Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 A night for never forget..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kelaine

Kelaine


Posts : 97

Profiel
Naam: Kelaine (Kelaajn)
Partner: Mikayla, your the one who can steal my heart.
Vereniging:

A night for never forget..  Empty
BerichtOnderwerp: A night for never forget..    A night for never forget..  Icon_minitimewo sep 22, 2010 5:57 am

Een korte zucht verloor zijn keel. Lucht kringetjes vormden zich om zijn lippen en vlogen met de wind mee. Zijn capuchon hing over zijn hoofd en hij had zijn zwarte broek aangetrokken. Strfak maar toch sexy. Ergens voelde hij zich niet echt op zijn gemak. Hij had wel al eens vaker gehoord van overvallers die je opeens helemaal roofden zonder dat je het dan uiteindelijk beseft. Best beangstigend als je weet dat je je soms niet altijd kon verweren. Neem dat ze met z'n tweeën zijn, hij zou er niets aan kunnen doen. Hij wou het toch maar niet meemaken. De gedachte alleen al deed hem rillen. Maar hij wist best genoeg dat hij zich heel goed kon verdedigen. Hij deed niets voor niets boksen en zelfverdedigingscursussen. Dus schrik had hij eigenlijk niet. Het zou hem heel goed te pas komen moest hij iemand moeten beschermen. Al was het maar een vriend, hij zou het kunnen. En dat was het belangrijkste. Toen een discotheek zijn ogen wenkte keek hij nieuwsgierig wat rond. Eerst bleef hij aan de ingang staan daarna liep hij toch maar binnen. De warmte van zweet en drank drong zijn lichaam binnen. Eerst kuchtte hij eens maar daarna probeerde hij wat te wennen in deze nieuwe omgeving. Hij was al naar discotheken gegaan, maar echt lang blijven deed hij nooit. Want meestal na middernacht kwamen er alleen maar slemppartijen bij te pas. En je zou maar al te goed weten dat hij daar niets mee te maken wou hebben. Die players, hij zou er de schijt van krijgen. Hoe ze altijd een meisje gewoon konden dumpen. Er waren gewoon geen goeie woorden voor. Met een nadenkend gezicht maar met een stralende glimlach liep hij met zijn grijze kap over zijn hoofd naar de bar. Daar bestelde hij een biertje en keek daarna de omgeving eens rond. Er was goeie muziek en velen dansten. Misschien leerde hij hier iemand kennen?

-Allone Mikayla&Kelaine
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikayla

Mikayla


Posts : 150
Naam : They call me Gomezz, Casey and Gwennzel

Profiel
Naam: Mikayla Mariá Gomez
Partner: Kelaine, screw Michelangelo, i love you...
Vereniging:

A night for never forget..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A night for never forget..    A night for never forget..  Icon_minitimewo sep 22, 2010 6:17 am

Nieuwsgierig liep Mikayla door de discotheek heen. In Spanje had ze er nooit echt wat aan gevonden, meestal omdat het echt rot muziek was. Maar deze muziek klonk veel beter. Terwijl ze rond keek liep ze richting de bar, zonder het echt door te hebben. Ze had vandaag witte sneakers aan met gouden randjes, een zwart Skinny Jeans, een grijs met zilver shirt en een kort, zwart vestje. Niks van deze outfit was zelf gemaakt, alleen de gouden randjes op de Sneakers dan. Haar zwarte haren glansden en golfde perfect. Meestal zag ze er zo wel uit, haar kleding zag er altijd wel uit alsof ze elk moment naar een feest kon gaan. Ze had even niet door waar ze liep en knalde tegen een barkruk aan. Vlug keek ze rond of niemand haar gezicht had. Gelukkig, niemand die raar naar haar keek of begon te lachen. Ze stelde zich weer recht en ging op de kruk zitten waar ze zojuist tegen aan was gebotst. Meteen kwam er een jongen naar haar toe, ook al waren er een stuk of drie anderen voor haar. Ze bestelde vlug een Cola. Zodra ze die had glimlachte ze naar de jongen. 'Bedankt ' Riep ze. De muziek stond hier hard, hard genoeg om elkaar nauwelijks te kunnen verstaan. Ze vond het geweldig, tenminste, als het goede muziek was. Ze nam een vlugge slok van haar cola en draaide zich toen om naar de mensen. Geïnteresseerd keek ze naar de dansende mensen. Ze zou later ook wel even gaan dansen, nu nog niet, ze had nog geen zin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kelaine

Kelaine


Posts : 97

Profiel
Naam: Kelaine (Kelaajn)
Partner: Mikayla, your the one who can steal my heart.
Vereniging:

A night for never forget..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A night for never forget..    A night for never forget..  Icon_minitimevr sep 24, 2010 7:02 am

Kelaine keek even raar naar een meisje dat tegen zijn stoel knalde. Hij lachte zacht en keek haar diep in haar ogen aan en zocht een beetje oog contact. Dat lukte hem aardig want plots hoorde hij haar stem tegen de barman. Ze had een prachtige stem, en dat viel hem meteen op. Met een grote glimlach op zijn gezicht keek hij naar het meisje met de bruine haren en gaf haar een kleine knipoog. "Je liep tegen m'n stoel!", zei hij serieus en liet zijn boze blik zien. Maar toen hij zijn lach niet meer kon inhouden lachte hij uitbundig en verontschuldigde zich snel. "Sorry, ik lolde even met je. Het is niet erg hoor, heb ik ook vaak". Zijn stem was vriendelijk, héél erg vriendelijk kon je zeggen. Zijn ogen straalden en dat zag je. De muziek drong iets te luid zijn oren binnen en hij drukte met zijn hand even op zijn oor om het geluid wat te dempen. Gelukkig dat het niet zo'n slechte muziek was, anders zou het pas erg zijn. "Ik ben Kelaine trouwens", zei hij met een glimlach op zijn gezicht en bekeek het meisje nog eens goed. Ze was bloedmooi en haar kleding was ook helemaal niet mis. In tegenstelling tot haar had hij een normale jeans broek aan met een pull en capuchon eraan. Best niet lelijk vond hij zelf. Maar misschien vond het meisje van wel? Daar kon hij dan ook weer niet over oordelen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikayla

Mikayla


Posts : 150
Naam : They call me Gomezz, Casey and Gwennzel

Profiel
Naam: Mikayla Mariá Gomez
Partner: Kelaine, screw Michelangelo, i love you...
Vereniging:

A night for never forget..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A night for never forget..    A night for never forget..  Icon_minitimevr sep 24, 2010 7:37 am

Mikayla keek op toen ze een stem hoorde. Het was vlak bij haar, dus ze hoorde de jongen duidelijk. Ze wist even niet wat te zeggen. Ze had niet verwacht dat iemand het gezien had, waarschijnlijk had ze de jongen over het hoofd gezien. 'ik....' Mompelde ze. Uiteindelijk zag ze de lach op het gezicht de jongen. Langzaam verscheen er een kleine glimlach op haar gezicht. Gelukkig, de jongen maakte maar een grapje. Ze draaide zich naar de jongen toe.' Jouw stoel stond gewoon in de weg' Zei ze glimlachend. Ondertussen nam ze een slokje van haar ijskoude cola. Ze bekeek de jongen vlug, en ook gelijk zijn kleren. Voor haar zou dat soort kleren niks zijn, alles moest bij haar uitgebreid, opvallend en meestal uniek zijn. Maar de jongen zag er nog steeds goed uit, moest ze toegeven. Ze hoorde door de muziek heen dat de jongen zich voorstelde. 'Mikayla' Antwoordde ze. Normaal gesproken zou ze haar volle naam hebben gezegt. Maar er was hier zoveel herrie dat hij er waarschijnlijk niks van zou hebben verstaan. Het licht weerkaatste in haar bruine ogen en veranderede telkens van kleur, wat een nogal mooi effect gaf. Ze bekeek alle mensen in de discotheek en richtte zich toen weer op Kelaine. Ze had niet echt een gesprek verwacht, dus hield haar mond en wachtte of hij nog wat ging zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kelaine

Kelaine


Posts : 97

Profiel
Naam: Kelaine (Kelaajn)
Partner: Mikayla, your the one who can steal my heart.
Vereniging:

A night for never forget..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A night for never forget..    A night for never forget..  Icon_minitimevr sep 24, 2010 7:45 am

Kelaine keek naar het meisje en lachte bij haar opmerking. "Zo kun je het natuurlijk ook zien, stoute stoel", zei hij lachend en sloeg nep op de stoel waar hij op zat. "Oké, dat was wel vaag", zei hij en wierp een blik op de dansvloer. Er was een fantastisch leuk breakdance liet en ergens had hij zoveel zin om te gaan dansen. "Excuseert u mij, mevrouw", zei hij en nam haar hand hoffelijk en gaf er een kusje op. Glimlachend keek hij haar na terwijl hij de dansvloer vol overtuiging opstapte en meteen zijn moves begon te doen. Met zijn voeten als een gek bewegend maakte hij spins en salto's. Op het einde viste hij een pet van iemands hoofd en begon er vele moves mee. Eerst was de jongen kwaad maar daarna keek hij geamuseerd naar Kelaine's bewegingen. Lachend toen het lied gedaan was en buiten adem gaf hij met een bedankje de pet terug aan de jongen. "Sorry éh maat, ik moest hem even lenen", zei hij en streek door zijn haren terwijl hij de ogen van het meisje zocht. Zou zij hem gezien hebben? Nieuwsgierig kwam hij naar haar toe en zette zich weer neer naast haar op een andere stoel. "En? Wat doe je hier zoal?", vroeg hij vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikayla

Mikayla


Posts : 150
Naam : They call me Gomezz, Casey and Gwennzel

Profiel
Naam: Mikayla Mariá Gomez
Partner: Kelaine, screw Michelangelo, i love you...
Vereniging:

A night for never forget..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A night for never forget..    A night for never forget..  Icon_minitimevr sep 24, 2010 8:06 am

Mikayla grinnikte toen ze zag hoe hij zijn eigen stoel sloeg. Het wat natuurlijk haar eigen stomme schuld dat ze er tegenaan was gelopen, had ze maar op moeten letten. Ze volgde zijn blik naar de dansvloer en glimlachte. Er zaten een paar mensen tussen die geweldig konden dansen. Ze voelde dat haar hand gepakt werdt. Ze had eigenlijk de neiging hem terug te trekken, maar het was al te laat, ze voelde zijn lippen al op haar hand. Meteen zodra hij hem losliet trok ze haar hand terug. Ze had het niet zo met jongens die zomaar haar hand pakte en kuste, maar ze besloot het te negeren. Hij was waarschijnlijk gewoon erg beleefd. Ondertussen zag ze dan Kelaine naar de dansvloer was gelopen en begon te dansen Ze begon automatisch weer te glimlachen toen ze zag dat hij de pet van een jongen pakte. Niet veel later kwam de jongen weer terug. 'Knap gedaan' Zei ze glimlachend. Ze draaide zich weer naar de bar maar bleef wel naar Kelaine kijken. 'School, huiswerk, school' Zei ze grijnzend. Ze deed hier eigenlijk niet veel. Ze ging naar school, deed haar huiswerk, tekende en ontwierp was en in de weekenden misschien naar een discotheekje, zoals nu. 'Waar heb je dta geleerd?' Vroeg ze op weer terug te komen op het dansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kelaine

Kelaine


Posts : 97

Profiel
Naam: Kelaine (Kelaajn)
Partner: Mikayla, your the one who can steal my heart.
Vereniging:

A night for never forget..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A night for never forget..    A night for never forget..  Icon_minitimevr sep 24, 2010 8:22 am

