Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Sammy & Bella's Slaapkamer

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sammy

Sammy


Posts : 191
Naam : Waarom kan Jantje niet praten? Jantje heeft zijn tong verloren..

Profiel
Naam: Sammy
Partner: Quit unsure..
Vereniging:

Sammy & Bella's Slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Sammy & Bella's Slaapkamer   Sammy & Bella's Slaapkamer Icon_minitimedi jul 06, 2010 9:51 am

Een klein, blond meisje draaide de sleutel in het slot en opende de deur, beladend met 2 grote sporttassen.
Ze droeg een jeans, witte tanktop en knalgele allstars.
''Welcome home..'' Mompelde ze in zichzelf, en stapte de kale kamer in waar een bed, kast, en nachtkastje stond. Ze liet haar tassen vallen en ging op het bed zitten.
Ze werd vast weer een buitenbeentje. O great, daar komt het zelfvertrouwen. Ze was altijd zelfverzekerd, maar niet zo dat ze arrogant was. Ze was alleen hard van buiten, maar van binnen zacht als ijs. Ze wachtte altijd tot iemand op haar afkwam dan dat zei op iemand afstapte, tenzij diegene er superliefjes uitzag.
Ineens viel haar oog op een envelop die half op het nachtkastje lag. What the.. Ze vroeg zichzelf af wat het kon zijn, of werd ze nu al geschorst? In 1 schijnbeweging pakte ze de brief en scheurde het los.

'' Beste Mevr...

Welkom op Monica High.
De sport die je hebt gekozen is BASKETBAL, daar sta je officieel bij ingeschreven.
De klas waar je bij bent ingedeeld is 12A.
We wensen je een prettig verblijf.

Met vriendelijke groet,
De directie''

'Ja blablabla..'' Zei ze ongeïnteresseerd en verfrommelde het papier en gooide het het raam uit.
Ze graaide in haar tas naar haar jackje, en stond daarna op.
Vlug liep ze de deur uit en sloot deze achter zich.
Tijd om te gaan verkennen..


Laatst aangepast door Sammy op do jul 15, 2010 1:48 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Sammy & Bella's Slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sammy & Bella's Slaapkamer   Sammy & Bella's Slaapkamer Icon_minitimema jul 12, 2010 9:19 pm

Met haar tas vol kleren liep Bella langs de slaap verblijven. Met wie zou ze nu zitten? Zou ze aardig zijn?, Zou het wel een haar zijn en geen hem. Ze werd er al gek van als ze er aandacht. Ze had een sleutel gekregen maar wist dus niet waar ze moest zijn. Een beetje geirriteerd vroeg ze aan iemand die leek hier te werken waar haar kamer was. Na dat hij had uitgelegd waar het was bedankte ze hem vriendelijk. Rustig liep ze er naar toe, draaide het slot open en stapte naar binnen.

Zo te zien was er al iemand, ze kon niet zien of het een jonge of meisje was. Die gene had nog geen spullen uit gepakt. Ze zetten haar tas neer en verkende de kamer. Er was niet veel maar genoeg om er mee door te komen. Ze keek uit het raam. Er waren veel mensen buiten aan het rond lopen. Ze draaide zich om en liep richting één van de bedden waar op ze ging zitten. Ze hoopte zo dat het een meisje was waarmee ze samen sliep en dan ook wel een aardig meisje en niet zo'n bitch. Bella pakte de brief die ze in haar handen kreeg geduwd samen met de sleutel uit haar zak. Er stonden huis regels op. Ag die hebben we vast niet nodig en ze vouwden het op en deed het weer in haar zak. De vrouw die het gaf had gezecht het aan haar kamergenoot te laten zien. Ze zou wel zeggen dat ze het heeft gehad maar als de gene er net zo over dacht als haar zou het niet zo veel schelen. Ze twijfelde of ze haar kleding al vast zou uitpakken, maar bleef toch nog even zitten voor het geval haar kamer genoot terug kwam, en of ze hier wel echt goed zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammy

Sammy


Posts : 191
Naam : Waarom kan Jantje niet praten? Jantje heeft zijn tong verloren..

Profiel
Naam: Sammy
Partner: Quit unsure..
Vereniging:

Sammy & Bella's Slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sammy & Bella's Slaapkamer   Sammy & Bella's Slaapkamer Icon_minitimewo jul 14, 2010 8:27 am

Sammy was moe. Moe van alles wat er gebeurd was.
Na een keer keihard 'WELTRUSTEN!' Te hebben geroepen op de gang zette ze koers richting haar kamer en liep de trap op, die gek genoeg wel eindelóós leek te zijn.
Na een paar minuten moe en zat te hebben gelopen, was ze bij haar kamer aangekomen.
Aan haar beweging van de manier hoe de sleutel in het slot werd gedraaid, kon je merken dat ze moe was. Ze deed de deur open.
''WOW'' Zei ze geschrokken, niet merkend dat er een bezoeker was.
''Sorry.. Ik had niet gedacht dat ik bezoek had of kreeg..'' Grijnsde ze en ruimde vlug haar bed een beetje op, waar was verloren kleren op lagen.
''Jij word mijn kamer genoot, nietwaar?'' Vroeg ze nieuwsgierig. Het meisje schatte ze ongeveer van dezelfde leeftijd als haar, en waarschijnlijk zat het meisje ook bij haar in de klas.

Sammy ging op haar bed zitten en haalde onder haar bed een kleine koelbox, die veel weg had van een kleine koelkast. Ze haalde er 2 blikjes Fanta uit en gooide er 1 naar het meisje.
''Ik ben Sammy'' Zei ze vriendelijk. Het meisje leek haar wel aardig. Het zou haar kamergenoot worden, dus hopelijk kon ze het een beetje vinden met haar.
Sammy stond op en schoof de gordijnen nog wat aan de kant, die ze vergeten was helemaal open te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Sammy & Bella's Slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sammy & Bella's Slaapkamer   Sammy & Bella's Slaapkamer Icon_minitimewo jul 14, 2010 8:51 am

Een beetje in verdachte gezonken schrok ze wakker omdat één of ander iemand iets door de gang schreeuwde. Niet lang daarna kwam er een meisje binnen. Ze leek geschokt dat ze er zat. ''Ik ben wel wat gewend hoor'' Zij ze vrolijk toen het meisje haar bed opruimde. Die kleren was haar niet opgevallen anders wist ze meteen dat ze samen met een meisje haar kamer deelde. Ze was wel blij dat het geen jonge was. ''UUhh.. ja dat lijkt me wel of ik moet verkeerd zitten.'' Het meisje leek erg aardig en niet zo'n huppel. Ze haalde een koelboxje onder haar bed vandaan. Bella keek er raar na of dat ze water zag branden. Naja het zal wel dacht ze. Er werd een blikje Fanta naar haar toe gegooid. Bella ving hem, ''Dankje'' Zij ze vriendelijk. Sammy dat was haar naam, ze moest hem wel onthouden natuurlijk. ''Bella'' Ze klikte haar blik je open. Opgelucht zuchtte ze. Er kwam gelukkig niets uit, aangezien Sammy hem gegooid had had ze verwacht van wel. Rustig nam ze een slok. Het was er verkoelend.

''Dus in welke klas zit jij?'' Ze hoopte eigenlijk de zelfde had ze tenminste iemand die ze kende. ''Owja voor ik het vergeet.'' Ze gritste in haar zak en haalde daar het opgevouwen papiertje uit. ''Ik heb een papiertje met wat huisregels gekregen. Veel boeiends is het niet maar moest het zeggen dat ik het had gehad. Of je moet het willen lezen. Zelf heb ik het niet echt gedaan, ik weet ongeveer wel wat kan en niet kan........niet dat ik er na zou luisteren. Het laaste zij ze zacht er achter na. Was ze nu niet te veel aan het praten? Zou ze het niet erg vreemd vinden. Ze legde het papiertje naast zich neer, en nam nog een slok van haar Fanta. Wachtend tot Sammy zou reageeren en hoe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammy

Sammy


Posts : 191
Naam : Waarom kan Jantje niet praten? Jantje heeft zijn tong verloren..

Profiel
Naam: Sammy
Partner: Quit unsure..
Vereniging:

Sammy & Bella's Slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sammy & Bella's Slaapkamer   Sammy & Bella's Slaapkamer Icon_minitimewo jul 14, 2010 9:11 am

Sammy keek weer naar Bella. ''Aangenaam'' Grijnsde ze en klikte ook haar blikje open waarna ze een slok nam. Het meisje was aardig, wat een grote opluchting was. Stel dat ze niet aardig was, dan zat ze er wel 'n paar jaar mee opgescheept.
Maar gelukkig was dat niet zo.
''12A, best wel gezellige klas,'' Ze zette haar blikje Fanta even op haar nachtkastje.
'',En jij?'' Vroeg ze daarna en glimlachtte vriendelijk.
Daarna pakte Sammy het briefje van Bella aan, nieuwsgierig wat er in stond.
Ze gritste het papiertje open en las het even, waarna ze hem weer in zijn eerste houding frommelde. ''Hebben ze mij ook laten lezen, maar zoveel drang om regels te breken heb ik niet. De kans krijg je er niet voo'' Lachtte ze en legde het briefje op het nachtkastje.
''En die regels ben je gauw genoeg vergeten'' Grijnsde ze en nam haar blikje en nam nog een slok.
Ze keek naar buiten. Het was drukker dan normaal, zou er soms iets wezen? Vast niet, dacht ze terwijl ze nog een slok van haar frisdrank nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sammy & Bella's Slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sammy & Bella's Slaapkamer   Sammy & Bella's Slaapkamer Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sammy & Bella's Slaapkamer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Slaapvertrekken-
Ga naar: