Profiel Naam: Iris Swann Partner: When you look at me I'm beautiful, Mike... ♥ Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox za mei 28, 2011 10:27 am
hehe, ik en Sammy zitten hier heel sneaky met de laptop op bed >D Best wel eng hoe stil het soms in huis kan zijn xD
Ahh, ik wil weer actief worden met Iris hiero, maar ik heb geen idee wat ik met haar moet Ben eigenlijk de laatste tijd helemaal inspiloos bezig, maar ach xD
Joël
Profiel Naam: Joël Luzac Partner: Cause when you left, my whole world crashed Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox za mei 28, 2011 10:48 am
Gaat naar bed, maar post vanaf Ipod.
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox za mei 28, 2011 12:07 pm
Hmpf.. weet nou niet meer zo zeer wat ik nou van Kess en m'n pa moet denken x.x In ieder geval, Kess en Sobat hebben vanavond weer een hevig gevecht gehad en nu zit er een gat in Sobat z'n keel, erg diep en pijnlijk. Maar tis ook weer te klein om te hechten, dus zeg maar gewoon.. dat je er een potlood kan steken! Zo groot/klein..
Nouja, ik ga in ieder geval slapen!
~Truste and sweet dreams! «33 ♥
PS. Santa Monica heeft het in de film niet overleeft! :')
Ben zo blij ze komt over 2 maanden ik weet nog niet hoe ik haar ga noemen Het is een lapje met veel zwart buikje wit en een beetje rood over zijn ligaam. Haar ene oog is rood de ander zwart en er tussen in zit wit. Ze is echt zo schattig!
Kenneth
Profiel Naam: Kenneth Wayne Nixon Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox zo mei 29, 2011 9:04 am
Team Isabelle for the win.
Alice
Profiel Naam: Alice Pioggia Partner: Nobody said it was easy.. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox zo mei 29, 2011 9:09 am
Echt wel! <3 Ik vond het echt geweldig dat ze mee ging dansen, echt wow o.0
Kenneth
Profiel Naam: Kenneth Wayne Nixon Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox zo mei 29, 2011 9:25 am
Yeeeeeeeeeeeeay. She won
Alice
Profiel Naam: Alice Pioggia Partner: Nobody said it was easy.. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox zo mei 29, 2011 9:30 am
Whieee! Isabelle, Isabelle, Isabelle <3
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox zo mei 29, 2011 11:49 am
Hrrmm.. ik voel me lonely :'[ Ik ben de enige online op MH! O:
Nouja goed.. morgen intakegesprek op Horizon College, again x.x! En voor de rest vrij, dus kan ik weer verder werken met photoshoppen enzeuw <3 Ben voor nu slapen! >:'D
~Truste and sweet dreams! «33 ♥
Ayanna
Profiel Naam: Ayanna Andersson Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore. Vereniging: -
Onderwerp: Re: Babbelbox zo mei 29, 2011 12:27 pm
Hihi, nu ben ik alleen. Nohh, ik kan niet slapen. --" Maar mijn wekker gaat over nog geen 5 uur, moet nog iets voor school doen. En mede omdat ik niet kon slapen heb ik maar een post in elkaar geflanst voor Ayanna, voor haar heb ik wel inspiratie .. xd Maar ik weet niet zeker of ik wel daadwerkelijk een topic ga openen, heb eigenlijk niet eens de tijd om (actief) te rpgen. Klote school O.o Ik ben toe aan vakantieee. D: Wieeeh, dit is echt een klaagpost xd.
Sawyer
Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox zo mei 29, 2011 6:48 pm
Vandaag weer eens school. Baaaah. D:
Ayanna
Profiel Naam: Ayanna Andersson Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore. Vereniging: -
Onderwerp: Re: Babbelbox zo mei 29, 2011 11:48 pm
Wieeeeh en toen was ik alweer uit.
Nick
Profiel Naam: Nick di Destino Partner: - Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 30, 2011 2:22 am
Eindelijk thuis Zonet een ongelooflijk nutteloze dag achter de rug --'
Ik stond met de rest van mijn ak klas te wachten tot de leraar komt, komt Chris (een conciërge, iets zegt me dat je het niet zo schrijft) aan lopen. Ja meneer Werkman is ziek, jullie moeten naar de media voor een opdracht. Wij eerst wel gaan, aangezien we dachten dat ze zouden gaan controleren -deden ze niet- dus na iets minder dan een uur zijn we maar weg gegaan. Want daar ook nog het tweede, we hadden een blokuur ak, zitten zagen we niet zo zitten. Dus gingen we naar het huis van een vriendin, valt het vijfde later op die dag ook uit doordat die man ziek was dus had ik maar 3 van de zes uur les en één van die drie uur was een dlt-uur (ofwel hw maak uur). Sloeg dus allemaal helemaal nergens op, maar ja..
Mijn schooldag sloeg ook echt helemaal nergens op. Het eerste uur was saai, toen moesten we op de laptop een of andere opdracht doen voor Nederlands wat mega makkelijk was. --" En toen geschiedenis gingen we een documentaire kijken wat volgens de docent over 9/11 ging, wat ons wel interessant leek, maar blijkbaar had ze de verkeerde meegenomen en deze ging over George Bush. Also boring. --" En daarna nog een niksdoen-uur en toen heb ik foto's gemaakt met een vriendin. :') En net ben ik naar de appie geweest en nu heb ik weer M&M's en rolo.
Regina
Profiel Naam: Regina George Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3 Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 30, 2011 2:36 am
Ik heb samen met één ander iemand een Spellingscertificaat verdiend. Een officiële, helemaal blij hier xD
En ik heb een Big Time Rush verslaving.. De serie is geniaal, de liedjes zijn wel geinig & die gozers zijn ook wel interessant. C:
Nick
Profiel Naam: Nick di Destino Partner: - Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 30, 2011 3:32 am
Hoe typisch nu staat er wel op het rooster dat de eerste twee uur vandaag uitvallen --' Echt de communicatie bij mij op school is echt vreselijk xD
Regina
Profiel Naam: Regina George Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3 Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 30, 2011 3:40 am
Kennen jullie de film Sucker Punch? Zo'n RPG wil ik dus, maar 't is nogal ingewikkeld xD
Ruby
Profiel Naam: Ruby Carver Partner: This is who I am, nobody said you had to like it. Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 30, 2011 3:43 am
Tik tik tik!
Christian Prom King 2011
Profiel Naam: Christian Farnese Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy... Vereniging: Die freakin' Hard
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 30, 2011 3:46 am
Morgen heb ik zo'n zalige dag. Ik begin om 9 uur, mijn middagpauze begint om 11 uur en daarna zit ik nog tot 14.25 op school. Hell yeah.