Kelaine keek Mikayla diep aan en lachte bij haar uitspraak. "School, blëh", zei hij lachend en draaide zijn hoofd daarna naar alle dansers. Toen een jongen plots tegen hem aanstootte en zijn glas bier over zijn capuchon morste keek hij hem eerst vernietigend aan. "Wat ben je grappig. Klein doen om groot te worden, zo gaat het niet hé", zei hij met een dikke grijns op zijn gezicht en trok zijn capuchon over zijn hoofd. Zijn blauwe T-shirt was misschien wel zijn mooiste shirt die hij had. Het was een sexy shirt en je kon daar duidelijk zijn spieren door zien. Hij had altijd wel al veel gedaan voor die joekels. Daarom dat hij ze nu ook goed uitte aan anderen en er vaak wel eens voor de lol mee opschepte. Toen dezelfde jongen naar hem toe kwam en hem aan zijn kraag pakte en hem opduwde duwde Kelaine hem makkelijk van zich af. "Je zult toch wel wat meer je best moeten doen om mij te verslaan", zei hij droog en keek hij boos aan. Met een mopperende blik liep de jongen weg en verdween in de menigte. Toen de stem van de jongen met het woord 'kutvent' klonk lachte hij droog. "Durf het dan in mijn gezicht zeggen hé!", zei hij. Meer zei hij het tegen zichzelf heel fluisterend dan tegen iemand anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikayla

Mikayla


Posts : 150
Naam : They call me Gomezz, Casey and Gwennzel

Profiel
Naam: Mikayla Mariá Gomez
Partner: Kelaine, screw Michelangelo, i love you...
Vereniging:

A night for never forget..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A night for never forget..    A night for never forget..  Icon_minitimevr sep 24, 2010 8:39 am

Mikayla lachtte. 'Ik weet het' Zei ze. Ze had een hekel aan school, ookal viel deze school best mee. Het was ergens makkelijker dan de scholen in Spanje, maar het kon ook aan haar liggen. Ze zag dat er een jongen tegen hem aanknalde en zijn glas bier over Kelaine gooide. Ze zweeg zelf, hier kon ze zich beter niet mee bemoeien. Ze kende de jongen nauwelijks, dus kon ze maar beter gewoon toekijken. Toch keek ze geïntresseerd toe hoe Kelaine zijn blauwe t-shirt tevoorschijn haalde. Ze zag zijn spieren duidelijk zitten, geweldig grond. Ze kon het niet laten om hem even goed te bekijken. Uiteindelijk schudde ze haar hoofd en richtte ze zich op haar glas cola die op de bar stond. Ze draaide zich pas om toen het over was en Kelaine alleen nog zachtjes iets tegen zichzelf zei. 'Ik zou maar oppassen' Mompelde ze. ' Straks word je er nog uitgezet' Ze begon weer licht te glimlachen. Ze dronk haar glas leeg en schoof hem weer op de bar. Ze keek de ruimte rond op zoek naar de jongen van net, maar die was waarschijnlijk al naar de andere kant gegaan. 'Is je shirt niet nat?' Vroeg ze terwijl ze weer naar Kelaine keek. Ondertussen bond ze haar losse bruine haren in een staart, anders was het zo warm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kelaine

Kelaine


Posts : 97

Profiel
Naam: Kelaine (Kelaajn)
Partner: Mikayla, your the one who can steal my heart.
Vereniging:

A night for never forget..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A night for never forget..    A night for never forget..  Icon_minitimevr sep 24, 2010 8:50 am

Kelaine voelde de warmte van zweet tegen zijn lichaam plakken. Die verdomde drank ook op zijn shirt. Het was vreselijk. Maar gelukkig was zijn shirt niet zo nat geworden van de drank dus zou de vlek uit zijn capuchon er makkelijk uitgaan. Met een tevreden grijns keek hij naar de overkant van de discotheek en zag de jongen niet meer. "Nou ja, die is het blijkbaar afgetrapt. En de mensen zetten je hier niet zo snel buiten, ze zijn van tegenwoordig zelf bang om iemand buiten te zetten. Gewoon omdat er hier zoveel drugsgebruikers en crapuule kinderen zijn", zei hij en lachte. "Maar ik hoor daar natuurlijk niet bij, ik ben helemaal vrij van die gore dingen. Roken, drugs en de drank. Ze mogen de boom in kruipen. Ik denk aan mijn gezondheid", zei hij en lachte opnieuw. Met een grote glimlach op zijn gezicht keek hij Mikayla aan toen ze hem eens goed bekeek. "Ja ik ben knap, ik weet het", zei hij met een scheve lach.

-inspilloos moet gaan..
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikayla

Mikayla


Posts : 150
Naam : They call me Gomezz, Casey and Gwennzel

Profiel
Naam: Mikayla Mariá Gomez
Partner: Kelaine, screw Michelangelo, i love you...
Vereniging:

A night for never forget..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A night for never forget..    A night for never forget..  Icon_minitimevr sep 24, 2010 8:00 pm

Mikayla knikte begrijpend toen Kelaine zei dat hij geen drug gebruikte of drank dronk en dat hij lette op zijn gezondheid. 'Ik moet er ook niks van hebben. Geef mij maar een simpele cola' Zei ze glimlached. Ze had vroeger al een grote fout gemaakt. Ze was op haar zestiende naar een bar geweesd en had daar wat mensen ontmoet. Toen de bar sloot gingen ze achter in een steegje drinken, stom natuurlijk. Het laatse wat ze zich herrinnerde was een knallende koppijn en schreeuwende ouders die zeiden dat ze een grote fout had gemaakt en dat ze de eerste paar weken niet meer uitmocht. Ze had hier wel van geleerd en nooit meer iets gedronken. Ze schrok op uit haar gedachte toen Kelaine zei dat hij knap was niet. Meteen keek ze hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'Niet overdrijven. Ik keek trouwens naar je kleren niet naar jouw' Zei ze grijnzend ze stak haar tong uit. Okay, hij was wel knap, maar dat ging ze echt niet hardop zeggen. Dan zou hij vast gelijk gaan denken. Ze rolde haar ogen. Jongens... Ze draaide zich weer naar de bar, om zo onopvallend mogelijk naarKelaine te kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
Kelaine

Kelaine


Posts : 97

Profiel
Naam: Kelaine (Kelaajn)
Partner: Mikayla, your the one who can steal my heart.
Vereniging:

A night for never forget..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A night for never forget..    A night for never forget..  Icon_minitimevr sep 24, 2010 9:27 pm

Kelaine lachte bij haar opgeheven wenkbrauw. Hij schoot in de lach. "Blijkbaar ben ik dan toch niet knap?", zei hij toen hij zijn hoofd naar haar ogen draaide en onschuldig met een grijns oogcontact wilde zoeken. "Jij bent anders ook wel een mooie dame", zei hij beleefd en knipoogde naar haar. Toen er een traag lied zijn oren binnen klonk aarzelde hij even. Zou hij het proberen? Haar ten dans vragen? Met een ietwat onzekere blik keek hij haar vriendelijk aan en stak zijn hand naar haar uit en boog even scheef lachend voor haar. "Zo hoort het toch hé?", vroeg hij twijfelend. "Wilt madam dansen?", vroeg hij nu zelfzeker en keek haar aan terwijl hij zijn had gewoon liet staan waar hij nu was. Zou ze willen? Of zou ze het veel te cliché vinden om met hem te dansen? Een rilling schoot hem over zijn rug toen hij zich eraan herdacht dat er ooit een meisje hem had afgewezen omdat ze niet wou dansen en ze daarna was afgestapt. Dat was een diepe pijnsteek in zijn hart geweest. Het was dan nog een meisje die hij best wel leuk vond en hij best wel wat tijd mee wilde doorbrengen. Alleen was dat niet wederzijds. Met een bedroefde blik keek hij naar de grond en liet zijn hand naast hem zakken. Hij wendde zijn blik van haar af en keek naar alle slowende mensen op de dansvloer. Het leek zo betoverend dat hij er even van in de war geraakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikayla

Mikayla


Posts : 150
Naam : They call me Gomezz, Casey and Gwennzel

Profiel
Naam: Mikayla Mariá Gomez
Partner: Kelaine, screw Michelangelo, i love you...
Vereniging:

A night for never forget..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A night for never forget..    A night for never forget..  Icon_minitimeza sep 25, 2010 12:20 am

Mikayla schudde grijnzend haar hoofd. 'Helaas, je bent niet knap' Plaagde ze hem. Ze hoorde hem zeggen dat hij haar wel mooi vond. Ze besloot dit complimentje te negeren. Ze hield er niet van als iemand dat soort complimentjes gaf, tenzij het haar oude vriendje was. Helaas was de laatste keer zo'n anderhalf jij geleden, ze mste hem nog steeds. Ze zag dat Kelaine zijn hand uitstak en haar ten dans vroeg.'ikk...uhmm' begon ze. Ze begon licht te twijfelen. Kelaine was eigenlijk best wel leuk, en tot nu toe erg aardig. Wat maakte het ook uit? Het was maar een dans, meer niet. Precies toen ze zijn hand wilde pakken was hij alwer verdwenen. Ze sprong van de kruk af en ging voor hem staan. 'Kom dan' Zei ze met een lieve glimlach. Ze stak haar hand naar hem uit. Ze was toch van plan te dansen, dus met hem werd het alleen maar leuker. 'èèn nummer' Zei ze glimlachend. Misschien nog wel een tweede, als het leuk was en als ze niet moe was. Afwachend keek ze naar Kelaine, haar hand nog steeds voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kelaine

Kelaine


Posts : 97

Profiel
Naam: Kelaine (Kelaajn)
Partner: Mikayla, your the one who can steal my heart.
Vereniging:

A night for never forget..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A night for never forget..    A night for never forget..  Icon_minitimeza sep 25, 2010 4:48 am

Kelaine keek het meisje met een grote glimlach aan. "Dus je wilt wel dansen?",vroeg hij glimlachend en stak daarna zijn hand terug naar haar uit en samen liepen ze de dansvloer op. Het liedeje was nog niet gedaan dus konden ze nog steeds meedoen. Met zijn hand om haar middel en zijn andere hand tegen haar hand danste hij op het ritme van de muziek. "Ik weet het, ik kan niet dansen..", zuchtte Kelaine en lachte scheefjes naar Mikayla. "Ik hoop dat je geen bezwaar tegen slechte dansers hebt", zei hij terwijl hij met zijn voeten probeerde niet op haar tenen te staan. Want dat zou pas genant zijn! Toen het lied uiteindelijk afgerond was keek hij haar stralend aan en liep terug naar de bar. Daar bestelde hij een cola en dronk die in één teug uit. Het verkoelende frisdrank gleed langs zijn keel en je voelde hoe de cola zijn weg baande door zijn buik. Glimlachend keek hij in de bruine ogen van Mikayla. "Het is lang geleden dat ik met een meisje heb gedanst, de meesten zijn allemaal zo'n seuten", zei hij en grinnikte terwijl hij nog een cola bestelde maar dan er zachtjes van nipte en niet te snel opdronk.

-inspiratieloos.. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikayla

Mikayla


Posts : 150
Naam : They call me Gomezz, Casey and Gwennzel

Profiel
Naam: Mikayla Mariá Gomez
Partner: Kelaine, screw Michelangelo, i love you...
Vereniging:

A night for never forget..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A night for never forget..    A night for never forget..  Icon_minitimeza sep 25, 2010 5:10 am

Mikayla knikte. 'Natuurlijk' Zei ze enthausiast. Ze liep met hem en legde èèn hand op zijn schouder. Ze keek toe hoe Kelaine zijn hand tegen de hare duwde. Ze keek weer om naar Kelaine. Ze grinnikte toen hij zei dat hij niet zo goed was. 'Als je salto's en weet ik veel wat kan doen,kan je dit ook wel' Zei ze glimachend. Ze had vroeger toen ze een jaar of tien was al geleerd om zo te dansen. Het moest wel, op feesten en trouwerijen dansde ze vaak met neven of vrienden. Na de dans liep ze weer met hem terug naar de bar. Zelf bestelde ze een watertje en nam een paar kleine slokjes. Kelaine zei weer wat, ze draaide zich meteen om. Ze glimlachte. 'Het was ook al lang geleden voor mij' Zei ze. Natuurlijk dansde ze wel vaak, maar nog nauwelijks met een jongen. 'Moeten we vaker doen' Vervolgde ze haar verhaal. Ze meende het, ze had het leuk gevonden om met hem te dansen. Ze haalde haar mobiel tevoorschijn en keek naar de tijd. Daarna keek ze Kelaine weer aan. 'Ik denk dat ik zo ga, ik ben geen zin om de hele avond bij de bar te hangen' Zei ze. Waarschijnlijk ging ze nog ergens rondhangen of og wat tekenen op haar kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kelaine

Kelaine


Posts : 97

Profiel
Naam: Kelaine (Kelaajn)
Partner: Mikayla, your the one who can steal my heart.
Vereniging:

A night for never forget..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A night for never forget..    A night for never forget..  Icon_minitimeza sep 25, 2010 5:19 am

Kelaine keek Mikayla aan en lachte bij haar uitspraak. "Salto's en breakdansen is nu eenmaal veel gemakkelijker dan deze dans", zei Kelaine vriendelijk tegen haar. Toen ze zei dat ze dit best vaker wilde doen knikte hij bevestigend. "Inderdaad". Ze vond Mikayla best wel een leuke meid. Een goeie vriendin waar je best wel veel mee kon lachen,ja. Toen ze zei dat ze dan eens geen gaan keek hij met een klein pruillipje. "Jammer", zei hij en stelde zich recht. Hij haalde zijn zwarte samsung star uit zijn rechterzak en schreef dan zijn nummer op een klein papiertje. "Hier, dan kunnen we nog eens afspreken als je daar zin in hebt", zei Kelaine en hij gaf haar het witte papiertje waren de nummers '0491245940' opgeschreven waren. Met zijn spierwitte tanden ontbloot glimlachte hij dankbaar naar haar. "Bedankt voor de leuke avond", zei hij terwijl hij Mikayla diep in haar ogen aankeek om daarna vlug een berichtje te schrijven om te zeggen dat hij binnen een halfuurtje in Monica zou zijn voor te eten. Hij zat ook in een internaat dus moest hij wel zeker op tijd daar zijn. Maar hij ad nu zeker nog een dik uur dus kon hij wel nog blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikayla

Mikayla


Posts : 150
Naam : They call me Gomezz, Casey and Gwennzel

Profiel
Naam: Mikayla Mariá Gomez
Partner: Kelaine, screw Michelangelo, i love you...
Vereniging:

A night for never forget..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A night for never forget..    A night for never forget..  Icon_minitimeza sep 25, 2010 5:32 am

Mikayla schudde haar hoofd. 'Dat lijkt alleen maar zo, dansen is makkelijk' Zei ze glimlachend. Maarja, zij kon dan ook niet breakdansen. Ze had alleen klassieke dansstylen geleerd, dus salto's met haar kon je wel vergeten. Ze zag dat Kelaine iets op een papiertje. Ze nam hem aan en zag zijn nummer staan. Ze schudde haar hoofd. 'Bel mij maar' Ze begon weer te grijnzen. Ze schreef op hetzelfde papiertje haar nummer en schoof hem terug naar Kelaine. Mikayla glimlachte weer toen hij haar bedankte voor een leuke avond. 'Jij ook' Zei ze glimlachend. Ze had wel een leuke avond gehad, en een nieuw iemand ontmoet natuurlijk. Ze keek weer de discotheek rond, er was ondertussen een nieuwe drukker nummer begonnen en iedereen stond weer te dansen. Ze pakte haar glas water en dronk hem tot de laatste druppel leeg. Daarna sprong ze weer van de kruk af. 'En als je me nummer aan één of andere vieze gozer geeft ga ik je slaan' Zei ze grijnzend. Ze vertrouwde Kelaine wel met haar nummer, hij zou hem waarschijnlijk alleen voor zichzelf gebruiken. Ze had vorig jaar iemand ontmoet die haar nummer aan één van zijn vrienden had gegeven. En toen ze die jongene en keer gesproken had en afgewezen had voor een afspraakje begon hij haar midden in de nacht te bellen. Uiteindelijk had ze een ander nummer genomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





A night for never forget..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A night for never forget..    A night for never forget..  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A night for never forget..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Let's make a night we won't remember, I'll be the one you won't forget (&Zach)
» Just want to forget.
» I thought I would forget you
» Just dance, till I forget
» Every night is......

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Party District :: Bar Copa-
Ga naar: