Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ezio en Ceveriche slaapkamer 902

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ceveriche

Ceveriche


Posts : 61

Profiel
Naam: ceveriche
Partner: -
Vereniging:

Ezio en Ceveriche slaapkamer 902 Empty
BerichtOnderwerp: Ezio en Ceveriche slaapkamer 902   Ezio en Ceveriche slaapkamer 902 Icon_minitimevr apr 01, 2011 8:40 am

Ceveriche lag op haar bed in haar nachtjapon. Ze was net wakker en eigenlijk had ze geen zin om er uit te gaan. Ze moest wel wakker zijn voor als Ezio kwam. Ze wou graag bij hem op de kamer. Ze had het gevraagt of Ezio bij haar mocht in trekken. Ze zouden zeggen als het mocht of niet maar ze zou het zo wel zien. Ze keek even naar haar pantoffels. Zou ze er uit gaan? Of zou ze gewoon blijven liggen en wachten. Ze pakte de borstel van haar nachtkasje. Ze borstelde haar haar en legde de borstel weer terug. Ze bleef gewoon even in bed. O wacht! Omdat ze álleen in een kamer sliep met als alle kamer twee bedden had ze ze nog tegen elkaar aan gezet. Ze trok haar pantoffels aan. Ze wou het bed uit elkaar schuiven, maar op dat moment geen de deur open.... Ezio! Ceveritche liep naar hem toe en omhelsde hem. Ze gaf Ezio een zoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezio

Ezio


Posts : 55

Profiel
Naam: Ezio
Partner: If i found the one who i love i will give my life for her.
Vereniging:

Ezio en Ceveriche slaapkamer 902 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ezio en Ceveriche slaapkamer 902   Ezio en Ceveriche slaapkamer 902 Icon_minitimevr apr 01, 2011 8:07 pm

Damm kamer 902 lag helemaal achteraan in de gang, wel lekker in de buurt van de nood uitgang maar ja die hoor je niet te gebruiken. Hij had vandaag net zoals normaal een jeans aan en sneakers en meestal ook een blouse,en alweer die armband. het was gewoon casual. Niet te net niet te slordig. Hij opende de deur met zijn sleutel. Daar stond ze dan, zijn engel, hij had nooit verwacht dat ze bij elkaar mochten op een kamer. "Daar is mijn engel" zei hij, waarna hij haar passioneel zoende. Daarna keek hij geamuseerd naar de bedden aan elkaar geschoven. Hij had het gevoel dat hij beter zijn mond kon houden , en deed dat ook.

* inspi loos*
Terug naar boven Ga naar beneden
Ceveriche

Ceveriche


Posts : 61

Profiel
Naam: ceveriche
Partner: -
Vereniging:

Ezio en Ceveriche slaapkamer 902 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ezio en Ceveriche slaapkamer 902   Ezio en Ceveriche slaapkamer 902 Icon_minitimevr apr 01, 2011 9:53 pm

"Daar is mijn engel" zei Ezio. Ceveriche lachte en gaf hem ook een zoen op zijn wang. Ze zag dat hij naar de bedden keek. 'Sorry dat het bed nog niet op gemaakt is en zo ik ben net wakker' Zei ze. 'O ja de bedden ik heb hier tot nu toe altijd alleen geslapen dus de bedden staan bij elkaar, maar wat wil je uit elkaar of zo laten staan?' Vroeg Ceveriche. Ze deed de gordijn open. en deed de kast deur dicht. Veder was het netjes binnen op het bed na. Ze had het gister opgeruimd. In het hoekje stond een terraria. Daarin zaten twee ratten. '
ben je allergisch voor dieren want dan breng ik ze weg naar iemand anders die ik ken waar ze ook vandaan komen' Vroeg Ceveriche.

(sorry ook een beetje klein)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezio

Ezio


Posts : 55

Profiel
Naam: Ezio
Partner: If i found the one who i love i will give my life for her.
Vereniging:

Ezio en Ceveriche slaapkamer 902 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ezio en Ceveriche slaapkamer 902   Ezio en Ceveriche slaapkamer 902 Icon_minitimema apr 04, 2011 1:07 am

De ogen van Ezio gleden langs het perfecte lichaam van
Ceveriche die een nog al sexy nachtjaponetje aan had. Voor de bedden die tegen
elkaar aangeschoven had ze een verklaring. Het maakte hem niet zo veel uit ,
hij vond het wel gezellig om naast zijn meisje wakker te worden. De tas met
kleding die hij bij had was een grote sporttas. Hij gooide hem ergens in een
hoekje die zou hij later wel opruimen. Het felle licht kwam door de ramen waardoor haar haar er nog
mooier uit zag. ben
je allergisch voor dieren want dan breng ik ze weg naar iemand anders die ik
ken waar ze ook vandaan komen'.
Ezio was nergens allergisch voor en ook niet bang voor. Geamuseerd liep hij naar de kooi en haalde er eentje uit.Zonder te vragen of ze beten. "Neey hoor ik niet". zei hij terwijl hij het beestje even aaide en daarna weer terug zette. Het viel hem te binnen dat Ceveriche net wakker was. "Wil je wat eten" vroeg hij.Hij zou haar dan een lekker ontbijt maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ceveriche

Ceveriche


Posts : 61

Profiel
Naam: ceveriche
Partner: -
Vereniging:

Ezio en Ceveriche slaapkamer 902 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ezio en Ceveriche slaapkamer 902   Ezio en Ceveriche slaapkamer 902 Icon_minitimema apr 04, 2011 6:24 am

'Neey hoor ik niet". zei Ezio terwijl hij Samantha uit de kooi pakte.
Ceveriche lachte. Fijn dat Ezio met dieren kon op schieten. Ze wist niet niet of ze zonder Samantha, Katé en Jojo kon.
"Wil je wat eten" vroeg Ezio. 'Ja lekker' Zei Ceveriche.
Ze gleed met haar hand over Ezio zijn borst, vervolgens gaf ze hem nog een zoen.
''Je kan vast een lekker ontbijd maken'' Lachte Ceveriche. Ze maakte het bed even op.
Ze pakte Ezio's tas terwijl Ezio een ontbijdje ging maken. Ze opende de legen kast en pakte hem uit.
Ze vouwde de tas ook op en zetten hem in de kast.
Ze ging even op de zwarte bank zitten. Ze keek naar Ezio die bezig was met het ontbijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ezio en Ceveriche slaapkamer 902 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ezio en Ceveriche slaapkamer 902   Ezio en Ceveriche slaapkamer 902 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ezio en Ceveriche slaapkamer 902
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Slaapkamer van Madison, Ruby en Fay
» Slaapkamer van Autumn & Jayda
» Ezio's new start
» De kamer van Chloë & Ceveriche
» Sammy & Bella's Slaapkamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Slaapvertrekken-
Ga naar: