Redenen waarom je op Monica High moet komen!
+20 Hyde
Ian
Hailey
Iana
Esther
Ayse
Celine
Chase
Serena
Emilie
Lyron
Sarah
Camilla
Damian
Tylor
Amestigon
Andala
Matt
Regina
Alain
24 plaatsers
Auteur Bericht Alain Admin
Posts : 1623Naam : TeaseProfiel Naam : Alain Evans Partner : Butterflies getting drunk.. Vereniging : Famous Onderwerp: Redenen waarom je op Monica High moet komen! ma dec 27, 2010 2:51 am Noem redenen waarom mensen op Monica High moeten komen! Noem originele, grappige, leuke en goede redenen waarom iemand op Monica High zal moeten komen. Wie weet staat jouw reden binnenkort in het Portal!
Mijn reden: - Je speelt er geen wolf!
Je mag meerdere insturen! ^^
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
Regina
Posts : 786Naam : Sammy Profiel Naam : Regina George Partner : Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3 Vereniging : x Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen! ma dec 27, 2010 2:58 am Whaha, coolheid :3Mijn übere reden: - Omdat het überender dan über is! [En dat zeg ik niet zomaar]
Matt
Posts : 281Naam : JeanineProfiel Naam : Matt Hudson Partner : I think I'm too shy for a girlfriend.. Vereniging : x. Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen! ma dec 27, 2010 3:01 am Omdat het spelen als een mens veel meer afwisseling geeft dan het spelen van een dier
?
Andala
Posts : 60Profiel Naam : Andala Partner : Vereniging : Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen! ma dec 27, 2010 4:01 am Omdat je je jong kunt voelen!
Amestigon
Posts : 74Profiel Naam : Amestigon Partner : Avalana Vereniging : Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen! ma dec 27, 2010 4:02 am Omdat je meer kanten op kunt met een mens dan met een beest xD
Matt
Posts : 281Naam : JeanineProfiel Naam : Matt Hudson Partner : I think I'm too shy for a girlfriend.. Vereniging : x. Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen! ma dec 27, 2010 4:07 am Just like I said, Amestigon ^^.
Amestigon
Posts : 74Profiel Naam : Amestigon Partner : Avalana Vereniging : Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen! ma dec 27, 2010 4:50 am cool we hebben de zelfde mening...
Matt
Posts : 281Naam : JeanineProfiel Naam : Matt Hudson Partner : I think I'm too shy for a girlfriend.. Vereniging : x. Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen! ma dec 27, 2010 4:54 am
Tylor
Posts : 122Profiel Naam : Tylor Stinson Partner : ... Vereniging : Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen! ma dec 27, 2010 6:08 am Omdat ik geen reden kan bedenken waarom je niet op Monica zou moeten komen...
Damian
Posts : 498Naam : JobProfiel Naam : Damian Johnson Partner : Carter, love you! Vereniging : Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen! ma dec 27, 2010 6:26 am
Camilla
Posts : 113Naam : CarolineProfiel Naam : Camilla Roseveld Partner : Think you can handle me? Vereniging : Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen! ma dec 27, 2010 6:37 am Iedereen gewoon kan zijn wie hij wil en omdat er veel minder ruzie is
Tylor
Posts : 122Profiel Naam : Tylor Stinson Partner : ... Vereniging : Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen! ma dec 27, 2010 6:39 am We hebben een pokémon mini-rpg...
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Posts : 1125Naam : MaaikeProfiel Naam : Sarah Blake Partner : It's allways better when we're together Vereniging : I am and allways will be, Famous Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen! ma dec 27, 2010 6:49 am Omdat de mensen gewoon leuk zijn =)
Lyron Moderator & Prom King 2010
Posts : 1629Naam : JeanineProfiel Naam : Lyron Bellucci Partner : x. Vereniging : L8 Nites Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen! ma dec 27, 2010 6:57 am Omdat ik ook op Monica zit, en ik ben gewoon dâ bomb
Regina
Posts : 786Naam : Sammy Profiel Naam : Regina George Partner : Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3 Vereniging : x Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen! ma dec 27, 2010 7:14 am Lyron schreef: Omdat ik ook op Monica zit, en ik ben gewoon dâ bomb Omdat Jeanine en Sammy op Monica zitten, en wij zijn gewoon dâ bomb
Emilie
Posts : 1315Naam : Ines ♥Profiel Naam : ~ Emilie Di Ponte ~ Partner : Vereniging : Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen! ma dec 27, 2010 10:26 pm Omdat Monica met een M begint =)
Mmm.. Klinkt lekker (aa') , kben raar vandaag
Alain Admin
Posts : 1623Naam : TeaseProfiel Naam : Alain Evans Partner : Butterflies getting drunk.. Vereniging : Famous Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen! zo jan 16, 2011 7:05 am De eerste drie redenen staan in het Portal, meer is altijd welkom! De besten voeg ik toe!
Tylor
Posts : 122Profiel Naam : Tylor Stinson Partner : ... Vereniging : Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen! zo jan 16, 2011 9:22 am Wij hebben Hayden Panettiere op het portal staan...
Serena
Posts : 562Naam : Jeanine Profiel Naam : Serena Wilson Partner : x. Vereniging : Famous Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen! zo jan 16, 2011 9:26 am De almachtige Jeanine heeft het portalplaatje gemaakt
Chase
Posts : 124Profiel Naam : Chase Bradley Partner : You can't give me what I want. Vereniging : Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen! zo jan 16, 2011 9:36 am Wij hebben het mooie vrouwen topic? :3
Celine
Posts : 140Profiel Naam : Celine Ciren Partner : x Vereniging : x Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen! zo jan 16, 2011 10:14 am Omdat MH de actiefste en prachtigste RPG is die ik ooit heb gezien!! (serieus o_O)
Tylor
Posts : 122Profiel Naam : Tylor Stinson Partner : ... Vereniging : Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen! ma jan 17, 2011 2:45 am Omdat de admin het voor elkaar heeft dat er allemaal leden zijn die redenen bedenken om zodoende op het portal te komen...
Ayse
Posts : 1340Naam : EsméeProfiel Naam : Ayse Sulliver Partner : Wyatt Vereniging : L8 Nites Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen! ma jan 17, 2011 3:48 am Omdat het heel erg gezellig is op MH en je je niet aan strikte regeltjes moet houden!
Esther
Posts : 1062Naam : Diantaa ;DProfiel Naam : Esther Marylin Campbell. Partner : Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands. Vereniging : Die Hard! - r.i.p. Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen! ma jan 17, 2011 5:00 am Omdat Monica High in één woord 'supercalifragilisticexpialidasties' is!!! :3
Ayse
Posts : 1340Naam : EsméeProfiel Naam : Ayse Sulliver Partner : Wyatt Vereniging : L8 Nites Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen! ma jan 17, 2011 5:03 am
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Redenen waarom je op Monica High moet komen!
Redenen waarom je op Monica High moet komen!