Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Slaapkamer van Lilly en Shikara

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lilly

Lilly


Posts : 111

Profiel
Naam: Lillith Bones maar iedereen noemt haar Lilly.
Partner: Try... if you dare..
Vereniging:

Slaapkamer van Lilly en Shikara Empty
BerichtOnderwerp: Slaapkamer van Lilly en Shikara   Slaapkamer van Lilly en Shikara Icon_minitimewo sep 08, 2010 4:31 am

Een meisje met zwart lang haar en blauwgrijze ogen sleurde een zwarte koffer voort. Ze mompelde wat in zich zelf. Het eerste schooljaar op Monica High. Hoe zou het hier zijn? Zouden er aardig mensen hier zijn? Of alleen maar van die saaie tutjes die hun nagels alleen maar lakken en zeggen hoe mooi de anders kleren zijn? Ze hoopte zo van niet, want Lilly was niet bepaald een tutje, ze was een echte feestbeest en dat was duidelijk te zien aan haar uiterlijk. Ookal was het herfst ze zag er zomers uit, alsof ze een seizoen achterliep. Lilly was wel gewend om aan gestaard te worden door vele mensen die haar witte jurkje bekeken. Ze haten eigelijk jurkjes tenminste de jurkjes die ze van haar moeder kreeg. Ze was voor ze hier heen ging op bezoek geweest en kreeg metteen een make-over van haar ma. Gruwelijk, de witte jurk was geraffeld aan de onderkant alsof hij was afgeknipt. wat in werkelijkheid ook zo was. Ze had eerst een soort witte gala jurk moeten dragen van haar moeder maar die had ze onderweg bewerkt in een zomersjurkje. Beter dan een galajurk vond ze. Mompelend zei ze wat ze bijzich had, om te kijken of ze iets was vergeten, want dan zou ze dat op moeten schrijven op het, ''wat moet ik nog hebben'' lijstje. Ze was opzoek naar een kamer maar tevergeefs, ze kon er nergens één vinden. Zuchtend stond ze stil en vloekte zachtjes tegen haar koffer. Waarom was hij nou ookal weer zo zwaar? Achter haar kwam een jongen uit een kamer gelopen, rustig bekeek ze de jongen, rond de 17 was hij wel zeker. Blond haar en hij zag er netjes uit net alsof het een kopie was van haar broer Loran alleen had Loran halflang haar. Ze grinnikte even, om die gedachten. Deze jongen had alleen andere ogen dan hij maar toch was het best grappig om een kopie van Loran te hebben op school. Zou hij ook zoveel van voetbal houden als haar broer? De jongen keek haar boos aan. ''Wat kijk je nou!'' snauwde hij. ''Ga je snel snijden ofzo'' Lilly balde haar handen. Ze haten het om veroordeeld te worden. Hoe ze er ook uit zag, ze werd altijd als die emo gezien. Met een zucht en veel gemompel liep ze door, geen zin om te reageren op die zak. Ze stopte even om de oortjes van haar Ipod in te doen. Zacht zingend liep ze verder. Ze had een sleutel en een papiertje in haar handen geklemd. Rustig bekeek ze de nummers op de deuren. Bij kamer 213 stopte ze. Ze stopte het papiertje in haar mond en propte de sleutel in het slot gaat. Ze had een kamergenoot maar ze had nooit van die gene gehoord wat best logisch was. De deur ging openen. Er stonden 2 bedden, 2 kledingkasten, 2 ladenkasten en 1 wasbak. Het zag er wel knus uit. Ze hoopte maar dat haar kamergenoot gezellig was. Ze sleurde haar koffer naar binnen en gooide die openen op haar bed. Ze begon aan het uitpak werk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shikara

Shikara


Posts : 37
Naam : Frieda

Profiel
Naam: Shikara Ichihiki
Partner:
Vereniging:

Slaapkamer van Lilly en Shikara Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Lilly en Shikara   Slaapkamer van Lilly en Shikara Icon_minitimewo sep 08, 2010 4:55 am

Een meisje liep helemaal bepakt door de gangen, zo af en toe keek ze even naar de platte grond die ze in haar hand had. Ze moest naar kamer 213, het was een twee persoons kamer en Shikara hoopte maar dat haar kamergenoot een beetje aardig en niet te opdringerig was. Ze stond even stil om haar boekentas op te trekken en liep toen weer verder, gespannen keek ze naar de kaart in haar handen en ze begon toch echt te twijvelen of ze wel de goede kant op liep. Fronsend hielt ze de kaart voor haar gezicht terwijl ze verder liep. Na een tijdje lopen en een paar bochten liep ze hard tegen iets op ,,Nani?" voorzichtig liet ze de platte grond weer even zakken en merkte, onder veel gelach door andere dat ze tegen de muur op was gelopen. ,,Verdomme!" zei ze geïrriteerd, waarna ze de kaart gewoon opvauwde en de mensen om haar heen gewoon negeerde. Ze keek om zich heen terwijl iedereen ook gewoon weer verder liep en keek naar de kamer nummers. ,,Nummer 213." mompelde ze lichtjes opgelucht, ze klopte op de deur en deed deze langzaam open. ,,Hallo." zei ze wat onzeker ,,Ik ben Shikara Ichihiki, ben jij mijn nieuwe kamer genoot?" ze stapte voorzichtig naar binnen en stak haar hand naar het meisje uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilly

Lilly


Posts : 111

Profiel
Naam: Lillith Bones maar iedereen noemt haar Lilly.
Partner: Try... if you dare..
Vereniging:

Slaapkamer van Lilly en Shikara Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Lilly en Shikara   Slaapkamer van Lilly en Shikara Icon_minitimewo sep 08, 2010 5:25 am

Lilly keek naar haar jurk en trok haar neus op. Ze haten jurkjes. Even keek ze op de gang of ze iemand zag lopen die dadelijk niet binnen zou komen als zij zich aan het omkleden was. Ze zag niemand dus deed de deur dicht. Snel pakte ze een zwarte skinny jeans en een blauw shirtje. Ze trapte haar slippers uit en trok haar broek aan. Natuurlijk had ze de jurk nog steeds aan maar je wist maar nooit. Ze pakte een raar sprongetje om haar jeans aan te kunnen trekken. Dit lukte. Even keek ze naar de deur, nog steeds niemand. Ze trok de jurk uit en trok het shirtje aan. De jurk viel op de grond. Haar bed was een zooitje. Hier en daar lag wat kleding verspreid. Snel deed ze haar sieraden goed. Haar haar was zat erg wild, dus dat temde ze ook maar een beetje. Met een zucht keek ze naar de troep. ''Tijd om op te ruimen'' zei ze tegen zich zelf. Ze beet even kort op haar onderlip. Ze stopte haar oortjes van haar ipod weer in haar oren en propte de ipod zelf in haar broekzak. Ze liep naar haar koffer en gooide alle kleding op een stapel. Hoe had ze het in haar koffer kunnen krijgen. Naast haar koffer lag een kleiner koffertje daar zat haar viool in. Lilly speelde namelijk viool. Hopelijk was haar kamergenoot aardig en hield ze van muziek en feesten. Anders werd het schooljaar echt een nachtmerrie dit jaar. En zeker voor haar kamergenoot. Want Lilly hield zich niet in. De kleding hing ze op aan knaapjes en hing die weer terug in de kast. Bij de wastafel legde ze haar toilettas. Daarin zat haar make-up,borstel,tandenborstel enzovoorts. in. Dansend en zingend ruimde ze alles zo'n beetje op. Haar viool kreeg een mooi plekje. Wat zou Lilly blij zijn als deze opruimsessie voorbij was. Ze schoof haar koffers onder het bed en liet zich neerploffen op het bed. Starend naar het plafon zong ze rustig mee. Ze was benieuwd naar haar kamergenoot. Zou het een meisje of een jongen zijn? Je wist maar nooit op deze school. Met een diepe zucht deed ze haar ogen dicht. Op de gang klonk na een tijdje gelach. Wie hadden ze deze keer voor schut gezet. Lilly ging overeind zitten in een kleermakers zit toen de deur openen ging. Een meisje kwam binnen, ze leek van japanse afkomst. ''Haay.'' Zei lilly met een brede glimlach. Het meisje klonk best onzeker. ''Kom maar binnen hoor, ik bijt niet'' zei ze met een lachje. Lilly stond op en schudde haar hand. ''Ik ben Lillith Bones, je nieuwe kamergenoot, maar iedereen noemt me Lilly'' zei ze met een brede glimlach op haar gezicht. ''Ik hoop dat je van muziek houd want je gaat dat het hele schooljaar horen'' zei ze spontaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shikara

Shikara


Posts : 37
Naam : Frieda

Profiel
Naam: Shikara Ichihiki
Partner:
Vereniging:

Slaapkamer van Lilly en Shikara Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Lilly en Shikara   Slaapkamer van Lilly en Shikara Icon_minitimewo sep 08, 2010 5:59 am

'Haay.' zei het meisje me brede glimlach 'Kom maar binnen hoor, ik bijt niet.' ze stond op en schudde Shikara's hand 'Ik ben Lillith Bones, je nieuwe kamergenoot, maar iedereen noemt me Lilly.' Shikara begon zich al iets meer op haar gemak te voelen, maar leek nog steeds een beetje onzeker. 'Ik hoop dat je van muziek houd want je gaat dat het hele schooljaar horen.' zei Lilly spontaan ,,Heb ik geen problemen mee." zei Shikara met een lichte glimlach, ze hielt wel van een beetje muziek. Shikara's blik ging langs de kamer, twee bedden, twee kleding kasten, twee laden kasten en een wastafel ,,Denk je dat je hier punaises of spijkers in de muur mag slaan?" vroeg Shikara terwijl ze haar Kyudo boog van haar rug trok en hem schuin tegen de muur aan zette. Ook zette ze haar boekentas, die niet was gevult met school boeken maar met mangas, op de grond zodat ze wat minder gewicht hoefde te dragen. ,,Ik heb vrede met die muziek zolang jij het niet erg vind als ik hier soms Kyudo en vecht oeveningen doe." zei Shikara, nogsteeds wat onzeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilly

Lilly


Posts : 111

Profiel
Naam: Lillith Bones maar iedereen noemt haar Lilly.
Partner: Try... if you dare..
Vereniging:

Slaapkamer van Lilly en Shikara Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Lilly en Shikara   Slaapkamer van Lilly en Shikara Icon_minitimewo sep 08, 2010 6:34 am

Lilly bekeek het meisje goed, ze was niet echt een tuttig type. Daar hield Lilly wel van. Ze liet zich weer op haar bed vallen en keek naar het plafon. Shikara was niet bepaald een prater, dat had ze wel gemerkt, ze was ook onzeker dat hoorde je aan haar stem vooral erg en aan haar houding. Haar schouders waren iets ingezakt. Geen rechte rug dus. Bij haar was het, hoofd omhoog, borst vooruit en geniet van het leven. Toch was Lilly best eenzaam maar dit kwam alleen maar omdat ze er anders uit zag dan de rest. Maarja iedereen zijn eigen smaak. Ze moest eens nodig naar de musicstore. Ze had een koptelefoon nodig, of tenminste nieuwe oortjes want die van haar versletten al veelste snel. Ze keek Shikara aan toen ze iets vroeg over de muur. ''Uhm ik denk van wel... Hoezo?'' vroeg ze rustig. Je moest iets zeggen om er gesprekstof in te krijgen. Lilly ging weer rechtop zitten. Ze kon nooit stil zitten. ''Zal ik je helpen met uitpakken of doe je dat liever zelf?'' vroeg ze rustig. Haar boekentas kwam met een plof neer, ''Wat heb je daar allemaal in zitten? Stenen?'' vroeg ze aan het meisje. Ze zei iets over Kyudo, wat the heck was dat nou weer? Ze stopte haar ketting in haar mond en knikte maar gewoon. ''Uhmm mischien een domme vraag maar wat is dat eigelijk?'' vroeg ze rustig aan Shikara. Ze had dus totaal geen idee wat dat dan was. Of ze was dom of ze letten niet goed op. Meestal was het het 2de. Ze zat toch alleen maar een beetje te kliederen in haar schrift tijdens de les.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shikara

Shikara


Posts : 37
Naam : Frieda

Profiel
Naam: Shikara Ichihiki
Partner:
Vereniging:

Slaapkamer van Lilly en Shikara Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Lilly en Shikara   Slaapkamer van Lilly en Shikara Icon_minitimewo sep 08, 2010 7:00 am

'Zal ik je helpen met uitpakken of doe je dat liever zelf?' vroeg Lilly, Shikara glimlachte even ,,Als je wil kan je helpen, maar het lukt me zelf ook wel." antwoordde ze rustig. De boekentas was met een plof op de grond gekomen en had duidelijk ook Lilly haar aandacht getrokken ''Wat heb je daar allemaal in zitten? Stenen?'' vroeg ze, Shikara schudde haar hoofd en glimlachte trots ,,Mijn manga verzameling zit er in." ze haalde de mangas er 1 voor 1 uit en legde ze in een lade. 'Uhmm mischien een domme vraag maar wat is dat eigelijk?' vroeg Lilly over Kyudo, Shikara dacht even diep na. ,,Hmm... Ik denk dat het zoiets is als boogshutten?" gokte Shikara, ze was niet echt goed in namen van sporten ,,Alleen bij Kyudo heb je een grotere boog en gebruik je andere technieken." ze wees even naar de kyudo boog die ze tegen de muur had gezet, die was in de lengte bijna even hoog als Shikara zelf. Maar Shikara was opzich ook best klein voor haar leeftijd en ook nog één van de jongsten op deze school, ze voelde zich hier echt een onderdeurtje. Ze pakte de kleren die ze mee had en propte die gewoon in haar kleding kast, waarna ze richting de wasbak liep en haar tanden borstel, tandenpaste, zeep etc. neer legde, maar geen make-up. Ze had nooit make-up op dus had het ook geen nut het mee te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilly

Lilly


Posts : 111

Profiel
Naam: Lillith Bones maar iedereen noemt haar Lilly.
Partner: Try... if you dare..
Vereniging:

Slaapkamer van Lilly en Shikara Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Lilly en Shikara   Slaapkamer van Lilly en Shikara Icon_minitimewo sep 08, 2010 9:31 am

Lilly knikte kort en liep naar haar tas toe. Ze ritste hem openen en begon haar ondergoed en sokken in de ladenkast op te bergen. Ze glimlachten afentoe naar Shikara. ''Ooit in japaan geweest?'' vroeg ze. Ze leek erg japaans maar je wist maar nooit of ze daar ook vandaan kwam. Ze kon natuurlijk Japaanse ouders hebben. Shikara begon trots over haar verzammeling te praten. ''Manga hé... Uhmm een oude vriendin op het internaat waar ik op zat kon dat erg goed, zeker met die grote ogen'' zei ze met een glimlach. ''Ik hoefde daar nooit tv te kijken voor anime series, ik las gewoon haar strips. Ze waren zo lollig om te lezen'' Vertelde ze vrolijk verder. Voorzichtig pakte ze een boek vast en bladerde erin, ''O wauw, erg mooi. Kan jij dat ook tekenen?'' vroeg ze aan haar. Lilly was altijd al een spontaan meisje geweest als ze zich op haar gemak voelde bij iemand dan kreeg je haar gewoon niet meer stil. Ze legde het boek voorzichtig in de ladenkast en ging daarna op haar bed zitten en keek naar Shikara die over Kyudou begon uit te leggen. ''Ik heb nog nooit met een pijl en boog geschoten laat staan met zo'n boog'' ''Is het leuk wat je doet? En hoe lang oefenen je het al?'' vroeg ze aan haar. De kamer was eindelijk een beetje opgeruimt maar nog steeds best saai. ''Ik vind dat we de kamer moeten opvrolijken, wat vind jij?'' vroeg ze met een glimlachje. ''We kunnen natuurlijk wat gaan shoppen voor onze kamer na schooltijd als je dat leuk lijkt tenminste'' Vervolgde ze met een brede glimlach. ''Ik moet dan wel even naar de musicstore en een gitaar zaak, mijn elektrische gitaar is gesnuifeld laat zomaar zeggen.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Shikara

Shikara


Posts : 37
Naam : Frieda

Profiel
Naam: Shikara Ichihiki
Partner:
Vereniging:

Slaapkamer van Lilly en Shikara Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Lilly en Shikara   Slaapkamer van Lilly en Shikara Icon_minitimewo sep 08, 2010 10:42 pm

'Ooit in japan geweest?' vroeg Lilly nieuwsgierig, Shikara glimlachte even ,,Ik ben geboren en opgegroeit in japan." antwoordde ze rustig en ze legde een paar van haar laatste manga boeken in de laden. 'Manga hé... Uhmm een oude vriendin op het internaat waar ik op zat kon dat erg goed, zeker met die grote ogen.' zei Lilly vrolijk 'Ik hoefde daar nooit tv te kijken voor anime series, ik las gewoon haar strips. Ze waren zo lollig om te lezen.' voorzichtig pakte Lilly één van Shikaras beste manga's en begon er in te bladeren 'O wauw, erg mooi. Kan jij dat ook tekenen?' vroeg ze aan haar ,,Ik teken het soms, maar ik ben niet zo goed." zei Shikara bescheiden terwijl ze toe keek hoe Lilly de manga voorzichtig in de ladenkast legde en daarna op haar bed ging zitten. 'Ik heb nog nooit met een pijl en boog geschoten laat staan met zo'n boog.' praatte Lilly verder, normaal voelde Shikara zich er niet zo fijn bij als iemand steeds praatte, maar bij Lilly vond ze het mineder erg. 'Is het leuk wat je doet? En hoe lang oefenen je het al?' vroeg Lilly verder, Shikara grinnikte eventjes ,,Kyudo is, vind ik zelf, erg leuk en werkt heel kalmerend, ik doe het al vanaf dat ik acht ben." antwoorde Shikara met een brede glimlach ,,Ik doe ook aan veel verschillende vechtsporten, ik weet eigenlijk niet meer wanneer dat precies gewonnen is. Ik ben er mee begonnen omdat mijn broer wedstrijden deed en vaak de 2e of 3e plaats won. Hij was mijn grote voorbeeld." als Shikara over haar broer praatte werd haar stem onbewust altijd heel trots.
De kamer was opgeruimd, maar alles leek nogal kaal. Shikara zocht even rond in haar tas en ontkreukelde wat van de vele posters die ze mee had. 'Ik vind dat we de kamer moeten opvrolijken, wat vind jij?' vroeg Llilly met een glimlachje, Shikara knikte instemmend, ze zou natuurlijk wat van haar posters op kunnen hangen, maar ze wist nou niet of Lilly het zo leuk vond om allemaal anime- en andere japanse posters op de muren te hebben hangen. 'We kunnen natuurlijk wat gaan shoppen voor onze kamer na schooltijd als je dat leuk lijkt tenminste.' vervolgde Lilly met een brede glimlach 'Ik moet dan wel even naar de musicstore en een gitaar zaak, mijn elektrische gitaar is gesnuifeld laat zomaar zeggen.' Shikara grinnikte weer eventjes ,,Het lijkt me heel leuk om met je naar de stad te gaan!" antwoordde ze met een brede glimlach.
Shikara's blik viel op een poster van haar broer die hij haar had gegeven toen hij zijn eerste wedstrijd had gewonnen. In de hoek stond zijn naam in gigantische japanse tekens en daar onder in het kleiner stond het in romanji [dus op de manier hoe je het uit sprak] Ichihiki Shiro. Shikara grijnsde er even naar, keek toen even naar Lilly ,,Je vind het toch niet erg als ik deze ophang?" vroeg ze terwijl ze de poster aan Lilly liet zien.
,,In welke klas zit je trouwens?" vroeg Shikara nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilly

Lilly


Posts : 111

Profiel
Naam: Lillith Bones maar iedereen noemt haar Lilly.
Partner: Try... if you dare..
Vereniging:

Slaapkamer van Lilly en Shikara Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Lilly en Shikara   Slaapkamer van Lilly en Shikara Icon_minitimedo sep 09, 2010 6:04 am

,,Ik ben geboren en opgegroeit in japan." antwoorde het meisje op haar vraag. ''Wauw, ik ben er nooit geweest maar ik zou er wel graag heen willen, het lijkt me daar zo ontzettend mooi'' zei ze met een brede glimlach. Ze was erg opgelucht dat ze een kamergenoot had waar ze een beetje mee kon praten en die niet zo'n probleem er van maakte dat ze met haar sliep. Want wie zou er nou eigelijk met haar willen slapen. Ze was anders dan de rest. Daarmee bedoeld, ze zag er anders uit en gedroeg zich anders dan de meeste studenten op school. ,,Ik teken het soms, maar ik ben niet zo goed." zei ze bescheiden. Lilly keek haar met glunderige oogjes aan. ''Mag ik het zien?'' vroeg ze nieuwgierig. Als Lilly zo door bleef gaan zo ze dadelijk hyperventileren. Ze was best wel... Druk. Maar dat was logice aangezien ze 2 ijskoffie's op had. Nouja 2, het konden er ook 4 of 5 zijn. Ze was te tel kwijt geraakt. Wie telde nou die bekertjes. Ze waren zoiezo toch al zo klein. Of zij nam te grote slokken want dat kon natuurlijk ook. Onmerkbaar haalde ze haar schouders op, nouja ze leefde aar één keer dus wat maakte dat nou weer uit. Dan zou ze mischien nooit haar kleinkinderen kun diploma gaan zien halen. Nouen, ze moest haar diploma eerst gaan halen. Lilly keek even onder haar bed en haalde de koffer weer te voorschijn. Ze had een kleine voorraad, sigarreten mee genomen. ongeveer 10 pakjes, daar zou ze het wel mee reden. Tenminste een week of 8 mischien 5. Zoveel rookte Lilly niet. Alleen als ze gestrest, zenuwachtig of gewoon te hyperactief was. Dan werd ze weer een beetje rustig. Rustig pakte ze een sigaretje uit het pakje schopte daarna haar koffer onder haar bed. Ze legde haar handen op haar broekzakken maar ze voelde geen aansteker. ''Waar die die aansteker nou...'' mompelde ze. Ze deed haar kledingkast openen en begon te zoeken naar haar aansteker die ergens in haar broekzak zat. Eindelijk gevonden in een fel blauwe skinny jeans ging ze voor het raam zitten. Ze schoof hem openen en stak haar sigrareet aan. Rustig blies ze de rook naar buiten en keek weer naar Shikara. ''Wil je ook?'' vroeg ze. Even daarna gaf Shikara antwoord op haar vraag, ,,Kyudo is, vind ik zelf, erg leuk en werkt heel kalmerend, ik doe het al vanaf dat ik acht ben." Lilly knikte en blies wat rook uit. ,,Ik doe ook aan veel verschillende vechtsporten, ik weet eigenlijk niet meer wanneer dat precies gewonnen is. Ik ben er mee begonnen omdat mijn broer wedstrijden deed en vaak de 2e of 3e plaats won. Hij was mijn grote voorbeeld." ''Ik heb ook broers, 3 zelfs. De oudste heet Alexander, hij is echt een mama's kindje, mijn andere broer heet Loran. Hij is al 18 en woont opzich zelf terwijl Alexander nog thuis zit.'' Zei ze en blies weer wat rook uit. ''En dan mijn tweeling broer Levi. Hij zit hier ook op school'' vervolgde ze. ''Ik zal hem wel aan je voorstellen ooit, als ik hem zie, goed?'' zei ze met een glimlach. Zelf had ze Levi ook nog niet gezien. Was hij er eigelijk wel? Hij zou wat later komen aangezien hij nog wat dingen moest doen. ,,Het lijkt me heel leuk om met je naar de stad te gaan!" Lilly glimlachtte, ''Goed dan gaan we morgen na schooltijd'' zei ze met een glimlachje. ,,Je vind het toch niet erg als ik deze ophang?" Lilly schudde haar hoofd. ''Nee hoor, dat is jouw kant daar mag je ophangen wat je wild'' zei ze als antwoord op haar vraag met een glimlachje. ,,In welke klas zit je trouwens?" ''10A, jij?'' vroeg ze rustig aan Shikara.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shikara

Shikara


Posts : 37
Naam : Frieda

Profiel
Naam: Shikara Ichihiki
Partner:
Vereniging:

Slaapkamer van Lilly en Shikara Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Lilly en Shikara   Slaapkamer van Lilly en Shikara Icon_minitimedo sep 09, 2010 6:43 am

'Mag ik het zien?' vroeg Lilly toen Shikara had gezegt dat ze wel eens maga tekende ,,Ik kan jouw wel eens voor je in manga style tekenen." stelde Shikara met een glimlach voor, dat zou wel een hele uitdaging zijn, maar als Lilly dat leuk zou vinden zou ze haar best doen. Een tijdje later pakte Lilly een pakje sigaretten tevoorschijn en vroeg ze of Shikara er ook één wilde, die schudde haar hoofd. Shikara had nog nooit gerookt en was ook vanplan nooit te gaan roken, al had ze er niet zo veel problemen mee als anderen het deden. 'Ik heb ook broers, 3 zelfs. De oudste heet Alexander, hij is echt een mama's kindje, mijn andere broer heet Loran. Hij is al 18 en woont opzich zelf terwijl Alexander nog thuis zit.' vertelde Lilly nadat Shikara over haar broer had gepraat 'En dan mijn tweeling broer Levi. Hij zit hier ook op school.' vervolgde Lilly 'Ik zal hem wel aan je voorstellen ooit, als ik hem zie, goed?' Shikara glimlachte nu nog breder ,,Ja, dat zou erg leuk zijn." antwoorde ze vrolijk.
'Goed dan gaan we morgen na schooltijd.' ging Lilly verder op het idee naard stad te gaan, Shikara knikte instemmend '10A, jij?' antwoorde lilly op de vraga in welke klas ze zat. ,,Ik ook!" zei Shikara met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilly

Lilly


Posts : 111

Profiel
Naam: Lillith Bones maar iedereen noemt haar Lilly.
Partner: Try... if you dare..
Vereniging:

Slaapkamer van Lilly en Shikara Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Lilly en Shikara   Slaapkamer van Lilly en Shikara Icon_minitimedo sep 09, 2010 9:04 am

,,Ik kan jouw wel eens voor je in manga style tekenen." Lilly keek haar verbaast aan. Ze doofde haar peuk en gooide het uit het raam. Dat zal ze later wel opruimen. Als ze tijd had. Met een glimlachje keek ze Shikara aan. ''Echt?! Het zou me super lijken, al zal ik niet makkelijk zijn om te tekenen'' zei ze met een lachje. Ze wees naar haar haar en keek daarna naar Shikara. ''Maar je kunt het altijd proberen'' zei ze met een glimlach. Ze zuchtte even en trok haar benen op. Nog steeds zat ze in de vensterbank en ze was niet van plan haar plekje nu op te geven. Shiakra vertelde dat ze ook in haar klas zat. Lilly glimlachtte. ''Ow echt, wauw dat is erg leuk om te horen'' zei ze met een glimlachje. ''Ken ik tenminste iemand.'' Haar mobiel ging af. Met een zucht en veel moeite kreeg ze haar mobiel te pakken. ''Ow een sms van Levi'' zei ze met een glimlach. Ze opende het smsje en las het vlug door een grijns sierde haar gezicht. ''Hij heeft morgen een vlucht naar Canada'' zei ze met een big smile. ''Hij zal morgenavond aan komen, dus overmorgen is hij er'' Ze glimlachtte. Ze vond het geweldig nieuws. Eindelijk was ze weer bij haar broer. Haar tweelingbroer. Ze zuchtte verlangend en keek vervolgens even naar buiten en daarna naar Shikara. ''Je moet dan niet kwijlen als je hem ziet'' zei ze met een lach.

[Kut post en zwaar inspriloos]
Terug naar boven Ga naar beneden
Shikara

Shikara


Posts : 37
Naam : Frieda

Profiel
Naam: Shikara Ichihiki
Partner:
Vereniging:

Slaapkamer van Lilly en Shikara Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Lilly en Shikara   Slaapkamer van Lilly en Shikara Icon_minitimedo sep 09, 2010 9:41 am

'Echt?! Het zou me super lijken, al zal ik niet makkelijk zijn om te tekenen.' zei Lilly met een lachje, het was leuk dat je mensen al blij kon maken door ze te tekenen in een bepaalde style. Dat was een stuk simpeler dan wat je bij de meeste mensen moest doen om ze zo vorlijk te krijgen, al leek Lilly haar van nature al vrolijk. Lilly glimlachte toen Shikara zei dat ze in dezelfde klas zat 'Ow echt, wauw dat is erg leuk om te horen!' 'Ken ik tenminste iemand.' er ging een mobiel en net toen Shikara haar mobiel wou pakken bleek het Lillys mobiel te zijn. 'Ow een sms van Levi' Ze opende het smsje en las het vlug door een grijns sierde haar gezicht 'Hij heeft morgen een vlucht naar Canada' 'Hij zal morgenavond aan komen, dus overmorgen is hij er.' het leek Lilly erg blij te maken dat ze haar tweeling weer kon zien, Shikara vond het zelf ook leuk dankzij het enthousiasme van Lilly, terwijl ze Levi niet eens kende. 'Je moet dan niet kwijlen als je hem ziet' zei Lilly met een lach. Shikara grinnikte ,,Ik ga mijn best doen mijn kwijlen in te houden als ik hem zie." zei ze plagerig terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Slaapkamer van Lilly en Shikara Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Lilly en Shikara   Slaapkamer van Lilly en Shikara Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Slaapkamer van Lilly en Shikara
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Slaapvertrekken-
Ga naar: