Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 I'll make them good girls go bad

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad Empty
BerichtOnderwerp: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad Icon_minitimema mei 30, 2011 3:42 am

Christian staarde naar de horizonlijn die diep in zee lag. Daar ging de zon onder, een zonsondergang die hij had gemist om eerlijk te wezen. De jongen was vandaag terug gekomen uit Italië, zijn familie had zich in de problemen gewerkt en hij kon het weer eens gaan oplossen. Dus hij had het gedaan. Maar nu hij hier was zou hij hier er het beste van gaan maken. Zoals van hem verwacht werd. In de blauwe zwemshort wandelde de jongen langs de kustlijn zodat het water zijn slippers net raakte. De jongen was op dit tijdstip zo gekleed, omdat hij naar La Palapa ging. En volgens de kledingsregels daar mochten daar alleen maar jongens in zwembroek binnen als het lijf er bij pasten. Zijn gebruine, maar ook getrainde bovenlijf had hij mee gekregen dus de toegang zou hem niet ontnomen worden. Met een grijnsje wandelde hij verder en bereikte al snel de dancing en wandelde met gemak binnen. Net toen hij binnen kwam sprong het liedje Give me everything van Pitbull, Ne-Yo en heel die zooi op. Met een grijns betrad hij meteen de dansvloer op en liet zich losgaan. De jongen liet zijn ogen mooi de kost nemen, er was een feest georganiseerd door een vrij populaire gozer op school. De kleding was zowel voor de jongens als de meisjes zwemkleding, iets wat perfect was voor hem, en voor eender welke jongen natuurlijk. Zijn blik viel op een blond harig meisje. Met een grijns bewoog hij zich verder naar haar toe over de dansvloer en legde zijn handen op haar heupen en fluisterde in haar oor, op de muziek natuurlijk, 'Grab somebody sexy tell'em hey.' Zo bleef Christian bij haar staan. Ze stond met haar rug naar hem toe gedraaid, maar hij wist met wie hij danste. Regina, het meisje van op het sportveld. Haar herinnerde hij zich nog wel, heel goed zelfs. Maar het was natuurlijk op een goede manier dat ze in zijn gedachten zat. Het was aan Regina om hem te herkennen, maar ergens had hij wel het gevoel dat dat al heel snel zou gaan gebeuren. De jongen bewoog samen mee met haar, zoals het hoorde. Dansen zat in zijn bloed, zijn moeder had zijn vader ontmoet door het dansen in een competite, dus hij was er zowat met opgegroeid.
[&Regina]
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad Icon_minitimema mei 30, 2011 3:59 am

Ondanks dat het 's avonds was, het was nog prachtig weer. Toen ze hier aan kwam was de zon net onder gegaan. Er was nog geen wolk te bekennen en de lucht was ondertussen roodachtig gekleurd en ondanks dat de La Palapa voor de helft ook overdekt was voelde ze de verdwijnende zonnestralen nog steeds op haar bruingetinte huid schijnen. Ze was blij met dit weer, de zomers op Monica waren altijd warm en er was bijna nooit een teken van regen of iets anders storends te vinden. Regina was gehuld in een goudkleurige bikini, die perfect zat en alles goed uit deed komen. Dat was het thema voor vanavond, meiden en jongens moesten gekleed zijn in badkleding, anders mochten ze er niet in. Het liedje die al even speelde was tot het einde benaderd en werd verwisseld voor een liedje die haar wel bekend voor kwam, in ieder geval iets van Pitbull. Zoals ze de hele avond al deed stond ze op de dansvloer, dansde zo nu en dan met iemand en hield soms even een stop in om wat te drinken. Prima avond, het was wel gezellig. 'Grab somebody sexy tell'em hey.' Ze grinnikte even en alsnel voelde ze twee handen op haar heupen en net als daarvoor ging ze verder. Wie het was? Ze had geen flauw idee. Tenminste, dat dacht ze. Ze draaide zich om en meteen herkende ze hem, ondanks ze hem een tijd niet had gezien. Het was Christian, de jongen van die dag op de sportvelden. Ze had via via gehoord dat hij naar een ander land was voor even, en uiteindelijk bleek dit Italië te zijn. Schijnbaar was hij dus weer terug, anders had hij hier nu niet gestaan. "..I can’t promise tomorrow but I promise tonight." fluisterde ze net als hij daarvoor had gedaan, mee op de muziek, in zijn oor. Ze gaf hem snel een knipoog waarna ze zich omdraaide om weer wat van haar sexy dansmoves te showen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad Icon_minitimema mei 30, 2011 5:26 am

Christian keek haar met een glimlach aan toen ze zich naar hem toe draaide. De woorden die ze sprak tegen hem, deden die glimlach veranderen in een grimas waarna hij even serieus werd. 'Daar hou ik je aan.' Fluisterde hij zacht in haar oor waarna hij haar bewegingen volgde, en natuurlijk zelf ook mee deed. Uiteindelijk wisselde het liedje weer, ditmaal een vrij bekend nummer voor hem voor hem. De dansvloer zelf werd ook wat minder vol, maar hij zelf bleef toch staan. De jongen drukte haar een zachte kus in haar nek waarna hij haar losliet en nu zelf enkele van zijn moves liet zien, hoewel hij er eerst toch een meisje uit nam, natuurlijk een bekende van hem. Ze was enkele dagen voor hem gearriveerd hier, ze kwam ook van Italië, wat hij natuurlijk de max vond, maar het makkelijkste was dat ze met hem op een soort van danskamp had gezeten en daardoor kende ze deze dans nu vanbuiten. Het was een mashup van twee liederen, Apologize van One Republic en Empire state of mind van Alicia Keys en Jay Z. Meestal liet de jongen niets blijken van zijn dansverleden, maar vandaag had hij er best wel zin in. Deels omdat hij hier wat meiden wou imponeren, maar ook omdat nu net dit liedje was opgesprongen, eentje dat bij hem herinneringen opbracht die heel diep in zijn geheugen gegrift zaten. Het nummer liep op een einde, en Christian verdween even in de mensen massa om naar de bar toe te gaan. Hier bestelde hij een Corona voor zich, en voor Regina bestelde hij Sex on the beach. Met een grijnsje nam hij de bestelling aan en liep hij heel kalmpjes naar het blond harige meisje bij die er overgins smokin' uit zag. 'You look pretty fine.' Glimlachte hij naar haar waarna hij haar het drankje aanbood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad Icon_minitimema mei 30, 2011 5:45 am

'Daar hou ik je aan.' Meldde hij, en een glimlach verscheen op haar gezicht. De stralen van de wat donker-wordende lucht vielen binnen en ditmaal waren ze in plaats van oranjekleurig wat donkerblauw aan het kleuren. Het werd al duidelijk later, maar nog steeds was er geen verschil qua temperatuur. Ze werd even los gelaten en keek toe hoe hij zelf wat begon te dansen wat er echt super goed uitzag. Zo te zien was hij al een lange tijd bezig met dansen.. In ieder geval, hij had er ooit wat meer mee gedaan. Toen hij klaar was was hij plotseling verdwenen maar na een minuutje of vijf was hij weer verschenen met twee drankjes. 'You look pretty fine.' 'Hmm.. You also look nice." zei ze hem met een verleidelijke glimlach en knikte toen ze zag dat hij het drankje aanbood. "Dankje!" grijnsde en nam een slokje van haar drankje. Ondertussen was het liedje weer veranderd, in Vanity van Christina Aguilera. Die kon ze maar al te goed, ondanks ze hier geen dansjes op had voorbereid net zoals Christian had gedaan. Na enkele slokken was haar drankje leeg en liep ze even snel op haar heupwiegende manier naar de bar om snel haar drankje neer te plentten zodat de barman weer eens lekker kon gaan schoonmaken. Hij had het vast druk zat, met elke dag al die klanten die maar wat moesten kopen. En die glazen moesten natuurlijk ook afgedroogd worden. "Mirror mirror on the wall. Who's the sexiest of them all?" Deed ze dit keer ook weer op zijn maniertje, fluisterend in zijn oor toen ze terugliep en op hetzelfde moment als op het liedje ook in het echt gebeurde. Ze gaf hem een kusje op zijn wang en plentte ze zich weer naast hem. Hmm, dit kon nog best eens een leuke avond worden, niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad Icon_minitimema mei 30, 2011 5:58 am

Christian knipoogde naar haar toe waarna hij even rond keek. De weinige bekende die hij zag kon hij geen vrienden noemen, maar slechts kenissen iets wat hij stiekem wel grappig vond aan feestjes. Je zag mensen die jouw kende, maar zelf kende je er maar een paar uitgekozen bastards. Hij nam net zoals haar een slok van zijn corona en zette die vervolgens neer op een tafeltje toen zij naar de bar toe ging. Rustig wachtte hij tot ze terug was, tot er iemand naar hem lonkte. Een meisje, qua uiterlijk kon ze Regina niet bij houden, maar toch was er iets aan die chick dat hem wat aansprak. Maar toen zijn prachtige blondharige vriendin weer bij hem kwam staan en wat fluisterde in zijn oor besloot hij even na te denken om de spanning er in te houden. Hij legde zijn hand op haar wang en zorgde dat ze nu recht voor hem stond. Christian bewoog zijn hoofd naar de linkerkant van haar hoofd en bracht zijn mond naar haar oor. 'De schoonheid zelve,' nu bracht hij zijn hoofd naar de andere kant en grijnsde even. 'Bevind zich nu in de armen van een jongen met bruine haren.' Als een echte charmeur drukte hij een kus vlak naast haar mond waarna hij haar hand vast nam en haar mee trok op de dansvloer, een nieuw nummer sprong in. Een nummer dat hij de afgelopen weken had leren kennen. De eerste noten lieten de jongen al meteen wat meewiegen op de muziek. Om zich heen zag hij wat meisjes staan, die zich in de armen wierpen van een andere jongen en deze begonnen lekker klef te doen op het lied. Dat terwijl hij gewoon naar Regina keek met een glimlach op zijn gezicht. 'Missed me? En hoe is het nog met je?' Vroeg hij met een glimlachje aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad Icon_minitimema mei 30, 2011 6:10 am

Regina zag hoe Christian wat rond keek, waarschijnlijk zat hij te kijken of hij wat bekenden kon vinden tussen de mensenmassa. Zij kon zo nu en dan ook iemand vinden die ze weleens had gezien, mee gesproken had or something. Maar iemand die echt tot haar vrienden behoorden was er niet te vinden. Of die waren er gewoonweg niet óf die waren niet te vinden tussen al de mensen die zich hier op elkaar hadden geplet. Hij kwam voor haar staan en keek hem met een grijns aan toen hij wat in haar oor fluisterde en kreeg een zoen net naast haar mond. "Ooh gaan we het zo doen?" zei ze op een lacherig toontje en werd door hem meegesleurd naar de dansvloer. Een langzaam en voor haar onbekend liedje begon te spelen, een slownummer, en tsja.. Dat werd dus Christian. Ook zij bewoog net als hij rustig mee op de muziek, op het ritme van het liedje heen -en weer. 'Missed me? En hoe is het nog met je?' "Natuurlijk heb ik je gemist. Nu had ik niemand anders die bij de To Sexy club hoorde." zei ze en glimlachte even. "Verder gaat het goed, gewoon normaal eigenlijk. En met jou? Gaat het allemaal ook goed met jou?" vroeg ze hem terug terwijl ze nog steeds langzaam heen en weer bewoog en zoals gepast haar armen om zijn nek geslagen had. Haar goudblonde lokken hingen over haar schouders en de hakken die ze aan had bezorgden geen geluid vanavond aangezien de muziek überhaupt veel te hard stond en aangezien er bij het 'slowen' geen echte dansbewegingen bij te pas kwamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad Icon_minitimewo jun 01, 2011 12:55 am

Christian grijnsde even op wat ze zei en bracht zijn gezicht tot vlak naast haar oor. 'That will keep for later.' Fluisterde hij zachtjes waarna hij haar een zachte kus op de wang drukte. Voor even gingen zijn gedachten terug naar zijn zoontje Fabio, of hij hem ooit zou zien was de vraag, en om het aan te vechten. Nee, dat geld had hij jammer genoeg niet meer. Aw, hoe lief ze had hem gemist. De reden die er bij hoorde werd ook gezegd waardoor hij even grijnsde. 'Nu weet ik wat ik miste.' Sprak hij zoet tegen haar en porde even droogjes in haar zij. Wat ongepast momenteel, maar hee, hij was hier vandaag om lol te maken met haar dus dat zou ze ook gaan krijgen. 'Ben blij dat het goed met je gaat. En met mij, wel, het kan natuurlijk altijd beter maar dat is normaal.' Sprak hij even tegen haar waarna hij zijn blik natuurlijk weer op haar richtte en even met een haarlok begon te spelen. 'En je vereniging?' Daar was hij best wel in geïnteresseerd, gewoon omdat hij er eerst aan had liggen denken om in haar vereniging te gaan maar toen was het dus uiteindelijk toch Die Hard geworden, al zat hij nu toch te twijfelen, misschien moest hij maar weer op zijn eentje gaan? De verenging was zelf niet meer zo actief jammer genoeg, en tja dan had je er natuurlijk niets aan om er in een te zitten. Alleszins zo was het toch volgens hem, maar dat kon ook gewoon een eigen mening zijn. Het liedje kwam op een einde, vanuit zijn ooghoeken zag hij dat zowat elke gast hier het meisje waar ze mee hadden gedanst binnen deed. Maar hij zelf, hij wachttegewoon nog eventjes af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad Icon_minitimedi jun 21, 2011 2:55 am

'Nu weet ik wat ik miste.' Zei Christian terwijl hij haar een por in haar zij gaf. Ze grinnikte en keek met een glimlach zijn richting uit. Ook al was de avond pas net begonnen, het teken dat Christian weer in the house was maakte het sowieso al leuk. Het ging vast een geslaagde avond worden. De goede muziek, de lekkere drankjes en Christian verveelden haar tot nu toe niet, en ze wist zeker dat dit ook niet ging gebeuren vanavond. Op de één of andere manier was het altijd geinig met Christian, hij wist de spanning er altijd in te houden. "Fijn dat het met jou ook goed gaat." zei ze tegen hem. Hij vroeg hoe het met haar vereniging ging, hij wist natuurlijk niet dat heel het gedoe afgekapt was. "Ach.. Dood, zou ik maar zeggen. Maar in ieder geval heb ik Too Sexy nog." vertelde ze hem met een plagerige grijns. Rustig bewoog Regina heen en weer op het ritme van de muziek die langzaam was. Ze hoorde aan de klanken dat het liedje bijna over moest zijn. Ze keek een snel om zich heen en merkten meisjes die gewoon in jongens waren gekrópen. Het bezorgde haar een grijns op haar gezicht en ze schudde even haar hoofd van 'whattheheck' toen ze weer naar Christian keek en met haar hoofd wenkte naar een meisje en jongen die aan elkaar geplakt waren. Het liedje was inderdaad ten einde gekomen en werd weer verwisseld door een sneller liedje: Judas van Lady Gaga. Die kende ze wel. De muziek begon weer door haar hele lichaam te dreunen door het volume die waarschijnlijk ergens op zijn allerhoogst stond.
"En, hoe gaat het met jou en Die Hard?" vroeg ze hem geïnteresseerd in wat er rond hem gaande was. Nog steeds stond er een vrolijke glimlach op haar gezicht terwijl ze zijn hand pakte en hem mee'trok' richting de bar. Ze kon best een nieuw drankje gebruiken. Ze bestelde een Coktail en een Corona, die ze betaalde en even later aanbood aan Christian.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad Icon_minitimewo jun 22, 2011 3:32 am

Christian keek haar met een grijnsje aan toen een ander nummer op sprong. Een nummer van Mother Monster herself. Stiekem was Christian een gaga fan, maar dat liet hij maar weinig merken. Hm, het was jammer dat haar vereniging was dood gebloed, maar nu moest ze wel blij zijn dat ze Too Sexy nog had, en die zou wel blijven bestaan. De jongen zijn blik gleed nog naar enkele koppeltjes op de dansvloer die nog wat stonden na te wiegen, stakkers toch. Waarom bonden ze zich toch aan een meisje? Ja liefde was mooi, tot het brak. Daarom was hij na het breek gedeelte gewoon op de tour gegaan van elke dag een ander meisje. Wat moest hij anders gaan doen? In een duister hoekje zitten weg kwijnen? Nee, dat was niets voor hem. Ja, hij had nog verdriet over zijn ex, maar hij liet dat toch niet zien. Gewoon omdat hij dat niet kon in het openbaar, buiten bij zijn zusje. Maar dat was dan weer anders. De bas van het liedje dreunde tot op zijn borst en stiekem dacht hij dat zelf de grond mee bewoog, maar goed het was een goed liedje dus het mocht wel. 'In Die Hard? Wel goed volgens mij. Ik moet mijn ontgroening zeg maar nog ondergaan.' Sprak hij met een grijnsje. Stiekem was hij er benieuwd naar, maar hij zou alles doen wat ze hem voorschotelde. Gewoon je verstand op 0 en gaan. No fear. Al gauw genoeg werd hij mee getrokken naar de bar en grijnsde hij even. De jongen zag dat ze een Coktail en een Corona bestelde, die ze even later aan hem gaf. 'Thank you.' Fluisterde hij zachtjes in haar oor en drukte haar vervolgens een zachte kus in haar nek en grijnsde even ondeugend naar haar. 'Hm, ik heb je gemist sexy.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad Icon_minitimewo jun 22, 2011 6:48 am

[Ik drukte perongeluk op het logo toen ik hem bijna af had :'D]

Alsnel herkende Regina het liedje dat op dit moment door alle boxen piepte en dreunde. Het was een liedje van Lady Gaga, het liedje dat ze uit duizenden herkende. Government Hooker. Ze had gehoord dat dit liedje moest gaan over een hoer die ondanks dat ze hoer was belasting moest betalen. Het sloeg eigenlijk nergens op, waardoor het echt genius was. Stiekem was Regina een klein beetje Gaga fan, maar dat liet ze maar weinig merken. 'In Die Hard? Wel goed volgens mij. Ik moet mijn ontgroening zeg maar nog ondergaan.' Ontgroeningen.. Ach, dat was hetgene wat ze wel miste sinds ze Too Damned kwijt was. Het was leuk om voor degene die erbij wilden dingen te verzinnen die ze moesten doen om erbij te mogen komen, echt awesome. "Succes alvast. Ik ben benieuwd wat die Esther voor je verzonnen hebt." zei ze en grijnsde. Ze wist zeker dat die Esther de gekste en moeilijkste en tegelijkertijd domste dingen ooit bedacht als ontgroening. Zelf had ze een ontzettende hekel aan de roodharige Esther. Volgens haar waren ze op dit moment dé vijanden van Monica. Na de twee keer bedreigt te zijn door haar had ze de band niet echt beter gemaakt. En het hoogtepunt was toen ze haar toen bijna vriendje Nate ook nog eens had bedreigt met dat mes van d'r. Achja.
Met een 'thank you' nam hij het drankje van haar over. 'Hm, ik heb je gemist sexy.' zei hij nadat hij een kus in haar nek had gedrukt en haar met een ontdeugend gezicht aankeek. "No problem. Ik heb jou ook gemist sexy thing." zei ze met een smile. Ook zij gaf net als hij bij haar had gedaan een kusje in zijn nek en keek hem met ondeugende ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad Icon_minitimezo jun 26, 2011 1:22 am

'Wat het ook mag zijn. Ik sla me er wel door heen.' Sprak hij met een grimas tegen het meisje. Esther was een persoon die hier niet in de goeie aard lag, en stiekem vond hij het wel grappig de mensen hun gezicht te zien als hij vertelde dat hij bij die vereniging zou gaan. Ach, je kon alles verwachten van de jongen. Al zou hij pak weg niet iemand gaan bedreigen omdat hij diegene niet mocht of zo, dat was niet iets wat paste bij hem. Stiekem was hij gewoon een persoon die hard leek, maar vanbinnen was hij een zacht gekookt eitje, maar dat wist niemand. Kort nam hij een slok van het drankje waarna hij het even neer zette en zachtjes met zijn hand over haar kaaklijn ging en vervolgens een korte kus op haar lippen drukte. 'Een voorproefje.' Fluisterde hij zachtjes tegen haar lippen aan waarna hij de Corona weer vast nam en haar met een grote grimas aan keek. Zo vond hij het leuk, gewoon even niets aan je hoofd en goed vermaken met een vriendin. Kort keek hij even rond zag dat er enkele gozers lekker stonden te geilen op Regina. Kort trok hij een wenkbrauw op. Oh, vanavond zou nog wel eens leuk gaan worden. Op de maat van de muziek legde de jongen zijn armen om het meisje heen en plaatste hij zijn handen op haar achterwerk. Met een grijnsje kwam hij even dichter bij haar. 'Zin om wat jongetjes te irriteren lieverd?' Fluisterde hij met een ondeugende grijns in haar oor waarna hij even teken deed naar de groep jongens die nu bijna hun ogen uit hun kassen aan het staren waren. Arme stakkers toch. Jongetjes die niet beter konden krijgen dan tja de minder mooie van de school. Stiekem was hij wel blij dat hij Regina hier uiteindelijk was tegen gekomen, merendeels omdat het met haar altijd leuk was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad Icon_minitimezo jun 26, 2011 3:19 am

'Wat het ook mag zijn. Ik sla me er wel door heen.' zei hij met een grijns. Ze zou wel van hem horen wat ze uiteindelijk bedacht zou hebben. Zoals hij klonk zou hij alles wel gewoon doen. En ze wist zeker dat Esther profiteerde van het feit dat ze alles mocht bedenken wat ze zelf zou willen. Ze voelde hoe zijn had zachtjes over haar kaaklijn streek en vervolgens een kus op haar mond drukte. Ze grinnikte toen hij "een voorproefje" zei en gaf hem ook een kus op zijn mond voordat ze een slok van haar drankje nam. Het was nu ongeveer haar.. Ehm.. Derde drankje. Gelukkig sloeg het bij haar niet zo ongelovelijk snel aan, maar als ze echt door ging drinken kon het aardig aan gaan slaan.
De muziek was voor de zoveelste keer weer verwisseld en ook dit keer was het een dansnummer, wat eigenlijk nogal logisch was. Voor ze het wist stond Christian weer dichterbij, die zijn armen om haar heen sloeg en zijn handen op haar achterwerk legde. Er verscheen een grijnsje op haar gezicht en luisterde naar de woorden van hem. 'Zin om wat jongetjes te irriteren lieverd?' Te irriteren? Ze keek even om zich heen en merkte inderdaad dat er enkele jongens stonden te kijken. Ze liet haar blik weer rustten op Christian en keek hem met een ondeugend grijnsje aan. "Ga je gang." zei ze hem en sloeg haar armen om hem heen om die vervolgens op zijn rug te plaatsen.
Ze liet haar handen onder zijn shirt gaan en wreef zo over zijn rug terwijl ze hem met een ondeugende tinteling in haar ogen aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad Icon_minitimezo jun 26, 2011 6:39 am

Christian keek haar met een grimas aan toen ze instemde op zijn voorstel. Al gauw genoeg voelde hij haar handen onder zijn shirt gaan en drukte hij haar enkele kusjes in haar nek terwijl hij haar wat optilde van de grond. De jongen genoot stiekem van de strelingen over zijn rug, maar dat was al bij al de bedoeling. Elkaar gewoon een goede tijd geven. Kort keek hij langs haar heen en zag enkele jongens al omdraaien, of gewoon kwaad kijken naar hem. Met een grijnsje richtte hij zijn aandacht weer op het meisje waar hij bij was. Regina mocht misschien wel een van de zovelen zijn, maar ze was op een of andere manier ook wel een soort vriendin van hem geworden. Maar dat kwam dan ook omdat hij haar wel elke keer weer tergen kwam hier in Monica, al vond hij het niet erg. Want elke keer dat ze elkaar zagen, tja dan gebeurde er wel het een en het ander. De jongen liet haar nog steunen op een hand terwijl hij zijn andere op haar rug plaatste en zo even over haar ruggengraat ging met zijn wijsvinger waarna hij haar zachtjes liet neerzakken zodat ze weer op de grond kon gaan staan. Christian plaatste een hand op haar wang en streek vervolgens door haar blonde haren. Even nam hij nog een slok van zijn drankje en zette het vervolgens weer neer op de toog zodat de barman het lege glas zou kunnen weg nemen. 'Je bent speciaal Regina, op je eigen manier. Maar je bent speciaal.' Mompelde de jongen zachtjes waarna hij zijn voorhoofd even zachtjes tegen het hare aanlegde en glimlachte. De woorden waren als compliment bedoelt, niets meer of minder. Dat zou ze waarschijnlijk wel gaan weten. Toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad Icon_minitimezo jun 26, 2011 7:08 am

Regina werd ietsjes de lucht ingetild door Christian en kreeg enkele kusjes in haar nek gedrukt. Ze zag hoe hij voor kort langs haar heen keek en ook zij draaide voor heel eventjes haar hoofd om en zag waar hij naar keek. Sommigen waren al weggelopen en anderen keken boos. Ze grijnsde en draaide zich weer om richting Christian die ditmaal met zijn wijsvinger langs haar ruggengraat streek wat voor eventjes kippenvel bezorgde. Ze was Christian in en rondom school al best vaak tegen gekomen en het bleef leuk. Elke keer hielden ze het wel spannend en gebeurde er iets geinigs. Hij liet haar zachtjes neerzakken en al snel stond ze weer met beide benen op de grond. Nog steeds had ze haar handen op zijn rug en hij had zijn hand tegen haar wang gelegt en streelde even door haar blonde lokken. Ook zij nam snel het laatste slokje van haar drankje en zette hem net zoals Christian deed neer op de bar zodat de barman ze even later wegpakte.
'Je bent speciaal Regina, op je eigen manier. Maar je bent speciaal.' klonken zijn woorden en zijn voorhoofd werd tegen die van haar gedrukt terwijl hij glimlachte. Ook zij glimlachte. "Dankje." zei ze terug op een fluistertoontje in zijn oor en haalde haar ene hand onder zijn shirt vandaan om vervolgens langs zijn kaaklijn te strelen.

[Flut xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad Icon_minitimezo jun 26, 2011 7:30 am

Christian luisterde naar het liedje dat bezig was ondertussen. Een vrij onbekend liedje, maar toch wel een stevig dans nummer. Kort genietend sloot de jongen zijn ogen terwijl ze over zijn kaaklijn ging. Nou, ze wist hem wel stil te krijgen op haar eigen manier. Zonder het zelf te merken kwam hij dichter naar haar toe met zijn lippen en liet hij deze al snel tegen elkaar komen. De jongen plaatste zijn vrije hand op haar heup en deed heel rustig verder. Onbewust was er een glimlach op zijn gezicht verschenen, maar uiteindelijk brak hij de kus toch af en keek hij haar met een grimas aan. Op de jongens lette hij nu niet meer eigenlijk. Die waren maar stom geworden. De jongen stopte heel nonchalant zijn handen in zijn zakken en dacht eigenlijk aan wat ze straks zouden gaan doen, of beter gezegd wat ze zouden gaan doen. Aangezien hij nog iets moest afmaken met haar, want vorige keer op de sportvelden was het zeg maar uiteindelijk toch onderbroken door enkele mongolen die training hadden en die coach had hen dus weg gestuurd. Maar goed, hij was haar dus nog iets verschuldigd of zij hem, het was maar hoe je het bekeek. Met een grijnsje streek hij een lok haar van haar uit der ogen en knipoogde even. De jongen wandelde even naar de bar, besloot voor haar hetzelfde als ze eerst had te bestellen, en voor hem was het ditmaal een Eristoff blue. Hij rekende af en draaide zich vervolgens om naar haar en glimlachte. 'Deze is van mij.' Het was niet zijn bedoeling om het meisje zat te krijgen of wat dan ook, maar hij wou het gewoon gezellig maken met haar. En aangezien je in een dancing niet echt vrij veel keus had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad Icon_minitimezo jun 26, 2011 7:43 am

Ze zag hoe Christian voor kort even zijn ogen sloot toen ze met haar wijsvinger langs zijn kaaklijn ging, wat voor een glimlach op haar gezicht zorgde. Hij kwam dichter naar haar toe en binnen no time waren zijn lippen op die van haar gedrukt. Ze beantwoordde zijn zoen en legde haar vrije hand om zijn nek terwijl ze de andere nog steeds op zijn rug had. Hij keek haar met een grijns aan en ook zij glimlachte terug. Hij streek een lok van haar haar opzij en ontvangde zijn knipoog. Hij was voor even verdwenen, zag hem naar de bar lopen, en was weer terug met twee drankjes. 'Deze is van mij.' zei hij en met een dankbare blik pakte ze het drankje aan en nam een slok. Het was hier behoorlijk vol aan het raken en steeds meer mensen stroomden binnen. Veel die afkwamen van Monica High, maar ook leerlingen van andere scholen liepen rond, tenminste, dat nam ze aan. Even streek ze met haar hand door zijn haar en gaf hem een speels tikje op zijn neus terwijl ze hem met een grijns aankeek. Ze nam nog een paar slokken en ook dit glas was weer leeg. Dit maal gaf ze hem een knipoog en liep richting de bar om haar lege drankje daar weer neer te zetten en liep terug naar Christian. Een vrijwel liedje klonk onderhand door de speakers maar ook dit was weer een dans nummer. Logisch, dat draaiden ze ook alleen maar in discotheken. Ze kwam weer wat dichterbij Christian terwijl ze met haar hand onder zijn shirt ging aan de voorkant en over zijn buik streek. "En, wat ben je van plan hierna te doen?" vroeg ze hem met een speelse blik in haar ogen en een grijns rond haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad Icon_minitimezo jun 26, 2011 7:59 am

De jongen zelf liet zijn blik even rond gaan en schudde kort zijn hoofd toen hij enkele jongeren van Pacific zag. Vervolgens nam hij enkele slokken van de Eristoff die hij in zijn handen had en liet zijn blik weer terug gaan naar haar. Tot zijn verbazing was haar glas al even snel weer leeg als hij het haar had gegeven. De jongen besloot het zijne ook maar uit te drinken, gewoon omdat hij geen zin had om het vast te houden zo meteen. Het meisje streek met haar hand door zijn haren, iets waardoor hij zich weer een kleine jongen voelde die een aai kreeg van zijn moeder omdat hij iets goed had gedaan. Het zachte tikje op zijn neus deed hem kort scheel kijken, hm, nu voelde hij zich nog steeds die kleine jongen die ditmaal gepest werd door een meisje. Een persoon die hij al gauw aanzag voor een ober kwam voorbij, en hoe droog het ook mocht wezen zette hij zijn glas in de hand van de jongen die hem kort aan keek en even fronste maar het dan toch weer af trapte. Vanuit zijn ooghoeken zag hij hoe zijn blonde vamp voor de avond weer terug kwam, zonder dat hij zich nog maar recht kon stellen voelde hij haar hand onder zijn shirt glijden waardoor hij even beet op zijn onderlip. Haar vraag deed een ondeugende blik in zijn ogen verschijnen. 'Wel, ik ben je nog wat verschuldigd van onze keer op het sportveld. Misschien dat ik je nu uiteindelijk dat kan geven?' Sprak hij met een grimas van hier tot in Tokio op zijn gezicht. 'At least if you want that. Otherwise I'll have to make other arangements.' Sprak hij zacht tegen haar en streek even langs haar heupen heen. Zachtjes plaatste hij zijn beide handen daar vervolgens op en begon hij zachtjes weer te dansen, al was het momenteel gewoon wat heupwiegen maar goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad Icon_minitimezo jun 26, 2011 8:11 am

'Wel, ik ben je nog wat verschuldigd van onze keer op het sportveld. Misschien dat ik je nu uiteindelijk dat kan geven?' Ohja, toen die middag. Dat was eigenlijk best wel ontzettend genius geweest. Ze kenden elkaar helemaal niet en opeens eindigden ze hun 'gesprek' met op elkaar op de grond liggen. Er waren toen af en toe wat jongere jongens langsgekomen waar Christian dan mee aan de haal ging en waardoor ze het hele zooitje niet hadden kunnen afmaken. 'At least if you want that. Otherwise I'll have to make other arangements.' "Nou, bij deze hoef je dan geen andere plannen te maken.. Want ik ben all in." fluisterde ze hem in zijn oor met een glimlach. Ze begon weer wat heupwiegend te dansen om het dansen er toch maar in te houden op het ritme van de muziek. De DJ achter zijn tafel stond af en toe luidkeels door de microfoon te schreeuwen als er weer een nieuw nummer aankwam of als hij gewoon even wat te melden had tussendoor. Verder hoorde je vaak allerlei mixen van liedjes waarmee hij de hele tijd bezig was, en blijkbaar deed hij het goed want hij hield wel heel de tent telkens vol. Ze richtte haar groene ogen weer vanuit de menigte op Christian gericht en grijnsde. Het werd nog steeds maar drukker, veel nieuwe mensen stapten er binnen maar ook veel zag je verdwijnen. Zo werd het niet té overvol en was het nog uit te houden zo qua drukte. Je werd in ieder geval niet helemaal geplet door andere mensen die er waren omdat er simpelweg geen ruimte was om je te bewegen. "Zo, kun je al verklappen wat je van plan bent vanavond?" vroeg ze hem, weer zachtjes fluisterend in zijn oor. Ach, ze was best wel nieuwsgierig wat hij in petto zou hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad Icon_minitimezo jun 26, 2011 8:30 am

Christian knikte even dankbaar. Goed, dan had hij dus ook al geen blauwtje gelopen. Met een grijns voelde hij hoe het meisje zachtjes bewoog met haar heupen waardoor hij even grijnsde. De plotse remix deed hem even opkijken. Het was van een heel bekend liedje, de remix was ook wel goed al had hij er verder ook niet echt oog voor. Merendeels omdat hij zijn blik maar hield op een ding. Regina. De jongen voelde zo nu en dan een elleboog tegen zijn rug komen, maar het was maar een paar keer gebeurd dus veel trok hij zich er niet van aan. Zolang het maar geen gehele tijd aan een stuk was. Opeens werd er zachtjes in zijn oor gefluisterd waardoor hij even grijnsde. Geen idee waarom, maar hij bleef er maar niet tegen kunnen dat dat gebeurde. Al vond hij het heel stiekem wel sexy, maar dan toch nog irritant. De jongen plaatste zijn hand even op haar wang en knipoogde ondeugend naar haar. 'Als je het voorproefje terug haalt, en je haalt die dag op het veld terug denk ik dat je er wel achter komt liefje.' Sprak de jongen op een ondeugende toon tegen haar en keek even kort naar enkele personen van Pacific die in dat irritante blauw van hun waren gekleed, helemaal. Sukkels ook. Licht afkeurend schudde hij zijn hoofd. Meestal was hij niet voor die hele vijandigheid tussen de twee scholen, maar hij had zeg maar een dag terug wat tummult met hen gehad en tja daarom had hij nu een schijt hekel aan die mensen. Moesten ze ook maar niet zo dikke nekkerig gaan doen tegen hem, want dat deden ze dan toch wel bij de foute persoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad Icon_minitimezo jun 26, 2011 8:39 am

'Als je het voorproefje terug haalt, en je haalt die dag op het veld terug denk ik dat je er wel achter komt liefje.' zei hij met ditmaal een ondeugende blik in zijn ogen. Ze herinnerde het zich beiden - natuurlijk - nog. Ze drukte een paar kusjes in zijn nek terwijl ze het beeld van toen nog duidelijk voor zich kon halen.
'So I'm the hero ey?' Zei hij haar met een grijns, en met een zelfde soort glimlach knikte ze instemmend van 'ja'. Regina richtte haar blik eventjes wat naar boven en zag een aantal lichtgekleurde donswolkjes voorbij vliegen omringd door een blauwe kring van lucht. Het toonbeeld van het weer voorspelde geen onverwachte onweer ofzo, dus voorlopig zou het vast zulk weer blijven. Haar ogen richtten zich weer wat naar beneden, richting het gezicht van Christian. 'Well, what's on the menu? Vroeg hij haar en kort grinnikte ze even... Er schoot na wat geschreeuw door de microfoon van de DJ een remix aan van Born This Way die deze avond al een stuk of twee keer voor bij was gekomen. Ze zag zijn blik even richting een ander groepje gaan die duidelijk afkomstig waren van Parcific, met hun lelijke blauwgekleurde dingen die ze aanhadden. Ach, moesten hun weten. Alleen één ding wist ze zeker; zo zou zij er echt allesbehalve bij gaan lopen, ook al zat ze op die school.
"Zullen we anders een hotelletje huren? Ik betaal." stelde ze hem voor met een grijns. Ze konden dan wel in die dooie kamers op Monica gaan zitten die op zich dan ook wel te doen waren, maar een luxe hotel was eigenlijk ook wel leuk. En wat maakte het uit, ze hadden morgen toch geen school aangezien het weekend was. Wat dan ook, hij mocht maar zeggen wat hij wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad Icon_minitimezo jun 26, 2011 9:02 am

Christian prees zich op dit moment gelukkig, hij had ook een of ander noobistisch persoon kunnen tegen komen hier, hij was gelukkig omdat het nu Regina was die hem wat kusjes in zijn nek drukte. Al had hij er van een ander waarschijnlijk ook wel van genoten, maar tja het was nu zijn tweede dag hier en hij had nog geen bekend iemand gezien. Dus ja, Regina was de eerste hier die hij echt wel kende. Plots hoorde hij haar woorden over een of ander hotelletje huren hier. Een ondeugende blik in zijn ogen verscheen, al vond hij het niet echt leuk dat zij wou betalen. 'You've read my mind. Maar een ding, dan delen we de kosten. Anders voel ik me zo stom.' Mompelde hij grijnzend tegen haar. Waarna hij haar een korte, maar toch passionele kus op de lippen drukte. De DJ schreeuwde nog wat over enkele personen hier, en het waren blijkbaar die blauwtjes die hier rondliepen. Oke, er draaide dus een persoon van Monica High. Heel droog sprong het oudste liedje uit het boekje op. We are the Champions, duidelijk nog verwijzend naar het sport evenement een aantal maanden terug tussen de twee scholen. 'Dus wat zeg je, we delen de kosten en we trekken naar het hotel of tja iets anders?' Een scheve grijns verscheen op zich gezicht, iets wat je kon omschrijven als een typische grijns voor de jongen. Een plotse ophef deed hem snel opkijken. De Pacificaantjes hadden een van de jongens van Monica op hun gezicht geslagen en er was een hels gevecht losgebarsten tussen de twee. Christian beet bedenkelijk op zijn lip. 'Wacht even hier, of al buiten. Maar ik ben zo terug.' Sprak hij vluchtig en drukte een kus op haar lippen en verdween al snel genoeg in de massa. De jongen duwde allerlei mensen aan de kant tot hij bij het gevecht aan was gekomen waarna hij er heel leuk gewoon mee tussen sprong en enkele blauwtjes aan de kant duwde of sloeg. Hij trok de jongen van Monica die op de grond lag recht en knikte even naar hem. Een harde klap werd er tegen zijn schouder gelegen waardoor hij zonder erbij na te denken stevig uithaalde met zijn elleboog naar het gezicht van de jongen. Zo ging het nog een tijdje door, alle slagen die op zijn gezicht af kwamen blokkeerde hij heel vlotjes. Hij wou gaan on nodige blauwe ogen hebben vanavond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad Icon_minitimezo jun 26, 2011 9:11 pm

'You've read my mind. Maar een ding, dan delen we de kosten. Anders voel ik me zo stom.' klonk zijn stem en ze grijnsde even. Achjoh, zij wou het best zelf betalen. Hij hoefde zich daardoor echt niet stom te voelen. Trouwens, bij het Abbey hotel dat hier ergens om de hoek lag kende ze de moeder van Stacey die daar werkte en wie weet kreeg ze wel een kamer gratis. Wat dan ook, anders zou zij wel gewoon betalen. We Are The Champions klonk plotseling uit alle boxen en kort grinnikte ze even. Nou, lekker nummer voor in een discotheek. 'Dus wat zeg je, we delen de kosten en we trekken naar het hotel of tja iets anders?' "Ik zeg dat ik het betaal en we nu trekken naar het hotel." zei ze hem en gaf hem een plagerige knipoog. Plotseling schelde er een keihard geschreeuw los en toen ze omkeek zag ze hoe een aantal van die blauwe smurfen met een paar van Monica in een soort van.. Eh.. Gevecht zaten. Het ging er zo te zien en te horen heftig aan toe, alleen omdat er zo'n megarondje omheen stond kon je nou niet echt heel goed zien wat er allemaal gebeurde. 'Wacht even hier, of al buiten. Maar ik ben zo terug.' zei Christian en voordat ze kon antwoorden kreeg ze snel een kus en was hij verdwenen in de mensenmassa. Ach nee hè, ging hij zich zeker in het gevecht daar mengen. Ze kon niet zien waar hij nou precies was gebleven maar ook tussen al die slaande en schoppende mensen te mengen was ook niet echt bepaald een goed idee. Ze zou hem waarschijnlijk toch niet meteen vinden. Maar naar buiten gaan deed ze ook niet, ze zou hier wel op hem wachtten. Stond nogal een beetje stom om gewoon vrolijk naar buiten te wandelen terwijl hij dadelijk een knal tegen zijn hoofd aan kreeg, ook al wist ze wel dat hij wel kon 'vechten' en verdedigen enzo aangezien ze dat al een keer gezien had. Hij redde zich wel, maar hij moest wel snel terugkomen anders ging ze hem gewoon lekker halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad Icon_minitimezo jun 26, 2011 10:05 pm

Christian dook onder een arm door en had uiteindelijk zo ver gekregen dat de twee groepen van elkaar gescheiden waren en het gevecht werd stil gelegd. 'Allemaal opzouten nu! Ik laat mijn dag niet verkloten door jullie.' Bromde hij kwaad naar hen toe. Kort keek hij naar de mensen van Monica die tot bedaren kwamen, en voor hij het door had kwam zeg maar de security van de discotheek er aan en tilde heel droogjes de blauwtjes op en wandelde daar zo mee naar buiten. Christian streek even over zijn hoofd waarna hij even door de mensen heen keek en Regina nog zag staan op de laats waar hij haar had achtergelaten. Met een kleine glimlach wandelde hij op haar af. Van hier en daar keken een paar mensen naar hem met grote ogen. Merendeels omdat hij het gevecht had weten stil te leggen voor er ook echter gewonden vielen. Met een grijnsje stond hij weer stil bij haar en streek even over haar wang. 'Zo, we kunnen gaan.' Grijnsde de jongen alsof er niets gebeurd was. Christian legde een arm om haar heen en wandelde zo met haar richting de uitgang, dat terwijl het feest weer compleet in gang was geschoten. Vanuit zijn ooghoeken keek hij naar enkele personen van Monica die hem dankbaar aan keken. De jongen had alleen maar een gevecht kunnen stoppen, iets wat hij normaal niet echt deed maar goed. Anders had hij Regina te lang moeten laten wachten en dat vond hij nogal sneu voor haar aangezien de avond vandaag om haar draaide bij hem. De jongen haalde zijn hand even door zijn haar die er nogal warrig bij lagen door het hele op onthoud van binnen. 'Maar goed. Hoop dat ik je niet te lang heb laten wachten.' Sprak hij met een glimlach tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad Icon_minitimezo jun 26, 2011 10:34 pm

Opeens zag ze hoe de grote groep zich in tweeën splitste en zag dat Christian degene was die het zover had gekregen. 'Allemaal opzouten nu! Ik laat mijn dag niet verkloten door jullie.' klonk hij. Er kwamen twee in zwart gehulde beveiligingsmannen aangelopen die wat van de blauwe Parcific leerlingen meenamen en het feest weer verder van start ging. Hij kwam teruggelopen met een glimlach en ook op haar gezicht verscheen een grijns. 'Zo, we kunnen gaan.' klonk zijn stem alsof er niks gebeurd was. "Zo, heb je ze maar mooi uit elkaar gehaald superheld." zei ze hem met een grijns. Hij sloeg zijn arm om haar heen terwijl ze richting de uitgang liepen en enkele leerlingen van Monica Christian een dankbare glimlach schonken. 'Maar goed. Hoop dat ik je niet te lang heb laten wachten.' zei hij en ze knikte van ja. "Ja, veels te lang." zei ze hem quasi zielig zodat hij wel zou begrijpen dat het niet zo was. "Kom, ik ben met de auto." zei ze hem terwijl ze hem meenam richting haar wat parelmoer gekleurde Cabriolet. Waarschijnlijk was hij ook wel met een auto of een scooter, maar dan zou hij ook gewoon net zo goed lopend kunnen zijn. En als hij toch met een vervoersmiddel was gekomen konden ze die morgen op halen. Ze stapte in en deed ook de deur waar Christian kon instappen van het slot waardoor ook hij kon instappen. Ze keek met een glimlach opzij toen ze de motor startte en reed richting het Abbey hotel, één van de bekendste hotels hier in Monica die hij waarschijnlijk ook wel zou moeten kennen. Toen ze er na een klein kwartiertje waren stapte ze uit en wachtte ook tot Christian klaar was om het hotel binnen te gaan. Er waren altijd wel kamers vrij dus dat zou verder geen probleem moeten zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad Icon_minitimezo jun 26, 2011 11:29 pm

'Jouw superheld.' Grijnsde de jongen breed waarna ze uiteindelijk buiten floepte en hij even de iets koelere temperatuur gewaar werd. Christian keek haar met een beteuterde blik aan toen ze zei dat het te lang had geduurd. Stiekem wist hij wel dat het niet zo was, maar goed mee spelen met het gehele drama was altijd wel leuk, toch? Al gauw werd hij door haar mee getrokken naar een cabriolet waar zij als eerste in stapte. Ach, hij was zelf maar mee gereden met een paar vrienden dus echt vervoer had hij niet. Een grimas verscheen op zijn gezicht en al gauw genoeg stapte hij in de wagen terwijl hij zijn blik op haar richtte. Na een klein kwartier te hebben gereden sprong hij toen de wagen tot stilstand was gekomen eruit en wandelde even naar haar toe en drukte een kus op haar lippen. Het Abbey Hotel, daar was hij stiekem wel gewend om te komen. Dus het was zeker wel een bekende plaats voor hem. Droogjes nam hij haar hand vast. 'Ready to go my dear?' Sprak de jongen o een speelse toon tegen haar. Enkele personen kwamen juist buiten, helemaal opgetut het typische volk dat je wel kon verwachten hier in dit hotel. Al was hij heel stiekem ook zo'n persoon alleen liet hij dat nooit niet merken aan iemand, gewoon omdat het niet echt tja gepast was vond hij.
[Lala, inspi did poof even]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I'll make them good girls go bad Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'll make them good girls go bad
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» It's gonna be a good, good day.
» It don't make any sense
» Make it shine
» Time to make money
» It's so good until it goes bad.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Santa Monica Beach :: La Palapa-
Ga naar: