Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 I'll make them good girls go bad

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 26, 2011 11:38 pm

"Nou, dan heb ik geluk, kan me niks overkomen." meldde ze hem met een grijns. De grote letters die bovenaan het hotel bevestigd waren schitterden met felblauw licht die samen de naam van het hotel vormden. Het verlichtte bijna de hele weg aangezien elke letter wel zo'n meter groot was. Achja, wat maakte het ook allemaal uit. Ze kreeg een kus van Christian op haar mond gedrukt en ze zag hoe enkele mensen naar buiten liepen en zo ook enkele naar binnen. 'Ready to go my dear?' zei hij en ze keek opzij richting hem met een glimlach. "Reken maar van yes." zei ze terug en liep naar binnen. Er was één lange balie waar zo'n drie mensen aan zaten met drie computers waar je je kon regristeren. Ze zag vrijwel meteen de moeder van Stacey zitten die haar blijkbaar ook had gezien. Ze besloot daar maar heen te gaan en wenkte even naar Christian om mee te komen. "Hey Regina!" begroette ze haar en met een glimlach keek ze terug terwijl ze zich voor de balie geplent had. "Hey!" begroette ze haar terug en keek even achterom of Christian ook al gekomen was. "Eén kamer? Dat wordt dan 500,-" zei ze haar en Regina pakte haar creditcard uit haar tas en haalde het ding door het betaalautomaat. Alsnel verscheen er een beeld van dat het allemaal geregeld was en nadat ze de moeder van Stace een laatste glimlach had geschonken en de sleutel had gekregen draaide ze zich om naar Christian. "Geregeld!" zei ze hem terwijl ze haar tas van de grond oppakte en richting de lift liep. Ze bekeek de sleutel even waar een sleutelhanger aan hing waar het nummer 445 op stond. "Hmm, we moeten bij 445 zijn." zij ze en tikte een knopje aan waardoor ze naar de vierde verdieping zouden gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Icon_minitimema jun 27, 2011 12:07 am

Christian grijnsde en wandelde kalmpjes achter haar aan, ze wandelde naar een vrouw toe. Waarschijnlijk een kennis ofzo. Kort maar vriendelijk knikte hij naar haar waarna hij even naar de grond keek en even grijnsde. Regina was er een uit de duizend, maar stiekem zijn een uit de duizend. Vanuit zijn ooghoeken keek hij even naar de twee en hoorde de prijs. De jongen voelde een bepaalde drang opkomen om zelf te betalen, gewoon omdat het van zelf sprekend was dat een jongen zou betalen voor het meisje ongeacht wat. Tenminste echte gentlemens deden dat, en daardoor voelde hij zich nu wel iets of wat stom. Maar goed. Gauw genoeg waren ze alle bei weer op weg naar de lift. Op de vierde verdieping, dat was ongeveer zo'n kleine tien minuten in de lift. Kort knikte hij en drukte vervolgens op het knopje voor de lift te laten komen. Maar ze hadden geluk want er was al een lift beneden. Met een kleine grijns wandelde hij de lift in en trok haar zachtjes mee binnen. 'Hm, nu moet ik wel beter men best gaan doen hoor.' Grijnsde hij ondeugend naar haar en streek even langs haar nek heen. De jongen wiebelde even kort met zijn wenkbrauwen en drukte haar vervolgens een kus op haar lippen die hij enkele seconden liet duren. In de lift hoorde hij al gauw ook het muziekje, al was het waarschijnlijk radio dat op stond. Het was Who run the world van Beyoncé even lachte hij. Nou, stiekem had ze wel geluk hoor. Buiten dan dat van de wereld overheersen, maar zowiezo kon een jongen hier niet alleen achter blijven. Maar dat was dan op het vlak van gewoon contact met het vrouwelijke schoon hebben. Tja, ze hadden ook hun affectie nodig. Bij die gedachten alleen al verscheen er een grijns op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Icon_minitimema jun 27, 2011 12:18 am

Ze wist dat dit hotel nogal reuze was en dat voorspelde dan ook niet zomaar een minuutje in de lift. Iets langer dan in die van Monica High was het wel te noemen. Toen de deuren zich sloten klonk er zachtjes muziek. 'Hm, nu moet ik wel beter men best gaan doen hoor.' Ze richtte zich op Christian en glimlachte. Hij wiebelde even met zijn wenkbrauwen en kreeg een kus op haar lippen gedrukt. Ze beantwoordde die en lachte ook eventjes toen ze doorhad dat het nummer Who run the world van Beyoncé was. En na elke 'Who run the world' klonk er een 'Girls'. "Hmm, zou wel wat zijn als wij meiden de wereld mochten overheersen." zei ze met een grijns en grinnikte even. De liftreis duurde nog enkele minuten die voor haar gevoel best wel snel voorbij gingen en de deur sprong met een *pling* geluidje open. Ze keek Christian met een glimlach aan en stapte de de lift uit waardoor het liedje van Beyoncé door haar gehoorafstand steeds minder te horen was. Ze keek even op het bordje dat ernaar wijste dat ze links moesten zijn en ze deed de deur open en hield die dan ook even netjes voor Christian open. Daarna zocht ze met haar groene ogen steeds de nummerbordjes af en na enkele seconden waren ze aangekomen bij het goede nummer. "Zo, we zijn er." zei ze, haar gedachte hardop uitsprekend. Ze deed de sleutel in het slot en draaide de deur open die dan ook meteen opensprong. Meteen schoten het grote hemelbed en nog een verder luxe ingerichtte kamer je toe en tevreden stapte ze naar binnen. Hadden ze toch maar een mooie kamer te pakken, ook al waren ze eigenlijk door het hele hotel wel zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Icon_minitimema jun 27, 2011 12:29 am

'Als jullie de wereld zouden overheersen, moet je maar zorgen dat ik een weet ik veel wat van jou word hoor. Ik wil niet onder een of andere dikke Berta komen te staan. Die me..' De jongen maakte zijn zin bewust niet af, een rilling schoot over zijn ruggengraat heen. Bluegh, hij mocht er niet aan denken wat zo'n mens met hem allemaal zou aanvangen. Al gauw genoeg drong hij dat beeld naar buiten en wandelde heel vlotjes achter haar aan toen ze uit de lift stapte. 'Dan zou jij trouwens wel degene wezen die het meeste aanhang kreeg hoor.' Met haar looks, niet moeilijk. De jongen besloot haar maar gewoon te gaan volgen naar de kamer, meestal zat hij helemaal op verdieping één dus had hij niet echt veel moeite om daar de kamers te vinden, maar hier was he wel wat anders. Daarom volgde hij haar. Toen ze halt hield bij een kamer en binnen wandelde keek hij met een kleine glimlach naar haar terwijl hij even rond keek, het zag er hier best wel goed uit. Maar dat was eigenlijk altijd in dit hotel. De jongen wandelde naar het grote hemelbed toe en legde zich daarop neer. De zachte matras deed hem even grijnzen, mooi dus hij zou morgen ochtend niet wakker worden op een bikkel harde matras. De jongen haalde een hand door zijn haren en uiteindelijk kwam hij weer terug omhoog. In zijn gedachten sprong opeens een random dag in Italië, al was die niet echt zo random voor hem. Het was de dag waarop Fabio geboren werd, de dag waarop zijn zoon op aarde kwam. Zijn zoon die hij nog nooit van zijn leven had gezien. Kort schudde hij zijn hoofd, de gedachte zeg maar weg schuddend. Nee, nu moest hij gewoon denken aan Regina niet aan wat er vroeger was geweest. Leven in het nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Icon_minitimema jun 27, 2011 12:38 am

'Als jullie de wereld zouden overheersen, moet je maar zorgen dat ik een weet ik veel wat van jou word hoor. Ik wil niet onder een of andere dikke Berta komen te staan. Die me..' Een glimlach speelde op en ze lachte. 'Dan zou jij trouwens wel degene wezen die het meeste aanhang kreeg hoor.' Ze schonk hem een dankbare glimlach terwijl ze samen door de gangen liepen en zich later in de kamer bevondden. Het tapijt op de grond was rood en ook het dekbed was roodgekleurd. Hmm, vast één of andere kleur die tot het hotel behoorde. Ze zag Christian al snel neerploffen op het bed en ze liep achter hem aan nadat ze de deur had gesloten. "En, ligt 'ie lekker?" Voordat ze een antwoord kon verwachtten plofte ze naast hem neer op het bed en gooide - voorzichtig - haar tas neer op de bank die midden in de kamer stond. Ze liet haar blik even rond de kamer gaan en merkte ook een aparte badkamer op, een keuken, een grote televisie, een bank en nog veel meer dingen die in een gebruikelijke kamer te vinden waren. Alleen was het hier allemaal even wat luxer dan in Monica. Die TV die ze hadden hier was al minstens het dubbele, maar aangezien ze toch bijna nooit televisie keek op haar kamer had ze het dan ook niet nodig. Christian kwam weer omhoog uit zijn ligpositie en nu was zij degene die even naar beneden klapte en ook met haar rug op het zachte bed lag. Ze staarde naar het plafond waar een grote lamp aan hing die op dit moment aan stond om de grote kamer te verlichten. Er verscheen spontaan een glimlach op Regina's gezicht en kwam ook weer overeind zodat ze naast Christian zat. Ze haalde haar hand even door haar haar en keek met een uitdagende blik even opzij naar Christian, die de hint vast wel zou begrijpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Icon_minitimema jun 27, 2011 1:03 am

Christian keek even op door devraag, maar voor hij antwoord kon geven lag ze al naast hem neer op de matras. Even keek hij haar met een grijnsje aan waarna hij kort langs haar arm streek. Al snel genoeg zat ze weer recht op en keek hem uit dagen aan waardoor hij even zijn wenkbrauw op trok en grijnsde. 'Hm, ga je me wat uitdagen?'Fluisterde de jongen uitdagend in haar oor waarna hij haar enkele zachte kussen gaf in haar nek en zo ging hij door tot hij rakelings met zijn lippen langs haar kaaklijn bewoog en zo haar zachte lippen bezegelde met een kus. Even hopte hij recht en wandelde kort de badkamer waarna hij even een blik op haar wierp en uitdagend naar haar grijnsde. Waarom hij naar hier was gekomen wist hij niet bepaald maar goed, al gauw ging hij met zijn rug tegen de deurlijst aanstaan en stak zijn handen in de zakken van zijn zwemshort. Een vrij nonchalante houding, maar hij wist ze stiekem toch wel sexy te maken. Met zijn hoofd leunde eveneens tegen de deurlijst aan, en zo hield hij haar een tijd lang in het oog. Op een of andere manier liepen er kleine zweet druppeltjes over zijn buikspieren heen, vast van het feit dat het hier in de kamer toch aardig warm was. Of kwam dat gewoon weer eens door hem? Ach, veel kon het hem niet schelen, nu moest hij gewoon nog Regina tot bij zich zien te krijgen en dan kon het hele spelletje gaan beginnen. Ja, stiekem maakte hij er graag een spelletje van, tenminste als je de goede spelers ervoor had toch. Anders was het gewoon maar gewoon zeker? Met een afwachtende blik keek hij haar aan, ergens was hij wel benieuwd wat ze nu ging doen, maar hoe dan ook vannacht zou het er niet al te saai aan toe gaan, dat kon hij wel zeker zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Icon_minitimema jun 27, 2011 1:15 am

'Hm, ga je me wat uitdagen?' vroeg hij haar fluisterend in haar oor. "Hmhm.." zei ze zachtjes terug terwijl ze hem een aantal kusjes voelde geven in haar nek, langs haar kaaklijn ging om vervolgens een op haar mond te onvangen. Plotseling kwam hij overeind, liep richting de badkamer om vervolgens tegen de deur aan te gaan staan. Er verscheen een grijns op haar gezicht aangezien ze doorhad wat hij van plan was. Hij ging een spelletje spelen. Ook zij wipte dit keer overeind en liep naar hem toe terwijl ze haar wenkbrauw optrok. "Zo, dus je loopt gewoon van me weg?" vroeg ze hem terwijl ze ondertussen bij hem aangekomen was en keek hem zogenaamd met een ietwat boos gezicht aan. Daarna verscheen er een ondeugende twinkeling in haar ogen en drukte ze een aantal kusjes op zijn nek om vervolgens met eentje op zijn mond te eindigen. "Als jij van me weg loopt loop ik ook lekker weg." Vervolgde ze met een een uitdagende grijns en een speelse blik. Ze draaide zich om en liep van hem weg terwijl ze even over haar schouder keek en hem met een uitdagende blik aankeek. Als hij er een spelletje van maakte, kon hij het krijgen ook. Ze liep naar de overkant van de kamer waar een raam stond en bleef daarvoor staan, met haar rug naar hem toe. Ze grinnikte even in zichzelf terwijl ze naar buiten keek en zou wachten totdat Christian actie zou ondernemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Icon_minitimema jun 27, 2011 1:42 am

Christian keek haar met een grijnsje aan en fronste even. De jongen liet haar begaan met de kusjes en sloot even zijn ogen. Tot hij dan ook merkte dat ze van hem weg was gelopen. 'Nou.' Mompelde hij zachtjes waarna hij nog ene bleef staan en even grijnsde naar haar. Vervolgens wandelde hij naar toe en legde zijn handen op haar heupen. Zachtjes drukte hij enkele kusjes in haar nek. Uiteindelijk ging de jongen voor haar staan en tilde hij haar heel simpel op en wandelde zo naar het bed. Zachtjes knielde hij neer op het bed en liet haar zo zakken op de matras waarna hij even ondeugende grijnsde naar haar. De jongen steunde met zijn ellebogen op de matras zodat ze zijn gewicht niet moest dragen, en zodat er nog een kleine afstand was tussen hun bovenlichamen. 'Hm, wel nu kan je niet meer weg. Dus stiekem ben ik nu gewonnen.' Glimlachte hij zoetjes naar haar toe waarna hij haar een kus in haar nek drukte en uiteindelijk heel simpel zo bleef liggen bij het meisje, dat niet weg kon tenzij ze gewoon veel kracht ging zetten of hem zover kreeg om zich te bewegen. De jongen keek haar met een grimas tot achter zijn oren aan, terwijl er in zijn ogen niets meer dan speelsheid te zien was. Voor even hoorde hij wat geroep op de gang, maar daar besteedde hij uiteindelijk maar amper aandacht aan. Zachtjes streek hij met zijn wijsvinger over haar zij. 'Trouwens, als vrouwen de wereld zouden overheersen zouden ze de mannen alleen maar gebruiken als slaven. En lieverd, dat zie ik niet echt zitten, ookal ben je nog zo mooi.' Fluisterde hij in haar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Icon_minitimema jun 27, 2011 1:50 am

Regina hoorde hem zachtjes 'Nou.' zeggen waardoor er een grijns op haar gezicht verscheen. Voordat ze het wist voelde ze twee handen op haar heupen en sloot kort haar ogen terwijl ze kusjes in haar nek voelde. Hij kwam voor haar te staan en tilde haar op om haar vervolgens naar het bed te dragen. Ze grinnikte toen ze neergeplaatst werd op het matras en hij boven haar kwam te liggen, gesteund op zijn ellebogen waardoor hij net niet op haar lag. 'Hm, wel nu kan je niet meer weg. Dus stiekem ben ik nu gewonnen.' zei hij waardoor ze haar wenkbrauw optrok. "Nee, maar nu hoef ik ook niet meer weg." zei ze hem met een glimlach terwijl er weer enkele kusjes in haar nek werden gegeven. Net als hem blijkbaar hoorde ze wat geluid vanuit de gangen maar besteedde daar verder geen aandacht aan. Aangezien de deur dicht was kon er ook niet zomaar iemand opeens binnen komen en iemand voor haar kon het toch niet zijn. 'Trouwens, als vrouwen de wereld zouden overheersen zouden ze de mannen alleen maar gebruiken als slaven. En lieverd, dat zie ik niet echt zitten, ookal ben je nog zo mooi.' Ze grijnsde. "Ach, wat jammer nou." zei ze terwijl ze ietsjes overeind kwam onder hem en hem een kus op zijn mond gaf. Ze liet haar hoofd weer naar beneden zakken terwijl ze haar ogen nog steeds gericht had op die van hem. Ze zag de ondeugende blik in zijn ogen waardoor er weer een grijns op haar gezicht verscheen. Met haar wijsvinger streek ze vanaf zijn nek naar beneden over zijn buik om met haar andere hand even over zijn rug heen te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Icon_minitimema jun 27, 2011 2:25 am

'Hm, daar heb je wel een punt.' Een grimas verscheen op zijn gezicht terwijl hij toen hij de kus op zijn lippen maar al te graag beantwoorde. De zachte streling die van aan zijn nek begon en zo verder ging over zijn bovenlichaam deed hem even zachtjes kreunen. De jongen liet zich iets zakken en drukte vervolgens een kus in haar hals, en zo dwaalde de jongen even af tot aan haar buik waarna hij zich weer omhoog duwde. Met een grijnsje dacht hij na over wat zijn volgende zet zou zijn. Hoewel het bij hem meestal gewoon gebeurde zoals het kwam. Met een grijns streek hij even langs haar wang en voelde heel kort zijn mobiel in zijn broekzak trillen waardoor hij even fronste, al nam hij de tijd nu niet echt om die sms te gaan lezen. De jongen rolde weer op de matras waarna hij heel even naar haar keek en vervolgens zijn wijs vinger zo over haar nek liet gaan, tot iets b naar haar goven haar slipje. Met zijn bovenlichaam was hij naar haar gedraaid merendeels omdat het gewoon handiger was om dan met haar bezig te zijn, al had hij even goed boven haar kunnen blijven hangen maar goed dat was dan weer zijn eigen dillemma. Stiekem was hij gewoon aan het afwachten wat ze nu zou gaan doen. Het voordeel dat ze elkaar waren tegen gekomen in de strandclub was dus echter wel dat ze maar weinig kledij te verliezen hadden. En dat hij al de gehele avond a kunnen genieten van haar lichaam, eveneens als zij die dat had gedaan van het zijne maar goed.

[Toen overspoelde de warmte me even, en nam men inspiratie mee]
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Icon_minitimema jun 27, 2011 2:35 am

[Haha, het is echt bloedheet O_o]

'Hm, daar heb je wel een punt.' zei hij wat een glimlach veroorzaakte. "Zie je wel, je hebt niet altijd gelijk." zei ze plagerig terwijl ze nog steeds met haar ene hand over zijn buik ging. Ze hoorde hem zachtjes kreunen waardoor ze even grinnikte. Door het raampje schenen maar enkele stralen van de maan die door het raam te zien was als een grote, witachtige verlichting. Maar ach, dat was niet hetgene waar ze nu op ging letten. Dat was Christian. Omdat ze op zich best wel dicht bij elkaar lagen hoorde ze zijn mobiel zachtjes trillen wat betekende dat hij iets van een smsje had. Hij bleek er op dit moment geen interesse naar te hebben en richtte zich weer op haar. Met zijn wijsvinger gleed ze met zijn vinger naar beneden waardoor zij degene was die even zachtjes kreunde. Hij was ietsjes omgedraaid zodat hij niet meer boven haar 'hing' maar nu schuin naast haar lag. Ze keek hem aan, besloot ook een beetje schuin te gaan liggen zodat ze vrijwel tegen over hem lag. Ze kroop wat dichterbij hem om vervolgens een aantal kusjes op zijn buik te drukken waarbij ze langzaam naar beneden ging, met haar tanden het touwtje [?] van zijn zwembroek los trok waarna ze weer naar boven ging, hem met een uitdagende blik in zijn ogen aankeek en een kus in zijn nek drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Icon_minitimema jun 27, 2011 3:46 am

De jongen stak zijn tong uit. 'Nou, dat beteken niet dat ik de andere keren geen gelijk had hoor.' Sprak hij met een grijnsje waarna hij haar een kus op haar lippen drukte. Niet veel later lagen de twee tegenover elkaar en fronste hij even toen ze dichter kwam naar hem. De kusjes op zijn buik deden stiekem enkele rillingen door zijn lijf gaan, toen ze met haar tanden bezig was aan het witte touwtje van zijn broek keek hij haar met een grijnsje aan. Na enkele tellen was dat dus los getrokken door haar, de uitdagende blik in haar ogen deed hem stiekem nog speelser gaan worden dan hij op dit moment al was. De jongen rolde weer naar haar toe en plaatste zijn handen op haar rug en keek haar een tijd lang in de ogen aan. 'Je gaat me dus echt uitdagen?' Met een frons keek hij haar aan waarna hij heel zachtjes met de touwtjes van haar bikini top begon te frutselen. De jongen kwam uiteindelijk dichter met zijn borst tegen de hare aan, door het feit dat zijn handen nog op haar rug lagen lag zij dus nog wat schuin met haar bovenlichaam. 'Hm, en stiekem zou ik nog een uitzondering maken voor slaafje spelen van jou hoor. Zo dat jij toch exclusief bent als je de wereld gaat overheersen.' Sprak hij fluisterend in haar oren waar na hij haar een kus op haar lippen drukte. Stiekem had hij haar wel graag, heel graag zelfs maar omdat toe te geven was nu niet echt iets voor een jongen te doen, of voor hem. Hing er van af hoe je het bekeek eigenlijk maar ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Icon_minitimema jun 27, 2011 5:56 am

Hij stak zijn tong naar haar uit waardoor zij als reactie haar tong terug uitstak. "Nee, da's inderdaad wel waar." gaf ze toe. Het touwtje was al snel los en een grijns op haar gezicht kon ze dan ook niet ontwijken. 'Je gaat me dus echt uitdagen?' zei hij na een tijdje haar aangekeken te hebben en met een speelse blik knikte ze. "Ja, dat zei ik toch." sprak ze terwijl ze deze keer degene was die haar tong naar hem uitstak. Ze voelde hij even later met haar bikinibandje aan de haak ging waardoor ze glimlachte. Hij kwam dichter tegen haar aan en om hem niet weg te laten gaan sloeg ze haar ene been over hem heen waarna er een onschuldige glimlach verscheen. Met haar vingers streelde ze langs zijn kaaklijn terwijl hij iets zei. 'Hm, en stiekem zou ik nog een uitzondering maken voor slaafje spelen van jou hoor. Zo dat jij toch exclusief bent als je de wereld gaat overheersen.' "Oh, nou dat komt mooi uit. Want ik kan best wel zo'n slaafje als jou gebruiken. Dan wordt jij de koning van de overheersing, en ik de koningin." zei ze, zat gewoon een beetje te geinen zo met z'n tweeën. Met haar andere hand streek ze over zijn zij terwijl ze nog steeds tegen hem aangedrukt lag. Ze haalde haar andere hand even van zijn kaak af en legde die op zijn buik waar ze verder ging met strelen. Het was wel fijn hier zo te liggen, in dit luxe hotel waarin dit bed stond die lekker zacht was. Alles beter dan dat je in zo'n hotel overnachtte waar er een bed instond met zo'n hard matras, waarin je dan de volgende ochtend wakker zou worden en dan gewoon niet zou kunnen lopen. Ach, hier lag ze goed. Samen met Christian.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Icon_minitimema jun 27, 2011 6:15 am

Christian grinnikte kort toen ze haar tong terug uitstak naar hem. Schattig. De jongen wiebelde even met zijn wenkbrauwen waarna hij uiteindelijk de bandjes los had gekregen, dit maal kon de jongen niet echt meer weg. Nu zat hij gekneld tussen haar lichaam en haar been, iets wat hij zelfs niet erg vond. De onschuldige glimlach die ze opzette deed hem even fronsen. Zo onschuldig was ze nu niet hoor. Haar vinger bewoog zich zacht verder over zijn kaaklijn waardoor hij even zijn ogen sloot en kort op zijn onderlip beet. Door haar woorden verscheen er meteen een grimas op zijn gezicht. 'We are the king and queen of the world.' Zong de jongen kort in de maat van Kings and Queens van 30 Second to Mars. Tuurlijk ging die tekst anders maar dat boeide hem nu niet echt. Christian genoot van de aanrakingen die ze uitvoerde bij hem, zachtjes had hij ondertussen zijn handen geplaatst op haar heupen waar hij zachtjes over streek en haar vervolgens een kus in haar nek plaatste en uiteindelijk heel zachtjes ook kort zijn tanden er in plaatste. De beet die hij gaf was niet zo hard, en dat deed hij maar uit voorzorg, sommige meiden vonden het leuk dat jongens dat deden, andere niet zo. Bij Regina wist hij het niet maar dat zou hij nu dus wel te weten komen. De jongen keek haar weer in de ogen aan en grijnsde eventjes. Hier lagen ze dan, in een kamer van een of ander hotel, zowat op elkaar. Al was hij het die op haar lag maar goed, het was het principe uiteraard dat telde. De jongen bracht een hand naar haar nek en legde die daar dan ook maar in. 'Stiekem he, heb ik je wel graag Regina.' Glimlachte de jongen even naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Icon_minitimema jun 27, 2011 6:34 am

Ze zag hoe hij zijn wenkbrauwen fronste en ze keek hem aan zijn ogen terwijl er nog steeds een glimlach rond haar lippen speelde. Hij had de touwtjes weten los te krijgen maar aangezien hij ook op de bovenkant nog vast zat viel hij nog niet meteen af. Hij bleek haar reactie over de koning en koningindingens wel geinig te vinden, wat te zien was aan zijn grijns en al snel herkende ze het deuntje van Kings en Queens van 30 Seconds to Mars, die ongeveer een jaar geleden helemaal bekend was geworden waardoor zij er dus ook wel van op de hoogte was. 'We are the king and queen of the world.' klonk zijn stem dan ook op hetzelfde ritme maar dan met een andere tekst. Ze grijnsde eventjes breed terwijl hij vervolgens een kus in haar nek drukte en er daarna zachtjes in beet. Ze kreunde even zacht waarna ze hem ook met dezelfde grijns aankeek als hem toen hij haar weer in haar ogen keek. 'Stiekem he, heb ik je wel graag Regina.' sprak zijn stem. "Ik jou ook hoor." zei ze terug terwijl ze haar hand door zijn haar haalde en met de andere met het touwtje van zijn zwembroek begon te 'spelen'. You know, gewoon wat draaien om haar vinger terwijl ze haar groene ogen nog steeds op die van Christian gericht had. Toen ze klaar was met zijn touwtje kroop ze met haar handen iets naar boven om zo net boven zijn zwembroek over zijn buik te bewegen met haar wijsvinger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Icon_minitimema jun 27, 2011 7:14 am

Hij hoorde haar nog zachtjes kreunen door zijn actie waardoor hij even grijnsde. Mooi dat kon hij dan ook weer gaan uitvoeren bij haar. Het meisje begon te spelen met de touwtjes van zijn zwembroek waardoor hij zijn hoofd even liet hangen tegen het hare. Met een glimlach keek hij haar aan terwijl hij kort zijn ogen sloot toen ze haar vinger net boven de rand van zijn zwembroek liet strelen. De jongen begon na een tijdje wel last te krijgen in zin onderrug van gehele tijd te hangen. Hierdoor draaide hij zich met al zijn kracht op waarop hij nu op de matras lag en zij zeg maar op hem lag. Zachtjes streek hij over haar onderrug heen. Nu waren zeg maar de rollen om gedraaid en dat vond hij stiekem niet zo heel erg. Plus nu had hij een beter zicht op haar. De jongen wou haar, tot zijn verbazing meer dan hij een ander wou. Maar ergens was het wel omdat zij een meisje was voor hem dat iets voor hem betekende, op vriendschappelijke manier dan toch. De jongen streek even door zijn haren heen en sloot genietend zijn ogen. Regina was een van de weinig meisjes die hem echt iets deden de laatste tijd, hij zat veel met zijn gedachten bij zijn laatste echte vriendin. Het meisje waar hij zijn hele leven had omgedraaid, degene waarmee hij zijn leven had willen delen. Maar het uiteindelijk toch voorbij moest maken omdat hij hier naar school moest komen. Er veranderde even iets in zijn blik, iets wat hij toch probeerde te verbergen voor haar. Daar moesten ze het nu niet over hebben, hij wou hun avond niet verpesten met iets waar hij alleen maar schuld aan had.De jongen duwde zich even naar boven en drukte een zachte kus op haar lippen waarna hij zich weer neer legde op de matras en haar met een kleine glimlach aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Icon_minitimema jun 27, 2011 7:43 am

Christian sloot zijn ogen terwijl ze over zijn onderbruik streelde wat weer voor een glimlach op haar gezicht toverde. Ze werden omgedraait - waarschijnlijk omdat hij last begon te krijgen van zijn rug - en nu was zij degene die op hem lag in plaats van andersom. Ze steunde wat op haar ellebogen zodat hij niet vervolgens weer geplet werd onder haar gewicht na een tijdje. Niet dat ze veel woog, maar ze wist dat het na een tijdje best wel wat pijn kon doen als je telkens een bepaald gewicht moest dragen. Christian duwde zichzelf ietsjes naar boven wat zij daarvoor ook had moeten doen om bij zijn gezicht te komen en ontving een zachte kus op haar lippen. Ze beantwoordde die waarna hij weer neer plofte op het matras, waar je immers maar zachtjes landde aangezien het matras dik was. En zacht. Een tevreden zuch rolde voor kort over haar lippen terwijl ze haar vinger ditmaal over zijn arm liet gaan, van boven naar beneden, van beneden naar boven. Ze kwam met haar bovenlichaam omhoog voor enkele secondes om haar haren naar achteren te slaan zodat ze niet telkens voor haar gezicht of in het gezicht van Christian zouden vallen. "En, wat zou je zeggen als ik je eens vrij zou maken van die zwembroek van je..?" fluisterde ze terwijl ze hem met een onschuldige blik in haar ogen aankeek en sexy op haar onderlip beet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Icon_minitimema jun 27, 2011 8:02 am

Christian keek haar aan toen ze met haar bovenlichaam naar boven ging om haar haren vast te maken. Zachtjes streek hij over haar buik waarna hij eveneens als haar recht kwam en haar zachtjes over haar nek streek. Haar vraag deed zijn mondhoeken omhoog krullen. De jongen had al een antwoord klaar voor haar eigenlijk. 'Alleen als ik je mag bevrijden van je bikini top liefje.' Fluisterde hij zachtjes in haar oor waarna hij even zachtjes met zijn lippen haar kaaklijn volgde. Wat Regina wel of niet wist was dat hij natuurlijk nog een boxer aan had onder zijn zwemshort, gewoon om zeg de kwestie van let everything hang loose te voorkomen. Christian's handen gleden over haar zij zo door naar haar rug om dan uiteindelijk halt te houden bij haar nek. Met een grijnsje keek hij haar. Het lichaam van de jongen blonk inmiddels lichtjes door de warmte en het feit dat zij door haar handelingen hem had laten zweten. Niet echt vrij proper, maar een douche in de ochtend zou dat allemaal wel weer beter gaan maken. Trouwens, hij zou het straks nog wel warmer gaan krijgen dan hij het nu al had, dat was voor hem toch het logische van al. Zachtjes bracht hij nog even zijn gezicht dichter bij het hare, waardoor hun neuzen elkaar even raakte, hij plaatste zijn lippen nog een keer op haar zachte lippen. Hij wou haar laten genieten, stiekem had hij deze avond al een lange tijd in zijn gedachten met haar. Maar dat was dan ook door het feit van zijn afwezigheid omdat hij het vorige keer niet had kunnen doen afmaken. Nu zouden ze het netjes afronden, zoals het eigenlijk al van in het begin hoorde geweest te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Icon_minitimema jun 27, 2011 8:19 am

Hij streek over haar buik wat voor enkele tintelingen in haar buik zorgde aangezien het lichtelijk kietelde maar het dan ook wel weer lekker voelde. 'Alleen als ik je mag bevrijden van je bikini top liefje.' Ze grinnikte even en keek hem aan met een ondeugende glimlach. "Je mag doen wat je zelf wilt gekkie." zei ze hem met een uitdagende blik waarna ze een kus op zijn mond drukte. Regina sloot haar ogen even waarna hun neuzen elkaar voor kort raakten en daarna een kus in ontvangst nam. Het was best warm, maar meer dan dat had ze er verder geen last van. Waarschijnlijk had hij er ook nog een boxer onder aan, wat eigenlijk al werd veraden door het randje dat er lichtjes bovenuit kwam. Maar ach, dat was verder geen probleem. Ze besloot zich maar even op hem te steunen aangezien het een klein beetje pijn begon te doen aan haar armen en liet zich dus langzaam op hem zakken. Als het bij hem ging irriteren moest hij het maar gewoon zeggen. Nu hoefden ze ook beiden niet overeind te komen om elkaar aan te raken en was het gewoon simpelweg.. Simpeler. Met een glimlach rond haar lippen kwam haar bovenlichaam overeind zodat ze met haar onderste gedeelte op hem zat en ze liet haar handen over zijn buik naar beneden glijden. Ze kwam aan bij zijn zwemshort en trok die zonder er verder nog iets over te zeggen naar beneden en gooide hem neer naast het bed. Met een ondeugende grijns bewoog ze zich weer naar voren zodat ze weer op hem lag. "Zo, beter." zei ze instemmend en een grijns kon er niet vanaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Icon_minitimema jun 27, 2011 8:39 am

Christian keek haar met een grimas aan. Al gauw liet ze zich volledig op hem zakken zachtjes liet hij een hand over haar rug gaan, meer bepaald over haar ruggengraat, toen ze weer omhoog ging met haar bovenlichaam. Gebeurde het nog niet in een oogopslag of zijn broek lag ergens naast het bed, met een grijnsje trok hij met de hand die nog bij de touwtjes lagen, aan een van de draadjes waardoor haar topje gewoon uit viel en hij dat vrij vlug weg duwde zodat het nu naast hen lag nog op de matras. De jongen keek haar met een uitdagende blik aan, oke nu ze zover waren gekomen, beiden hadden enkele nog het onderste gedeelte aan, maar dat zou zo meteen ook wel gaan uitvliegen. Zijn handen gleden over haar rug heen en voor even liet hij gewoon zijn blik smachtend over haar lichaam gaan. Iets wat elk andere jongen ook wel gedaan zou hebben als hij in haar bij zijn was. Maar niet vannacht, vannacht was zij de zijne. Just for one night, nothing more nothing less. Or maybe more on another day or night. De jongen drukte enkele kussen in haar nek, en vervolgens ging hij zo iets verder naar haar hals. Omdat hij niet verder kon ging hij maar zo verder naar boven terug naar haar lippen. Zachtjes wreef hij langs haar wang heen en glimlachte even. De jongen besloot zijn gedachten aan vroeger los te laten en volledig focuste hij zich nu op zijn handelingen die hij op een of andere manier toch nog voorzichtig deed bij het meisje. Dat voorzichtige, hij wist niet van waar hij het had maar de laatste maanden was het toch zo geweest dat hij niet meer zo ruw omging met meisjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Icon_minitimema jun 27, 2011 7:54 pm

Ze voelde hoe hij wat aan haar bandje zat te trekken waardoor die even later afschoot en Christian legde hem weg. Nu was hij degene die haar met een uitdagende blik aankeek waardoor ze grijnsde. Zo hadden ze allebei boven niks meer aan en waren alleen onder nog bedekt met.. Kleren. Regina sloot haar ogen terwijl hij haar kuste, om vervolgens verder te gaan in haar nek en even later weer bij haar mond te eindigen. Ze opende haar ogen weer en drukte een kus op zijn lippen waarna ze verder ging in zijn nek. Hij voerde al zijn handelingen zachtjes uit zodat het allemaal prettig voelde, dat waardeerde ze wel. Ze glimlachte even terwijl ze haar blik op die van hem gericht had en nog een wat langere kus op zijn mond plentte. Af en toe hoorde ze enkele mensen op de gang lopen die waarschijnlijk ook gewoon naar hun kamer gingen, maar verder schonk ze daar geen aandacht aan. Ze hoorde haar mobiel afgaan in haar tas wat een smsje moest voorstellen maar ook dit was iets dat ze op dit moment negeerde. Logisch. Fel maanlicht scheen via het raampje naar binnen waardoor het buiten de lamp ook met dat licht verlicht werd. Aan de donkere kleur van de lucht te zien moest het middernacht zijn, en na snel een blik op de klok geworpen te hebben werd dit verduidelijkt. Ze keek weer terug naar Christian om zich totaal op hem te concentreren. Met haar hand wreef ze zachtjes over zijn arm van boven naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 28, 2011 7:54 am

Christian genoot van elke handeling die ze uitvoerde bij hem met volle teugen. Kort sloot hij zijn ogen, waardoor hij door de iets langere zoen op zijn lippen zachtjes kreunde. Zijn handen gleden over haar bovenlichaam heen. De jongen rolde weer om zodat zij nu met haar rug op de matras lag. Voor even bracht hij zijn lippen tot net boven de hare. Hij plaatste zijn hand op haar wang en drukte een vrij lange kus op haar lippen, waarna hij toen het einde er aan zat te komen zachtjes haar lippen streelde met zijn tong. Door dit te doen kwam er een ongewilde herinnering naar boven, iets wat hij probeerde te verdringen. Waarom nu? Verdomme. Hij rolde van haar af en plofte naast haar neer. Over zijn lippen schoof een diepe zucht. De jongen keek een tijd lang naar de plafond. 'Sorry.' Fluisterde hij zachtjes. Waarom dacht hij aan zijn ex vriendin? Ze hadden geen gelijkenissen buiten dat ze hem kende maar dat was het dan ook. Ergens begreep hij het helemaal niet. Kort keek hij haar aan en beet even op zijn onderlip. Hij hoopte niet dat ze dacht dat het aan haar lag of wat dan ook, want dit was net wat hij wou. Alles liep goed, tot die bepaalde handeling die hij had uitgevoerd bij haar. Christian duwde zich recht en leunde met zijn rug tegen de kop van het bed aan. Was er misschien iets in hem dat zich toch meer aangetrokken voelde tot Regina dan hij zelf door had? Iets dat gewoon even alle lasten weg nam, dat hem alles deed vergeten? Kort haalde hij zijn hand door zijn haren en keek haar met een verontschuldigende blik aan. 'Nou, dit is ook een manier om alles te verpesten.' Mompelde hij zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 03, 2011 6:23 am

[Sorry voor de late reactie.. Smile Mijn inspiratie was nogal down xd]

Een kus die voor een iets langere duur dan dat ze normaal gesproken bezig waren werd op haar lippen gedrukt en als automatisch beantwoorde ze die, en niet dat ze er dan ook vanaf zag. Plotseling rolde hij van haar af, waarna hij een tijdlang zo bleef liggen en naar boven staarde. Hij zat ergens mee, dat was een ding die je er gelijk aan kon verbinden. Hij verontschuldigde zich met een sorry waardoor ze voorzichtig glimlachte. "Het geeft niks." zei ze, eigenlijk niet wetend wat er speelde. Ook zij kwam nu even iets meer overeind waardoor ze met haar rug tegen de achterste leuning en beet even op haar onderlip. Afvragend wat er eigenlijk aan de hand kon zijn. Het zou met haar te maken kunnen hebben, maar wat zij zich kon herinneren had ze niks fout gedaan. Nee toch? "Neejoh, maak je niet druk." zei ze zijn excuses wegwuivend. "Als je het wilt zeggen mag je gerust vertellen wat je dwarszit, misschien dat ik je kan helpen?" vroeg ze hem terwijl ze opzij naar hem keek. Ze had dan ook echt geen flauw idee wat er zo plotseling gebeurd zou kunnen zijn, maar waarschijnlijk - als hij dat wilde vertellen - zou ze dat gauw genoeg horen. Ze schoof een plukje haar achter haar oor en zuchtte eventjes. Niet om een reden en al helemaal niet omdat ze iets irritant vond, maar gewoon zomaar. Wat wind was door het kiertje van het openstaande raam gedrongen en verkoelde de boel voor even om daarna weer te gaan liggen. Ze had haar blik nog steeds op Christian links van haar gericht, wachtend op een reactie die ze misschien van hem zou krijgen waardoor het duidelijk was waarom hij plotseling zo.. Van streek ofzo was. En als hij dat niet wilde delen vond ze het natuurlijk ook prima, het was wat hij wilde en wat hij kwijt wou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Icon_minitimewo jul 06, 2011 12:15 am

Christian keek haar aan en beet even op zijn onderlip. Als hij het zou gaan vertellen dan zou ze het tegen niemand mogen gaan zeggen. Hij behield zijn reputatie liever zoals ze nu was. Nu stond hij gewoon bekend als die ene buitenlander die wel goed in de markt lag bij de vrouwelijke kant van Santa Monica. Niemand moestweten dat hij een zoon had, of dat hij stiekem nog met heel zijn hat van een persoon leek te houden al was dat ook wel aan het verdwijnen heel langzaam. 'Ik vertel het je. Maar wat er ook gebeuren mag, hou je mond her over tegen iedereen. Er zijn er maar weinige die het weten, alleen mijn zusje eigenlijk maar goed.' Christian haalde even diep adem en streek kort door zijn haren. Het was nu of nooit. 'Nou, je weet dat ik uit Italië kom. Wel ik had daar een soort van beste vriendin niets meer of minder, maar op een bepaalde leeftijd kwam er wat meer in het spel. We waren op een nacht gewoon zo dronken, en ja van het een kwam het ander. We hebben de lakens gedeeld. Alleen zij was zwanger geraakt. Tot op de dag van vandaag heb ik mijn zoon nooit gezien, mijn vriendschap met haar is kapot gegaan. Maar.' Er was nog veel meer. Alhoewel, niet zo veel. Maar gewoon het belangrijkste waarom hij nu zo down was? 'Er was daar ook nog een ander meisje, een meisje waar ik met heel mijn hart van hield. Maar omdat ik hier heen moest komen van mijn ouders hebben we een relatie van drie jaar moeten verbreken. En tja zo net door iets wat ik deed dacht ik opeens aan haar terug. Dus no stress, met jou heeft het niets te maken.' Sprak de jongen tegen haar waarna hij uiteindelijk even weg keek en kort zuchtte. Dit was gewoon een bummer. Hij wou niet dat vannacht verpest werd door hem. Maar dat was hoe dan ook toch gebeurd nu. Maar nu wist ze ook wel waarom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 23, 2011 5:31 am

Ze had haar blik opzij gericht, richting Christian die haar vertelde dat hij het haar zou vertellen maar dat ze er wel haar mond over moest houden. Ze knikte, dat zou ze zeker doen. Normaal gesproken was ze nou niet echt van de geheimen dingen en was het binnen no-time de hele school rond, maar aangezien Christian toch tot een echte vriend behoorde zou ze dit sowieso al nooit doen. En het bleek überhaupt al wat heftigs te zijn, anders had hij het vast aan meer mensen verteld. Ze luisterde aandachtig naar zijn verhaal en toen ze iets wou zeggen begon hij het verder te vertellen, over dat er nog een meisje was waar hij drie jaar mee had en zonder pardon was het eigenlijk een soort van afgebroken omdat hij naar Monica moest komen. Wow, dat was echt heel zielig voor 'm. En ook dat hij een kind had die hij nog nooit had gezien, dat was natuurlijk ook afschuwelijk. "Wow, sorry Christian.. Dat wist ik niet, anders had ik het je niet gevraagt." zei ze zachtjes terwijl ze haar blik na een korte afwending weer op hem richtte. "Ik vind het echt heel erg voor je, van allebei." zei ze hem op een serieuze toon omdat dit immers ook gewoon iets ontzettends serieus was. Ze liet haar hand naar die van hem gaan en pakte hem beet terwijl ze even naar het plafond keek. Ze voelde zich op de een of andere manier schuldig. Het voelde nu net alsof zij ervoor zorgde dat ze hem bij dat andere meisje probeerde weg te halen, ook al wist ze zelf wel dat dit niet waar was. En ze was er bijna zeker van dat ook Christian ook wel beter wist. Maar toch. "Nu voel ik me schuldig. Het voelt net alsof ik je nu uit elkaar probeer te trekken met dat andere meisje maar dat wil ik dus echt niet. Dus als je wilt dat ik ga moet je het zeggen, sorry.." zei ze, weer zachtjes terwijl ze met haar vingers over zijn hand wreef die ze beet had. Ze zuchtte eventjes, gewoon, in het niets en keek weer opzij naar Christian, afwachtend wat zijn reactie zou zijn om het feit in principe alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll make them good girls go bad   I'll make them good girls go bad - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'll make them good girls go bad
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» It's gonna be a good, good day.
» It don't make any sense
» Make it shine
» Time to make money
» It's so good until it goes bad.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Santa Monica Beach :: La Palapa-
Ga naar: