Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 I'll make them good girls go bad

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Icon_minitimeza jul 23, 2011 7:44 am

Christian keek haar aan toen ze wat zei tegen hem. Zachtjes schudde hij zijn hoofd, as teken dat het niet uit maakte voor hem, uiteindelijk moest hij er mee leren leven. Even streek hij door zijn haren en plaatste zijn hand vervolgens op haar wang en zuchtte eventjes. Ja het was erg, maar hij moest er zich bij neerleggen dat hij het niet mee kon veranderen aan het feit dat het over was tussen hem en het meisje, of dat hij zijn zoon ooit zou zien. Uiteindelijk liet hij zijn hand zakken en werd deze vastgenomen door haar waardoor hij even waterig glimlachte naar haar. Toen ze vertelde dat ze zich schuldig voelde schudde hij zijn hoofd, ze had hier geen schuld aan. De jongen legde zijn armen om haar heen en trok haar wat tegen zich aan. 'Hé, je hebt er geen schuld aan en je trekt me niet weg van haar, want tussen haar en mij is het voorbij. Ik ga haar niet laten wachten en ik ga zelf ook niet wachten want ik zit hier nog wel een tijd, het is oneerlijk tegenover haar en tegenover mezelf.' Sprak hij tegen haar en glimlachte even scheef naar haar. Zachtjes streek hij over haar wang en ademde even diep in. 'En ga alsjeblieft niet weg, ik wil je momenteel bij me hebben. Dus alsjeblieft, blijf.' Fluisterde hij zachtjes waarna hij over haar haren streek. Even keek hij rond in de kamer en legde hij zich weer neer op het bed en keek haar met een glimlach aan. 'Voel je niet schuldig, dat is nergens voor nodig. Plus, ik wil niet dat je humeur erdoor verpest word ofzo.' Kort wreef hij over zijn hals en besloot zijn gedachten weer volledig te vullen met haar, dat leek hem wel beter plus dan was hij ook gelijk afgeleid van alles wat er normaal in zijn hoofd omging. Christian richtte zijn bruine ogen weer op haar gezicht waar haar blonde glanzende haren mooi om heen vielen, een perfect gezicht om naast wakker te worden besefte hij al gauw genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Icon_minitimeza jul 23, 2011 11:41 pm

Ook al schudde hij zijn hoofd, toch vond ze het toch nog steeds erg voor hem. Het was dan ook niet zomaar iets, logisch dat hij zich er rot door voelde. Dat zou zij waarschijnlijk ook hebben als ze zoiets had meegemaakt, dus het was sowieso al niks waar hij zich zorgen over hoefde te maken dat zoiets raar was ofzo. Iedereen zou zich daar rot door voelen. Christian legde haar arm haar heen en trok haar wat meer naar haar toe. Zo kroop ze wat dichter tegen hem aan en keek ietsjes omhoog zodat ze zijn gezicht kon zien. "Maar toch.. Het is nooit echt over gegaan tussen jullie, niet omdat jullie elkaar niet meer leuk vonden. Dan is het logisch dat je haar mist en ik wil niet dat ik er opeens tussen spring zodat het lijkt alsof ik wil dat je haar vergeet ofzo." zei ze hem en nogmaals zuchtte ze zachtjes. "Maar als je zegt dat ik er echt niks mee te maken hebt.." zei ze en keek weer even omhoog zodat hun blikken elkaar kruisten. Als hij zei dat hij het echt niet erg vond en ze er niks aan kon doen en mee te maken had dan vond hij het vast ook niet erg. 'En ga alsjeblieft niet weg, ik wil je momenteel bij me hebben. Dus alsjeblieft, blijf.' klonk zijn stem zachtjes terwijl ze voelde hoe hij met zijn hand door haar haren streek. "Oke." klonk haar stem zachtjes fluisterend terwijl ze voor een kort moment haar ogen sloot. Met haar ene hand had ze zijn hand nog steeds beet, waar ze dan ook nog steeds met haar duim over de bovenkant van zijn hand wreef, en met de andere ging ze zachtjes over zijn arm. Ze deed haar ogen weer open na een korte tijd en ze voelde haar wimpers langs zijn borst gaan wat vast bij hem kietelde. Ze lag namelijk ook best dicht tegen hem aangenesteld waardoor dit ook logisch was. "Ik vind het fijn hier met jou.." prevelde ze zachtjes en ging iets omhoog zodat ze hem gewoon gelijk aan kon kijken zonder er een hernia aan over te houden aangezien ze haar hoofd steeds omhoog moest trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 24, 2011 3:07 am

Christian keek haar aan en knikte zachtjes. 'We zijn misschien niet op een normale manier uit elkaar gegaan. Maar we kunnen niet blijven wachten op elkaar. En nogmaals je springt er niet tussen want ik zal haar ergens toch nooit helemaal kunnen vergeten.' Sprak de jongen tegen haar en glimlachte even scheef waarna hij even kort naar het raam buiten keek. De jongen sloot zijn hand zachtjes om de hare heen en genoot van de zachte strelingen over zijn hand en arm, die namen zeg maar alle gedachten weer met zich mee en deden ze verdwijnen. Opeens voelde hij een zachte kietel over zijn borst gaan waardoor hij even iets weg trok en een kort gegrinnik loste. Kort wreef hij over zijn borst en plaatste daarna zijn arm weer om haar heen toen ze wat rechter was gaan zitten. Haar woorden deden zijn mondhoeken omhoog krullen. 'Ik ook met jou.' Iets wat ik nog wel wil overdoen plakte hij er in zijn gedachten nog achter. Ja, ergens wou hij dit nog eens overdoen. Regina was een meisje dat een bepaalde plek in zijn hart had, een plekje dat tot nu toe nog niet velen hier hadden weten te veroveren. Zachtjes drukte hij haar een kus op haar wang en glimlachte. 'Je bent een op je eigen manier best lief weetje. Meer dan iedereen zegt stiekem. Maar ik denk dat er maar een paar mensen van dat privélege mogen genieten, is het niet?' Sprak de jongen zacht. Ja, hoe bitchy ze tegen andere mocht zijn hoe liever ze tegen hem deed. Al had hij stiekem wel een beetje hetzelfde. Christian kon een echte goeie jongen zijn, maar hij had een ander pad gekozen waardoor hij hier mede door Die Hard bekend stond als een onrust stoker. Wat hij eigenlijk niet was als je hem heel goed kende. Voor sommige kon hij de bad guy zijn, en voor andere was hij dan weer de good guy. Zelf mochten ze bepalen welke jongen hij nu echt was, maar alleen zijn zus en de vrienden in Italië kenden hem echt goed genoeg om het te weten. Onbewust was de jongen haar al een hele tijd recht in de ogen aan het aankijken. Lichte blosjes verschenen op zijn wangen en al snel genoeg wende hij zijn blik af en keek naar hun handen die in elkaar rusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 24, 2011 7:40 am

Hij vertelde haar dat ze inderdaad niet zomaar uit elkaar waren gegaan en dat ze haar sowieso bleef missen, dat zij er niks mee te maken had. Ze wist wel dat hij gelijk zat maar toch zat het haar op de één of andere manier niet lekker. Maar nadat hij drie keer had gezegt dat het echt niet aan haar lag en dat het haar schuld echt niet was, was ze er wel van overtuigt dat hij het echt zo vond. Als hij het zei zal het ook wel waar zijn en ze nam dan ook maar voor dat het haar schuld niet was en er verder niet over na te denken. Ze had geen zin om verder nog de hele avond met haar gepeins te verpesten. "Mooizo." zei ze op het feit dat hij het ook fijn hier met haar vond. Het was dan wel leuk dat zij het allemaal leuk vond om hier met hem te zijn, maar als dat wederzijds niet zo was was het nogal.. Niet echt bepaald geweldig. 'Je bent een op je eigen manier best lief weetje. Meer dan iedereen zegt stiekem. Maar ik denk dat er maar een paar mensen van dat privélege mogen genieten, is het niet?' zei hij, iets waardoor er een glimlach op haar manier verscheen en eventjes lachte. "Ja, vind je? En je hebt inderdaad wel gelijk, ik ben alleen aardig tegen de mensen die ik aardig vind. En ik vind jou lief." zei ze hem met nog steeds de glimlach rond haar lippen spelend. Ze was inderdaad niet echt de liefste. Maarja, tegen de mensen van wie ze hield en wie ze dan ook echt mocht was ze oprecht aardig tegen. Degene die haar echt leerden kennen wisten wel dat ze best een gevoelig meisje en lief meisje kon zijn, iets waar Christian dan ook gelijk in had gehad. Zelf had ze het niet erg opgemerkt, maar toen hij zijn blik afwende en ze merkte dat er blosjes op zijn wangen verschenen had ze door dat hij haar een tijdlang had aangekeken. Schattig. "Gelukkig dat je me niet weg wilde hebben, want ik wil dan ook eigenlijk helemaal niet weg." zei ze hem terwijl zij dit keer ook degene was die haar blik wat afwende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 24, 2011 8:19 am

Christian fronste. Ze vond hem lief? Een totale buitenstaander, of toch iemand die hij pas kende van hier vond hem lief? Hm, ze was de eerste eigenlijk. En ergens vond hij het wel leuk dat juist zij hem lief vond. 'Mij lief vinden hé? Hm, stiekem heb je gelijk. Maar dat ben ik alleen bij jou of tja bij de andere mensen die dicht bij me staan en die wonen in Italie.' Sprak de jongen tegen haar en glimlachte even scheef naar haar. Ja, alle jongens, en zijn ouders en vrienden van zijn ouders die stonden dicht bij hem en waren in een ander land. Terwijl er een persoon, ondertussen twee personen hier in Amerika waren. Zijn zusje, en nu ook Regina dus. Toen hij haar woorden hoorde verscheen er een glimlach op zijn gezicht. De jongen maakte zijn hand los uit haar hand en plaatste die op haar wang. 'Heb ik zo'n goeie indruk gemaakt op je dan?' Grijnsde hij speels naar haar. Zijn duim bewoog zachtjes over haar wang heen terwijl er pretlichtjes in zijn ogen waren verschenen. De jongen keek haar met een warme blik aan. Ongeacht wat ze ook mochten zeggen, hij wist wie Regina nu was. Wie ze was tegen vrienden en dat was zijn mening over haar. Zelfs al waren het de mensen in Die Hard die wat zeiden over haar, hij zou haar gaan verdedigen al mocht het betekenen dat hij er niet meer bij zou horen. Dan hadden ze gelijk een kwade Christian gezien. De jongen was nu volledig met zijn borst naar haar gedraaid, door het feit dat zijn arm nog om haar heen lag en zijn hand nu op haar wang lag zat hij op een of andere manier dichter bij haar met zijn gezicht. De jongen zat op deze moment goed, eigenlijk boeide het hem niet hoert hij zat. Zolang hij bij haar was, was het voor hem allemaal goed deze nacht. Kort schoten zijn gedachten naar Eloisa, die moest hij hier ook nog eens gaan zoeken. Zij was een van de enigste hier die hij echt beschermde, al was het normaal dat een grote broer zijn jongere zusje beschermde tegen god weet wat hier rondloopt. Een korte rilling schoot over zijn rug heen, nee daar mocht hij niet aan denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 24, 2011 8:36 am

"Net als mij dus." constadeerde ze op het feit dat hij haar erop had gewezen dat hij dit eigenlijk voornamelijk alleen was bij de mensen die hij wat beter kende. Eigenlijk kende ze Christian niet zo ongelovelijk lang, maar op de één of andere manier voelde dat wel zo. Hij liet haar hand los en wreef kort daarna met zijn duim over haar wang waardoor ze net als hem glimlachte en het had over een goede indruk. "Hm.. Eigenlijk best wel." zei ze hem met een speelse grijns. "En, ik hoop dat ik ook wel een goede indruk op jou gemaakt heb?" vroeg ze hem terwijl ze haar hand die nu vrij was op zijn rug plaatste en daar zachtjes overheen wreef terwijl ze met haar lichaam nog steeds dicht tegen hem aan lag. De donkere, haast zwartgekleurde luchtvlagen vlogen naar binnen maar aangezien de lamp boven het bed aanstond was het gewoon de kamer gewoon nog gevuld met felgeel licht. Ze wendde haar blik af van het raam gevuld met duister van het donker en wierp zoals gewoonlijk haar ogen weer op Christian. Ze glimlachte even uit het niets naar hem en zuchtte voor een kort moment. Eigenlijk was het wel een fijne avond zo. Ze hadden ook even gepraat, iets wat zij persoonlijk wel deerde. Normaal gesproken praatte ze nooit echt met iemand terwijl ze half met iemand naar bed ging maar toch voelde een gesprek zo op zijn tijd wel eens goed. Maar ze moesten het alles natuurlijk nog afmaken, maar ze hadden heel de nacht dus zorgen maakte ze zich allesbehalve. Nog steeds wreef ze met haar hand over zijn rug en met haar andere besloot ze eens wat anders te doen en liet die naar zijn onderbuik glijden waar ze hem voor even liet liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 24, 2011 8:56 am

De jongen knikte naar haar. Net zoals haar stiekem. Even keek hij naar buiten, zag enkele sterren zwakjes schijnen maar dat waarschijnlijk dan door het feit dat er nog glas tussen zat dat het zo onhelder was. Een goede indruk maken was iets wat goed was bij een meisje, zeker bij iemand die het potentieel had om een goeie vriend te worden, en wie weet misschien ooit is meer maar voor nu was het zo goed. Gewoon vrienden die goed met elkaar om konden gaan. 'Je had meteen al een goeie indruk gemaakt die eerste keer dat we met elkaar spraken.' Sprak de jonge met een kleine glimlach tegen haar terwijl hij even zijn voorhoofd tegen het hare liet rusten en haar hand zachtjes over zijn rug voelde bewegen. Iets wat hem best wel kalmeerde op een of andere manier. 'Trouwens, beloof me dat je hier morgen vroeg nog bent.' Prevelde hij zachtjes. De jongen keek haar met een grimas aan. Christian stond liever op met Regina die naast hem lag dan met een lege koude plek, het was gewoon gezelliger. Plus, ergens wou hij het gewoon is meemaken. Haar hand werd verplaatst naar zijn onderbuik wat enkele tintelingen met zich mee bracht. Ergens wist hij dat het nog moest afgemaakt worden, maar ach ze hadden nog de hele nacht dus ergens maakt het niet uit. Het zou er wel van komen, maar hij was nu stiekem wel gelukkig omdat ze nu ook wist wat er in zijn hoofd om ging, het had hen op een of andere manier misschien ook wel net iets dichter bij elkaar gebracht. Dat was uiteindelijk ook iets wat hij niet gepland had. Maar uiteindelijk had hij dit vannacht ook niet gepland, of alleszins niet met haar eigenlijk, maar hij was blij dat het toch wel gebeurd was uiteindelijk met haar. Zachtjes bracht hij zijn lippen naar de hare en drukte daar vervolgens een zachte kus op. Waarna zijn mondhoeken even omhoog kwamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 24, 2011 9:39 pm

Christian keek naar buiten en ze volgde zijn blik en keek voor weer voor een moment naar het raam. Na een paar secondes draaide ze haar hoofd weer terug omdat ze dat raam nu wel vaak genoeg gezien had en keek even de kamer in. Het was best wel gezellig en luxe ingericht, je had er eigenlijk alles. Dat was dan ook een van de grote redenen geweest waarom ze hier kwam, altijd eigenlijk als ze in een hotel sliep. Ze herinnerde zich de tijd dat ze met haar ouders werd meegesleurd naar dit hotel omdat ze de buurt even wouden zien voordat ze hier naar school ging. Opzich miste ze haar ouders wel, ze had ze dan ook al een jaar of zelfs langer niet gezien. Wel gesproken, maar om ze persoonlijk te zien was natuurlijk tien keer beter. Het was wel eens een goed idee om in de zomervakantie langs te gaan, hmm.. Daar ging ze nog maar eens over nadenken. Zijn vervolgende woorden deden een glimlach op haar gezicht verschijnen. "Gelukkig maar." zei ze hem waarna ze grinnikte. 'Trouwens, beloof me dat je hier morgen vroeg nog bent.' Nog iets waardoor haar mondhoeken omhoog krulden tot een grijns. "Denk je nou echt dat ik zo'n slet ben die 's ochtends opeens verdwenen is? Neehoor, ik beloof dat ik er morgen nog ben." stelde ze hem gerust. Er waren inderdaad echt wel van die meisjes, en ook van die jongens, die als je wakker werd gewoon verdwenen waren. Raar, eigenlijk. Als je het als een of andere slet zonodig wou doen vond ze dat je dan best je gezicht nog 's ochtends kon laten zien. Maar, jongens konden er ook wat van. Nouja, heel dat stomme gedoe kon haar nu eigenlijk niks meer schelen. In elk geval, zij bleef wel bij hem. Hij drukte zachtjes een kus op haar lippen waardoor ze schattig glimlachte en vervolgens ook nog een kus op zijn lippen drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 24, 2011 10:04 pm

Christian glimlachte even toen ze zei dat ze er morgen nog zou zijn. 'Mooi zo.' Ergens deed hem dat wel goed, gewoon weten dat er iemand was om 's morgends in je armen te sluiten. Morgen zou dat Regina zijn, eigenlijk was het wel grappig ze was een van de eerste in tijden waarbij hij in een kamer belanden. Ja, hij flirtte met meisjes maar dat was het dan ook verder liet hij het niet meer komen. Maar dit was gebeurd in een moment van opwinding, een moment dat het hem niet lukte het te onderdrukken. En tja, nu lagen ze hier. Een kleine grimas lag even op zijn lippen toen ze een kus daarop terug drukte. Christian plaatste zijn lippen even op haar sleutelbeen en glimlachte vrij nonchalant naar haar. Vanaf buiten klonk er muziek, geen lied dat hem bekend was, maar de tittel werd hem al snel duidelijk. Love you like a love song of zo. Vast een of andere idioot die dacht dat hij stoer was met zijn stoere wagen. Met een glimlach keek hij Regina weer aan, en zonder er acht op te slaan liet de jongen zijn ogen over haar lichaam gaan waardoor zijn mondhoeken omhoog kwamen. Eigenlijk schaadde hij nu alles wat zijn ouders hem ooit geleerd hadden over liefde. Liefde was iets heiligs, het kwam niet vaak voor op een goede manier of het bleef niet zo lang duren. Ook was de liefde bedrijven iets heiligs, het was een teken van elkaar graag zien, en van een bepaalde verbintenis tussen de twee personen. Kort beet hij op zijn lip. Elkaar graag zien? Daar was hier wel sprake van, maar alleen op een vriendschappelijke manier, toch? Waarschijnlijk. Christian drukte haar zachtjes met zijn bovenlichaam weer neer op het bed en plaatste een kus vlak naast haar lippen waarna hij even speels grijnsde naar haar, het idee van dat dit iets heiligs was compleet laten varen. Tuurlijk wist Christian wat dit betekende, maar toch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Icon_minitimema jul 25, 2011 3:07 am

Hij bleek er tevreden mee te zijn dat ze zojuist beloofd had dat ze er morgenochtend nog zou zijn. Waarom zou ze ook weg gaan? Achja, er waren zulke mensen, maar zij was er geen één van. Er klonk een liedje op die even later weer vervaagde die vast afkomstig was van iemand die net uit was geweest en in zijn auto langs scheurde, of zo iets. Ze zag zijn ogen even over haar lichaam gaan waardoor er een grijns op haar gezicht verscheen. "Kan je het zien?" zei ze plagerig, iets wat hij ook wel door zou hebben. Ze grinnikte waarna ze zachtjes door hem werd teruggenesteld op het zacht aanvoelende matras wat dan ook lekker aanvoelde. Iets beter dan die harde rugleuning, eerlijk gezegt. Nog steeds lag ze vrij dicht tegen hem aan, iets wat ze op dit moment allesbehalve vervelend vond eigenlijk. De klok die boven hun hoofd hing maakte tikkende geluiden die je pas opmerkte als je erop lette. Niet iets wat haar op dit moment boeide ofzo. Al snel waren haar gedachtes naar iets anders gevaren waardoor ze het best irritante getik ook niet meer opmerkte. Haar hand die ze op zijn onderbuik had geplaatst gleed nu wrijvend over zijn buik en als een soort trappetje liet ze haar vinger tikkend op zijn sixpack naar boven 'lopen', terwijl ze haar blik nog steeds gericht had op Christian. Ghehe. Ze ontvangde een kus van hem net naast haar lippen waardoor ze en quasi-boos aan keek. "Dat moet je zo doen, gekkie." grijnsde ze met een teken van humor in haar stem waarna ze haar lippen op zijn mond drukte en hem een lange kus gaf. Ze keek hem met een wat ontdeugende glimlach aan en zette de hand die ze op zijn buik had naar zijn arm en liet die er overheen glijden. Nog steeds stonden haar groengekleurde ogen zijn richting op, zonde ook eigenlijk om die van dat beeld af te houden maar ja. Het was opzich best wel warm in de kamer, maar ze had er eigenlijk niet zo'n last van. Wat maakte het allemaal ook uit. Ze drukte nog een kusje op zijn lippen en streek even een afdwalend plukje haar achter haar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Icon_minitimedi jul 26, 2011 10:41 pm

'Tuurlijk.' Grijnsde de jongen breed naar haar. Het was nou niet bepaald iets om na te kijken vond hij zelf. Plus een perfecte streling voor het oog. Een glimlach verscheen even op zijn gezicht. Het stappen over zijn buik gaf een kriebelend gevoel, maar toch ook al we een prettig. Een kleine grimas verscheen even, en toen kreeg hij een kus op zijn lippen van haar waarna hij zijn handen verplaatste naar haar onderrug. Iets meer om uit te dagen natuurlijk maar goed. Christian plaatste enkele kussen op het kuiltje vlak tussen haar sleutelbenen en volgde zo zijn pad verder naar boven om haar lippen weer te bereiken. Ergens enjoyde de jongen dit meer dan hij van zichzelf had gedacht. Maar ergens was het gewoon het gezelschap van Regina die bij hem was, iets wat hij stiekem niet onder ogen wou zien. Want dan liet hij haar nog meer toe om dichter bij te komen, en dat zou dan gaan aflopen op een manier die hij liever uit de weg zou gaan, maar ergens wist hij toch al dat hij haar te dicht bij had gelaten, dus nu was het gewoon tegen gaan van iets wat hij niet wou meemaken, al wist hij even goed dat Regina zelf niet echt in was in zo iets. Zachtjes liet hij zijn handen glijden naar haar dijen en streek daar zachtjes over met zijn beide wijsvingers. Uiteindelijk gleden ze verder naar boven en keek hij haar weer recht in die prachtig groene ogen aan die hij nu al zo gewend was, alsof hij al jaar en dag bij haar was. Ergens voelde dit vertrouwd aan, plus nu waren ze elkaar ook niets meer verschuldigd, al hadden ze het nog niet afgemaakt maar dat zou wel gaan komen naarmate de nacht verder verliep. Met een speelse grijns drukte hij een kus op haar lippen waarna hij een zachte beet gaf in haar onderlip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Icon_minitimeza jul 30, 2011 4:52 am

"Mooizo." antwoordde ze met een glimlach op zijn "tuurlijk" aangezien het toch wel fijn was te horen dat ze inderdaad iets prettigs was om naar te kijken. "Jij ook hoor." zei ze hem, instemmend op het feit dat hij er ook zeker mocht wezen. Ze wist nog wel die ene keer op het sportveld na zijn training of wedstrijd dat er ook wat andere meisjes bleven hangen om Christian te bewonderen. Er verscheen een glimlach op haar gezicht toen ze hierbij nadacht en richtte haar groengekleurde ogen op hem. Zijn handen verplaatsten zich naar haar onderrug wat.. Lekker aanvoelde. Haar ene hand lag nog op zijn arm waarmee ze rustig over wreef en haar andere hand lag op zijn rug waarmee ze ook zachtjes heen en weer bewoog. Zijn handen bewogen weer, meer omlaag, en eindigden op haar bovenbenen wat een soort kietelend gevoel veroorzaakte toen hij met zijn vingers heen en weer bewoog. "Dat kietelt!" zei ze lachend terwijl ze genoot van zijn aanrakingen. Een nieuwe kus werd op haar lippen geplent, waarna hij zachtjes in haar lip beet wat voor een grijns rond haar lippen zorgde. Ook zij drukte haar lippen op die van hem om hem daarna weer aan te kijken terwijl ze wat vragend zijn richting op keek. "Zin om het af te maken...?" fluisterde ze in zijn oor waarna ze weer wat naar achteren kwam om hem met een verleidelijke en tegelijkertijd speelse blik in haar ogen aan te kijken. Ze streek een doelloze en dwalend plukje van haar haar achter haar oor en liet haar hand wat langs zijn zij naar beneden glijden. Nog steeds keek ze hem aan terwijl ze rustig afwachtte op een reactie van hem. Ze drukte vervolgens een kus op zijn mond en haar groene ogen wendde zich niet van de zijne af. Het was op de één of andere manier een fijne avond voor haar. Oké, dat had ze dan wel eens vaker maar het voelde aardig vertrouwd aan met hem. Achja, het was in elk geval iets waar ze van kon genieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Icon_minitimeza jul 30, 2011 6:49 am

Een grimas verscheen op zijn gezicht toen het meisje zei dat het kriebelde. 'Dat was de bedoeling lieverd.' Grijnsde hij speels naar Regina toe. Ergens wist hij wel dat het kriebelde, uiteraard was dit zijn bedoeling geweest, merendeels om het toch wel iets speels te houden. Zijn haren voelde klammig aan door de zweetdruppeltjes die daarjuist op zijn voorhoofd hadden gestaan, daardoor was het haar vanvoor nu ook iets gaan krullen. Christian luisterde even naar haar andere vraag nadat hij een kus had mogen ontvangen van mevrouw. Even dacht hij na, off course wou hij het afmaken. Maar ergens vond hij het wel jammer dat het dan al voorbij was. Geen idee waarom, maar goed. 'Hm, ja stiekem wel.' Prevelde hij zachtjes tegen haar lippen aan. De manier waarop ze hem aan keek, beviel hem ergens wel. Hun blikken hadden elkaar niet meer verloren gedurende dat ze hier lagen, en ergens had hij het nooit leuk gevonden dat iemand zo lang in zijn ogen keek, buiten dan nu van Regina. Een grimas verscheen op zijn gezicht. De jongen streek met zijn duimen over haar onderbenen en zachtjes drukte hij enkele kussen in haar nek. Voor even verdwaalde hij in haar ogen, iets wat hij ergens niet eens zo heel erg vond eigenlijk. Plots hoorde de jongen geklop op de deur, een geklop dat bleef aanhouden. Christian trok zijn wenkbrauw op en zuchtte even. 'Dit kan je nu toch niet menen.' Mompelde hij zachtjes waarna hij even naar Regina keek en daarna zijn blik op de deur richtte. Hij had momenteel geen zin om te gaan open doen. 'Foute kamer.' Riep hij naar degene die bij de deur stond. Maar het geklop bleef duren, kort legde hij zijn hoofd op haar schouder en zuchtte eventjes. 'Enig idee wie het kan zijn?' Vroeg hij aan haar en drukte haar een kus op haar wang waarna hij even vragend naar haar keek. Het aanhoudende geklop proberend te negeren. Waarom bolde die persoon niet gewoon af? Waarschijnlijk zat die toch fout, want niemand van zijn vriendne wist dat hij hier op dit moment was. Dus oftewel was het iemand die zij kende oftewel een gewone vreemde die het grappig vond hen te storen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 06, 2011 10:03 am

Instemmend knikte ze op het feit dat hij 'het' wou afmaken, stiekem, iets waar ze wel aan instemde. Toch hoefde zij het ook niet metee, want op het moment vond ze het voor nu zo ook goed. Eigenlijk was het dan meestal seks, slapen en opstaan en op de een of andere manier kwam dat nog wel. Ze hadden immers de hele avond en aangezien het de dag erna toch nog weekend was en ze persoonlijk niks meer hoefde te doen kon ze morgen - misschien met hem - de hele dag nog in bed of op de bank uitrusten. "Mooizo.." antwoorde ze waarna ze een best langdurige kus op zijn lippen drukte. Ze sloot even haar ogen terwijl ze langs zijn arm wreef terwijl ze lekker dicht tegen hem aan lag. Ze hoorde zachtjes en herhalend getik op de ramen, iets wat liet blijken dat het was gaan regenen. Dat maakte haarniet uit want ze was nu toch veilig en droog binnen en het maakte het wat gezellig. Ze opende haar ogen weer na een kort momentje aangezien ze geklop op de deur hoorde. Ze dacht dathet persoon wel weg zou gaan als er na een tijdje nog niet geantwoord was maarhij of zij bleek blijkbaar een aanhouder te zijn. Christian liet weten dat het persoon vast verkeerd was maar zelfs daar bleek 'ie niet afgeleid door. Ze schudde haar hoofd toen hij vroef of zij iemand verwachtte, iets wat liet blijken dat hij ook niet wist wie het kon zijn. "Ik ga wel even kijken.." zei ze tegen hem waarna ze snel nog een kus op zijn mond drukte en overeind kwam. Aangezien ze boven niks aanhad liet ze haarhand even onder het bed glijden en trok al snel een dekentje onder het bed vandaan. Ze deed die om haar lichaam heen en liep richtingde deur waar het irritante geklop nog steeds niet opgehouden was. Ze trok de deur open en keek in het gezicht van een onbekende jongen. Geen bekende dus. Misschien van Christian? "Ja?" vroeg ze toen terwijl ze nog steeds in de deuropening stond en even snel omkeek richting Christian en daarna weer omkeek.

[Ik weet niet of 'ie een beetje lang en goed is door m'n DS ^^]
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 10, 2011 6:42 am

Een kus werd op zijn lippen gedrukt die best wel lang duurde, voor het eerst zag hij dat ze haar ogen sloot tijdens de kus waardoor hij zijn hand zachtjes op haar wang plaatste en volledig mee ging in de zoen. Ergens was hij blij dat hij toch maar uit was gegaan vandaag, anders zat hij nu waarschijnlijk op zijn kamer of zat hij bij een van de jongens die hij had leren kennen hier. Toen ze vertelde dat zij wel ging open doen knikte hij eventjes hoewel hij toch gelijk tijdig met haar op stond. Even fatsoeneerde hij zijn haren waarna hij naar Regina keek die inmiddels een deken om haar heen had geslagen. Zonde. Al gauw genoeg deed ze de deur open en zei ze wat. Christian liep naar haar toe maar bleef achter de deur staan zodat de persoon niet zou kunnen zien dat hij hier zou zijn. "Ik kom voor Christian, ik heb vernomen dat hij hier was." Christian fronste even. Die stem. Antonio? Wat deed die nu hier? De jongen legde zijn hand op Regina's schouder en drukte haar een kus in haar nek. Vervolgens deed hij de deur helemaal open en keek hij recht in de ogen van zijn beste vriend van in Italië. 'Antonio, wat doe je hier in hemelsnaam?' Vroeg hij wat verbaasd hem hier te zien. Kort krabde hij over zijn kaak terwijl de jongen hem droogjes aan staarde. Ja, hij stond in een boxershort bij een meisje in de kamer. Iets wat Antonio eigenlijk nooit echt had gezien, Christian was trouw aan het meisje in Italië, maar goed het was al lang geleden. "Ik moest je iets komen afgeven, van de familie van haar." Mompelde de jongen. Waarna hij hem een brief overhandigde. Christian trok een wenkbrauw op en ademde even diep in. Hij nam de brief aan en keek even naar Regina. Antonio gaf hem een hand en verdween weer zonder wat te zeggen. Waarom zou hij helemaal naar hier komen voor een brief van de familie van zijn ex vriendin? Christian besloot de brief niet te openen, dat deed hij morgen wel. Hij gooide de deur weer toe en nam Regina vast bij haar hand en trok haar tegen zich aan. De brief gooide hij op een tafeltje waarna hij even over haar wang streek en haar een kus op haar lippen. Op dit moment kon het Christian niet schelen wat er in de brief stond, nu was het gewoon tijd voor hem en Regina om een leuke tijd te beleven, en hij had ook geen spijt van wat er te gebeuren stond met haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 10, 2011 6:56 am

Ze voelde hoe iemand zich achter haar neer had geplaatst, en die iemand moest Christian zijn. Er werd een kus in haar nek gedrukt, iets waardoor ze even zachtjes giechelde, en de jongen die aan de deur stond bleek dus toch iemand te zijn die Christian kende. Hij bleek Antonio te heten en ze nam voor dat het een vriend van hem moest zijn. Of hij hier in Monica woonde of in Italië waar hij vroeger had gewoond wist ze niet. Hij had een brief bij zich en gaf die aan Christian waarna hij bijna meteen al verdwenen was. Het was een brief van de familie van een ene 'haar', waarvan ze allang wist welk persoon er achter schold. Nadat de jongen was verdwenen deed hij vrijwel meteen de deur dicht en werd haar hand in die van hem geplaatst en werd ze zachtjes tegen hem aan gedrukt. Ze zag de envelop waar de brief inzat een stukje vliegen en uiteindelijk kwam hij neer op een tafeltje. Toen ze weer richting zijn gezicht keek en hij over haar wang streek opende ze haar mond om iets te zeggen. "Weet je zeker dat je hem niet open wilt maken?" vroeg ze hem terwijl ze hem ietwat vragend aankeek. Als hij de brief graag wou lezen had hij het alle recht erop, hij moest het niet ergens neerproppen omdat zij er zogenaamd bij was. Met haar losse hand streek ze over zijn arm en drukte een kus op zijn lippen, net als hij daarvoor bij haar had gedaan. Vervolgens sloeg ze haar arm losjes om hem heen waarna ze hem nogmaals kuste em voor een moment sloot ze haar ogen en zuchtte even tevreden. Het was fijn hier met hem te zijn en ze kon wel uren zo blijven staan. Raar eigenlijk, ze had dat nooit zo echt. Ze streek even een plukje haar achter haar oor terwijl ze haar geopende ogen in die van hem richtte. Haar hand gleed weer wat heen en weer over zijn rug terwijl haar ogen nog steeds contact met die van hem hadden.
[Inspiloosheid. x.x]
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 10, 2011 7:56 am

Christian dacht even na, als hij het nieuws misschien wist zou hij van de kaart zijn en daar had hij geen zin in. Op haar vraag had hij dan ook meteen een gepast antwoord klaar. 'Ik lees hem morgen wel.' Het was niet zo zeer omdat zij er nu bij was, want ze zou het even goed mogen weten. Hij wou gewoon momenteel met zijn gedachten maar bij een iemand zijn en die persoon was Regina. Haar warme hand gleed over zijn arm terwijl hij van haar ook een kus ontving. Een grimas was op zijn gezicht gesprongen terwijl hij terug zoende, zoals normaal was. Vervolgens legde ze haar arm om hem heen, terwijl hij zijn armen verplaatste en zo kwamen zij handen op haar heupen te liggen. Het enigste wat hem momenteel hinderde was het deken dat om haar heen zat, ergens wou hij naar het bed gaan met haar maar hier zo staan vond hij stiekem ook best wel leuk. Hun blikken waren nog steeds in elkaar versmolten, iets wat hem ergens een warm gevoel deed krijgen. De jongen deed enkele stappen naar voren waarna hij haar zacht tegen de deur duwde en haar een kus op haar lippen drukte die toch langer duurde dan enig andere kus vandaag. Gedurende de kus had hij zijn ogen gesloten, gewoon puur genietend van het moment. Voor even bedacht hij zich dat Antonio hem nu zou bestempelen als player of wat dan ook, al wist hij wel dat de jongen het voor zich zou houden voor zijn ex. Ach, daar had je een beste vriend voor. Christian liet haar lippen los waarna hij haar weer aan keek en een cheeky grijns op zette. Een grijns die hier niet overbodig was volgens hem. Maar goed.
[Inspi where the hell are you?]
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 11, 2011 2:46 am

Ze begreep wel waarom hij hem de dag erna wilde lezen, misschien was het wel iets waar hij zich alleen maar nog rotter door zou voelen. Maar aan de andere kant, moest hij hem niet niet openmaken omdat zij er bij was. Achja, hij kon zelf wel beslissen wat hij wilde en als hij het had gewilt had hij het echt wel gedaan. Haar blik werd weer teruggetrokken naar de jongen en al snel was ze het feit over de brief weer vergeten. Ze genoot van het moment dat de kus duurde en zijn handen werden op haar heupen geplaatst. Niet veel later zette ze een klein stapje achteruit toen hij haar lichtjes en voorzichtig tegen de deur aandrukte. Deze kus leek dan ook wel eindeloos te duren, totdat ze uiteindelijk stopte en hij haar met een grijns aankeek. Iets waardoor er op haar gezicht ook een grijnsje verscheen. Op de één of andere manier vond ze het zo.. gezellig of hoe je het dan ook kon en mocht noemen met hem. Eigenlijk was het best grappig, aangezien ze gewoon vrienden waren. Het voelde sowieso al aan alsof hij iemand was die haar een keertje écht mocht, en niet iemand die haar gewoon als random persoontje zag. Ze wist zelf ook wel dat ze nou niet bepaald de liefste was. Tenminste, tegen onbekende en 'irritante' mensen dan. Maar zoals ze hem net had verteld was ze tegen de personen die ze echt mocht en waarvan ze hield heel anders. Ze wist natuurlijk niet zeker of hij haar wel écht mocht, maar zo voelde het in elk geval aan. Iets wat bij haar voor een goed gevoel zorgde. Ondanks dat ze voor het moment gestopt waren met zoenen lagen haar armen nog steeds om hem heen. Niet dat ze dat erg vond, ofzo. Integendeel, het voelde juist wel goed zo. Voor ze het zelf eigenlijk door had drukte ze haar lippen weer op die van hem en verplaatste haar gewicht weer in haar benen door haar bovenlichaam weer naar voren te laten komen. Ze onderbrak de kus voor even, omdat ze hem 'meetrok' richting het bed om daar weer verder te gaan met de kus. Ze drukte haar lichaam tegen dat van hem terwijl ze nog steeds doorzoende en haar ogen gesloten had om van het moment zelf te genieten.

~En toen was het een maand later. Sorry sorry sorry. Ik had écht even geen tijd en inspiratie. ó.ò
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Icon_minitimewo okt 05, 2011 2:22 am

De jongen keek haar nog een tijdje in haar ogen aan, tot ze een kus op zijn lippen drukte. Zo verplaatste het meisje ook even haar gewicht waardoor hij genoodzaakt was om een stap achteruit te zetten want anders lagen ze hier zo meteen wel op de grond. Zachtjes werd hij meegetrokken toen zij de kus onderbrak, kort fronste hij maar liet zich vrijwillig mee trekken door haar aangezien ze richting het bed gingen. Weer drukte ze haar lippen op de zijne en hij liet zijn handen over haar ontblootte lichaam gaan, tot hij plots haar lichaam tegen het zijne voelde. Hierdoor verloor hij even de complete balans, en natuurlijk viel hij met haar nog in zijn armen naar achteren. Al een geluk voelde hij de matras onder zich neerkomen en zo gingen de twee verder met kussen terwijl zijn wijsvinger over haar ruggengraat ging en vervolgens hij even grijnsde, maar nog steeds onderbrak hij de lang durige kus niet. Zijn ogen waren gesloten, en zijn gedachten lagen helemaal bij de blonde schone bij wie hij in het gezelschap verkeerde. Hoewel ze vrienden waren, zou enig ander mens denken dat ze een koppel waren, misschien was het daarom dus ook zo handig dat ze een kamer hadden genomen in dit hotel. Dan kwamen er morgen ook geen vragen van nieuwsgierige leerlingen die zich altijd heel bemoeiziek gedroegen als ze de nieuwste roddels hadden gehoord. Ja, in dat opzicht haatte hij de school wel, maar uiteindelijk had je roddels over al, het was iets zoals de paparazzi die volgde je uiteindelijk ook overal. Ach, ergens kon het hem niet schelen, en tja momenteel waren de twee nu ook niet gewone vrienden, maar eerder friends with benefits, maar dan natuurlijk zonder liefde in het spel of wat dan ook. Just to have a good time. Christian plaatste zijn tanden in haar onderlip, en zacht trok hij daar ook aan, daarna drukte hij enkele afzonderlijke kusjes op de plek waar hij net gebeten had, om daarna toch weer over te gaan in een volledige kus op de lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'll make them good girls go bad
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» It's gonna be a good, good day.
» It don't make any sense
» Make it shine
» Time to make money
» It's so good until it goes bad.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Santa Monica Beach :: La Palapa-
Ga naar: