: Re: Het foto's van huisdieren topic vr okt 22, 2010 9:51 pm
Ik ook maar eens, dan? :')
Mona: Mona is mijn oudste hond, ik denk dat ze zo ongeveer vijf is, nu. Ondanks dit is ze toch echt de kleinste van allemaal. Ze is een mopshond, maar transformeert tijdens het eten naar een echte haan. Dan krijst ze alles bij elkaar, haha. Verder is ze hardstikke lief. Ze hoeft nooit aan de lijn en komt soms bij je slapen. Ze is helemaal gek van mijn zusje, ookal doet die haar nogal is pijn aangezien ze volgens mij denkt dat ze een levende knuffel is, ofzoiets. Mona kan erg goed opschieten met anderen, maar begint te blaffen (wat meer klinkt als krijsen) als ze iets hoort. Als ze eten heeft mag je niet bij haar in de buurt komen, want dan heb je geen vingers meer over. Hier ff wat foto's van mijn skatje:
Spoiler:
Senta: Senta is onze ex-hond. Ze woont nu bij mijn oom, maar ze is een aantal jaren bij ons geweest, en verdient het dus hierbij te staan [áa]. Ook zij is een teef. Ze is nu zo rond de 4 jaar, denk ik. Ze is de grootste van alle honden die we hier hebben. Ze is erg lief, maar soms wat te arrogant. Ze vindt altijd dat jij 'van haar' bent. Dan begint ze met je been te rijden om het aan de rest duidelijk te maken. Ze is arrogant, maar zeker niet dominant. Ze heeft vaak, net als Posh, originele houdingen bij het liggen. Verder kan ze erg hatelijk doen bij het eten. Ook zit ze graag op de bank. Hier wat foto's:
Spoiler:
Julie: Julie is onze derde hond. Ze is, in mijn ogen, zeker de allermooiste. Ze heeft een grijze vacht, maar een blauwe huid. Ze is erg lief en erg onderdanig naar het gezin. Ze is de dominantste in huis en laat dit wel merken. Andere honden en mensen mogen niet bij haar in de buurt komen en ze houdt niet van de drukte. Het liefste heeft ze dat ze naast het baasje mag liggen, op een kussen (haar troon) en dan rustig geaaid kan worden. Julie komt uit Rusland, maar is een Thai Ridgeback. Hier wat foto's van Julie:
Spoiler:
Posh: Posh is onze mentaal gestoorde hond en de jongste. We kregen haar niet als pup. Ze heeft geen oren en een hele misvormde bouw. Ze is waarschijnlijk een kruising tussen een Sabueso en een Podenco. Althans.. Haar moeder is een Sabueso, maar ze weten niet zeker wat de vader is. Toen posh een pup was, is ze door Paws gevonden samen met zijn broertjes en zusjes, en haar moeder. Haar moeder is toen helemaal in elkaar geslagen, en is bang voor mensen. Alle honden uit het nest waren geadopteerd, behalve Posh, de pup waarvan de oren er af waren gehaald, en haar moeder. Samen werden ze naar Nederland gestuurd. Posh' moeder werd geadopteerd, en Posh natuurlijk ook.. Alleen de mensen die posh geadopteerd hadden, schaamden zich ervoor dat ze een hond hadden zonder oren.. Toen hebben ze hem weer teruggedaan naar stichting Paws. Een kennis van ons had Posh toen tijdelijk in huis genomen, en toen die bij ons op visite kwam, voelde ze zich helemaal thuis. Ze ging op de bank liggen, en kreunde letterlijk van genot.. Het was prachtig om te zien. Als je bij haar ging zitten, duwde ze haar neus tegen je aan, om duidelijk te maken dat ze bij je wilde zijn. Het vertrouwen dat ze nog in de mens had, was ongelovelijk groot.. Wat een wonder was. Ze hoorde al helemaal bij ons gezinnetje, en kon goed overweg met mijn broertje en zusje van toen 6 jaar. Mijn moeder was hélémáál gek van haar, en wilde haar hebben. We hadden alleen al 3 honden, en wilden er geeneen meer omdat onze andere net was gestorven. Maar, mijn moeder was dus bijna jarig. Toen heeft mijn stiefvader Posh gekocht, en sindsdien leeft ze hier.. Bij ons, gelukkig. Ook kan ze nu los, iets wat eerst niet kon. Ze is heel trouw, en erg vriendelijk. Hier wat foto's:Wauw, een heel verhaall.
Spoiler:
Dat wassut wel weer. xD
Zélie
Onderwerp: Re: Het foto's van huisdieren topic vr okt 22, 2010 11:20 pm
Oke buiten mijn hond.. Mijn 7 katten :'D Zal er niet veel over zeggen xD
Onderwerp: Re: Het foto's van huisdieren topic vr okt 22, 2010 11:33 pm
Hrmm... Zam staat er al op dus die kan ik er niet meer op zetten. [Grrrr ] En ik ben er tot mijn schrik achtergekomen dat ik geen foto's van Kat [mijn rat] heb! Dus hier komen wat foto's van mijn nieuwste aanwinsten:
Sammy en Muis! [Mijn tweee jonge ratjes ]
Een iets duidelijkere foto van Sammy. XD
En natuurlijk muisje. :3
Het zijn broer en zus [Sammy is het mannetje] en ze zijn erg druk, Kat kan het nu al erg goed met ze vinden en sjouwd ze al door de hele kamer heen.
Ratten zijn mijn lievelings dieren, eerst was dat niet zo en kocht ik ze alleen maar omdat het bijna de enige dieren waren waar mijn vader niet alergisch voor was. Maar het zijn geweldige dieren die je veel truuckjes kunt leren en je kan ze gewoon los door de kamer laten lopen. Als je ze hun naam goed geleerd hebt komen ze namelijk gewoon als je hun namen roept.
