Profiel Naam: Iana Partner: None. Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 7:34 am
Carolientje toch .. xxx
Ik moet binnen een vol jaar een beugel .. Na het horen van allemaal mensen die er super veel last van hebben wil ik hiervoor echt passen ... ;o
Fear
Profiel Naam: Fear Polivia Partner: I love you, Noud :D Vereniging: Coookiiieees! :D
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 7:35 am
Ah joh... Komt wel goed ^^ Mij wouden ze eerst oo keen beugel laten dragen, maar ik heb alleen mijn voorste tanden over elkaar en die zouden autimatisch weer teruggaan, dus vind ik het niet zo de moeite om daarvoor twee jaar een beugel te dragen ^^ En nee, ik ben niet perfect, want ik heb overal te veel haar O_O (lichaam)
Oké, plaatje om iedereen te laten lachen::
En dàt is ook een optie voor je computer!:
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 7:38 am
Fear schreef:
Oké, plaatje om iedereen te laten lachen::
En dàt is ook een optie voor je computer!:
En wat wil je daarmee zeggen?
Fear
Profiel Naam: Fear Polivia Partner: I love you, Noud :D Vereniging: Coookiiieees! :D
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 7:41 am
Wat bedoel je? Snap je 'm niet? Ik zocht gewoon een plaatje om iedereen te laten lachen, ik vond 'm namelijk wel leuk
Claudia
Profiel Naam: Claudia Cardinale Partner: If love is blind, how could it find me? Anyway, it didn't for now.. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 7:42 am
Hij is zooooo Droog _o-
GENIAAL.
Stephanie
Profiel Naam: Stephanie Smith Partner: Pick me, choose me, love me. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 7:43 am
Ik heb mijn beugel jaren gelukkig al weer achter de rug
Party Rock Anthem is zo heerlijk om druk van te worden!
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 7:56 am
Ayse schreef:
*houdt wijselijk haar mond* ..
*Doet gezellig met haar mee *
Laatst aangepast door Charlene op ma mei 16, 2011 7:56 am; in totaal 2 keer bewerkt
Fear
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 7:56 am
Haha, ik weet dat jullie denken dat ik gek ben, maar ik heb liever gezond naar school dan ziekjes thuis ^^ Naja, ik ben niet echt ziek, maar mag dankzij operatie bijna niks tillen enzo, moet blijven liggen enzo, goed rusten **zucht** Dan krijg je vanzelf heimwee naar school