Onderwerp: Re: Wat vind je van Monica High? wo jul 07, 2010 7:05 am
In een woord: ge-wel-dig! :'D
Ik heb nog nooit eerder op een Amerikaanse High School RPG gezeten en deze RPG vind ik wel heel erg leuk :'D
Leuk bedacht, Alain!! ;'D
Gast Gast
Onderwerp: Re: Wat vind je van Monica High? wo jul 07, 2010 7:15 am
Heel leuk Alain. Er is eens eerder een school rpg geweest, ben alleen de naam vergeten. Spijtig dat die doodging, ach ja, ik hoop dat deze het wel overleefd. Hij is namelijk toppie deze Rpg, niets op aan te merken.
Alain Admin
Profiel Naam: Alain Evans Partner: Butterflies getting drunk.. Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Wat vind je van Monica High? wo jul 07, 2010 7:46 am
Dat was Alfa, had ik toen ook gemaakt, maar helaas ook verwaarloosd
Dat was Nederlands en denk ik toch heel andere sfeer dan hier
Gast Gast
Onderwerp: Re: Wat vind je van Monica High? wo jul 07, 2010 8:05 am
Deze niet verwaarlozen, zou ik zo zeggen.
Inderdaad, maar allesinds even goed.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Wat vind je van Monica High? wo jul 07, 2010 10:41 am
fantastische site, is iets wat anders,, heb ook op alfa gezeten dat was jammer dat die doodging...
Onderwerp: Re: Wat vind je van Monica High? do jul 08, 2010 6:12 am
Ik heb ook op alfa gezeten. Maar ik vind dees nu al helemaal awesome <'3
Dees gaat ook vast niet dood, voorlopig. =3 Ik lieft dees <'3
Wat beter kan? Geen idee. Misschien een Portal of zo? Gewoon simpel, waarop je de laatste topics kan zien? Want op deze manier is het wat onoverzichtelijker.
Maar het is maar een voorstel. :3
Gast Gast
Onderwerp: Re: Wat vind je van Monica High? za jul 10, 2010 6:55 am
Portal vind ik inderdaad handiger.. Verder is het een leuke RPG. :']
Damian
Profiel Naam: Damian Johnson Partner: Carter, love you! Vereniging:
Onderwerp: Re: Wat vind je van Monica High? di aug 10, 2010 4:20 am
Ik vind het een leuke RPG. En het blijft wel jammer dat Alfa dood is. Ik vond dat ook erg leuk; maar misschien was dze rpg dan wel nooit gekomen als alfa nu nog 'leeft'.
Morzan
Profiel Naam: Morzan Partner: I have everything I need a girlfriend is unnecessary Vereniging:
Onderwerp: Re: Wat vind je van Monica High? wo aug 11, 2010 6:44 am
Ik vind het super =D
Erg leuk al moet ik soms nog wel even nadenken over die klasse en alles
Wat kan beter..
Minder grijs >=D Het grijze gecombineerd met de normale rode letters(dus niet de vetgedrukte) vind ik soms wat moeilijk/lastig lezen. Een ander kleurtje lijkt mij leuker en frisser ogen ^^ Gewoon een tip.
Nogmaals voor de rest super leuk
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Wat vind je van Monica High? wo aug 11, 2010 8:21 am
Het idee van de RPG vind ik top...! ^^ Wat het leuker maakt dan een andere middelbare school-RPG, is dat je hier bepaalde sporten hebt die heel belangrijk zijn voor je personage. Momenteel heeft Sarah er niks mee, maar in het vervolg zou het zeker leuk zijn
Wel ben ik het met de anderen hier eens wat de lay-out betreft; het grijze oogt wat saai en somber en doet me (vooral met die rode letters) eerder denken aan een horror-RPG dan aan een vrolijke High-School RPG. Ook mis ik plaatjes bij de gebieden (ja Ties, die mogen nu wel eens komen.. xD) en zouden deze rare dingen wel weg mogen.
Behalve de lay-out heb ik dus eigenlijk niks op de site aan te merken Je hebt het namelijk wel goed voor elkaar met een bunch verschillende mensen in de RPG, die ieder ook een unieke character hebben verzonnen.
Nu nog zorgen dat deze site over 2 jaar nog actief is...
Alain Admin
Profiel Naam: Alain Evans Partner: Butterflies getting drunk.. Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Wat vind je van Monica High? zo aug 22, 2010 5:23 am
Even bumpen voor de nieuwe leden! =D
Wat vinden jullie van Monica?
Optimism
Profiel Naam: Optimism Soul Partner: XDD Vereniging: Lijkt me geen sterk plan.. :3:
Onderwerp: Re: Wat vind je van Monica High? do aug 26, 2010 9:27 am
Erg leuk forum, hoop dat het actief blijft want eigenlijk is het gewoon geweldig. Vooral nu TL gestopt is heb ik een mensen RPG nodig, want ik vind het eigenlijk gewoon een super onderwerp x)
James
Profiel Naam: James Adams Partner: I Need To Make A Choice 3 Girls 1 Love Vereniging:
Onderwerp: Re: Wat vind je van Monica High? zo aug 29, 2010 2:07 am
De site is vett :A maar ik zou liever hebben dat TL ook nog bestond!!
Onderwerp: Re: Wat vind je van Monica High? zo aug 29, 2010 10:19 pm
James schreef:
De site is vett :A maar ik zou liever hebben dat TL ook nog bestond!!
Daar ga ik in mee Ik had altijd een leuke tijd op Tl, maar ik ben er zeker van dat ik me hier ook wel ga vermaken =3 Alleen vind ik het persoonlijk iets te grijs, maar goed, dat is mijn mening
Yuudai
Profiel Naam: Yuudai Wilson Partner: - Vereniging:
Onderwerp: Re: Wat vind je van Monica High? zo sep 05, 2010 10:26 am
Ik vind het kut XD Maarjah...ik moet er nog aan wennen enzo. Ik heb het nooit zo gehad met school RPG's, maar als beloning dat Monica het zo goed doet, kom ik voor Tiesjuh en Dennisjuh op Monica.
Moet wel zeggen dat de opbouw en alles er wel lauw uitziet. BLAUW Ties... BLAUW! Dat is wat je mist...
Sammy
Posts : 191 Naam : Waarom kan Jantje niet praten? Jantje heeft zijn tong verloren..