Zélie
Onderwerp: Re: Het foto's van huisdieren topic za okt 23, 2010 12:31 am
En nu mijn konijnen, kippen & cavia's xD
Lilo
Kwik & Kwak
Zélie xD
Anke
Moortje
Jip & Janneke
Carolientje
Emma
Ella
Feline
Brooklyn
Profiel Naam: Brooklyn Webber Partner: True love doesn't exist, get used to it Vereniging:
Onderwerp: Re: Het foto's van huisdieren topic za okt 23, 2010 12:46 am
I love Feline ^^ Mijn Cavia's en konijn van mijn hond en ander konijn komt ooit nog wel.
Wuppie:
Heavy:
Cavi:
Punky(grote) en Tripple(kleine):
(L n. R) Frummel en Tripple:
Carter
Profiel Naam: Carter Mason Partner: Damian, i love you ♥ Vereniging:
Onderwerp: Re: Het foto's van huisdieren topic za okt 23, 2010 2:28 am
tttttt
Laatst aangepast door Carter op wo mei 16, 2012 8:40 am; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Het foto's van huisdieren topic za okt 23, 2010 2:45 am
CARTER IK WIL JOUW PUP HEBBEN Zo lief en schattig en pluizig en en en..
Volgens mij heb ik nog ergens een paar foto's van Bodhi als kleine pup..
*graaf graaf*
4 weken
5 weken
6,5 weken
7 weken
En hier is hij dus met onze lab toen hij echt pas bij ons was Hij sleepte echt alles die bench van onze labrador. in :'] De deken voor in de bench lag nog in de was =D
Als je het zo bekijkt is mijn manneke toch echt een stoer jochie geworden *trots*
Carter
Onderwerp: Re: Het foto's van huisdieren topic za okt 23, 2010 2:56 am
Aawwwh superschattig Klein bolletje wol x)
Geloof me, je wilt mijn hond niet. Hij blaft, hij bijt, hij gromt en rend als een gek door het huis O.o Af en toe dan
Onderwerp: Re: Het foto's van huisdieren topic za okt 23, 2010 2:59 am
Carter schreef:
Aawwwh superschattig Klein bolletje wol x)
Geloof me, je wilt mijn hond niet. Hij blaft, hij bijt, hij gromt en rend als een gek door het huis O.o Af en toe dan
Dan heb je bodhi nog niet meegemaakt O.O Hij heeft mijn favoriete paar schoenen kapot gebeten, de kat zn ego vermorzeld, met onze hond samengespannen om (mislukt) een kilo vlees van het aanrecht te snaaien, hij gromt naar andere honden en begint keihard te blaffen (jaja, er komt ook nog geluid uit dat dingetje x] ) Als een gek door het huis rennen doet hij niet... maar hij denkt wel dat 'ie kan doggydancen en springt dus tegen je op
Verder is ie wel lief hoor
Weekje ruilen? =D
Carter
Onderwerp: Re: Het foto's van huisdieren topic za okt 23, 2010 3:03 am
Mijn heeft vorige week een sok opgegeten -_- kwam er na drie dagen weer uit... met eten en al x) En hij heeft twee van me favo skinny's vermoord, een boterham gegeten toen ik ff naar de wc liep en door de hor deur heengerend x)
Is goed Mwhaha jouwe is, waarschijnlijk, beter opgevoed x) De mijne luisterd alleen naar zit, af, hier en ze naam xD
Zélie
Onderwerp: Re: Het foto's van huisdieren topic za okt 23, 2010 3:15 am
En nu begin ik met de laatste: de paarden (: Ik begin rustig aan haha (a) De 2 schatjes naast mijn huis <3
Naam: Peggi Ras: Haflinger Leeftijd: 8
Naam: Olga Ras: Haflinger Leeftijd: 2,5
Malin
Onderwerp: Re: Het foto's van huisdieren topic zo jan 09, 2011 5:48 am
Nou nu kan ik niet achterblijven met mij beste vriendje en grote trots!
Tiësto! Hij is echt mijn grote vriend. We kunnen niet zonder elkaar maar eigenlijk ook niet met elkaar. Hij is bij ons thuis geboren. Hij kan (op)zitten, high five, rondje draaien en liggen op commando. Het is een 6-jarige Turkse Angora x Europese Korthaar.
Dan hebben we natuurlijk ook nog zijn mama:
Samen met mijn kip, Peppie! Diva is een 7-jarige Europese korthaar en een beetje schuw. Maar als ze bij je komt liggen, kom je ook niet meer van haar af! En de kip Peppie is nu anderhalf denk ik, een Cochin ( maar dat zal niet veel mensen hier wat zeggen denk ik. 8D)
En dan is er nog onze demente opa-kat Dozo:
Dozo is inmiddels al 17 jaar oud en een beetje dement aan het worden. En hij heeft staar. Maar hij is een taaie! Voor een half jaar terug had hij een gapend gat in zijn poot (al het spierweefsel was weg en je zag z'n botjes) en de dierenarts verwachtte dat hij het niet zou redden: hij at en dronk ook niet meer. Maar hij is er overheen gekomen! Dozo is een huis-, tuin- en keukenkat!
En naast deze 4 diertjes heb ik nog een krielkip en een konijn (heb ik zo snel geen foto's van. ).
Onderwerp: Re: Het foto's van huisdieren topic zo jan 09, 2011 6:00 am
Ayse schreef:
Ehm, Isa..? Je hebt dit topic zelf geopend. 8D
Serieus? Ik begin dement te worden :'] Nee, raar zelfs. Hmm.. help. Maar dat had ik toch ergens anders geopend? :'] Achja, boeiend =D *vergeef je me? *