Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Volleybal training

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ylidia

Ylidia


Posts : 7
Naam : Een naam

Profiel
Naam: Ylidiara hoogaarden
Partner: -
Vereniging: -

Volleybal training Empty
BerichtOnderwerp: Volleybal training   Volleybal training Icon_minitimema maa 28, 2011 7:50 am

'Hey layla!' Riep Ylidia. Ze rende naar haar toe. 'Ylidia het ging perongeluk! Echt je moet me geloven?!' Zei haar zus. Ylidia keek haar veragent aan. Wat wa er nu aan de hand met haar zus. Ylidia's telefoon ging af. Schatje! Stond er. Ylidia nam op: 'Hey Scha...' Veder kwam ze niet want layla sloeg mijn telefoon uit mijn handen. 'Hey waar was dat voor nodig!'Riep Ylidia boos. 'Ik heb Lly vermoord' Riep Layla. 'M... Me...Me... Maar ikk had hem net nog aan de felefoon' Zei Ylidia. 'Dat was het ziekenhuis om je te laten weten dat hij dood is. Tranen liepen over mijn wangen. 'Waarom? Waarom heb je dit gedaan hoe wat heeft hij je aan gedaan!!. Zeg het Zeg!' Gilde Ylidia huilend. 'Ik....' veder kwam Layla niet. 'Nee ik hoef het niet te weten!' Zei ze huilend. Ze kneep de keel van haar zus dicht. 'Je bent mijn zus niet meer je bestaat niet!!!!!' Schreeuwde Ylidia. Ze liet Layla huilend achter. Ze leefde nog maar het schilde wijnig. Hoe had Layla dit kunnen doen. 'Tring!!' Klonk het door haar droom Ylida drukte de weker uit en trekte haar teen slippers aan. ze trok haar kleding kast open. Ze zag haar jurk die ze van haar moeder had gekregen voor ze dood ging hangen. Mooie herinering was dat! Veder hing ook haar bikini er. Wacht ze ging zo naar de training. Ze pakte haar rode volleybal t-shirt Uit de kast en trok die aan. en een kort zwart broekje. Ze liep naar de Sport zaal. Ze was de eerste dus ze ging op de bank zitten wachte op de rest. Ze oefende een beetje met hooghouden. Het was eigenlijk best wel saai als er niemand was. Nog even wachten dan zou de rest ook wel komen. De training zou over 10 minuuten beginnen. Gezelig! Dacht ze toen de eerste persoonde zaal in kwam lopen. 'Hoi hoe gaat ie?' Vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://themagicworld.forumactief.com/
Jimmy

Jimmy


Posts : 303

Profiel
Naam: Jimmy
Partner:
Vereniging:

Volleybal training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volleybal training   Volleybal training Icon_minitimedi maa 29, 2011 4:56 am

Met nog een vuile blik op de eikel van een leraar liep hij boos de klas uit. "Meneer Matthers zitten blijfen! werd er nog na geschreeuwd. "Bek houden jij vuile klote eikel" riep hij terug, en gooide de deur met een knal dicht. Het was vlak bij de gymzaal en het zou hem niet verbazen als het te horen was hiernaast. Hij trok zijn capushon over zijn altijd op hebbende pet. Hij had een hekel aan die vent van geschiedenis, hij kon niks goed doen en kreeg altijd gezeik van die vent. Boos liep hij de gymzaal in niet wetend dat er bijna les zou zijn. Hij zou zich uitleven op de box bal die naast het volleybal veld hing. Hij nam niet eens de moeite om handschoenen aan te doen. Hij ramde gefrustreerd in de boksbal. Pas bij de woorden 'Hoi hoe gaat ie?' keek hij op. Hij had niet door dat er iemand in de zaal was.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Volleybal training
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Just playing volleybal
» The first training
» Training
» Gewicht training
» Training with a different ending

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Monica Sports :: Winged Gymnasium-
Ga naar: