| Wat vind je van Monica High? (Deel 2) | |
|
+9Cloud Zélie Ceveriche Jazlyn Steve Amanda Bibi Brooklyn Alain 13 plaatsers |
Auteur | Bericht |
---|
Alain Admin
Profiel Naam: Alain Evans Partner: Butterflies getting drunk.. Vereniging: Famous
| Onderwerp: Wat vind je van Monica High? (Deel 2) ma sep 27, 2010 4:34 am | |
| Dit topic was al eens open geweest, maar wilde hem graag nog eens openen. Kijken of de reacties nu anders zijn en wat de nieuwere leden vinden.
---
Wat vind je van deze site?
Laatst aangepast door Alain op ma dec 27, 2010 2:45 am; in totaal 1 keer bewerkt | |
|
| |
Brooklyn
Profiel Naam: Brooklyn Webber Partner: True love doesn't exist, get used to it Vereniging:
| Onderwerp: Re: Wat vind je van Monica High? (Deel 2) ma sep 27, 2010 5:08 am | |
| zeer sexy Nee, serieus. Hij is echt erg leuk en gezellig. | |
|
| |
Bibi
Profiel Naam: Habibi Bayoumy Partner: - Vereniging:
| Onderwerp: Re: Wat vind je van Monica High? (Deel 2) ma okt 11, 2010 12:04 am | |
| in één woord: GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
|
| |
Amanda
Profiel Naam: Amanda Young Partner: What will they think, of a person like me? Vereniging:
| Onderwerp: Re: Wat vind je van Monica High? (Deel 2) ma okt 11, 2010 1:46 am | |
| Weer eens wat anders, niet te streng, lekker relaxed, leuke site ofcourse =) Gezellig ook, en de lay-out is niet te druk. | |
|
| |
Steve
Profiel Naam: Steve Stifler Partner: Vereniging:
| Onderwerp: Re: Wat vind je van Monica High? (Deel 2) ma okt 11, 2010 6:05 am | |
| Ik vind het legen.....wait for it...dairy | |
|
| |
Jazlyn
Profiel Naam: Jazlyn Varlow Partner: What Do You Take Me For Vereniging:
| Onderwerp: Re: Wat vind je van Monica High? (Deel 2) ma okt 11, 2010 6:06 am | |
| | |
|
| |
Ceveriche
Profiel Naam: ceveriche Partner: - Vereniging:
| Onderwerp: Re: Wat vind je van Monica High? (Deel 2) wo okt 13, 2010 2:24 am | |
| | |
|
| |
Zélie
Profiel Naam: Zélie Ardente Partner: Never again. Vereniging:
| Onderwerp: Re: Wat vind je van Monica High? (Deel 2) ma okt 18, 2010 4:05 am | |
| MEGAAAAAA UBEERRR COOOOl xD | |
|
| |
Cloud
Profiel Naam: Cloud Johnson Partner: - Vereniging:
| Onderwerp: Re: Wat vind je van Monica High? (Deel 2) ma okt 18, 2010 4:17 am | |
| Nog steeds zo leuk als in het begin, nu er meer mensen zijn is het ook leuker. | |
|
| |
Isa
Profiel Naam: Isa Stevens Partner: Vereniging:
| Onderwerp: Re: Wat vind je van Monica High? (Deel 2) ma okt 18, 2010 4:20 am | |
| Erg leuk :] Een rpg met een leuke, gezellige sfeer. Niet zo streng ofzo, zoals op veel andere RPG's. | |
|
| |
Adina
Profiel Naam: Adina Levenstein Partner: Virginia, lovely! Vereniging:
| Onderwerp: Re: Wat vind je van Monica High? (Deel 2) zo nov 21, 2010 3:57 am | |
| Nouja, ik ben er al opgeweest als Max, maar nu met een ander account kan ik er nog niet zoveel over zeggen, aangezien niemand reageert. Me so sad. | |
|
| |
Gast Gast
| Onderwerp: Re: Wat vind je van Monica High? (Deel 2) ma nov 22, 2010 6:01 am | |
| Het is leuk forum, maar kwa artikelen valt het wel mee |
|
| |
Kiki
Profiel Naam: Kiki McKey Partner: Vereniging:
| Onderwerp: Re: Wat vind je van Monica High? (Deel 2) ma nov 22, 2010 8:12 am | |
| | |
|
| |
Celtica
Profiel Naam: Celtica Blackwood Partner: Love hasn't found me yet. Vereniging:
| Onderwerp: Re: Wat vind je van Monica High? (Deel 2) vr dec 10, 2010 10:49 am | |
| In het eerste opzicht ziet het er heel leuk en gezellig uit. Daarom heb ik me ook aangemeld :] | |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Wat vind je van Monica High? (Deel 2) | |
| |
|
| |
| Wat vind je van Monica High? (Deel 2) | |
|