Profiel Naam: Fear Polivia Partner: I love you, Noud :D Vereniging: Coookiiieees! :D
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 9:00 am
Schattig vogeltje
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 9:01 am
Fear schreef:
Ik vind het een leuke band! Ik heb het allang niet meer geluisterd, maar ik vind 't wel leuk. Gangstertown & Arabian Night vind ik heel goed.
Och, meid! Wat leuk! Ik vind het ook zo'n not-leuke band!
Maar ik ben fan van P!nk en Tarja Turunen. Mijn Rock-prinsesjes <3
Iana
Profiel Naam: Iana Partner: None. Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 9:02 am
WAT EEN SCHATTIG VOGELTJE .. <3 /jaloers/ xd
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 9:05 am
Lyron schreef:
*pakt heel stilletjes een bezem en komt aanschuifelen..*
Maaike! Als u er bent :B..
Herken je deze Pony?:
Aaaah wat leuk! Haha, wat een dotje was dat toch xd Je hebt hem echt heel leuk getekend! Hij ziet er echt precies uit zoals ik me herinner! =D (hahaha, met de dikke buik.. xD)
Herken je deze Pony?:
Aaaah wat leuk! Haha, wat een dotje was dat toch xd Je hebt hem echt heel leuk getekend! Hij ziet er echt precies uit zoals ik me herinner! =D (hahaha, met de dikke buik.. xD)
Met dik lichaam en al! :B Oh.. JIJ STIEKEME POST EDITER D=
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 9:08 am
Lyron schreef:
Sarah schreef:
Lyron schreef:
Herken je deze Pony?:
Met dik lichaam en al! :B Oh.. JIJ STIEKEME POST EDITER D=
Hahah, zonder dik lichaam zou er alleen nog maar een hoopje haren overblijven xD Man, volgens mij kon dat beest echt niks meer zien door die dikke manen & pony heen.. xd
Sawyer
Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 9:13 am
Sommige mensen blijven gewoon doorgaan terwijl ze weten dat het tijd is om te stoppen
Waar die fokster van mijn vogeltje woont ... Volgens mij heb ik daar eens gereden toen ik moest lessen voor rijbewijs .... maar dat weet ik niet zeker meer. Waarschijnlijk was het toen zo mistig dat ik nog geen 50 meter kon zien XD Doodeng
Ik geef Camee de schuld >=D. Zij begon met Chipz. :Z
Stephanie
Profiel Naam: Stephanie Smith Partner: Pick me, choose me, love me. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 9:30 am
Ahah vaaals Esmée! Ik noem het een ongelukkige samenloop van omstandigheden .
Jeanine, als één van mijn accounts de mogelijkheid had om nog sterretjes te geven dan zou je er één krijgen...
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 9:37 am
Stephanie schreef:
Ahah vaaals Esmée! Ik noem het een ongelukkige samenloop van omstandigheden .
''Je kan nou zoveel worden dat ik gewoon me zelf blijf en dat moet jij ook doen!''
@Lyron, +1 to that. Van mij en Camee! Stiekem gewoon van mij!
Sawyer
Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 7:04 pm
Lyron schreef:
Sawyer schreef:
Sommige mensen blijven gewoon doorgaan terwijl ze weten dat het tijd is om te stoppen
Ja.. ik weet het.. ik moet eigenlijk van de computer af maar het is nog zo leuk =D! *flauw*
Haha xd
--
School, gelukkig 1e 2 uur vrij. Dus ik hoef pas om 9:30 weg van huis. En dan ben ik om 1 uur weer terug in huis. :'D
Alice
Profiel Naam: Alice Pioggia Partner: Nobody said it was easy.. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 8:05 pm
Oew lekker kort dagje Abi ^^
Ik heb zelf ook niet zo'n lange dag, heb eerste drie uur vrij dus moet om 10:20 weg en ben om 4:00 weer thuis Het laatste uur valt uit, aangezien mijn geschiendenis leraar (63) op huwelijksreis is o.0
Ik had een nog korter dagje: van half 9 tot 10 uur, daarna ben ik ziek naar huis gegaan en half afgemaakt door m'n moeder omdat ze vindt dat ik me aanstel. --"
Tyler
Profiel Naam: Tyler James Moore Partner: Emilie Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 10:41 pm
Gefeliciteerd Esmée, met je nieuwe titel als erelid .
Fear
Profiel Naam: Fear Polivia Partner: I love you, Noud :D Vereniging: Coookiiieees! :D
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 11:11 pm
Nagel van vinger helemaal eraf, pijn met typen. Daar gaat mijn hele plan om grote posten te schrijven!
Noud
Profiel Naam: noud jackson Partner: i love Fear Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox di mei 17, 2011 2:45 am
Ow, crackers! Haha, Noud, komt goed, 'k voel 'm al niet meer ^^ Nu kan ik weer posten, jeej (alsof ik me erdoor liet tegenhouden...) Noud, geef me je KAASCRACKER!