Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Slaapkamer van Autumn & Jayda

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Autumn

Autumn


Posts : 18

Profiel
Naam: Autumn Sköld
Partner: -
Vereniging:

Slaapkamer van Autumn & Jayda Empty
BerichtOnderwerp: Slaapkamer van Autumn & Jayda   Slaapkamer van Autumn & Jayda Icon_minitimevr aug 20, 2010 5:14 am

Twee lange stelten stapten door de gang, daarboven twee wiegende heupen. Het korte rokje danste mee op het ritme. De killer legs behoorden toe aan Autumn, een nieuw meisje op Monica High. Ze zou hier verder gaan met leren, maar haar eigenlijke bedoeling was om de boel hier onveilig te maken, net als op haar vorige school.
Ze opende de deur van de kamer die ze deelde met een ander meisje, Jayda. Met een strenge blik keek ze rond. Drie bedden, viel haar op. Blijkbaar konden ze nog iemand anders uitnodigen. Ze ging op één van de bedden zitten. Het was geen spuuglelijke ruimte, vond ze. Rustig begon ze haar toiletspullen op de wasbak uit te stallen, en borg alvast een paar jurkjes en shirtjes in de kast op. Ze glimlachte toen ze terugdacht aan haar vorige school. Iedere jongen had ze gek gekregen, ze kon niet ontkennen dat ze spelletjes speelde met hen. Wie weet lukte het haar hier ook weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayda

Jayda


Posts : 34
Naam : Humorless

Profiel
Naam: Jayda Whitfield
Partner: ~
Vereniging:

Slaapkamer van Autumn & Jayda Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Autumn & Jayda   Slaapkamer van Autumn & Jayda Icon_minitimevr aug 20, 2010 5:34 am

In haar strakke, licht blauwe Skinny Jeans en witte topje liep Jayda door de gang van haar nieuwe huis op weg naar haar kamer. Ze deelde de kamer met een meisje genaamd Autumn. Vragen dolde rond in haar kleine hoofdje. Zal ze aardig zijn? Hoe ziet ze eruit? Allemaal van dat soort vragen. Jayda legde haar hand op de deurkruk en deed de deur open. Ze stapte haar nieuwe kamer binnen met haar koffer achter zich aan. Ze liep verder de kamer in een deed de deur met een klap achter zich dicht - wat per ongeluk ging.Jayda legde haar koofer op haar bed en ritste hem open. Ze keek de kamer door op zoek naar een kast. Er stonden er twee kasten, ze besloot de eiken houten kast open te doen, daar hing nog niks in dus Jayda pakte een paar spijker broeken en deed ze in de kast. Vervolgens een paar jurkjes, rokjes, topjes, shirtjes, leggings, shirtjes met lange mouw en een sweater. Ze pakte haar toilettasje uit de koffer en liep naar de badkamer waar een ander meisje stond. "Hey jij bent zeker Autumn ik ben Jayda." Zei ze terwijl ze haar toilettasje uitpakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumn

Autumn


Posts : 18

Profiel
Naam: Autumn Sköld
Partner: -
Vereniging:

Slaapkamer van Autumn & Jayda Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Autumn & Jayda   Slaapkamer van Autumn & Jayda Icon_minitimevr aug 20, 2010 6:42 am

Autumn keek op naar het meisje. Ze bekeek haar, alsof ze haar eerst goed moest keuren. Ze knikte en glimlachte. 'Nou, aangenaam,' zei ze. Goedgekeurd, het zou niet beschamend zijn om met haar door de school te lopen. 'Al druk aan het uitpakken, zo te zien.' Ze grinnikte. 'Ik heb ook al wat dingen opgeborgen.' Nadat ze haar borstel had neergelegd liep ze het badkamertje uit en ging verder met haar kleren. 'Ga je dit jaar veel tijd besteden aan leren?' vroeg ze aan Jayda. Waarschijnlijk zou die meid er niet eens aan toekomen, dacht ze. Met haar uiterlijk kreeg ze ook wel alle jongens.
Ze pakte een korte spijkershort uit haar kast en en een witte top, en kleedde zich om. Ze haalde een donkerbruine riem met een grote gouden gesp door de lusjes. Toen ging ze weer terug naar de wastafel en pakte haar deo. 'Het is wel warm hier in Sant Monica..' zuchtte ze en spoot wat op. Terug bij de bedden ging ze zitten en deed haar bruine pumps aan. 'Zullen we anders samen de omgeving verkennen?' vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayda

Jayda


Posts : 34
Naam : Humorless

Profiel
Naam: Jayda Whitfield
Partner: ~
Vereniging:

Slaapkamer van Autumn & Jayda Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Autumn & Jayda   Slaapkamer van Autumn & Jayda Icon_minitimeza aug 21, 2010 1:56 am

Jayda pakte haar tandenborstel en deed die in de daarvoor bestemde beker. Ze bekeek Autumn, donkerblond tegen bruin haar aan dat net over haar schouders viel en lange wimpers. "Ja, dan heb ik dat maar alvast gehad." Zei Jayda. Hopelijk viel haar Spaanse accent niet te erg op, dat was iets waar ze zich best wel erg voor schaamde. Jayda had veel bijlessen in Spanje genomen voordat ze naar Amerika verhuisde. "Als het moest zal ik wel leren maar niet te veel, ik ga liever uit. Jij?" Vroeg ze. Autumn had een mooi gezicht dus zoveel zal ze wel niet leren met al die anndacht die ze van jongens kreeg. "Ik kom hier niet vandaan, uit Spanje en daar is het ook wel warm dus ik ben het wel gewend." Vertelde ze terwijl Jayda de badkamer uitliep. "Kom jij van hier of hier uit de buurt?" Vroeg Jayda oprecht geïnteresseerd. "Ja is goed maar dan kleed ik me eerst even om." Zei ze. Jayda liep naar de kast en pakte een spijkerrokje en een turquoise topje en deed haar slippers aan. "Gaan we?" Vroeg ze terwijl ze al bij de deur stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumn

Autumn


Posts : 18

Profiel
Naam: Autumn Sköld
Partner: -
Vereniging:

Slaapkamer van Autumn & Jayda Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Autumn & Jayda   Slaapkamer van Autumn & Jayda Icon_minitimeza aug 21, 2010 2:14 am

'Uitgaan staat op nummer één,' grijnsde Autumn ietwat ondeugend. 'Uit Spanje? Toe maar.. Ik ben Zweedse, maar leef vanaf mijn eerste jaar al in Amerika. Opgegroeid in Washington. Ik weet niet beter,' vertelde ze.
Terwijl ze tegen Jayda had gepraat had die zich omgekleed om te gaan, en was al snel klaar. Dus stond ze op en liep ook naar de deur. Ze deed hem op slot en liep naast haar nieuwe vriendin de gangen door, op naar buiten. Uit verscheidene open deuren hingen jongens en keken hen na, sommigen fluitend en anderen alleen maar hun vriend aanstotend. Blijkbaar vielen ze in de smaak.
'Gebeurt je dit ook vaker?' Ze trok een grimas naar Jayda en schoot in de lach. 'Wat zijn ze toch hopeloos.' Haar blik viel op een jongen die wel bij haar in de smaak viel. 'Behalve hem dan..' zei ze en beet op haar onderlip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayda

Jayda


Posts : 34
Naam : Humorless

Profiel
Naam: Jayda Whitfield
Partner: ~
Vereniging:

Slaapkamer van Autumn & Jayda Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Autumn & Jayda   Slaapkamer van Autumn & Jayda Icon_minitimeza aug 21, 2010 2:48 am

Jayda moest wel lachen om de opmerking van Autumn, ze zouden goeiden vriendinnen worden dat was één ding wat zeker was. Nu Autumn had gezegd dat ze Zweeds was lette ze er op en ze had wel een mooie bleken huid was zweedse mensen ook hadden. Jayda stapte hun kamer deur uit en wachtte totdat Autumn hun kamer op slot had gedaan en naast haar stond. Samen liepen ze verder de gangen door. Jongens vloten naar hun en stonden in de deur opening alof ze niet dichterbij durfde te komen, alsof er een soort schild om hun heen stond dat ze op afstand hield, maar gelukkig was ze dit wel gewend en zo te merken Autumn ook. "Ja dit gebeurt mij vaker." Grijnsde ze terwijl ze ook in de lach schoot. "Achja je hebt er jongens bij de zouden er alles voor doen om een meisje te krijgen." Ze keken allebei naar de zelfde jongen. "Ja hij is inderdaad knap." Zei Jayda terwijl Autumn met de jongen flirtte. Jayda en Autmn liepen weer verder daar zag ze een jongen die wel bij haar in de smaak viel. Jayda gaf hem een knipoog. Terwijl ze dat deed schoot Tyler in haar hoofd. Misschien zal dat niet eens wat worden, Jayda hoopte van wel. "En heb jij al iemand op het oog?" Vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumn

Autumn


Posts : 18

Profiel
Naam: Autumn Sköld
Partner: -
Vereniging:

Slaapkamer van Autumn & Jayda Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Autumn & Jayda   Slaapkamer van Autumn & Jayda Icon_minitimeza aug 21, 2010 5:45 am

Autumn keek haar even raar aan. 'Op het oog? Pff.. Ehm, nee. Ik heb niet zo heel snel dat ik een relatie met iemand wil,' zei ze. 'Of, in elk geval iemand op het oog heb..' Heel even dacht ze aan al de one-night stands die ze gehad heeft. Op geen enkele jongen was ze verliefd geworden, maar één zat nog steeds in haar hoofd. Door zijn koude gevoelens voelde ze zich soms nog rot, en om dat kwijt te raken deelde ze het bed met nóg meer jongens. Soms vond ze zelfs van zichzelf dat ze zich gedroeg als iemand met aandacht tekort.
Buiten bekeek ze het grote gebouw nog eens, net als bij haar aankomst. Het zat vol met knappe kerels, dus ze zou heus wel over hem heenkomen. Vast wel. Waarschijnlijk. Ooit. Of niet. Ze hoopte dat hij ergens in deze buurt op school zou zitten.
'Laten we anders even over het strand lopen of richting het winkelcentrum? Wat wil jij?' vroeg ze al wat opgewekter, nadat ze de herinneringen aan de jongen uit haar hoofd zette. 'Het zal vast druk zijn, en we moeten toch eens de weg naar alles leren kennen! Laten we proberen het strand te vinden!'

[Na jouw post nieuw topic bij het strand?]
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayda

Jayda


Posts : 34
Naam : Humorless

Profiel
Naam: Jayda Whitfield
Partner: ~
Vereniging:

Slaapkamer van Autumn & Jayda Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Autumn & Jayda   Slaapkamer van Autumn & Jayda Icon_minitimeza aug 21, 2010 10:05 pm

Jayda schrok een beetje van Autumn's blik, had ze haar vraag raar gevonden? Nouja boeiend ze had de vraag nu toch al gesteld. Jayda was ook niet iemand die iemand anders snel leuk vond of een relatie mee wilde. Zou Autumn zo een one-night stand meisje zijn, zo kwam ze wel over. Zelf had ze ook een paar one-night stands gehad, daar was ze niet trots op, maar dat kwam meer door haar drugs verleden in Spanje. Eigenlijk was ze te jong om het zelf te kopen en te verkopen, maar zo moeilijk was het niet om aan al die stuff te komen. En verkopen was helemaal geen probleem, als je maar een beetje wist wie je kon vertrouwen en wie zelfs hun moeder zouden verkopen voor hun drugs. Het was een gouden handeltje, haar moeder had geld nodig gehad en Jayda kon geen normaal werk vinden. Eerst zwoer ze er over dat ze die troep nooit zal gebruiken, maar toen werd ze toch wel nieuwschierig over waarom die junks het zo graag wilde hebben. En na een keer proberen kwam meer. Snel deed ze haar gedachten weg, Jayda was nu een nieuw leven begonnen en niemand hoefde wat van haar oude leven te weten. De twee stonden nu voor het grote gebouw, Jayda bekeek het gebouw even, heel goed. Het was zo groot dat ze niet eens tot de zijkanten kon kijken. "Het strand is leuk" eigenlijk had ze wel veel zin om naar het strand te gaan, voeten door het zand, haar in de wind en de zon schijnend op je rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Slaapkamer van Autumn & Jayda Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Autumn & Jayda   Slaapkamer van Autumn & Jayda Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Slaapkamer van Autumn & Jayda
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Slaapkamer van Lilly en Shikara
» Ezio en Ceveriche slaapkamer 902
» Sammy & Bella's Slaapkamer
» Slaapkamer van Madison, Ruby en Fay
» Slaapkamer van Sawyer en Audrey..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Slaapvertrekken-
Ga naar: