Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 27, 2011 5:40 pm
Ooohmyynfreakinggod xd Het is echt veel te vroeg Ö En dan te bedenken dat ik al bijna een uur wakker ben..! xD Maar het wordt heel leuk vandaag Ik mag mee als leiding op een kinderreisje naar Efteling, t/m 12 jaar. Tahah, ben benieuwd hoe ik dat ga doen.. xd Maar zo moeilijk zal het toch niet worden?
Nick
Profiel Naam: Nick di Destino Partner: - Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 27, 2011 10:23 pm
Goodmorning!
Nee, ik blijf niet lang. Ik moet nog heel erg veel hw maken, vandaag alleen 3 verslagen in elkaar zetten o.0 Ben al best lang bezig met Duits, had onderhand een samenvatting van 600 nog wat woorden, dus ik even kijken of er toevallig een maximum aan je samenvatting zat zodat ik wist hoe snel ik het af moest gaan ronden. Staat er 150 woorden T_T Alles voor niks getypt, en nu moet ik een samenvatting van 150 woorden van een boek van 300 pagina's zien te schrijven --' Zo dat moest ik even zeggen (aa)
Ruby
Profiel Naam: Ruby Carver Partner: This is who I am, nobody said you had to like it. Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox za mei 28, 2011 12:11 am
Ik vraag me af waarom ik dit kijk xd.. Maar eigenlijk is het wel heel erg grappig (aa')
Wieeeh, ik hoefde niet mee naar de verjaardag. =D Nu even naar de appie om eten te halen voor vanavond en dan eindelijk posten bij het feest. ;D
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox za mei 28, 2011 4:43 am
Spoiler:
Mijn DA ID eindelijk af
Regina
Profiel Naam: Regina George Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3 Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox za mei 28, 2011 6:42 am
@ Ian: Mooi en leuk gedaan, was dat de emo-wolf waar je het over had?
Naoma o-o blijft hier vandaag lekker logeren en dan gaan we een soort verhaallijn achtig iets tussen Regina en Luna bedenken die nichten zijn en bloediebla. En ik ga ook iets leuks voor/met Regina bedenken.. =) Ik heb echt weer zin om met Regina te RPG-en en ik heb echt awesome pictures gevonden die ik ga gebruiken ^^
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox za mei 28, 2011 6:44 am
Whooaaaaa! Ik kijk nu een film; Battle L.A.' En dat gaat over aliëns die op aarde komen. Waarbij ik net ontdekt heb dat ze in Santa Monica geland zijn en alles verwoesten. Nu gooien legertroepen Santa Monica over drie uur ofzo plat! :') Ik heb btw nog geen aliën goed kunnen zien... te mistig :C
Oh wat vervelend, de stemmen van de serie die ik kijk lopen echt iets van 4 seconden achter op het beeld... Het is heel verwarrend xd
Alice
Profiel Naam: Alice Pioggia Partner: Nobody said it was easy.. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox za mei 28, 2011 6:54 am
Regina schreef:
Naoma o-o blijft hier vandaag lekker logeren en dan gaan we een soort verhaallijn achtig iets tussen Regina en Luna bedenken die nichten zijn en bloediebla. En ik ga ook iets leuks voor/met Regina bedenken.. =) Ik heb echt weer zin om met Regina te RPG-en en ik heb echt awesome pictures gevonden die ik ga gebruiken ^^
En Nick en Regina? Gaat dat nog door of niet (aa)
@Lyron: Dat is idd vervelend, dan klopt er ook niks meer van. Misschien proberen of het over is als je het opnieuw op zet, en dan doorspoelt tot het moment waar je nu bent?
Regina
Profiel Naam: Regina George Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3 Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox za mei 28, 2011 7:01 am
Alice schreef:
Regina schreef:
En Nick en Regina? Gaat dat nog door of niet (aa)
@Lyron: Dat is idd vervelend, dan klopt er ook niks meer van. Misschien proberen of het over is als je het opnieuw op zet, en dan doorspoelt tot het moment waar je nu bent?
Jahoor, als jij het goed vind gaat dat gewoon door ^^ Zou je het dan niet erg vinden dat Naoma o-o met Luna dus ook één of ander achterdinges van je wordt?
IM AT THE STARTING LINE ON THE REST OF MY LIFE. THE READY AS I EVER BEEN. ~
Jep, ik ben blond geloof ik. Nouja, dom blond dan, gewoon blond ben ik al. :') Ik zie daar geen s die daar niet hoort ofzo? xD *voelt zich op de één of andere manier erg dom*
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox za mei 28, 2011 9:05 am
Laat maar xD Is toch al veranderd dus maakt niks meer uit
Ik ben weg
Yvan
Profiel Naam: Yvan jackson Partner: Zolang de liefde mij niet kent, ken ik de liefde niet! Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox za mei 28, 2011 9:39 am
Yeeeey!!!!! Moge men verjaardag viere wor 12 hoor ik er eindelijk een beetje bij :p Ik ben eigenlijk dinsdag jarig, gaan ik met mijn moeder naar de souna