Het meisje leek haast te schrikken toen hij aan haar gevraagd had of ze een Ananas wilde, waardoor hij even bedenkend fronsde. Het leek haast alsof ze niet verwacht had dat iemand tegen haar zou praten, of was het meer dat ze de vraag niet begreep? Nouja, wel wat er gesteld werd, maar niet waaróm hij dat überhaupt aan haar vroeg. En nu moest Lyron haar daar wel gelijk in geven, want het was niet bepaald de meest normale zin om een gesprek mee te beginnen.
Hij nam van dit korte moment gebruik om haar beter te bekijken. Ze was niet het standaart meisje waar hij zijn charmes op los liet, maar aan de andere kant was ze ook zeker niet verkeerd. En 'standaart' werd na een tijdje saai, toch? Haar haren waren rood, hij merkte hij een lippiercing op en toen hij zijn blik wat verplaatste merkte hij ook een.. hoe noemde je dat ook alweer? Lyron peinigde zijn hersens over hoe dat soort piercing heette, hij had vroeger namelijk een goede vriendin gehad die er ook zo'n eentje had, en herinnerde zich met moeite dat het een surface heette. Ach, zo'n expert was hij er niet in. Het verbaasde hem al dat hij überhaupt wist hoe zo'n ding heette. Maar, hij moest toegeven, de plek waar het meisje haar surface had laten zetten was aardig interessant. En als Lyron dit al direct opmerkte, dan moest het meisje het zelf vast ook weten -wat betekende dat ze het dus met opzet daar had neer laten zetten-.
"Dat heb ik niet gedaan." antwoordde hij op een simpele toon, "Ik vond hem hier, en ik vraag me eigenlijk af wat ik er mee moet." vervolgde hij met een grijns. "Ik ben Lyron." stelde hij zich vervolgens vriendelijk voor, hierna een stilte in het gesprek latend met de bedoeling dat ze ook haar naam zou noemen. Sommige leiders van studentenverenigingen stelden zichzelf voor samen met de naam van hun vereniging, maar dat was niets voor Lyron om te doen. Hij was niet iemand die snel naast zijn schoenen ging lopen, en zeker niet met iets zoals een studentenvereniging.