Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Girls Talk

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jade

Jade


Posts : 31
Naam : Sharon ^^

Profiel
Naam: Jade Rodriguez
Partner: Nevahh ^^
Vereniging:

Girls Talk Empty
BerichtOnderwerp: Girls Talk   Girls Talk Icon_minitimezo jun 26, 2011 2:22 am

Jade liep naar boven. Haar lessen waren afgelopen, dus liep ze maar naar haar kamer. Ze had nog geen kamergenoot, dus had ze de hele kamer voor zichzelf. Zo was het eigenlijk best fijn, in ieder geval rustig. Ze hoefde geen rekening te houden met de ander. Dus, dat was mooi. Ze legde haar huiswerk weg. Het was weekend en ze had nog lang genoeg de tijd om het te maken. Nu had ze geen zin. Ze zag de glimmende laptop op haar bed liggen. Ze klapte hem open, en drukte op het knopje. Het ding begon direct te werken. Eindelijk was ze in Santa Monica. Het was hier heel anders dan in Madrid. Hier sprak iedereen gewoon dezelfde taal en had iedereen dezelfde gewoontes. Dat was best fijn. Ze haalde een zak chips en gooide die op haar bed. Daarna ging ze op zoek naar een fles cola en een beker. Ze schonk zichzelf wat in en logde zichzelf in op de chat.
;; Jade hierr ^^
;; Someone to talk here?
Ze zette het glas aan haar lippen en nam een grote slok. Wat was cola toch lekker. Ze wachtte af op een plingend geluid, net als met het gesprek met Tom, gisteren. Het was een gezellig gesprek geworden, met een vreemd eind, maar dat deed er niet toe. Hopelijk kwam er nu een meisje, want Jade had echt behoefte aan een echt meidengesprek. Ze pakte haar rode elektrische gitaar en begon te spelen en te zingen, wachtend op een berichtje op de chat.

[Jade & Charlene]
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Girls Talk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girls Talk   Girls Talk Icon_minitimezo jun 26, 2011 2:38 am

Thank God It's Friday. Ja, ze had gelukkig geen huiswerk en ze bevond zich in haar kamer. Het was buiten prachtig weer, maar op een of andere manier trok haar laptop haar aan. Alsof er een belangrijke e-mail ofzoiets was binnengekomen, zoals laatst die van Layla. Kenneth was erbij geweest, maar dat deerde haar niet. Het was een vriend, een goede ook, en ze wist dat hij niet zomaar persoonlijke dingen van haar ging doorpraten, sowieso wist ze dan al niet aan wie. Aan Sawyer misschien? Om haar reputatie naar beneden te halen? Nee, dat vast niet. Al vond ze hun relatie nu wel een stukje moeilijker worden, kwam dat door haar? Charlene had geen idee, ze ging gewoon met Kenny om, het waren vrienden. En als Sawyer daar niet tegen kon, dan had ze maar pech. Punt uit. De blonde meid grinnikte even bij haar binnenpretje en was ondertussen op haar buik op haar zachte matras gaan liggen, waarbij ze haar laptop had opgestart. Windows 7 was druk bezig om op te starten, al duurde het niet lang. Binnen no time was hij dan ook al aan en was MSN automatisch vanzelf opgestart.

ღCharlene says: Hee meid, tijd niet gesproken!'

Reageerde ze nog best wel laat, omdat ze alweer van haar bed opgestaan was en een flesje Spa Blauw uit haar minibar had getrokken en zich daarna weer simpelweg op haar bed had geplaatst.

ღCharlene says: Hoe gaat het nu met je? Dat is zeker weten alweer een tijd geleden! (:'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade

Jade


Posts : 31
Naam : Sharon ^^

Profiel
Naam: Jade Rodriguez
Partner: Nevahh ^^
Vereniging:

Girls Talk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girls Talk   Girls Talk Icon_minitimezo jun 26, 2011 2:45 am

En ja hoor, net toen het liedje was afgelopen hoorde ze het plingelende geluidje. Ze las het berichtje. Het was van Charlene! Het was een hele tijd geleden dat ze haar was tegengekomen.
;; Hee Charlene! <3
Dit maakte haar helemaal vrolijk, snel typte ze verder.
;; Het gaat goed met me, met jou? Dat is echt veel te lang geleden.
Dit gesprek zou haar goed doen, en niet zo weinig ook.
;; We kunnen wel afspreken morgen, wat drinken ofzo?
Ze nam nog een slok van haar cola. Daarna speelde ze nog een liedje op haar gitaar. De power die het instrument gaf, was geweldig. Geen idee waarom ze dat vond, maar het was zo onwijs fijn. Het is nu vrijdag, en misschien gaat ze morgen uit. Ze heeft wel zin in een feestje, en niet zomaar ook. De tijd die nu al verstreken is, doet haar veel, ze heeft echt zin om even helemaal los te gaan. Ze glimlachte achter haar laptop en typte 'i'm so happy' in, maar delete het direct weer. Ze wachtte maar af op was Charlene zou gaan zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Girls Talk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girls Talk   Girls Talk Icon_minitimezo jun 26, 2011 8:35 am

Charlene bekeek rustig hoe het balkje 'Jade Rodriguez is aan het typen...' verscheen en er automatisch een opgewekte glimlach op haar gezicht verscheen. Gewoon, omdat ze het leuk vond wanneer ze aandacht kreeg, al was het maar heel klein. Zoals dit MSN gesprekje. Toch had ze een blij humeur, ook omdat ze Jade al lang niet meer gezien en tevens gesproken had.

ღCharlene says: Ja, met mij gaat het echt prima! Hoe lang is het nou ook alweer geleden?'

Typte ze in en drukte vervolgens op enter, nadat ze het nog tweemaal keren had nagelezen. Ze nam een slok uit haar flesje en keek naar de tijd die haar laptop aangaf. Nog niet zo heel laat, bovendien nog middag. Ze klikte op het minnetje van het MSN gesprek met Jade en opende haar e-mail. Er waren inmiddels alweer een stuk of drie binnengekomen, waarvan twee spamberichten, één bevestiging van een online schoenenzaak dat ze net een nieuw paar hakken had besteld en opnieuw nog steeds geen mail van Layla. Damn. Dat was al een week terug, maar toch maakte ze zich er zorgen om. Nog steeds zou ze contact met haar opnemen, maar er was nog niets gebeurd. Geen enkele ring of trilling van haar mobiel was aan bod gekomen, dus blijkbaar had de vroegere vriendin van haar oude school nog geen tijd gehad. Of zou ze echt in een crisis verkeren? Zoals ze haar van de week ook had gesmst?

ღCharlene says: Hmm.. ik vind het prima! Al zou ik wel even in mijn agenda moeten kijken...'

Charlene drukte op enter en greep meteen haar schooltas, die naast haar bed neergekwakt stond en graaide naar haar agenda, die ergens onderin lag tussen haar schoolboeken. Ze opende hem dan ook direct, nadat ze haar schooltas weer rustig op de grond had neergezet. Maandag. Woensdag. Donderdag. Ah, zaterdag! Ja, die dag stond nog leeg, zonder enig geschets en gekrabbel van uitjes met vriendinnen of dates met leuke jongens op school.

ღCharlene says: Ben ik weer! (: Ik heb even gekeken, en morgen heb ik de hele dag vrij! Dus je wou iets drinken? Afspreken bij Zanzibar? Ben je daar al eens geweest? Lijkt mij een vrij leuke tent, aangezien ik daar nog niet ben geweest. Hihi.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade

Jade


Posts : 31
Naam : Sharon ^^

Profiel
Naam: Jade Rodriguez
Partner: Nevahh ^^
Vereniging:

Girls Talk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girls Talk   Girls Talk Icon_minitimema jun 27, 2011 4:23 am

Jade zag het balkje tevoorschijn komen. 'Charlene Sullivan is aan het typen..' Ze had wel zin in een gesprekje met haar. Het was lang geleden dat ze elkaar voor het laatst zagen. Ze waren beste vriendinnen geweest, vroeger. Hoe lang geleden wist ze zo niet meer. Toen hoorde ze het plingende geluidje en keek op haar scherm. Charlene had iets terug geschreven. Ze las het en typte direct een nieuw berichtje.
;; Ik heb geen idee hoe lang geleden.. Ik denk al zo'n 10 jaren geleden ofzo? =)
En het balkje kwam direct weer tevoorschijn. Ze was dus weer aan het typen. Het berichtje kwam verscheen al snel. Ze las het en wachtte even op het antwoord van Charlene. Ze pakte haar eigen agenda en legde hem al op haar bed. Het was een roze boekje, met wat foto's erop en luipaardprint. Het was haar lievelingsboekje. Ze keek er even in en zag dat ze de hele week vrij was. Ze was helemaal blij. Lekker de stad in met vriendinnen, zoals met Charlene.. Volgende week had ze een SO Engels, maar dat redde ze nog wel, met zoveel tijd. Ze schrok van een 'pling' en keek op haar laptop. Ze las het berichtje en typte snel een berichtje terug.
;; Morgen ben ik ook vrij, dat komt dus mooi uit. =D
;; Zanzibar zegt me niets, maar ik vind het wel een goed idee. Daar dus afspreken of bij de ingang van de school ofzo? Kan je meenemen op mijn knalrode scootertje :'D

Zo, ze had dus een leuke afspraak met Charlene, na al die jaren, en daar had ze zin in ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Girls Talk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girls Talk   Girls Talk Icon_minitimedo jun 30, 2011 8:16 am

ღCharlene says: Hee, is goed. Je hebt dus een rode scooter? Vet gaaf. Ik heb zelf een rode motor, een Ducati 848. Het klinkt miss een beetje wanhopig, maar ze is net als een beste vriendin voor me. Misschien zelfs m'n lover. ^^'

Bij die reactie lachte ze even om de wenkbrauwwiebelende smilie die er grappig uitzag. Bovendien kon ze Jade's reactie al bepalen door het slechts zich al voor te stellen.

ღCharlene says: Haha, nee hoor. Ik bedoelde dat we gewoon samen één zijn, op de snelweg met full speed voelt dat zo heerlijk, if you know what I mean.'

Hierna typte ze er nog wat achteraan, omdat de meid niet wist wat Zanzibar was, of nouja wat voor soort hangplek.

ღCharlene says: Ohja, de Zanzibar is gewoon een discotheek, met ehhm. Hoe heet dat ook alweer, ik noem het maar NEON spotlichten, zie het maar zoiets.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade

Jade


Posts : 31
Naam : Sharon ^^

Profiel
Naam: Jade Rodriguez
Partner: Nevahh ^^
Vereniging:

Girls Talk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girls Talk   Girls Talk Icon_minitimezo jul 10, 2011 12:09 am

Charlene typte best snel, nou, ze reageerde snel. Ze las de regels die ze had getypt door met een brede glimlach, echt wat voor Charlene om het zo maar te zeggen.
;; Oeehh, een rode motor
Ze lachte even zacht hardop
;; Jij bent wel weer eens op een motor, altijd al zo geweest xD
Daarna las ze het berichtje wat Charlene had gezegd, als laatste.
;; Een disco klinkt nogal verleidelijk..
Lekker feesten, stappen.. En dat met Charlene, haar beste vriendin van vroeger. Lekker veel drinken..
;; Waar spreken we af?
Direct toen ze dat zinnetje had getypt, had ze al spijt, maar nu kon ze niet anders meer. Ze nam een slok cola en keek in de inbox van haar mobieltje..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Girls Talk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girls Talk   Girls Talk Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Girls Talk
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Just like my momma said: "Don't talk to strangers!"
» Girls just want to have fun
» girls with cars.
» I'm just a sucker for girls
» I don't like girls! Ok... Maybe a little.. [Auburn]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Chatcorner :: Chatcorner-
Ga naar: