Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Dance all night

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

Dance all night Empty
BerichtOnderwerp: Dance all night   Dance all night Icon_minitimevr dec 24, 2010 10:36 am

Gekleed in een geruit hemd en een short kwam Wyatt de Zanzibar binnen. Dit was zijn eerste keer dat hij hier naar toe ging, maar hij had nu wel een vrij grote som geld verdiend dus hij kon het hier betalen en het was eens wat anders dan de Palapa. Kort keek hij omzich heen en zag verscheidene meiden dansen en ook zaten er enkele aan de bar, hij zelf zou zich voor het eerst in zijn leven eens eerst op de dansvloer wagen voor hij had gedronken. Toen het liedje Dance all night opsprong begon de jongen met dansen, door het feit dat hij ooit eens wat opgestoken had van dansen van een paar vrienden van hem wist hij zijn lichaam perfect te laten bewegen op de beat. Er zat tenminste een beat in dit liedje dat kon je er over veel andere niet zeggen, en ja dat kon hij weten want hij werkte meestal na school in de lokale muziekwinkel hier dus. Als dan net hij niets van muziek zou kennen dan zou dat te stom voor woorden zijn in zijn ogen. Enkele mensen keken naar hem en deden gewoon heel vrolijk mee met hem waardoor hij zich uiteindelijk toch een beetje meer vanuit het midden ontdeed maar nog steeds bleef dansen. Hoewel hij de brandende ogen van iemand voelde had hij geen zin om zich om te draaien, die iemand moest dan maar naar hem komen of wat dan ook, en anders zou hij er straks wel naar toe gaan als hij zin had, en als hij die persoon dan nog vond. Want hier in dit rattenhol zou je niet zo snel iemand vinden, en hem kennende al helemaal niet. Ach wat maakte het ook uit, er waren waarschijnlijk wel een aantal mensen naar hem aan het kijken dus waarom zou hij voor die ene waarvan hij echt voelde dat die aan het kijken was zich omdraaide. Toen hij uiteindelijk wat uitgedanst was liep hij naar de complete andere kant van de club waardoor hij tegen iemand aanknalde, niet expres natuurlijk. Kort streek hij door zijn gitzwarte haren en keek degene aan waar hij tegen was gelopen. 'Het spijt me ik zag je niet.' Verontschuldigde hij zich vriendelijk bij haar.

[Iana en Wyatt]
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Dance all night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dance all night   Dance all night Icon_minitimevr dec 24, 2010 10:47 am

Iana, die met een duizelig hoofd opkeek zag dat ze tegen een jongen was gelopen met pek zwarte haren. "Heey. Het is niets, mijn fout." Met een vriendelijk zachte stem waagde ze het hem toe te spreken. Ze had een redelijk kort rood kleedje aan en een paar rode dunne schoenen met een fijne hak. Perfect om mee te vallen maar ze waren ook zeer galant en mooi om te zien. "En tegen welke schoonheid ben ik aangelopen?" Ze lachte en legde vooral de nadruk op schoonheid. Ze vond het best grappig eens een jongen wat warm te maken, zou ze dezelfde kant op gaan als Nick? Zou ze ook zo worden die iedereen bedroog en achterliet, steenkoud? Kort beet ze op haar onderlip. Eén keer, om uit te proberen..Het zou toch niet erg zijn? Twijfelend of ze het wel zou doen, de jongen versieren keek ze hem in de ogen en voelde dat ze warm werd. Eén keer kon wel geen kwaad. Een glimlach kwam op haar gezicht. "Ik ben Iana." Ze knikte liefjes en liet een blik op haar kleedje gaan waar er een diepe uitsnijding in zat, niet te diep want dat zou niet meer aan te zien zijn. "Ben je hier al lang? In Monica?" Haar stem klonk vriendelijk, zeer braafjes en niets achterhalend. "Zin in dansen?" De muziek stond extra luid dus vond ze het maar al te normaal om aan het dansen te gaan. Vooraleer ze zich naar de dansvloer repte ging ze eerst naar de bar en bestelde er een cola om wat energie bij te krijgen en liep daarna met een glimlach op haar gezicht naar de zwartharige jongen waar ze ineens de naam nog niet van wist. "Kom je?" Ze nam zonder er bij na te denken de hand van de jongen vast en duwde hem mee naar het midden van de dansvloer, want daar was er nog een beetje plaats. Het was best eng aangezien ze nogal erg dicht tegen elkaar waren aangeplakt. Er was dan ook zoveel volk. "Een beetje drukjes, merk ik.." Het rock liedje ging al snel over naar een slow en even aarzelde Iana of ze het wel zou proberen. Ze kende deze jongen helemaal niet en toch.. kon je niet plezier maken met iemand die je nog niet gezien had? Zonder nog na te denken legde ze haar armen over zijn schouder en keek hem in zijn ogen aan. "Wel, dit is best een rare manier om iemand te leren kennen." Ze lachte stilletjes en draaide kleine cirkeltjes met haar voeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

Dance all night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dance all night   Dance all night Icon_minitimevr dec 24, 2010 11:03 am

'Nee, het is geheel mijn fout ik zag je niet.' Grijnsde hij vriendelijk naar haar toe. Het meisje was niet mis, helemaa niet mis. Maar of er iets zou gebeuren vanavond daar had hij werkelijk geen idee over, de laatste weken had hij enkel bezig geweest met sport en tja met denken aan Jazlyn en werken. Zijn kniebanden waren weer mooi geheeld na zijn domme val, en daar was hij blij om, anders was hij hier waarschijnlijk niet vannacht. Toen hij haar vraag echter hoorde keek hij iets wat fronsend naar haar. She's just joking boy. Sprak hij zichzelf in gedachten toe. Of ze moest zich gewoon zo erg hard vergissen of misschien zag ze niet goed of wat dan ook. Wat boeide het eigenlijk? 'Wel, ik ben Wyatt, aangenaam denk ik.' Grijnsde hij even. Iana, best wel een naam die hij nog niet vaak had gehoord, dat maakte haar waarschijnlijk weer wat origineler. Zo was hij weer origineel, omdat hij hier vast de enigste was met een raar Deens accent. Kort gleed zijn blik over haar lichaam, hij zette een glimlach op en dacht even na. Hoe lang was hij hier al? Een maand of twee? 'Wel, ik ben hier nu twee maanden denk ik, zoiets ongeveer. Jij dan? Want dit is de eerste keer dat ik je hier zie.' Toen ze over dansen sprak wou hij ergens zijn hoofd schudden maar dat zou niet vriendelijk zijn dus knikte hij maar met volle overtuiging naar haar. Zijn hand werd vast gegrepen en uiteindelijk stonden ze midden op de dansvloer. 'Ach, liever druk dan hoor. Anders loopt iedereen te staren.' Sprak hij op een vrolijke toon tegen haar. Het lied liep echter ten einde maar dat had hij pas door toen hij haar armen om zijn nek heen voelde. Kort keek hij haar aan en ging even met zichzelf over hoe hij haar nu moest vastnemen om mee te dansen. Toch besloot hij ze maar op haar heupen te leggen en haar gewoon aan te kijken met die oud vertrouwde vriendelijke glans. 'Ach weetje, tegen mensen aanknallen om ze te leren kennen is toch ook niet echt normaal? Of wel? Maar goed, waar is je date? Het is onmogelijk dat jij hier alleen bent, als het zo is dan mag je het gehele mannelijke ras zwart maken voor het rot van de straat.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Dance all night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dance all night   Dance all night Icon_minitimevr dec 24, 2010 11:17 am

