Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hoe gaat het met Monica High?

Ga naar beneden 
+2
Damian
Alain
6 plaatsers
AuteurBericht
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Hoe gaat het met Monica High? Empty
BerichtOnderwerp: Hoe gaat het met Monica High?   Hoe gaat het met Monica High? Icon_minitimeza sep 04, 2010 4:39 am

Zo, even een topic zodat iedereen even zijn of haar mening kan geven hoe het met de site gaat, waar de site staat, wat er anders moet, enzovoorts...


Ikzelf ben erg blij dat de site nog altijd veel bezocht wordt en dat er ook veel wordt gepost! De echte scholen zijn bij de meeste leden ook al begonnen, maar gelukkig tast dit de activiteit niet ernstig veel aan. Ik ben ook erg blij dat het Off-topic drukker word, dit onderdeel blijft altijd de basis voor een RPG. Als het in de RPG even saai is hoef je niet meteen weg omdat er ook nog in het Off-topic valt te posten zodat je later weer terug komt op de site. Wat er beter kan weet ik niet precies, misschien dat er op relatief weinig sites reclame staat over MH? Daar kan ik wel aan gaan werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Damian

Damian


Posts : 498
Naam : Job

Profiel
Naam: Damian Johnson
Partner: Carter, love you!
Vereniging:

Hoe gaat het met Monica High? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe gaat het met Monica High?   Hoe gaat het met Monica High? Icon_minitimeza sep 04, 2010 4:43 am

Het is inderdaad wel druk met posten maar het zijn vaak wel dezelfde mensen die online komen, maar het is nog wel actief. In het begin van het schooljaar is het nog rustig met huiswerk etc. Ik denk dat als we een paar weken verder zijn mensen wel minder tijd hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mike

Mike


Posts : 439
Naam : Daphne

Profiel
Naam: Mike Prado
Partner: Iris, when I look at you I'm shore oure love is worth fighting for ღ
Vereniging: Famous

Hoe gaat het met Monica High? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe gaat het met Monica High?   Hoe gaat het met Monica High? Icon_minitimeza sep 04, 2010 5:00 am

Het is inderdaad nog erg actief, ik vind dan ook dat het vrij goed gaat met de site. Aangezien de meeste RPG's toch niet zo erg actief zijn. Er zijn ook al bijna 100 leden ^^ Maar ik ben het op zich wel met Damian eens dat het over het algemeen steeds dezelfde mensen zijn die posten Wink
Ik hoop dat deze site actief want ik vind dit een erg leuke site ^^

Misschien plaatjes bij de hoofd gebieden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Hoe gaat het met Monica High? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe gaat het met Monica High?   Hoe gaat het met Monica High? Icon_minitimeza sep 04, 2010 10:34 pm

Hmmn, ik denk eigenlijk dat er wel degelijk regelmatig nieuwelingen komen. Momo (Quinty), Blake (Sammy) en Matthew (DeNies) (en volgens mij is ook Willow nieuw?) zijn nieuwkomers die ik wel een tijd actief zie blijven op de site. Even daarvoor had je de grote golf met de mensen uit True Life.

Ik denk dat er wel met enige regelmaat nieuwe leden komen. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Jazlyn

Jazlyn


Posts : 451

Profiel
Naam: Jazlyn Varlow
Partner: What Do You Take Me For
Vereniging:

Hoe gaat het met Monica High? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe gaat het met Monica High?   Hoe gaat het met Monica High? Icon_minitimeza sep 04, 2010 10:40 pm

Alain schreef:
Hmmn, ik denk eigenlijk dat er wel degelijk regelmatig nieuwelingen komen. Momo (Quinty), Blake (Sammy) en Matthew (DeNies) (en volgens mij is ook Willow nieuw?) zijn nieuwkomers die ik wel een tijd actief zie blijven op de site. Even daarvoor had je de grote golf met de mensen uit True Life.

Ik denk dat er wel met enige regelmaat nieuwe leden komen. =D

Willow is ook van TrueLife. Dat weet ik nog heel goed door mijn modjes krachten daar xD.
Maar verder vind ik dat Monica echt heel goed loopt. Er zijn vaak heel veel leden online elke dag zijn er in iedergeval wel 5 en meer ..
Ik ben het ewl een klein beetje met Job en Daphne eens .. maar ik weet zeker dat er nog meer nieuwe mensen komen. We moeten met z'n alleen gewoon heel veel reclame maken voor Monica dan zal het ook wel werken Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Hoe gaat het met Monica High? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe gaat het met Monica High?   Hoe gaat het met Monica High? Icon_minitimeza sep 04, 2010 10:52 pm

Ik had niet verwacht dat Monica het zo lang vol zou houden, dus ik ben opzich wel blij :] Vooral met mijn super krachten op Monica >:]

Willow = Naila = Joke. ^^
Sammy zat eerst ook op TL, dus je kan niet echt zeggen dat TrueLife niks voor Monica heeft gedaan (waar ik overigens ook erg blij mee ben). Ik denk ook dat de nieuwe layout helpt, want deze is veel lichter en tegelijke tijd ook rustiger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella-June

Ella-June


Posts : 12

Profiel
Naam: Ella-June Harte
Partner: -
Vereniging:

Hoe gaat het met Monica High? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe gaat het met Monica High?   Hoe gaat het met Monica High? Icon_minitimezo sep 05, 2010 1:55 am

Monica is een erg leuke RPG en nog steeds actief, gelukkig. Het is geen moeilijk onderwerp en ik denk dat leden daar dan ook op afkomen. Je hebt geen gedoe met ellenlange speluitleg en regels. (: Bovendien is het natuurlijk voor iedereen ook heel leuk om wannabe rond te hangen in een high school. (:

Plaatjes bij de hoofdgebieden lijkt me ook niet zo gek, maar het hoeft eigenlijk niet. xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoe gaat het met Monica High? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe gaat het met Monica High?   Hoe gaat het met Monica High? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe gaat het met Monica High?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» First day at Monica High
» Monica High School
» Monica High een jaar verder?
» Gegroet, Monica High!
» Monica High's Prom

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Discussie-
Ga naar: