Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kluisje 024

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Julio

Julio


Posts : 14

Profiel
Naam: Julio Calvo
Partner: Don't ask me... I'm not like them other guys
Vereniging:

Kluisje 024 Empty
BerichtOnderwerp: Kluisje 024   Kluisje 024 Icon_minitimeza sep 25, 2010 12:38 am

Julio was naar buiten gelopen, om zo naar zijn kluisje te gaan zoeken. Eerst had hij wel zijn tas en zijn bundel opgeraapt van de grond. Die Adrian had echt dikke problemen met zichzelf man. Opeens zag hij Fer om de hoek lopen en hij wandelde naar hem toe maar zweeg. Knikt hem gewoon evven gedag en wandelde dan verder naar zijn kluisje. Daar aangekomen opende hij het en propte zowel zijn tas als zijn bundel erin. Vervolgens sloot hij het deurtje weer en staarde naar zijn doorweekte broek. Net toen hij opweg was naar binnen was het hier beginnen regenen, echt wel wreed irritant als je het hem vroeg. Want nu plakte zijn shirt zowat tegen zijn borst maar ook zijn broek plakte tegen zijn benen, al een geluk stond hij binnen zodat hij niet ziek zou worden. Misschien hoogstens een koudje oplopen maar dat was dan ook al wat er kon gebeuren.Toen hij wat snel op een volgende voetstappen hoorde in de gang keek hij even op, maar langs geen een van de twee kanten was er iets te zien. Vast ingebeeld ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian


Posts : 25
Naam : Sasha

Profiel
Naam: Adrian Rodriguez
Partner: geen enkel meisje is zo perfect als jij
Vereniging:

Kluisje 024 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kluisje 024   Kluisje 024 Icon_minitimeza sep 25, 2010 1:14 am

Adrian liep achter Julio en zag dat Fer aankwam. Hij liep snel de hoek om zodat noch Fer nog Julio hem zouden zien. Hij wachten tot er wat gezegd zou worden maar er werd niets gezegd en een paar seconden later liep Fer hem voorbij zonder hem te zien. Adrian liep naar een ander hoekje, waardoor zijn snel opeenvolgende stappen weerklonken in de gang. Hij keek om het hoekje heen en zag Julio zijn boekentas en zijn boek in zijn kluisje stompen. Julio was helemaal doorweekt van de regen, net zoals Adrian. Adrian zijn shirt plakte tegen zijn buikspieren en was een beetje doorzichtig. Zijn broek was ook helemaal nat. Adrian stapte van achter het hoekje en liep op Julio af. Julio zag hem nog niet omdat zijn kluisje openstond en dat het zicht belemerde. Adrian ging naast Julio zijn kluisje staan en zei dan: “Heey, Julio…” en hij aarzelde even. “Even van op het dak… Ik had zo niet moeten reageren tegen jou oke?” En Adrian keek naar de kluisjes door tussen hem en Julio in. Adrian kende Julio niet zo goed dus zijn excuses klonken maar wat gewoontjes maar toch. Adrian was wel zo trots, om zijn verontschuldigingen ten minste aan te bieden, nu was het aan Julio wat deze er mee zou doen. Adrian keek naar de natte broek van Julio de je onder de kluisjesdeur kon zien en glimlachte even. “Je bent niet de enige natte jongen…” Zei Adrian lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://superstarzz.forumotion.com
Julio

Julio


Posts : 14

Profiel
Naam: Julio Calvo
Partner: Don't ask me... I'm not like them other guys
Vereniging:

Kluisje 024 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kluisje 024   Kluisje 024 Icon_minitimeza sep 25, 2010 1:21 am

Julio staarde een tijdje naar de grond en uiteindelijk hoorde hij de stem van Adrian waardoor hij zijn kluisje kwaad dicht deed. Wat kwam die hier nu weer doen? Nog meer ruzie zoeken? Kort gingen zijn ogen over het lichaam van hem en meteen staarde hij maar weer naar het gezicht van de jongen voor hem en beet op zijn onderlip. 'Maakt niet uit.' Sprak hij kort tegen hem en zette zich met zijn rug tegen zijn kluisje aan en staarde even naar zijn shirt, stomme regen ook. Was nergens goed voor, en nu was hij dan nog eens een keer zeikende nat. 'Blijkbaar niet hé.' Zijn stem klonk iets of wat schor, door wat het kwam wist hij niet maar dat was even irritant als dat hij nu helemaal nat was. 'En euhm wat was er nu eigenlijk of ga je het me niet zeggen?' Sprak hij aarzelend en beet even op zijn onderlip. Misschien wou hij het er wel niet over hebben.

[Ben door daarom zo kort]
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian


Posts : 25
Naam : Sasha

Profiel
Naam: Adrian Rodriguez
Partner: geen enkel meisje is zo perfect als jij
Vereniging:

Kluisje 024 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kluisje 024   Kluisje 024 Icon_minitimezo sep 26, 2010 3:01 am

Adrian keek naar het deurtje van de kluis dat kwaad dicht geslagen werd. Zijn ogen rolde naar Julio en boorden zich in diens ogen. Adrian merkte hoe de ogen van Julio over zijn lichaam gleden en even lachte hij Julio uit vanbinnen. ‘Dit kun je nooit krijgen jongen…’ Dacht hij in zichzelf. Julio keek nu in Adrian zijn ogen terwijl hij zei dat het niet uitmaakte wat er op het dak was gebeurd. Adrian keek even met een bedenkelijk gezicht naar Julio en keek dan even naar de grond. Adrian dacht even na en keek dan weer naar Julio, die met zijn rug tegen zijn kluisje stond en naar zijn natte hemd keek wanneer hij antwoorde dat hij inderdaad niet de enige natte was. Julio zijn stem klonk schor viel Adrian op en Adrian wou er iets over zeggen maar Julio zei alweer iets. “En euhm, wat was er nu eigenlijk of ga je me dat niet zeggen?” Klonk het en Adrian keek even naar Julio zijn lippen terwijl hij nadacht. “Wel het is gewoon zo dat de school me nu contoleerd omdat ik vier dagen heb gespijbeld, doordat ik thuis videogames zat te spelen… Ze denken dat ik verslaafd ben geworden en nu moet ik elke dag ’s ochtends en ’s avonds langs de directeur gaan zodat hij kan zien hoe het met me gaat. Hij denkt waarschijnlijk dat hij een psychiater ofzo iets is.” Zei Adrian kwaad. Adrian zweeg even en zijn lief, genaamd Carolien, liep even voorbij. Adrian hield haar tegen en kuste haar voor de ogen van Julio. Carolien glimlachte naar Adrian en liep dan door zonder Julio ook maar een blik waardig te gunnen. Adrian lachte. Hij was zowat de grootste player van de school, deze week kuste hij met dat meisje en de andere week met een ander meisje. Zelf besefte hij dat ook wel maar als iemand er iets over zei, zei hij gewoon steeds dat je als jongen van deze leeftijd van het leven moest profiteren en genieten. Adrian draaide zich weer naar Julio toe. “Weet je, ik vind het niet erg dat je homo bent hoor.” Zei hij met een lach. “Dan heb ik minder concurentie met de meisjes.” Zei hij lachend en keek even verleidelijk naar Julio. Dan dacht Adrian weer even terug aan de schorre stem die Julio had. “Waarom heb je een schorre stem? Voel je je niet gemakkelijk met mij?” vroeg Adrian aan Julio en keek nonchalant weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://superstarzz.forumotion.com
Julio

Julio


Posts : 14

Profiel
Naam: Julio Calvo
Partner: Don't ask me... I'm not like them other guys
Vereniging:

Kluisje 024 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kluisje 024   Kluisje 024 Icon_minitimezo sep 26, 2010 5:30 am

Julio keek al gauw voor zich uit toen hij door had dat het staren wel begon op te vallen. Waarom was hij eigenlijk een gesprek aangegaan met Adrian? Beiden mochten ze elkaar niet, allesins Adrian mocht hem niet. Wat wel duidelijk was geweest op het dak. “Wel het is gewoon zo dat de school me nu controleert omdat ik vier dagen heb gespijbeld, doordat ik thuis videogames zat te spelen… Ze denken dat ik verslaafd ben geworden en nu moet ik elke dag ’s ochtends en ’s avonds langs de directeur gaan zodat hij kan zien hoe het met me gaat. Hij denkt waarschijnlijk dat hij een psychiater ofzo iets is.” Kort fronste hij. Dus het klopte wat hij had gehoord in het gesprek tussen Fer en Adrian. Wat had je nu aan die spelletjes? Ze maakte je alleen maar dommer en stommer. 'Nja, hij loopt de laatste tijd te zeiken tegen iedereen.' Een meisje kwam voorbij lopen en kort neep hij zijn ogen samen. Haar naam kende hij, maar ze was een irritant kind. Meteen toen Adrian bewoog schoot zijn blik naar de jongen toe. Maar toen hij uiteindelijk zag wat hij deed liet hij zijn blik weer op de grond vallen. 'Typisch.' Dacht hij inzichzelf. De jongen voor hem had de status van een player te zijn hier op school. Ach, het boeide hem eigenlijk niets. Of wel? Kort beet hij op zijn onderlip. Wat had hij nu toch weer? Al gauw hoorde hij de vraag van Adrian en meteen keek hij hem raar aan. 'Komt gewoon door het feit dat ik nat ben waarschijnlijk, heb ik last van men stem. En ik voel me prima op mijn gemak bij jou.' Alhoewel, echt de waarheid was dat nu niet. Julio voelde zich eerder ongemakkelijk met hem, maar daar kon hij niets aan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian


Posts : 25
Naam : Sasha

Profiel
Naam: Adrian Rodriguez
Partner: geen enkel meisje is zo perfect als jij
Vereniging:

Kluisje 024 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kluisje 024   Kluisje 024 Icon_minitimezo sep 26, 2010 7:59 am

Adrian zag de frons op Julio’s voorhoofd en fronste zelf ook. “Nja, hij loopt de laatste tijd te zeiken tegen iedereen.” Ze Julio, en Adrian lachte. “Komt gewoon door het feit dat ik nat ben waarschijnlijk, heb ik last van men stem. En ik voel me prima op mijn gemak bij jou.” Zei Julio tegen Adrian, maar Adrian kon in Julio zijn ogen zien dat deze niet helemaal eerlijk was, maar hij besloot er over te zwijgen. Adrian wist niet waarom maar om de een of andere reden begon hij Julio nog tof te vinden. Niet op de echte vrienden manier natuurlijk maar eerder de tof manier om hem te gebruiken. Adrian schudde zijn hoofd en keek in Julio’s ogen. Adrian kwam iets dichter zodat ze bijna tegen elkaar stonden en hij fluisterde in Julio’s oor: “Sorry van op het dak. Het was niet jou schuld.” Daarna deed hij een stap naar achter, keek verleidelijk naar Julio, gaf hem een schouderklopje en liep door. Bij het doorstappen had Adrian even jeuk aan zijn rug. Hij stak zijn hand onder zijn T-shirt en krabte aan zijn rug waardoor zijn T-shirt een stukje naar boven kwam en je een beetje bloot zag.

[Topic uit]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://superstarzz.forumotion.com
Gesponsorde inhoud





Kluisje 024 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kluisje 024   Kluisje 024 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kluisje 024
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kluisje 101
» Kluisje 213
» Kluisje 194
» Kluisje 203
» Kluisje 116

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Monica High School :: Kluisjes-
Ga naar: