Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Just doin' my thing

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Maylaine

Maylaine


Posts : 99

Profiel
Naam: Maylaine Alícé Jaylinn Montenegré
Partner: My love is not some thing you can claim. I'm a complicated person, try to catch me
Vereniging: ~.~

Just doin' my thing  Empty
BerichtOnderwerp: Just doin' my thing    Just doin' my thing  Icon_minitimema nov 14, 2011 9:22 am

Maylaine haar bruine krullen zwiepte heen en weer terwijl ze ijverig haar huiswerk maakte aan de lange eikenhouten tafel. Ze keek even op toen ze een boek hoorde vallen, hoe kon je nou zo onvoorzichtig zijn met deze waardevolle dingen. Haar gedachte waren een rare wirwar van verstengelde meningen en gedachtes. Maylaine keen op en staarde even dromerig uit het raam, eigelijk haatte ze het een studie bol te zijn. Maar sommige dingen where ment to be, even streek ze met haar hand door haar lange bruine krullen. Ze hield van de bruine gekrulde haren die ze had. Ooit had een pestjong er kauwgom in gesmeerd waardoor haar moeder ze had afgeknipt. De tranen die ze had gelaten kwamen in haar netvliezen voorbij, de jaren waar ze was getreiterd haden lidtekens achter gelaten. Nog steeds staarde ze dromerig uit het raam, ze schudde even haar hoofd en staarde weer naar de getallen in haar boek en schrift. Pi keer de derde macht van driehondervierendertig.

(MEGA FLUT)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fantasylife.actieforum.com/
Hunter

Hunter


Posts : 55
Naam : Gaby >3

Profiel
Naam: Hunter Niall
Partner: I'm a sucker for those bad girls with a golden heart
Vereniging:

Just doin' my thing  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just doin' my thing    Just doin' my thing  Icon_minitimedi nov 15, 2011 11:14 pm

Met zijn ipod op zijn hardste stand sjokte Hunter door het gebouw. Zoals gewoonlijk had hij weer een dagje vrij genomen, dus even had hij niks te doen. Een glimlach speelde rond zijn lippen terwijl zijn blauwe ogen toch echt naar iets interessants zochten. Even bleef hij bij zijn kluisje staan en viste er dat boek uit dat hij al een tijd daar had liggen. Hij had het meegenomen uit de bieb en misschien kon hij het nu eindelijk een keer goed terugzetten. Zwijgend liet hij hem in zijn tas zakken en liep snel door naar de bibliotheek en keek grijnzend om zich heen. Met een boogje gooide hij het boek naar binnen waardoor hij met een klap op de grond terecht kwam. ''Zo de rest lossen die stuudjes zelf maar op.'' Zei hij grinnikend en zijn blik viel toen op een aantal bruine krullen en hij wist het meteen. een nieuw treiterobject,stuudjes waren altijd zo makkelijk te spotten. Stilletjes liep hij naar haar toe en griste toen moeiteloos het boek weg en bekeek het even. ''Algebra zuigt dude.'' Zei hij droogjes en grijnsde gemeen naar het meisje. ''En dus zorg ik ervoor dat je het niet hoeft te doen,'' zijn grijns werd alleen maar breder en snel liep hij naar een boekenkast. Hij had wel opgemerkt dat ze niet zo root was, dus hij rekte zich uit en schoof moeiteloos het boek op de bovenste plank.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.liveordie.actieforum.com
Maylaine

Maylaine


Posts : 99

Profiel
Naam: Maylaine Alícé Jaylinn Montenegré
Partner: My love is not some thing you can claim. I'm a complicated person, try to catch me
Vereniging: ~.~

Just doin' my thing  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just doin' my thing    Just doin' my thing  Icon_minitimedi nov 15, 2011 11:23 pm

Stilletjes liep hij naar haar toe en griste toen moeiteloos het boek weg en bekeek het even. ''Algebra zuigt dude.'' Zei hij droogjes en grijnsde gemeen naar het meisje. ''En dus zorg ik ervoor dat je het niet hoeft te doen,'' zijn grijns werd alleen maar breder en snel liep hij naar een boekenkast. Hij had wel opgemerkt dat ze niet zo root was, dus hij rekte zich uit en schoof moeiteloos het boek op de bovenste plank. Maylaine keek meteen op naar de lange jongen. Ze kende zijn naam niet en hij zou waarschijnlijk haar niet horen door de oordoppen die zijn oren vulde met muziek. Maylaine stond meteen op toen hij haar boek afpakte. ''Geef het terug, geef terug..'' Zei ze met haar accent dat nu niet goed te horen was zacht omdat ze nog steeds in de bibliotheek was. Maylaine keek naar hem ''algebra is niet stom het is handig en wil wil het doen'' zei ze nu nog duidelijker waardoor haar Britse accent nog beter te horen was de woorden nog zachter. Toen hij het boek in de hoogste plank zette, zette ze haar voet op de eerste plank en trok zich zelf omhoog zodat ze makkelijk bij dr boek kon. Toen ze haar boek had glimlachde ze triomfantelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fantasylife.actieforum.com/
Hunter

Hunter


Posts : 55
Naam : Gaby >3

Profiel
Naam: Hunter Niall
Partner: I'm a sucker for those bad girls with a golden heart
Vereniging:

Just doin' my thing  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just doin' my thing    Just doin' my thing  Icon_minitimewo nov 16, 2011 12:11 am

Zijn grijns stond nog altijd op zijn gezicht, het bleef leuk om de nerdjes te pesten. En dat terwijl hij zelf ook niet eens de domste was. Heel onopvallend had hij zijn ipod zachter gezet om haar reactie ook aan te kunnen horen. Het meisje stond meteen op toen hij haar boek afpakte. ''Geef het terug, geef terug..'' Hoorde hij haar zacht zeggen en grinnikte gemeen. ''algebra is niet stom het is handig en wil wil het doen'' zei ze nu nog duidelijker waardoor haar Britse accent nog beter te horen was de woorden nog zachter. ''Yeah sure, en dat moet ik geloven?'' Vroeg hij cynisch en zette zijn Australische accent op en een grijns versierde zijn gezicht. Toen hij het boek in de hoogste plank zette, zette ze haar voet op de eerste plank en trok zich zelf omhoog zodat ze makkelijk bij dr boek kon. Toen ze haar boek had glimlachde ze triomfantelijk. Even betrok zijn gezicht, maar toen zag hij dat haar voet nog altijd op de onderste plank stond. Heel snel tilde hij zijn voet op en zette hem naast die van haar op de plank. Met een krachtige en onverwachtse beweging schoof hij zijn voetnaar beneden, hopend die van haar zo van de plank af te krijgen. Snel griste hij het boek weer uit haar handen en grijnsde opnieuw. ''Je moet niet denken dat je het van me wint moppie.'' Hij grijnsde weer en hield het boek hoog boven de grond en grinnikte. ''en je britse accentje kan je hier niet uit redden.'' Zei hij koeltjes en veegde een lok van zijn haar weg voor zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.liveordie.actieforum.com
Maylaine

Maylaine


Posts : 99

Profiel
Naam: Maylaine Alícé Jaylinn Montenegré
Partner: My love is not some thing you can claim. I'm a complicated person, try to catch me
Vereniging: ~.~

Just doin' my thing  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just doin' my thing    Just doin' my thing  Icon_minitimewo nov 16, 2011 1:08 am

sure, en dat moet ik geloven?'' Vroeg hij cynisch en zette zijn Australische accent op en een grijns versierde zijn gezicht. ''Je moet niet denken dat je het van me wint moppie.'' Hij grijnsde weer en hield het boek hoog boven de grond en grinnikte. ''en je britse accentje kan je hier niet uit redden.'' Zei hij koeltjes en veegde een lok van zijn haar weg voor zijn ogen. maylaine slaakte een korte gil toen hij haar van de plank duwde. Haar hoofd raakte de grond hard en haar hand schhot naar dr hoofd. ''Waar was dat voor nodig'' zei ze kwaad waar doro dr accent goed te horen was. Toen hij wegliep met haar boek rende ze dr achter aan, ze schopte in zijn knieholte. ''Geef mij mn boek terug you moran'' ze keek hem aan met een dodelijke blik. ''dat ik brits en van algebra houd betekend niet dat ik pestbaar ben'' zei ze. Ze;f wist ze dat het niet zo was en de angst was te zien in dr ogen. iedereen zei altijd kom voor je zelf op en nu doet ze het eindelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fantasylife.actieforum.com/
Hunter

Hunter


Posts : 55
Naam : Gaby >3

Profiel
Naam: Hunter Niall
Partner: I'm a sucker for those bad girls with a golden heart
Vereniging:

Just doin' my thing  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just doin' my thing    Just doin' my thing  Icon_minitimewo nov 16, 2011 1:55 am

Het meisje slaakte een korte gil toen hij haar van de plank duwde. Haar hoofd raakte de grond hard en haar hand schoot naar dr hoofd. ''Waar was dat voor nodig'' zei ze kwaad waardoor haar accent goed te horen was. Hunter haalde onschuldig zijn schouders op en grinnikte. Zijn plan was blijkbaar toch gelukt. ''Geen idee, had ik gewoon zin in denk ik.'' Zei hij koeltjes en grijnsde. Maar zijn grijns verstilde toen hij een trap in zijn knieholte voelde.''Geef mij mn boek terug you moron'' ze keek hem aan met een dodelijke blik. Hij zakte even door zijn knie heen maar hees zich snel weer overeind. ''Of anders britje?'' Snauwde hij nu kwaad. ''dat ik brits en van algebra houd betekend niet dat ik pestbaar ben'' Nu lachte Hunter even en keek haar aan. ''Dat geeft me alle redenen om jouw leven zuur te maken.'' Siste hij en nu klonk zijn australische accent alleen maar erger. Zijn ogen glansden vol woede en met al zijn kracht gooide hij het boek weg door de bibliotheek en begon te lachen. ''Aport dan dwerg.'' Sprak hij en grijnsde breed.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.liveordie.actieforum.com
Maylaine

Maylaine


Posts : 99

Profiel
Naam: Maylaine Alícé Jaylinn Montenegré
Partner: My love is not some thing you can claim. I'm a complicated person, try to catch me
Vereniging: ~.~

Just doin' my thing  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just doin' my thing    Just doin' my thing  Icon_minitimedo nov 17, 2011 8:48 am

''Geen idee, had ik gewoon zin in denk ik.'' Zei hij koeltjes en grijnsde. Maar zijn grijns verstilde toen hij een trap in zijn knieholte voelde.''Geef mij mn boek terug you moron'' ze keek hem aan met een dodelijke blik. Hij zakte even door zijn knie heen maar hees zich snel weer overeind. ''Of anders britje?'' Snauwde hij nu kwaad. ''dat ik brits en van algebra houd betekend niet dat ik pestbaar ben'' Nu lachte Hunter even en keek haar aan. ''Dat geeft me alle redenen om jouw leven zuur te maken.'' Siste hij en nu klonk zijn australische accent alleen maar erger. Zijn ogen glansden vol woede en met al zijn kracht gooide hij het boek weg door de bibliotheek en begon te lachen. ''Aport dan dwerg.'' Sprak hij en grijnsde breed. Maylaine keek hem pissed aan ''Wat mis met brit zijn, '' vroeg ze hatelijk en liep naar haar boek. Ze knielde naast haar boek en pakte hem op. Ze streek de bladzijdes glad en sloot het boek. ''Ik krijg jou nog wel geloof me.'' Ze ze terwijl ze naar hem keek. maylaine liep naar de rest van haar spullen en pakte alles in.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://fantasylife.actieforum.com/
Gesponsorde inhoud





Just doin' my thing  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just doin' my thing    Just doin' my thing  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just doin' my thing
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Same old thing
» Death is a funny thing..
» Singing, that aint my thing
» Then this thing turned out so evil

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Monica High School :: Bibliotheek-
Ga naar: