Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Babbelbox

Ga naar beneden 
+47
Ruby
Lille
Regina
Emilie
Iris
Mia
Joël
Mike
Joey
Bibi
Yvan
Alain
Optimism
April
Noud
Claudia
Kenneth
Jacky
Maja
Chester
Fear
Nate
Stephanie
Emble
Sterre
Kate
Matt
Serena
Hyde
Charlene
Iana
Tyler
Kaley
Jazlyn
Lyron
Romeo
Zion
Ian
Ayanna
Sawyer
Esther
Nick
Virginia
Alice
Sarah
Ayse
Malin
51 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
Iris

Iris


Posts : 519
Naam : Naomi - Naoma o-o *zucht*

Profiel
Naam: Iris Swann
Partner: When you look at me I'm beautiful, Mike... ♥
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimevr jun 03, 2011 8:24 am

jeej, kan eindelijk online komen Very Happy Duurde echt een half uur door dat kut internet van mij xD

Ik ben echt dood --' Eerst hele dag naar het zwembad geweest, dat overigens super leuk was Very Happy Maar daarna moest ik nog naar ballet en heen en terug fietsen in die hitte -.- En ik had mijn moeder beloofd dat ik haar mee zou helpen om de traktaties te maken voor mijn zusjes feestje, en dat gaat straks zeker ook wel een uur duren..
God, ik moet echt minder gaan beloven denk ik xD

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimevr jun 03, 2011 8:27 am

Wat klagen jullie nou over de hitte! Ik moet morgen werken, in een koelcel! Dus ik moet me volledig inpakken o.o Pfft, de slagerij van Deen Distributiecentrum. Dus wees vrolijk! Just deal with it.. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimevr jun 03, 2011 9:06 am

Ik vind deze warmte ook niks 0.o 's Ochtends staat het zonnetje op mijn kamer en is het snikheet als ik wakker word. Echt hoor ... Dan is het om 8 uur al super warm in mijn kamer >.< Daar word ik niet goed van ...

Rond de 17 graden is goed genoeg voor mij. Kun je net met 3/4 broek en een shirtje lopen enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimevr jun 03, 2011 9:20 am

Ik vind dat warme weer heeerlijk! =D Lekker in het zonnetje zitten en niksdoen. :3 Jep, ik ben echt een zomermens. :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimevr jun 03, 2011 9:22 am

Haha goedzo Esmée =D Edit: en Dianta is ook goed bezig, haha xd
Ik wil net zeggen, gaat iedereen hier nou serieus klagen over het weer? o.O

In de winter is het te koud, begint iedereen te miepen dat ze het warmer willen hebben.. Is het warmer, is het weer niet goed. "Nee, nu mag het weer kouder!". Jemig.. Ik zou zeggen geniet ervan! =D Ik heb ook de hele dag buiten gezeten pirat Gewoon lekker in de schaduw met de laptop erbij, glas heerlijk koele cola.. Voor mij was het perfect Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimevr jun 03, 2011 9:29 am

Ik ben ook jarig in de zomer, 4 augustus. Razz Misschien ben ik wel gewoon bevooroordeeld. pirat Maar in de winter heb ik het ook niet zo snel koud eigenlijk.. xD
Ik ben vanmiddag lekker in de weer geweest met de pony's, heerlijk hoor met die zon!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimevr jun 03, 2011 9:32 am

Haha nou ik heb het juist wel snel koud, maar alsnog hou ik van de winter Ö Het hoort er gewoon bij om met 5 truien op pad te gaan, als je dan ergens op de fiets heen moet.. xd En vooral de sneeuw vind ik leuk, gehe Very Happy En ik hou ook van de herfst en van de zomer.. Het enige seizoen dat ze van mij mogen skippen is de lente, omdat dat zo freakin' wisselvallig is xD Verleng dan de winter of zomer maar.. Cool

Oooh heerlijk! Very Happy Jij hebt het dus wel leuk gehad met de paarden (:
Ik ga morgen ook weer naar Libbs, de vriendin die altijd mee gaat zit nu alleen in Frankrijk voor een paar dagen.. Denk dat ik de tuin daar in sneak en foto's ga maken, als de eigenaresse niet thuis is.. (a') En anders ook leuk kloten met de poowny's (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimevr jun 03, 2011 9:40 am

Mwah, fietsen in de winter vind ik weer iets minder. Vooral omdat ik 2 jaar geleden een hersenschudding had toen ik met fiets en al uitgleed. xD

Jep, we waren weer heel erg penny bezig. :') Pony Priscilla loopt nu met allemaal vlechtjes. Laughing

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimevr jun 03, 2011 9:53 am

Wooshaaa! Ik ben nu slapen.. morgen weer extreem vroeg op en weer laat thuis enzo..
BladiebladieblaaaBabbelbox - Pagina 39 3873276479

~Truste and sweet dreams! «33 ♥

EDIT: Whoaa, m'n eerste werkdag! Exciting! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Nils

Nils


Posts : 46

Profiel
Naam: Nils motylicka 'Booboo for the friends'
Partner: Pha, nobody want's an junk like me!
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimevr jun 03, 2011 12:17 pm

Heleeuw iedereen...
Damn ik haat slapeloze nachten s:
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimevr jun 03, 2011 10:17 pm

GEFELICITEERD NAOMI!! Very Happy Maak er een leuke dag van ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimevr jun 03, 2011 11:03 pm

Gefeliciteeerd Naomi! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Bibi

Bibi


Posts : 147
Naam : Gail

Profiel
Naam: Habibi Bayoumy
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimeza jun 04, 2011 12:07 am

Parijs is leuk!! Zit nu te eten
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimeza jun 04, 2011 12:29 am

Ik heb het vannacht licht zien worden.. king
Echt, tot 6 uur op. Het was in een woord: AWESOME!

Alleen wel klote dat er drie jongens die ik leuk vind of leuk heb gevonden met mijn mind begonnen te fucken. Ja, Maaike. Jelmer & Niels waren er twee van xd. Ik ben met Niels geweest, echt slecht xd. En ik ben ook met een oud klasgenoot van mij geweest die ik in groep 8 leuk had gevonden! Wauw, hij was twee meter ofzo. Geheel nieuwe ervaring Hungry
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimeza jun 04, 2011 2:51 am

Muh, ik verveel me.. Neutral Eigenlijk zou ik huiswerk moeten maken.. Maar dat is stooom. En ik wil in de zon zitten, maar ik heb perse een comp nodig. --" Maar ik moét het nu maken, want morgne heb ik wss geen tijd want dan gaat ik naar m'n tante. Ben benieuwd hoe het met d'r gaat.. Noujaaa laatmaar, deze post slaat helemaal nergens op, ik moest het gewoon even met jullie delen geloof ik.. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimeza jun 04, 2011 4:47 am

Sigh. Finally home.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimeza jun 04, 2011 4:56 am

Hoe ging heeeet? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Iris

Iris


Posts : 519
Naam : Naomi - Naoma o-o *zucht*

Profiel
Naam: Iris Swann
Partner: When you look at me I'm beautiful, Mike... ♥
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimeza jun 04, 2011 6:58 am

@Daphne & Esmée: Thank you guys Very Happy

Het weer was vandaag echt mooi, heb met mijn vriendin een water gevecht gehouden xD
Maar morgen komt dus een hele boel visite waar ik zeker de helft niet van ga kennen, maar goed Rolling Eyes Dat ga ik wel overleven xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimeza jun 04, 2011 9:47 am

We gingen uit eten en de eigenares van het restaurant die ook bediende was echt te vrolijk, het was gewoon bijna eng xD
De voetbal wedstrijd Nederland-Brazilie is tot nu toe best saai xD Maar nu heb ik al een heel stuk gekeken dus ga ik hem ook afkijken Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimeza jun 04, 2011 10:04 am

@Ayse, ghagha.. Een hel. Maar tis m'n eerste dag, en m'n ouders zeggen dat ik eraan moet wennen. Heb van half 8 tot half 5 niets anders gedaan dan achter een lopende band gestaan en daar vleespakketten inladen in kratten, opgestapeld en alles. Je hebt geen idee hoe mijn rug en voeten zeer doen van 't staan... T_T

@Iris, gefeliciteerd met je verjaardag! Je 14e toch? O: Ben beetje laat, maar nog niet té laat. Het is nog geen 5 juni xD

Pfft.. ik ben naar bed, gesloopt en totaal niet in de stemming. Dus op Charlene posten heeft nu niet echt nut, dan zou ik het alleen maar.. hmm.. zeg maar zo posten dat het lijkt alsof ze ineens stemmingswisselingen heeft. Eerst vrolijk, nu sad en morgen weer vrolijk? Wth... O.o
Genoeg gezeken voor vandaag, ben slapen. Ben moe aka gesloopt.

~Truste and sweet dreams! «33 ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimezo jun 05, 2011 12:21 am



Aangezien ik de laatste ben die bij dat muziektopicding gereageerd heb, zet ik m'n hier wel neer. :Z WHAHAH dit is echt te komisch. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimezo jun 05, 2011 2:01 am

Zo even topics aan het bijwerken, nu alleen nog het feesttopic =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimezo jun 05, 2011 4:34 am

Bleeeh, ik verveel me. Het is saai bij m'n tante en oom en nou is m'n mobiel ook al bijna leeg. D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimezo jun 05, 2011 9:18 am

Woeeii, dubbelpost. Wel met een ander account, maar toch. xD.

Wieeeh, eindelijk klaar met m'n Natuurkunde dossier. =D Nu ga ik in bed liggen.. En nog ergens posten. Waar weet ik nog niet. 't Liefst bij het feest, maar ik heb het idee dat ik daar even moet wachten tot er ook weer anderen posten. xD Maar ik weet niet of ik inspiratie genoeg voor Ayanna heb.. Nouja, ik zie wel. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimezo jun 05, 2011 9:46 am

Whiee ik heb een 8,1 voor ak gehaald! bounce Nu sta ik nog maar één 5 op me lijst, helaas is dat ook een onvoldoende maar op 1 onvoldoende kan ik niet blijven zitten Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Babbelbox
Terug naar boven 
Pagina 39 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: