Valerie gooide haar tassen op het bed en keek om haar heen. Het was al best laat en ze had niet echt zin om te gaan slapen. Zuchtend pakte ze alles uit en legde het in de kast en wat in de badkamer. Toen ze daar klaar was liep ze weer naar haar bed en liet zich er op vallen. Wat zou ze nou eens gaan doen. Het was te laat om de stad te ontdekken. Valerie baalde dat ze hier heen was gegaan. Ze miste haar vrienden nu al en tja familie had ze niet. Nou ja die had ze wel maar voor haar was het geen familie meer. Haar vrienden waren haar familie leden maar toch liet ze hen achter. Valerie ging weer zitten en staarde door het raam. vervolgens stond ze op pakte de koffer van haar gitaar. Ze klikte hem open en streelde over de hals van de gitaar. Vervolgens haalde ze hem er uit en sloeg een snaar aan. Maar toen ze zich bedacht dat ze ook nog buren had deed ze hem weer in de koffer pakte de handvat en liep de gang in. Op zoek naar een rustig plekje. Uit eindelijk kwam ze bij een trap uit en nieuwsgierig als ze was liep ze naar boven. Eenmaal boven bleef ze even staan om haar ogen aan de duisternis te laten wennen. Vervolgens keek ze om haar heen en glimlachte. De perfecte plek. Valerie liet zich op een kussen zakken en pakte haar gitaar weer. Valerie sloeg weer een snaar aan en sloot kort haar ogen. Door muziek werd ze altijd weer rustig. Of als ze gewoon even aan wat anders wou denken dan deed ze dit ook. Valerie opende haar ogen weer en stemde de gitaar goed. Vervolgens ging ze zich verzitten en sloeg dit keer de juiste snaren aan. Het duurde even maar uit eindelijk begon ze ook te zingen.
How many times will the clock go around?
How many times can my hands hit the ground?
How many coffins before there's a crown?
How far will I fall till the alarm sounds?
How come you love me when I am ugly
Guess I can only hope
Valerie stopte even en draaide nog wat aan de knoppen waarna ze weer een paar snaren aan sloeg om te horen of die nu wel goed stond. Uit eindelijk ging ze verder en sloot ze haar ogen.
No matter the weather there's never a break
Conquer a ladder then slip on a snake
Cried till my river turned into a lake
And I'm wondering now before it's too late
How come you save me when I am angry
Reasons I'll never know
Give me a second go
Don't let me go alone
You saw me at the worst
You caught me falling first
All I wanted to know
Give me a second go