Oooh ik dacht dat jullie niet mee konden lezen Hè shit, daar gaat het enige stukje op dit forum waar ik over jullie kon roddelen .. Nu móet het wel over de Pb !
Ayanna
Profiel Naam: Ayanna Andersson Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore. Vereniging: -
Onderwerp: Re: Babbelbox di mei 24, 2011 9:49 am
Zooo, ik heb paardgereden, Glee gekeken en nog wat huiswerk gemaakt, nu ga ik verder posten bij Charlene. =D
Stephanie
Profiel Naam: Stephanie Smith Partner: Pick me, choose me, love me. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox di mei 24, 2011 10:06 am
Damn vandaag geen tijd gevonden om te poste, dan maar morgen..
Ayanna
Profiel Naam: Ayanna Andersson Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore. Vereniging: -
Onderwerp: Re: Babbelbox di mei 24, 2011 10:23 am
Yay, done. =D Nu die post plaatsen en dan slapen. Offfff.. maak ik vast een beginnetje aan de post voor Ty .. Hm, het wordt dat laatste denk ik xd.
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox di mei 24, 2011 10:35 am
Begin moe te worden, dus ga slapen.. Morgen vrij, NASK leren! En dan donderdag m'n laatste examen! Daarna kan ik opgelucht adem halen, nouja.. nog wel behoorlijk in de spanning! En dan wanneer ik géén telefoontje ontvang, kan ik pas écht opgelucht adem halen >D
Dus ben slapen! :3
~Truste and sweet dreams! «33 ♥
Sawyer
Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox di mei 24, 2011 6:17 pm
GOODMORNING EVERYONE! ♥
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox di mei 24, 2011 7:50 pm
*Ghaap*
Ik wil terug mijn bed ik T.T Zit nu op school en dat zuigt :'D
Sawyer
Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox di mei 24, 2011 8:13 pm
Ik heb weer gepost terwijl ik op school zit en dat is super awesome ~ ♥
Malin
Hmm.. Niet zo enthousiast dus xd. Maar ook niet chagerijnig o_o Ze hoeft toch niet altijd blij voor je te zijn ? Goh, daar zou ik helemaal panisch van worden xd.. Een moeder die altijd een smile op d'r face heeft ._.
Nee, maar het is ironisch ... Zij zei: Ik wil dat je vaker met hem weg gaat. Een dagje uit bijvoorbeeld: leer elkaar kennen. Doen we dat is het weer niet goed (we kennen elkaar al een half jaar maar boeiend xD)
Stephanie
Profiel Naam: Stephanie Smith Partner: Pick me, choose me, love me. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox wo mei 25, 2011 12:36 am
Halve hersenschudding want ik heb weer eens een hockeybal tegen mijn kop aangekregen -.-