Profiel Naam: Claudia Cardinale Partner: If love is blind, how could it find me? Anyway, it didn't for now.. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 6:41 am
HALLO. Hoe kan iemand Nou een Tosti zijn?
Het is Awgurruk :3
Tyler
Profiel Naam: Tyler James Moore Partner: Emilie Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 6:41 am
@Fear. Ik 'zeur' niet, ik meld alleen dat het me handig lijkt om van die offtopic spammers te vermijden, jij voelt je duidelijk aangesproken, dat is niet mijn probleem. & ik weet ook niet hoe jij je eenzaamheid verdrijft door games vol te knallen. Jouw post aantal is echt als een kanon omhoog gegaan en je hebt niet veel RPG posts. Dus voel je inderdaad maar aangesproken.
Zo dat was mijn zegje weer .
Haha Jeanine _O-
Claudia
Profiel Naam: Claudia Cardinale Partner: If love is blind, how could it find me? Anyway, it didn't for now.. Vereniging:
[Edit] Wat een activiteit trouwens! Wat gezellig toch, jongens !
Kenneth
Profiel Naam: Kenneth Wayne Nixon Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 6:50 am
Ik zoek dus een tijdverdrijf nu want ik verveel me. *zucht*
Claudia
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 6:51 am
THEE IS LEKKEERRR
Vooral Kamillethee :3
Wil er iemand een Topicje openen voor Moi :3 ?
Fear
Profiel Naam: Fear Polivia Partner: I love you, Noud :D Vereniging: Coookiiieees! :D
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 6:55 am
Uhm... Owkee, heel de boel keert zich tegen me :S Ja, ik voel me gauw aangesproken, dus? Problemen mee? Vind je het gek dat ik in dat gedeelte post als ik moet herstellen van zo'n operatie? Dus mondje dicht, anders wordt je kak koud, zoals we dat thuis zeggen ^^
Deel acht? Kenneth, is die al uit!?
Kenneth
Profiel Naam: Kenneth Wayne Nixon Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 6:57 am
Ja hoor, al zijn dat nog maar enkele afleveringen tot 15 dacht ik. Maar ik kijk onlline dus.
Fear
Profiel Naam: Fear Polivia Partner: I love you, Noud :D Vereniging: Coookiiieees! :D
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 6:58 am
Neeh, 21. Ik heb een site gevonden waarop je ze alle 21 kan kijken ^^ Kan je die met ondertiteling zien?
Stephanie
Profiel Naam: Stephanie Smith Partner: Pick me, choose me, love me. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 6:59 am
Ik quote 'jij voelt je duidelijk aangesproken, dat is niet mijn probleem.' Dus nee, daar heb ik geen problemen mee.
@Lyron, Ayse & ik geven samen het feest, is dat goeed?
Uhm... Owkee, heel de boel keert zich tegen me :S Ja, ik voel me gauw aangesproken, dus? Problemen mee? Vind je het gek dat ik in dat gedeelte post als ik moet herstellen van zo'n operatie? Dus mondje dicht, anders wordt je kak koud, zoals we dat thuis zeggen ^^
Deel acht? Kenneth, is die al uit!?
Oké.. Ik heb geprobeerd aardig tegen je te doen, en ik ga er gewoon mee door.. Maar als je niet heel snel stopt met dat 'ik ben arrogant en ik ben alles' gedoe dan zal ik je eens laten zien hoe het is om mij tegen je te hebben. =/
@ Stephanie: Dat is goed hoor !
Kenneth
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 7:01 am
@Jeanine, ik ga mijn post ookal ergens tippen. Maar ik moet eerst nog maar zien met wie ik erin ga. ^^
Fear
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 7:01 am
Effe voor de duidelijkheid: ik ben autistisch, dus ik heb dat heel vaak. So;.. Weet iedereen hier ook weer wat ik heb ^^ Ja;.. 'k weet, 'k praat er makkelijk over, tè makkelijk ^^ Maar ja, gezelligheid houden hier hè? Is voor sommige moeilijk te vinden
Lyron, ik doe ook lief tegen jou hoor, ook al kook ik van binnen; En geloof me, mij wil je niet tegen me hebben. Ik doe niet arrogant, ik zeg mijn mening en als dat je niet bevalt, dan uh... hebben we allebei een probleem ^^
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 7:04 am
Okée jongens nu ben ik het zat: kappen!
Probeer de sfeer hier eens gezellig te houden. Ik snap dat jullie je aan haar gedrag ergeren, maar als zij daar gelukkig van wordt moet je haar vooral laten gaan. Ik hou er niet van anderen op hun plaats te wijzen en begrijp me goed, ik doe dit niet omdat ik de een meer mag dan de ander, of iemand voor probeer te trekken.. Maar het was hier juist zo gezellig Laat anderen gewoon in hun waarde..
@ Fear: ik snap dat jij je mannetje probeert te staan, maar leer er wat van en ga er niet tegenin. Laat ze gewoon praten, krijg je er ook geen gedoe mee
Fear
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 7:08 am
Ja, oké, maar wat ze zeggen is helemaal niet waar! Ik ben niet arrogant en sorry als ik zo overkom, zo bedoelde ik het niet. Ik probeer het ook gewoon gezellig te houden, maar ik vind dat ze hun opmerkingen over het aantal RPG-posts wat ik heb en off-gameposts wat ik heb wel voor hun kunnen houden, aangezien er een aantal zijn die hetzelfde hebben als mij. Sorry hoor, Lyron, als ik arrogant overkwam, dat was echt niet de bedoeling want zo zit ik niet in elkaar. Ik voel me gewoon aangevallen als er mensen zich tegen me keren, zo ben ik gewoon.
Sawyer
Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 7:14 am
Kunnen we nu een ander onderwerp aannemen? Dit soort dingen liever via PB of nog beter: MSN! Kunnen we het forum gezellig houden en ruzie vrij!
Fear
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 7:18 am
Oké... Uh... Hoe was de dag vandaag?
Claudia