Iana lachte kort en voelde de handen van de jongen op haar heupen rusten. Dat was toch de normale houding, of niet? Met die nog steeds stralende glimlach op haar gezicht hield ze hun bewegingen in de gaten zodat ze niet opeens op die zijn tenen zou trappen want dan had ze weer al een gênant moment voor de dag. Het was raar maar elke dag deed ze wel iets fout waardoor vele ogen op haar gericht waren, het voelde vreselijk vervelend aan en Iana wou het altijd ontwijken, die mensenogen. Toen hij zijn naam zei; Wyatt, best een uitzonderlijke naam. Dat maakte hem misschien ook alweer speciaal, of niet? Jawel, natuurlijk! "Wyatt, best een mooie naam." Ze grinnikte en nam zich voor om zo normaal mogelijk te doen vandaag en eens geen blunders voor te hebben, ook al kon ze het soms moeilijk vermijden. Heupwiegend, op de muziek sleepten ze zich dover de dansvloer totdat ze het gevoel had dat ze over iemands zijn voet viel. God, ook dat weer. Moeizaam wist ze zich staande te houden door perongeluk in Wyatt's armen te vallen. "Oohw, sorry.." Iana liet hem los en keek zoekend om zich heen naar iemand die haar had getackeld. Ze wist het zeker, iemand had zijn voet gezet! Met een rood aangelopen gezicht keek ze naar Wyatt met een verontschuldigende glimlach, eentje die meestal alles weer goed maakte. "Nogmaals, sorry." Ze kreeg blosjes op haar wangen en ondertussen was het lied ook alweer op zijn einde gekomen. Een beetje nieuwsgierig wat ze nu zouden doen keek ze om zich heen. "Misschien kunnen we ...Hmmm..." Ze volgde sommige mensen met haar ogen die naar het podium gingen en zeiden dat je zelf karaoke kon doen op het podium. "Dat is het! Soms geen zin om samen met mij wat te zingen?" Ze kreeg flikkerende vonken in haar ogen die altijd alles al vertelden wat ze wilde. "Voor moest je denken dat ik goed kan zingen en het daarom doe, eigenlijk ik kan niet zingen. Maar het lijkt me best grappig.." Ze lachte en keek afwachtend naar Wyatt, hopelijk wou hij het doen. Dan zou het nog best gezellig worden vanavond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

Dance all night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dance all night   Dance all night Icon_minitimevr dec 24, 2010 11:30 am

Wyatt grijnsde dom naar haar. 'Ach is het ook hoor, nee grapje het is een domme naam hoor. Iana daar aan tegen is een mooiere naam.' Legde hij even uit. Rustig danste hij verder met haar, toen gebeurde het opeens zo snel. Toen ze letterlijk in zijn armen viel wou hij een opmerking geven maar besloot zijn mond wel te houden. 'Chill gewoon, maakt heus niets uit iederen kan wel eens vallen. Jij bent de gelukkige nu ik ben de gelukkige straks, wedden?' Probeerde hij de excuses weg te wuiven. De blosjes op haar wangen deden hem even glimlachen waardoor zijn rij tanden even tevoorschijn leek te komen. Het lied was voorbij en kalm stak hij zijn handen in zijn zakken en bewoog kalm mee op de muziek die er klonk. Haar woorden sloegen echter in als een bom. Puur het zingen alleen al. Aan zingen had hij een trauma dat had hij vroeger genoeg gedaan, maar zijn stem was verzwaardert dus of hij het nog kon wis hij helemaal niet.Een beetje hopeloos staarde hij naar het podium wat verder op en beet kort op zijn onderlip. 'Heb ik een andere keus?' Er van uit gaand dat het antwoord op die vraag een duidelijke nee ging vormen. Uiteindelijk was hij het die ditmaal het heft in handen nam, hij nam haar hand vast en duwde zich door de mensen door richting het podium. Toch hield hij er net voor halt. 'Welk liedje? Ik ken er wel een paar maar misschien kunnen we beter een duet nemen dat is makkelijker te zingen voor ons.' Stelde de jongen voor. Et hij als zo eigenlijk vond hij nu wel dat hij als zo'n criticus sprak bij een of andere grote zangwedstriujd zoals xfactor of wat dan ook. 'It's your call.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Dance all night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dance all night   Dance all night Icon_minitimevr dec 24, 2010 11:40 am

Iana lachte bij Wyatt's opmerking. "Yeah Right." Ze lachte scheef en zag hem opeens helemaal verstenen. Alsof hij ergens bij nadacht, dat zingen zou het waarschijnlijk wel zijn. Of niet soms? Met een smile op haar gezicht liep ze mee met Wyatt die haar had meegetrokken en haar vroeg welk liedje ze wou. "Misschien is het liedje, sweet goodbye's van Krezip wel wat. Mijn moeder zong het altijd voor mij, vroeger." Iana beet op haar onderlip en stapte samen met Wyatt het podium op dat aanlokkelijk glom in het licht van al die lampjes. Uitgelaten omdat ze best veel zin had om te zingen ging ze aan één van de microfonen staan en hoorde het begin van het liedje met de piano al volgen. "Can't sleep 'cause everything's changing. You don't want to leave things behind. Can't breathe cause to many things going on going wrong in your life.." De eerste zuivere tekst weerklonk en Iana zong de woorden met halfgesloten ogen en kalm keek ze naar Wyatt of die de tekst zou oppakken en verder zingen. Ondertussen keek ze eens vluchtig naar alle mensen op de dansvloer die een slow vormden en een glimlach krulde rond haar mondhoeken. Dat betekende dat ze het dus al een goed begin vonden. Komaan Wyatt, laat horen wat je kunt. Even keek ze naar links en keek naar de meneer van de piano die makkelijk begeleidde en het extra makkelijk maakte door het ritme aan te geven met zijn hand. Er kwam een tussenstuk en zo kon Wyatt makkelijk invallen. Laat ons hopen dat hij de tekst weet, laat ons hopen.

-flut..
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

Dance all night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dance all night   Dance all night Icon_minitimevr dec 24, 2010 11:53 am

Uiteindelijk werden hij op het podium getrokken door haar en keek hij even naar de mensen die hen even aankeken. Komop Wyatt, just like the old days. Iana begon te zingen haar stem zo zuiver als wat. Uiteindelijk toen zij ophield nam hij een korte pauze en begon daarna vol goeie moed aan het refrein. 'Tears in your eyes. Sweet goodbyes. I know how you feel right now. Losing dreams you've come to care about. I know what you need right now. You need to come on home so I can hold you thight. Get you through the night. I'll get you trough the night.' De woorden kwamen er mooi uit, zijn stem kon de noten aan, al waren ze wel iets lager gezongen door hem maar het klonk mooi, een perfect duo. Met een grijns keek hij naar haar terwijl hij heel lichtjes mee bewoog op het ritme. De mensen hadden een slow gevormd, mooi dus ze vonden het tot hier toe al goed, daar was hij eigenlijk heel blij om moest hij wel toegeven. Toen hij enkele mensen kort zag opkijken naar hen voelde hij zich voor het eerst sinds een lange tijd weer veilig op een podium. Wyatt glimlachtte naar haar en streek kort enkele zwarte plukken haar uit zijn gezicht en sloot kort zijn ogen terwijl hij de microfoon weer ter hoogte hield van zijn mond. Het volgende stuk konden ze eventueel samen doen, om daarna weer af te wisselen en bij de bridge weer samen te gaan zingen. Kort beet hij op zijn onderlip en ademde even aarzelend in, bang dat hij het toch nog zou gaan verknallen hem kennende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Dance all night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dance all night   Dance all night Icon_minitimevr dec 24, 2010 12:04 pm

Iana keek naar Wyatt en hoorde opeens de mooie klanken van de ietwat zwaardere stem. Het klonk echt perfect samen met haar stem. Moesten ze nu eens samen het volgende zingen en zij wat hoger gaan, zodat hij het lage stuk kon nemen en het mooi zou uitkomen. Om het signaal aan te geven keek ze recht in de ogen van Wyatt en knikte met die glitterogen van haar. "I know how you feel right now. Losing dreams you've come to care about. I know what you need right now. You need to come on home so I can hold you tight. Guide you through the night", Iana haalde de hoge noten en voelde hoe haar stem zo mooi leek te klinken samen met de o zo mooie stem van Wyatt die eronder kwam. Een super duo die evengoed een zangcarrière zouden kunnen beginnen en waarschijnlijk nog veel succes zouden kunnen hebben. Toen het liedje na het slot weer helemaal gedaan was en de piano leek af te sterven hield Iana haar ogen nog even gesloten en opende ze daarna door naar Wyatt te kijken en het luide applaus aan te horen. "Woehoe!" Ze vloog Wyatt om de armen en lachte daarna. "Maak dat eens mee." Ze ging het podium samen met Wyatt af en grinnikte. Het was best heftig, maar daar hield ze van. De volgende duo's kwamen al meteen aan bod zodat Iana en Wyatt wat zouden kunnen rusten. "Wat drinken?" Ze ademde diep in en uit om even alles voorbij te laten gaan. Het luid inademen verzwakte weer wat en rustig was ze weer wat aan het verkalmen van de kleine stress die ze had voor het zingen. "Wat vond je ervan?" Haar nieuwsgierigheid was niet weg te slaan en ergens voelde Iana zich best wel goed bij Wyatt, misschien wel wat te goed, maar dat maakte niet uit. Het was toch leuk een vriend te hebben die goed kon zingen en je goed mee overweg kon. "Moeten we vooral vaker doen! Zo eens samen naar een paar bars gaan, lijkt me enig." Ze lachte en keek naar de barman om dan weer van haar cola te drinken die er wonderbaarlijk nog stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

Dance all night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dance all night   Dance all night Icon_minitimevr dec 24, 2010 12:18 pm

Wyatt zong de zelfde tekst als haar alleen lager, een match waar niets tegen op kon in zijn ogen. Het verdere lied liep vlotjes en uiteindelijk waren ze uitgezonen en keek hij met een grijns naar Iana die hij even een knuffel gaf toen ze in zijn armen was gesprongen, vervolgens sprong hij met gemak van het podium af en luisterde naar haar vraag. Meteen schudde hij zijn hoofd, niet om ontbeleefd te doen ofzo maar hij had gewoon geen dorst op het moment. 'Ik zeg het je als een leerkracht aan een van de beste zangscholen over heel de wereld, een stem als de jouwe is goud waard. Voor de rest ons 'optreden' verliep dus wel echt goed.' Grijnsde hij vrolijk naar haar. Toen ze zei dat ze vaker naar clubs moesten gaan beet hij kort op zijn lip. Tuurlijk wou hij samen met haar nog meerdere dingen doen, ze was een toffe meid een goeie vriendin die hij zou helpen als het nodig was. 'Wel, waarom ook niet een beetje fun in het leven kan ook geen kwaad.' Grijnsde hij even. 'Maar serieus, je zou echt eens moeten overwegen om ergens naar een zangschool of een drama school te gaan. Als je het wilt maken in deze branche dan toch, en moest die school niet gaan kom gewoon naar mij. Ik ken hier in Monica wat mensen die je al een heel eind opweg kunnen helpen, en desnoods doen we het samen als je het niet vertrouwt. Het spetterende duo.' Grijnsde hij vrolijk naar haar en streek even over zijn schouder en keek even naar de grond. Om eerijk te zijn was hij graag bij haar, gewoon een persoon waarop hij kon rekenen als het nodig was, wat natuurlijk ook voor haar gold. 'Wel, van een omverloperij, tot een slow, tot een val, het podium op en nu staan we hier dan. Ik moet meer zo mensen leren kennen denk ik, ik bedoel dan krijg ik er ineens een paar goeie vrienden bij.' Waardoor hij eigenlijk nu wel stiekem verwees dat ze voor hem toch al wel wat betekende ondanks de rare ontmoeting, en het gehele verloop van tja de avond, die naar zijn mening nog lang mocht duren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Dance all night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dance all night   Dance all night Icon_minitimevr dec 24, 2010 12:31 pm

