Ik ken Lucas Till in eerste instantie van die clip van Taylor Swift. Daar issie helemaal geweldig. <3 En van die film van Hannah Montana. :')
Nate
Profiel Naam: Nate Raden Partner: There's no such word in my vocabulary .. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 13, 2011 9:24 am
Ik kende hem eerst van zo'n MTV serie waar ie een gastrolletje in had (Blue Mountain State) & daarna die dingen die jij noemde inderdaad!
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 13, 2011 11:23 am
Tssss.. Wat een spelbederver die Ty zeg! :'(
Nouja goed ik lig al in bed, geen zin om nog post te typen en ben beetje aangeschoten xD Verder blijf ik 'Na Inat' (zie: 'Muziek' Sticky) continue draaien op mobiel met oortjes in. Alleen het jammere is dat ik hem nog niet van YT af heb gehaald en op mobiel heb gezet, dus start ik elke keer gewoon het liedje op via YT. Dus het vervelende is dat ik ondertussen niet echt kan posten. Maarja, ik ga in ieder geval slapen!
Blurgh. Ben niet tevreden over mijn studentenvereniging-naam. Dus totdat ik een betere heb gevonden zal mijn vereniging nog niet aangevraagd worden .. En dan vind ik hopelijk een naam die niet zo nooby is.
Anywayz, ik ga maar eens slapen ! Heb een leuke avond gehad.. En veel gelachen.
[Edit] Heeee! Alice staat op de eerste pagina van de meest bekeken dA's van vandaag Ö.. Klik!
Hyde
Profiel Naam: Hyde Evans Partner: I was prayin' that you and me might end up together, it's like I'm wishing for rain as I stand in the desert, but I'm holding you closer than most, 'cos you are my heaven. Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 13, 2011 12:47 pm
Ligt het aan mij, of lijkt d'r haar daar wel heel vettig?
Fear
Profiel Naam: Fear Polivia Partner: I love you, Noud :D Vereniging: Coookiiieees! :D
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 13, 2011 9:20 pm
Volgens mij ligt het aan jou, Hyde Oh nooz...... Moet weer posten, denk ik
Ayanna
Profiel Naam: Ayanna Andersson Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore. Vereniging: -
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 13, 2011 11:55 pm
Zoooo, ik heb Echte meisjes in de jungle weer teruggekeken. Damn, die Britt is echt zo grappig. :Z Nu douchen, en dan beginnen met het leren van Economie. --"
Fear
Profiel Naam: Fear Polivia Partner: I love you, Noud :D Vereniging: Coookiiieees! :D
Onderwerp: Re: Babbelbox za mei 14, 2011 12:43 am
Succes, Ayanna!
Stephanie
Profiel Naam: Stephanie Smith Partner: Pick me, choose me, love me. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox za mei 14, 2011 1:24 am
Ayanna schreef:
Zoooo, ik heb Echte meisjes in de jungle weer teruggekeken. Damn, die Britt is echt zo grappig. :Z Nu douchen, en dan beginnen met het leren van Economie. --"
Zij is echt geniaal xD . Maar volgens mij is het best wel show, aangezien ze gewoon HAVO doet..