Profiel Naam: Esther Marylin Campbell. Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands. Vereniging: Die Hard! - r.i.p.
Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen! ma jan 17, 2011 7:33 am
Ghehe, spreek dat maar binnen 1 seconde uit o.O *I can do that!* :3
Iana
Profiel Naam: Iana Partner: None. Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.
Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen! ma jan 17, 2011 9:51 am
Omdat Monica gewoon alle andere forums ownt! (aa)
Alain Admin
Profiel Naam: Alain Evans Partner: Butterflies getting drunk.. Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen! za maa 12, 2011 5:41 am
Chase schreef:
Wij hebben het mooie vrouwen topic? :3
Ayse schreef:
Omdat het heel erg gezellig is op MH en je je niet aan strikte regeltjes moet houden!
Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen! za maa 12, 2011 5:48 am
Omdat de admin altijd alles op tijd heeft geregeld!
Voor degenen die mijn sarcasme niet opgemerkt hebben: het was sarcasme o.O
Laatst aangepast door Lyron op za maa 12, 2011 6:09 am; in totaal 1 keer bewerkt
Hailey
Profiel Naam: Hailey Biller Partner: If i like you. Vereniging: not yet
Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen! za maa 12, 2011 6:04 am
omdat je hier lekker gek kunt zijn en iedereen wel van gek houd
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen! zo maa 13, 2011 3:54 am
Omdat wij een super hotte Admin hebben
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen! zo maa 13, 2011 3:57 am
Ian schreef:
In welke zin bedoel je dat..? Ö
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen! zo maa 13, 2011 4:01 am
Sarah schreef:
Ian schreef:
In welke zin bedoel je dat..? Ö
Wil je niet weten.
Hyde
Profiel Naam: Hyde Evans Partner: I was prayin' that you and me might end up together, it's like I'm wishing for rain as I stand in the desert, but I'm holding you closer than most, 'cos you are my heaven. Vereniging: x
Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen! zo maa 13, 2011 4:12 am