Iana keek naar Wyatt die best tevreden was over haar zang 'talent'. Of ze nu een talent had, dat was een vraag uit de duizenden. Nee, geen idee. Maar ze vond dat haar stem alleen maar mooi overkwam in die stem van Wyatt. "Nee, niet mee akkoord." Ze lachte en keek daarna serieus naar Wyatt als een leraar een klein kindje geen bestraffen. "Ik vind dat we alleen samen goed klinken. Mijn stem zo niet mooi zijn alleen, de jouwe misschien wel. Maar samen klinkt het gewoon super! En dat merk je wel meteen aan het enthousiasme van sommige mensen éh!" Ze lachte en nipte nog eens van haar cola. Het verbaasde haar dat hij niets moest drinken, dat hij het dan niet warm had. Haar rode kleedje vormde zich mooi rond haar lichaam waardoor ze even dacht het doorzichtig was. Maar gelukkig was het nog een redelijk dikke stof waardoor er niemand door haar kleedje kon kijken. Want zulke ogen..Goed om angst en bezorgdheid van mee te krijgen. Vlug schudde Iana die gedachten van zich af en richtte zich weer op Wyatt. "Ik denk dat ik het gewoon ga houden op school en de normal stuff, niet meer en niet minder. Het zingen.. Ik weet het niet, om er iets mee te doen..I dont know. De toekomst zal daar wel over beslissen.. En weet je, jouw stem zou perfect zijn voor de liedjes van Greenday, je stem lijkt er wel op en je coole uiterlijk helemaal. Moet je hem gaan naspelen!" Ze lachte wat schijnheilig en gaf hem een klein duwtje tegen zijn schouder, net een kleine speelse por. "Moet je echt doen, meen ik!" Ze knipoogde droogjes en merkte dat die cola haar meer energie gaf dan bedoeld. Ach ja, wat energiek zijn kon toch geen kwaad? Zolang Wyatt er maar geen last van zou hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

Dance all night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dance all night   Dance all night Icon_minitimeza dec 25, 2010 4:15 am

'Jouw stem klinkt mooi, met of zonder de mijne, je zou een ster leerlinge kunnen worden op zo'n school. En er bestaat nog altijd een kans om samen te gaan zingen daar, als je toch denkt dat je stem beter klinkt met de mijne.' Met een grijnsje keek hij haar aan en keek kort om. Zijn blik bleef even hangen bij een groep meiden die de hele tijd naar hen aan het staren waren, kort fronste hij en keek maar al gauw weer naar haar. Met een speelse glimlach keek hij haar aan en luisterde naar andere woorden. 'Als je graag zingt, dan moet je er wat mee doen. En ik zing geen Green day liedjes, is niet mijn genre. Maar als je wilt waag ik het erop voor jou en ga ik hier een liedje zingen voor jou.' Grijnsde hij even naar haar. Toen hij een kleine stomp op zijn schouder waardoor hij even achteruit ging en haar dan droogjes aan keek. Iana had veel energie en het kwam door die cola. Zou die barman...? Als hij dat gedaan had dan zou het hier vannacht nog gaan stoven. Even kwam hij dichter naar haar toe met zijn gezicht alsof hij haar wou kussen, maar net bij haar lippen ging hij naar rechts en hield halt bij haar oor. 'Kijk uit voor die barman, ik wi niet klinken als je vader, maar ik vertrouw hem niet. En ik wil ook niet dat jouw iets overkomt.' Zachtjes drukte hij een kus op haar wang en zette zich vervolgens weer op zijn plaats neer en grijnsde even. 'Dus wat zeg je, zal ik me wagen op dat podium helemaal alleen voor je?' Vroeg hij speels aan haar en wachte op een reactie van haar terwijl hij zijn handen in zijn zakken stak voor een moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Dance all night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dance all night   Dance all night Icon_minitimeza dec 25, 2010 8:04 am

Iana keek naar Wyatt die naar haar glimlachte en kleine blosjes kwamen op haar wang. Ja, ze vond het best een leuke jongen om mee om te gaan. Zeker een goeie vriend. Toen hij begon over het feit dat Iana nog wat met haar stem kon doen legde ze haar vinger met een grijnsje op zijn lippen. "Stop er maar over, straks krijg ik nog een heel rood hoofd door jouw complimentjes. Als het dan als complimentjes was bedoeld. Toen hij begon over zingen, een liedje voor haar glimlachte ze liefjes waarna ze met haar linkerhand haar ene kant van haar rood kleedje nam en met haar andere hand boven haar hoofd hield. Zo maakte ze een droge buiging. "Het zou me een eer zijn." Ze lachte en voelde plots de adem van Wyatt bijna tegen haar lippen. "Uhmm.." Het zachte onhoorbare gemompel verdween uit haar mond en even kreeg ze het wel wat té warm. Toen hij daarna gelukkig wat zei ademde ze diep in en uit en lachte daarna scheef. "Ach, hij zal wel niets kwaad in de zin hebben. Hoop ik dan toch." Ze voelde de kus op haar wang en wreef er met haar vinger kort over. Die lippen van hem leken wel gebrand te staan op haar wang. Als in een reflex nam ze zijn hand vast en gaf een klein uitdagend zoentje in zijn nek. Ze grinnikte eens stil en keek daarna van Wyatt naar het podium. "Een liedje...spéciaal voor mij?" Zei ze nadenkend en keek hem nieuwsgierig in zijn ogen aan. Zo hij dat echt doen voor haar? "Als ik begin te wenen van jouw prachtige stem dan is het niet mijn fout éh", ze lachte en keek daarna in de ogen van Wyatt. "Alé, sta je hier nu nog? Hup, dat podium op!" Iana lachte en duwde Wyatt wat naar voren. Ze nam zijn hand nog net vast en kneep er even in. "Succes." Ze fluisterde de woorden in zijn oor en gaf daarna weer een klein kusje net naast zijn mond. Ze vond het best spannend zo, speels. Nick zou dat vast ook vinden. Alhoewel Iana's gevoelens misschien wat anders lagen bij Wyatt dan bij een jongen die ze zou dumpen. Ze wilde Wyatt niet kwetsen. God, had ze het weer zo ver laten komen.. Iana drukte een glimlach op haar gezicht en wilde gewoon genieten van het liedje van Wyatt. De lichten doofden en Iana klapte in haar handen floot door haar vingers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

Dance all night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dance all night   Dance all night Icon_minitimeza dec 25, 2010 8:36 am

Wyatt knikte naar haar en toen hij wat vooruit werd geduwd en plots een mini kusje kreeg net naast zijn lippen voelde hij zich even helemaal rood worden. Uiteindelijk stapte hij op het podium en fwandelde even naar de dj en fluisterde hem dan de tittel in van het liedje. Geen van Green Day. Kort keek hij naar de enkele mensen die op het podium stond en liet hen daar staan maar legde hen wel even uit wat ze moesten zingen. De tweede stem natuurlijk. Met zijn haar voor zijn ogen zijn blik op de grond gericht waardoor er een schaduw over zijn gezicht viel, het gaf hem een speciale uitdrukking toen de spots op hem vielen. Hij bracht de microfoon naar zijn mond en sloot zijn ogen even. 'Dit lied is speciaal voor dat ene meisje hier.' Glimlachte hij kort. 'Turn around.' Zong de tweede stem. 'Every now and then I get a little bit lonely and you're never coming around. Turn around, Every now and then I get a little bit tired of listening to the sound of my tears. Turn around, Every now and then I get a little bit nervous that the best of all the years have gone by. Turn around, Every now and then I get a little bit terrified and then I see the look in your eyes. Turn around bright eyes, Every now and then I fall apart. Turn around bright eyes, Every now and then I fall apart.‘ Zong hij het refrein verder. Ondertussen keek hij op en zwaaide het haar uit zijn gezicht en keek recht naar Iana en knipoogde even. Nu ging hij verder alleen en viel de spot dan ook recht op hem waardoor zijn haar even een mooie glans kreeg. 'And I need you now tonight. And I need you more than ever. And if you'll only hold me tight. We'll be holding on forever. And we'll only be making it right. Cause we'll never be wrong together. We can take it to the end of the line. Your love is like a shadow on me all of the time. I don't know what to do and I'm always in the dark. We're living in a powder keg and giving off sparks. I really need you tonight. Forever's gonna start tonight. Forever's gonna start tonight.' Hij zag de mensen om hem heen dansen en het gaf hem een goed gevoel. Het was een mooi lied en dit draagde hij op aan haar, een mooie keus in zijn ogen. '‘Once upon a time I was falling in love, But now I'm only falling apart. There's nothing I can do. A total eclipse of the heart. Once upon a time there was light in my life. But now there's only love in the dark. Nothing I can say A total eclipse of the heart’ Uiteindelijk maakte hij een lichte buiging en sprong dan van het podium af. 'Hope you liked it.' Glimlachte hij vrolijk naar haar toe en wandelde dan naar de bar en bestelde een watertje voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Dance all night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dance all night   Dance all night Icon_minitimeza dec 25, 2010 9:27 am

Iana hoorde algauw de begeleidende tonen van de gitaar en zag de zwarte haren van Wyatt in het licht glimmen. Een warm gevoel vloog door haar heen toen hij zijn eerste woorden uitsprak. Ze knipoogde naar hem en glimlachte warm. Hij begon te zingen en opeens was heel de zaal stil, alsof ze allemaal bewonderend toekeken, en dat deed iedereen dan ook. De Engelse tekst van het lied van de groep Greenday, gewoon buitengewoon mooi. En de zwaardere stem van Wyatt paste daar perfect bij. Midden in het lied keek hij weer naar haar, recht in haar bruine ogen. Ze vond het best wel lief maar alle mensen draaiden zich opeens naar haar. Wat verlegen keek ze naar Wyatt zodat alleen Wyatt voor haar stond en er niemand anders bij was. Alleen hij en haar. 'Once upon a time I was falling in love, But now I'm only falling apart. There's nothing I can do. A total eclipse of the heart. Once upon a time there was light in my life. But now there's only love in the dark. Nothing I can say A total eclipse of the heart’ De laatste zinnen stierven weg en daarna begon Iana luid te juichen en klapte ze zo luid in haar handen dat ze moest stoppen omdat ze zeer begonnen te doen. Toen Wyatt van het podium kwam liepen meisjes gillend naar hem toe en wouden hem mee trekken. Iana gloeide van jaloersheid en duwde de meisjes bruusk opzij. "Zoek je zelf een vriend, als je dan niet te lelijk bent." Iana sprak de woorden zo kil en emotieloos uit dat de meisjes schrokken en hulpeloos naar elkaar keken. Eentje kwam naar voren en gaf Iana een rake klap in haar gezicht. De striemen van haar hand waren brandend op haar wang gebrand. Nu was het een pijnlijk gevoel dat door haar lichaam duizelde. Iana keek boos naar het ene blondharige meisje. "Trut." Het woord was er zo uit en een tweede klap volgde, alleen had Iana haar nu eens geraakt. Het meisje gilde en viel tegen de grond. "Kijk, nu zit je eindelijk goed, op de grond." Iana grijnsde en richtte zich weer op Wyatt. "Het liedje van je was gewoon buitengewoon prachtig!" Iana kuste hem weer eens naast zijn mond maar legde nu haar hand in zijn nek. Het kwam gewoon, ze kon het niet tegen houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

Dance all night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dance all night   Dance all night Icon_minitimeza dec 25, 2010 9:43 am

De meiden die naar hem grepen kon hij goed ontwijken al zag hij echter niet aankomen dat Iana het zou opnemen voor hem en een klap zou krijgen. Woede borrelde in hem op, en hij wou ingrijpen maar kon echter niet door de mensen massa heen komen. Al snel zag hij echter een tweede klap vallen ditmaal van Iana. Toen ze uiteindelijk bij hem stond en haar hand in zijn nek legde, legde hij zijn armen beschermend om haar heen en drukte haar een kus op haar wang. 'Dankje, maar gaat alles wel goed met je?' Vroeg hij bezorgd aan haar en liet een arm van haar afglijden zodat hij zijn hand even op de wang legde waar ze een klap op had gehad. Kort zuchtte hij en keek even naar het meisje dat op was gestaan en even naar hen keek. Afkeurend keek hij naar het meisje en richtte zijn bruine ogen al snel weer op de hare en zette een glimlach op, daardoor verschenen er twee schattige kuiltjes in zijn wangen. 'Je had trouwens niet moeten uitvallen hoor tegen hen, je kon ook gewoon naar mij komen dat maakte het ook duidelijk voor hen. Maar toch, goed gedaan joh. Je hebt een fameuze rechtse.' Grijnsde hij droogjes naar haar en streek even langs haar wang. Oke, normaal zou hij dit nooit doen bij iemand, alleszins toch niet bij iemand die hij nog maar net kende. Maar zij, zij was op een of andere manier echt anders. In zijn ogen was ze dat toch, misschien vergiste hij zich nu wel erg hard maar ja dat was dan een risico dat hij met veel plezier maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Dance all night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dance all night   Dance all night Icon_minitimeza dec 25, 2010 9:51 am

Iana voelde de hand op haar wang en kort legde ze haar hand op zijn hand. Het voelde goed en ze kreeg een aangename tinteling door haar lichaam. Warmte stroomde in overvloed door haar aderen en haar hand begon onaangenaam te trillen. "Waah, trillen, kak.." Ze lachte bij het woordje 'kak' dat ze eruit gooide alsof het haar niets kon schelen. "Ik weet dat ik misschien beter niets had gedaan, maar ik wil je niet laten afpakken door zo'n dom kutwijf." Iana sprak het woord kutwijf luider uit zodat het meisje het best zou kunnen horen. Iana keek uitdagend naar het meisje dat haar boos aankeek. Ze zou best maar niets zeggen, het was het gewoon niet waard, ze was het gewoon niet waard. Toen hij zei dat ze een best goeie rechtse had schoot ze in de lach. "Je wilt me echt niet boos tegenkomen." Ze lachte en deed alsof ze hem ging slaan in zijn gezicht maar liet haar hand op zijn wang landen. Ze glimlachte en sloot kort haar ogen. Ze voelde de warmte tegen haar pols en ze kuste hem zachtjes op zijn lippen. Ze hield het op een normale kus en haalde haar lippen van de zijne af. Iana wende haar blik af naar de grond en voelde met haar hand over haar lippen. Was het de verleiding geweest die voor haar te groot werd of gewoon het verlangen naar zijn lippen op de hare. Iana glimlachte en keek hem recht aan in die zwarte ogen van hem. Hij was best schattig met die kuiltjes in zijn wang en dat maakte zijn uiterlijk zo compleet. Eigenlijk was het best grappig, in die avond dat ze hem kent voelde ze dat dit een goeie vriendschap zou worden. En misschien.. Nee, meer zou het volgens haar niet worden. Of het juist zou aflopen vandaag wist ze ook niet. Je kon maar hopen van wel.. Iana wilde best wel eens een wilde nacht tegemoet gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

Dance all night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dance all night   Dance all night Icon_minitimeza dec 25, 2010 10:10 am

'Afpakken?' Kort fronste hij, oke dit ging zijn bovenpan even te boven maar hij zou het zo meteen wel merken of zo. Kort keek hij naar het meisje en fronste even, waarom bleef ze kijken? Zag ze niet dat hij liever bij Iana was dan bij een ander? Blijkbaar niet maar ja niet zijn zaken op dit moment, want nu was hij te druk bezig met het meisje dat tegen hem aan stond. 'Zeker? Als het nodig is dan ga ik je vastbinden zodat je me niet kunt slaan hoor.' Grijnsde hij uitdagend naar haar. Toen ze hem wou gaan slaan wou hij naar haar hand grijpen, maar toen hij echter haar zachte warme hand voelde neer komen op zijn kaak. Wat er dan echter gebeurde had hij niet in de hand maar hij beantwoorde die wel duidelijk. Wat verstomd om wat er gebeurd was keek hij haar aan en streek even over haar nek en glimlachte kort toen ze hem uiteindelijk weer aan keek. Even beet hij op zijn onderlip en plaatste zijn lippen heel kort op de hare. Dit was raar, heel raar. Toch liet hij haar los en dronk even wat van zijn water tot er opeens een man achter Iana ging staan die nog al vrij breed was. Toen deze echter een hand legde op haar schouder duwde hij die meteen weg en ging zo voor haar staan en nam haar hand even vast. 'Laat haar met rust.' Gromde hij kort naar de man. 'Sorry, ze heeft iemand geslagen dus ze moet hier buiten.' Wyatt fronste om wat de man zei. 'Die andere heeft eerst geslagen.' Antwoordde hij bot op de man. 'Die is al buiten, luister ga gewoon want anders moeten we harder handelen.' Wyatt draaide zich naar haar om en keek haar aan. 'Zullen we gaan?' Vroeg hij zachtjes aan haar en streek even over haar pols.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Dance all night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dance all night   Dance all night Icon_minitimezo dec 26, 2010 1:22 am

Iana keek naar Wyatt die een man probeerde weg te jagen. "Wat heb ik nou weer fout gedaan?" Ze keek kwaad naar de man die haar boos aankeek ondanks haar taalgebruik. "Amai dit franke dametje heeft nog een grote bek ook!" Zijn stem was luid, waardoor iedereen naar hem keek. "Zo te zien vinden je klanten het niet echt leuk dat je jouw grote bek optrekt." Een luid gejuich weerklonk door een paar jongeren die het schouwspel aandachtig volgden. Iana grijnsde en fronste haar wenkbrauwen. "Ga dan maar even door." Zei de man. Hij keek naast zich naar de grond en liep daarna weer weg. "Gewonnen!" Ze lachte en keek naar Wyatt die wat tegen haar zei. "Ja, dan zitten we niet meer met die vent opgescheept, ook al is ie het al afgetrapt." Iana lachte en nam Wyatt liefelijk vast. Ze legde haar hand op Wyatt's wang en kuste hem nog eens langzaam op zijn mond. Een tinteling schoot door haar hele lichaam. Was het aangename of een onaangename tinteling? Iana wist het niet, ze besloot maar om het gevoel te vermijden. Zich vastkoppelen aan een lief wilde ze niet, dat lag gewoon niet in haar aard. Hoe goed of slecht het ook voelde om Wyatt's lippen tegen de hare te voelen. Liefjes nam ze hem mee naar buiten en duwde Wyatt met zijn rug tegen de muur toen ze de deur had dichtgegooid. Ze legde haar been over zijn been en drukte haar onderbuik tegen hem aan. Zo kon ze hem makkelijk vast houden. Nieuwsgierig wat zijn reactie zou zijn keek ze hem diep in zijn ogen aan. "Vind je het erg?" Iana glimlachte en keek naar de grond waarna ze op haar onderlip beet. Was het wel goed dat ze dit deed? Zou ze zich niet in de problemen werken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

Dance all night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dance all night   Dance all night Icon_minitimezo dec 26, 2010 1:39 am

wyatt keek even naar de omstanders die het schouwspel volgde waar hij maar tussen uit bleef. Vervolgens liet hij zich gewillig kussen en vervolgens mee naar buiten trekken. Daar werd hij tegen de muur aangedrukt en werd hij compleet in haar greep gehou. den wat hij nu niet eens erg vond. Al gauw kreeg hij de vraag te horen of hij dit erg vond. Zachtjes duwde hij haar gezicht weer naar boven waar door ze wel genoodzaakt was hem aan te kijken. Zacht schudde hij zijn hoofd en drukte zijn lippen voor een moment in haar nek en streek even over haar been. 'Denk je dan niet dat ik je al lang zou weg geduwd hebben?' Vroeg hij droogjes aan haar. Wyatt snapte het niet meer, waarom deed hij zo? Hij was een gesloten jongen en nu, nu deed hij dan weer zo bij haar. Ach wat maakte het ook nog uit. Morgen waarschijnlijk zou zij weg zijn en ging zijn leven verder, of hij daar echter genoegen mee zou nemen was de grootste vraag nog maar. Wyatt schudde zijn hoofd figuurlijk en streek even door haar bruine haren. Enkele mensen kwamen buiten en keken hen even aan en schudde lachend hun hoofd en verdwenen alweer in de duisternis van de nacht. Het was al donker, toen hij hier was binnen gekomen schemerde het hier nog maar, eigenlijk wel grappig. Hun ogen ontmoette elkaar weer en dit keer bleef hij gewoon in de hare kijken, het was toch te moeilijk om weg te kijken dus dan bleef hij maar gewoon in haar ogen kijken niet wetend of ze het erg vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Dance all night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dance all night   Dance all night Icon_minitimezo dec 26, 2010 2:06 am

Iana voelde de lippen van Wyatt tegen de hare en liefkozend zoende ze hem in zijn nek. De woorden van Wyatt deden haar smelten en zachtjes duwde ze haar nog dichter tegen hem aan zodat ze zijn warme tegen haar wang kon aanvoelen. "Het voelt raar aan, eng zelfs. Maar toch voelt het goed.." Iana prevelde de woordjes in zijn oor en gaf hem kleine kusjes in zijn nek en net naast zijn mond. Haar hand streek over zijn wang en ze gaf een klein kusje op zijn neus. Zijn prachtige zwarte ogen keken in de hare en een warm gevoel zweefde door haar lichaam. Of Iana er voldoening bij zou voelen als ze Wyatt vanavond zou moeten achterlaten en nooit meer zien wist ze niet. Waarschijnlijk zouden ze elkaar vast nog wel eens zien, maar als beste vrienden niet meer en niet minder. Liefde zou te moeilijk zijn, ook al wilde ze misschien zo graag. "Je maakt me nogal gek met die ogen van je." Ze glimlachte en keek hem voor een paar momenten recht aan. Het duurde nog geen tien seconden of ze drukte haar lippen op dez zijne. Maar nu ging die kus naar een innige tongzoen. Haar tong duwde ze tegen zijn lippen en opende deze. Zo kon ze de kus langer laten duren. Het voelde zo goed aan dat ze haar ene hand over zijn rug liet glijden. Haar vingers trippelden onder zijn shirt en een grote tinteling ontwikkelde zich in haar onderbuik. Het duurde dan ook niet lang of haar hele hand zat onder zijn t-shirt en ze draaide kleine cirkeltjes over zijn blote huid. Ze glimlachte zachtjes en keek hem daarna weer eens aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

Dance all night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dance all night   Dance all night Icon_minitimezo dec 26, 2010 2:19 am

Wyatt knikte op haar woorden en glimlachte kort. Die kleine kusjes deden hem echter wegdromen. Al hield hij toch in zijn achterhoofd dat hij het niet te ver mocht laten komen want dan ging hij zich te veel hechten aan haar en dat wou hij niet want dan ging het toch eindigen met gewoon een splitsing. 'Jij maakt me gewoon gek met je hele zelve.' Grijnsde hij droog naar haar. Hun lippen raakte elkaar weer en ditmaal schakelde ze over tot een tongkus waardoor hij zijn ene hand in haar nek legde en de andere op haar wang, zachtjes streek hij met zijn tong langs die van haar en kort sloot hij zijn ogen. Haar vingers raakte zijn koele huid waardoor er een inmense tinteling door zijn lichaam schoot, hij liet zijn armen weer zakken tot aan haar heupen en keek even naar de grond. 'Ik wil nu geen verpester zijn eerlijk waar, maar ik kan niet verder gaan, wil het wel maar ik kan het niet. Omdat ik weet dat we elkaar als we elkaar dan nog zien de volgende keer gewoon gaan behandelen en ik ben bang dat ik moest ik verder gaan me daar niet zal bij kunnen neerleggen.' Verklaarde hij zich duidelijk aan haar. Hij liet zijn handen van haar heupen afgaan en legde die tegen de muur achter hem en staarde even naar de grond. Enig andere jongen zou gewoon verder gegaan zijn met haar, maar hij kon dat niet, hij was nu niet echt een van de normaalste jongens hier. Even streek hij door zijn haren en ademde even diep in. 'Sorry.' Sprak hij aarzelend tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Dance all night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dance all night   Dance all night Icon_minitimezo dec 26, 2010 2:28 am

Iana voelde de intense warmte door zich heen vloeien bij de aanrakingen die haar steeds verder dreven om ermee door te gaan. Totdat ze zelf besefte dat ze niet goed bezig was. Ze voelde de tong van Wyatt tegen haar tong en ze sloot haar ogen weer. Gewoon rustig blijven, ook al kan je je zelf niet bedwingen. Toen hij opeens stopte en zich excuseerde liet ze haar hand vanuit zijn shirt gaan en liet die losjes naast haar zij liggen. Ze nam afstand van hem en knikte, bang om hem aan te kijken. Ze had zich wéér eens veel te veel laten gaan. Maar ze kon het gewoon niet, van hem af blijven. Dat klinkt misschien zeer egoïstisch maar toch was het zo. "Het spijt mij ook.. Het was leuk voor zo lang het duurde, maar ik weet dat ik zelf niet kan binden met een jongen, hoe knap en leuk die ook is.. En, wie weet zien we elkaar laten nog eens, misschien lukt het dan.." Iana zuchtte en sloeg haar ogen naar de grond neer. Ze voelde zich opeens zo rot dat ze Wyatt aankeek en dan op haar onderlip beet, ze kon dit niet meer, die stilte. "Ik..g-ga dan mmaar." De woorden kwamen er vol tegenzin uit van Iana en ze kuste Wyatt nog éénmaal op zijn mond en probeerde er nog even van te genieten. Gewoon, nog eentje.. Toen ze haar lippen weer van de zijne haalde en haar ogen opende voelde ze de drang weer om hem aan te raken, al was het maar zijn hand vastnemen. "Dit valt me zwaar moeilijk, het is niet leuk meer.." Iana slikte en liet een zucht horen. En het ergste was nog dat ze er zelf van bewust was dat het zo ging aflopen, maar nu al was zo gehecht aan hem geworden. Aan zijn ogen, zijn zwarte haar en die lippen die ze zo graag nog eens wou voelen op haar nek. Met een grote tegenzin draaide ze zich om en wilde aanstalten maken om weg te gaan. Maar amper een paar voetstappen bleef ze stilstaan en keek om haar schouder, ze wilde dit niet..

-ze is niet weg =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

Dance all night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dance all night   Dance all night Icon_minitimezo dec 26, 2010 2:44 am

Wyatt staarde een hele tijd naar de grond gedurende haar woorden. Bang om moest hij haar aankijken hij toch weer zou verder gaan. Een kus werd nog op zijn lippen gedrukt maar hij was te bang om te reageren. Toen ze echter vertrok keek hij haar weer aan. Godverdomme, dit was te moeilijk. Wyatt beet op zijn onderlip en rende uiteindelijk toch weer achter haar aan. Bij haar aangekomen legde hij zijn armen om haar heen en plaatste zijn hoofd op haar schouder en staarde voor zich uit. Met zijn buik stond hij nu tegen haar rug, dit kon hij nog wel verdragen. 'We kunnen toch vrienden zijn?' Fluisterde hij zacht. Gewoon vrienden niets meer of minder. Hij slikte even en zuchtte even diep. 'Mag ik je een vraag stellen?' Kort sloot hij zijn ogen en ademde even in. Dit mocht hij toch niet doen, hij zou zich hechten aan haar en morgen zat hij weer alleen. Hij liet haar wat losser maar zijn armen lagen toch nog steeds om haar heen, hij wou haar niet laten vertrekken. Nee, hij wou haar kunnen liefhebben maar hij wist dat dit niet mogelijk was voor hem. Gewoon omdat hij te bang was om ook maar een ding fout te doen of wat dan ook. Dit kon hij niet, hij wou haar loslaten maar zelfs dat kon hij niet meer nu. 'Waarom kun je je niet binden aan een jongen?' Zijn woorden kwamen er zo zacht uit, hij wist zelf niet zeker of ze die wel gehoord had. Hij wou het weten, maar misschien sprak zij er liever niet over met een vreemde. Ja, hij was nog steeds een vreemde voor haar en dat was het ding dat hij gewoon zo raar vond. Ze kende hem niet en toch was er een soort van verbintenis, of ze nu vriendschappelijk was of meer er was iets tussen hen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Dance all night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dance all night   Dance all night Icon_minitimezo dec 26, 2010 2:53 am

Iana voelde opeens de armen om zich heen en ze sloot haar ogen. Zijn stem, zijn adem.. Het deed haar even sneller adem halen en haar hart bonsde in haar keel. "Vrienden.." Ze zuchtte en keek hem aan vanaf haar schouder, scheel kijkend in zijn ogen. "Ik zou dan de drang krijgen om je vast te nemen.. Al was het maar voor even." Ze slikte en voelde de drang opnieuw komen. Ze wilde zich omdraaien en weglopen, weg van hem weg van haar gevoelens. Maar die fout had ze al eens bij Nick gemaakt en wilde ze niet overdoen. "Ik kan gewoon niets goed doen. Ik kwets mensen en ik loop weg van mijn gevoelens. Ik wil je niet pijn doen, ik wil je niet kwetsen. Moest ik toegeven aan mijn gevoelens lag ik nu al met jou in bed." Ze sloeg haar ogen neer van schaamte bij dat laatste dat ze zei. Maar het was de harde waarheid. En ze wilde niet toegeven, dat wilde ze hem en ook haar niet aan doen. "Gotverdomme, waarom maak je het zo moeilijk voor me Wyatt?" Iana liet zijn armen om haar heen liggen en legde haar handen op zijn armen. Het voelde voor even weer zo vertrouwd. Maar ze liet hem los, bang om weer die tintelingen te krijgen. "Het gaat gewoon niet, zo." Ze sprak de woorden met pijn in het hart uit. Ze wist dat het niet goed was en het nooit goed zou kunnen aflopen, maar ze had zich weer eens veel te laten doen. "Heb jij nu ook niet het gevoel, ik kan niet van iemand houden die ik vroeg of laat ga kwetsen?" Ze keek hem weer eens recht aan en stapte naar hem toe. Ze legde haar armen om zijn schouder en duwde hem tegen zich aan. "Neem me voor even vast, wil je." Haar woorden waren zo zacht en ze sloot haar ogen om haar hoofd op zijn schouder te laten liggen. Dit zou misschien wel eens de laatste knuffel zijn die ze van hem zou krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

Dance all night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dance all night   Dance all night Icon_minitimezo dec 26, 2010 3:13 am

'Je doet veel dingen goed Iana, meer dan je weet. Je bent een vriend voor me dat is iets wat ik apprecieer aan je. Loop dan niet weg voor je gevoelens maar blijf er gewoon even bij staan. Vroeg of laat word die persoon toch gekwetst of het nu door jou is of door een ander, ze worden altijd gekwetst.' Sprak hij zacht tegen haar en besloot op het laatste maar niet te reageren. Mensen worden altijd gekwetst of het nu door degene was die ze liefhadden of door hun vrienden, het was normaal voor de mensheid dat ze elkaar kwetsten en als je dat niet kon in zien dan was je gewoon dom in zijn ogen. 'Het is zeker niet mijn bedoeling om het je moeilijk te maken, allesbehalve zelfs.' Mompelde hij. Huiverend haalde hij adem bang dat hij haar zou moeten loslaten en dat ze dan gewoon zou verdwijnen net zoals Jazlyn en Amanda. Bang om haar te verliezen. 'De mens kwetst mensen of ze nu willen of niet. Ik heb nu het gevoel dat ik jou niet mag verliezen, niet wil verliezen. Je betekend veel voor me al geloof je het misschien niet.' Vervolgens draaide ze zich om en legde haar armen om hem heen. 'Ik wil niets liever.' Fluisterde hij zacht en trok haar wat dichter tegen zich aan. Hij sloot zijn ogen en liet zijn hoofd zachtjes op het hare steunen. 'We blijven vrienden, dat beloof ik je. En trouwens vrienden kunnen ook knuffelen hoor dat maakt nu niets uit.' Sprak hij tegen haar. Hij nam haar iets beter vast en streek voorzichtig door haar donkere haren. Ze moest niet bang zijn, ongeacht wat ze ook zou doen vrienden bleven ze altijd, zo zat het toch voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dance all night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dance all night   Dance all night Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dance all night
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» By night
» We own the night ~
» Every night is......
» All night long
» Night of the hunter

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Party District :: Zanzibar-
Ga naar: