Profiel Naam: Nils motylicka 'Booboo for the friends' Partner: Pha, nobody want's an junk like me! Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox wo jun 01, 2011 3:02 am
@Sarah: Dankje ^^ (Stiekem heb ik hier ooit met Romelu ook op gezeten ^^) ooh da's echt kut van je gsm, domme mensen ook....
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox wo jun 01, 2011 3:41 am
Ooooh.. Maar niet op deze computer/het netwerk waar je nu op zit zeker? Ö *checkt van nieuwe mensen altijd stiekem het IP-adres*
Haha ja ik baal nogal.. heel erg.. xd Hoop dat die persoon 'm wel gewoon teruggeeft of wat dan ook, al wordt die kans met de minuut kleiner volgens mij xd 't is maar gewoon afwachten op enig bericht..
Emble
Profiel Naam: Emble catysa maduela jones Partner: Love?? Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox wo jun 01, 2011 4:30 am
Hoe geef je iemand een sterretje of een min sterretje??
Sawyer
Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox wo jun 01, 2011 5:26 am
Aan de rechterkant van je scherm staat een + | - tekentje, klik op de " + " en je geeft iemand een ster, klik op de " - " en je haalt er een af c:
Alain Admin
Profiel Naam: Alain Evans Partner: Butterflies getting drunk.. Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox wo jun 01, 2011 5:31 am
Emble schreef:
Ik heb je wat random sterretjes gegeven, omdat die er ook random bij jou af schijnen te gaan in rate-topics. Als degene die dat heeft gedaan dit leest: Doe even niet zo kinderachtig.
Matt
Profiel Naam: Matt Hudson Partner: I think I'm too shy for a girlfriend.. Vereniging: x.
Onderwerp: Re: Babbelbox wo jun 01, 2011 5:42 am
Alain schreef:
Emble schreef:
Ik heb je wat random sterretjes gegeven, omdat die er ook random bij jou af schijnen te gaan in rate-topics. Als degene die dat heeft gedaan dit leest: Doe even niet zo kinderachtig.
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox wo jun 01, 2011 5:53 am
Moewhaha, heb vandaag een chocolade taart gemaakt, zonder van die Koopmans Kant-en-klaar pakken. Heb het vandaag gewoon lekker Doe-het-zelf gedaan ;D
Hier het resultaat:
Spoiler:
En nou afwachten oftie lekker is :3
Sawyer
Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox wo jun 01, 2011 6:06 am
Alain schreef:
Emble schreef:
Ik vind het sowieso vaag x] "Een vijf, ik vind het persoonlijk niet mooi" *min ster* ;__; Zo faal. Is mij geloof ik ook een keer overkomen :'D Stiekem vind ik dat diegene een nieuwe hobby moet gaan zoeken ^,..,^
On to the next thing. Mijn haar is nat. Want ik heb gedouchet. 2x vandaag o__0
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox wo jun 01, 2011 6:31 am
Charlene schreef:
Moewhaha, heb vandaag een chocolade taart gemaakt, zonder van die Koopmans Kant-en-klaar pakken. Heb het vandaag gewoon lekker Doe-het-zelf gedaan ;D
Muhh, ik verveel me en er zijn geen interessante mensen online op MSN, heb iig geen boeiende gesprekken. :') Maar ik heb nog geen zin om te slapen, ookal moet ik morgen 'vroeg' op omdat ik weer naar de paarden ga..
Héee ik spot Camee, zou jij niet uitgaan vanavond? =O
Tyler
Profiel Naam: Tyler James Moore Partner: Emilie Vereniging: L8 Nites