Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Music and Sunshine &Abby

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Minaye

Minaye


Posts : 325
Naam : Nelleke

Profiel
Naam: Minaye
Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be
Vereniging:

Music and Sunshine &Abby Empty
BerichtOnderwerp: Music and Sunshine &Abby   Music and Sunshine &Abby Icon_minitimezo dec 15, 2013 7:24 am

Music and Sunshine &Abby MInaye5_PS

Minaye

Rustig liep Minaye met een zonnebril op en muziek in haar oren door een park. Ze had geen idee wat ze hier te zoeken had maar ze had nog niet veel van Santa Monica gezien. Ook had ze nog niet echt ‘echte’ vrienden gemaakt. De enige was Daniek maar die kende ze al langer.Mina had een licht gekleurde spijkerbroek aan met gaten erin. Het was lekker warm weer en ze had dus één van haar favorieten hemdjes aan. Hij was gewoon wit met zwarte letters ‘I never liked you anyway.’ Ze liep op hakken die pas geleden had gekocht hier in de buurt. Ze waren paars met een nike teken, logo ding erop. Ze had wel een zwart vest in haar hand hangen voor als het kouder werd. Het park was rustig en hier en daar zaten wat stelletjes op een kleedje in het gras, en vooral mensen die met hun hond liepen, of aan het hardlopen waren. Minaye zag een eindje verderop een halfpipe staan en een skatebaan. Ze besloot daar heen te gaan aangezien dar meestal wel mensen van haar leeftijd rondhangen. Toen ze dichterbij kwam hoorde ze muziek uit boxen dreunen en jongens over de skatebaan glijden met skateboards en skealers. Ook zoals overal een groepje die tegen en op een muurtje hingen te roken en zichzelf bad-ass voelen natuurlijk. Minaye weigerde daar bij te gaan aansluiten want zo was ze niet. Minaye legde haar vest op het gras en ging erop zitten. Ze zette haar handen achter haar neer en leunde daarop. Zo ging ze gewoon genieten van de zon en het uitzicht van leuke jongens die zich kapot liepen te uitsloven. Beter kon niet.

Hemd:

broek:

Schoenen:

Zonne Birl:



|Words: x |Tag: x |Notes: x|

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.isola.actieforum.com
Abby

Abby


Posts : 23

Profiel
Naam: Abby Waters
Partner: I may be a bit of a challenge
Vereniging: ×

Music and Sunshine &Abby Empty
BerichtOnderwerp: Re: Music and Sunshine &Abby   Music and Sunshine &Abby Icon_minitimedi dec 17, 2013 8:26 am

Music and Sunshine &Abby Tumblr_m3ttq8zNol1r1imibo1_500
_______________________________

I wanna get out, and build my own home on a street,
where reality is not much different from dreams I had

I used to be half alive

Abby’s eerste schoolweek zat erop. Zo ook haar eerste week in Santa Monica. Opzich vond ze het hier niet zo erg. Ze was een drukke stad als Oxford gewend, en dat was niet zo heel veel minder druk en toeristisch als Santa Monica. Het weer was beter hier. Al had dat regenachtige thuis ook iets gezelligs. En ze hield van sneeuw, daar zou ze hier weinig kans op hebben. Maar afgezien van de campus en het strand – waar ze echt even had moeten kijken – had ze nog vrij weinig gezien van haar nieuwe stad. Geld om te winkelen had ze nog niet, en dus was ze maar naar het park gegaan. Het was sowieso een mooie dag om lekker lui ergens een boek te lezen. Ze had natuurlijk al het favoriete boeken mee, en had besloten The Fault In Our Stars maar weer eens te lezen. Na al die keren vond ze het nog steeds een geweldig boek.
Met haar boek en een soort picknickkleedje in haar tas kwam ze in het park aan. Ze liep er eerst even een beetje doorheen, alles opnemend vanachter haar zonnebril. Het was gezellig, en echt een jongeren plek kwam ze al snel achter. Na een paar minuten lopen, koos ze een zonnig plekje dichtbij de halfpipe, legde haar kleedje uit, haar tas ernaast. Haar schoenen gingen uit, haar lichtbruine haar in een losse staart. Zo ging ze zitten in kleermakers zit en keek even om zich heen. Naast haar, niet eens een meter van haar vandaan zat een ander meisje, van ongeveer haar leeftijd. Niet echt haar type, beoordeeld op haar kleding – maar daar trok Abby zich tegenwoordig niks meer van aan. Als mensen aardig waren, kon het haar niet veel schelen wat ze droegen.
Ze zette haar zonnebril af en glimlachte vriendelijk naar het meisje. Daarna haalde ze haar boek te voorschijn en begon te lezen, soms opkijkend naar de jongens en enkele meisjes die aan het skaten waren.


Daydreaming, daydreaming all the time
Daydreaming, daydreaming trough the night

Now I’m allright
_______________________________
NOTES: Eerste post met Abbs YAY || CLOTHES: clothes / shoes / bag || WORDS: 327
Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye

Minaye


Posts : 325
Naam : Nelleke

Profiel
Naam: Minaye
Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be
Vereniging:

Music and Sunshine &Abby Empty
BerichtOnderwerp: Re: Music and Sunshine &Abby   Music and Sunshine &Abby Icon_minitimewo dec 18, 2013 4:15 am

Minaye schreef:
Music and Sunshine &Abby MInaye5_PS

Minaye

Minaye keek even rond en merkte op dat een meisje een boek zat te lezen op een kleedje niet ver van haar vandaan. Boeken lezen, Minaye hield wel van van boeken lezen maar ze was niet goed in het vinden van leuke boeken. Minaye kon ook niet goed lezen met anderen om haar heen, dat leid haar veel te veel af. Het meisje had losse kleren aan wat haar goed paste. Minaye had alleen een magazine in haar tas zitten. Ze waren echt wel verschillend zag Minaye maar dat maakte haar niet uit want sommige mensen die juist heel erg verschillen kunnen erg goed met elkaar opschieten. Minaye besloot maar naar haar toe te gaan. Want om nou de hele tijd daar lonely in de zon te gaan zitten was ook een beetje doelloos. Minaye stond en pakte haar vest op. Ze hoefde maar twee stappen te zetten en ze stond al bij het meisje. "Hey, ik ben Minaye vind je het erg als ik er bij kom zitten." vroeg Minaye aardig. "Ik zal je niet storen..met je boek" voegde ze er aan toe. Mina begreep best dat ze rustig wou lezen.



|Words: x |Tag: x |Notes: Nice!|

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.isola.actieforum.com
Abby

Abby


Posts : 23

Profiel
Naam: Abby Waters
Partner: I may be a bit of a challenge
Vereniging: ×

Music and Sunshine &Abby Empty
BerichtOnderwerp: Re: Music and Sunshine &Abby   Music and Sunshine &Abby Icon_minitimewo dec 25, 2013 9:08 am

Music and Sunshine &Abby Tumblr_m3ttq8zNol1r1imibo1_500
_______________________________

Baby, be the Class Clown

Abby keek op van haar boek toen er een schaduw over de bladzijden heen viel. Het meisje waar ze eerder naar had geglimlacht legde nu haar jack naast Abby’s kleedje. "Hey, ik ben Minaye vind je het erg als ik er bij kom zitten." vroeg ze. Abby schudde gelijk haar hoofd. ‘Nee tuurlijk niet.’
"Ik zal je niet storen..met je boek" verzekerde het meisje haar. Abby glimlachte. ‘Oh dat maakt niet uit hoor. Ik heb het al zo vaak gelezen, ik ken de tekst bijna uit mijn hoofd.’ zei ze. Ze sloeg het boek met een klap dicht, ze was toch pas op de derde bladzijde. Lezen ging snel als je het verhaal al kende. ‘Bovendien ben ik wel in voor een praatje.’ zei ze met een knipoog. ‘Ik ben hier nog niet zo lang, veel contacten heb ik nog niet. Ze hebben me niet eens een kamer genoot gegeven!’ Ze schudde haar hoofd quasi boos. Eigenlijk vond ze het helemaal niet zo erg. Alleen zijn, daar had ze nooit zo´n last van. Het gaf haar tenminste de ruimte om te denken. Al wilde ze soms ook niet denken, maar dan kon ze naar buiten gaan. Het was hier meestal toch wel mooi weer.
‘Ik ben Abby by the way. ‘K dacht, dan is het makkelijker praten.’ Abby stak haar hand bijna overdreven enthousiast uit. Ze lachte vrolijk naar het meisje. Ze was waarschijnlijk iets kleiner dan zijzelf.
Abby’s hoofd schoot opzij toen er een metaalachtige klap klonk. Een jongen met bruine krullen was gevallen op de half pipe. Maar hij stond ook gelijk weer op. Hij deed stoer tegen de andere skaters en jongeren die om de half pipe heen stonden, maar wreef met een pijnlijk gezicht over zijn elleboog. Abby grinnikte en keek weer terug naar het meisje. ‘Sukkels zijn het soms, jongens.’ zei ze met een halve glimlach. ‘Die jongen die viel, zit die niet op onze school?’ vroeg ze zich hardop af – niet eens wetend of het meisje wel bij haar op school zat -  toen ze terug keek naar de skatende jongeren. De jongen met de krullen had zijn skateboard aan een andere jongen gegeven en keek nu toe. ‘Want je zit toch op Monica High. Ik wel in ieder geval. Sorry als ik je net heb beledigd als het niet zo is.’ ze grinnikte zacht en plukte wat aan het gras. ‘Ik hoorde namelijk dat er nogal wat vijandigheid is tussen Monica High en een andere school. Pacific nogwattes, of zoiets.’



I’ll be the Beauty Queen in tears
_______________________________
NOTES: XXX || CLOTHES: XXX|| WORDS: 417

_______________________________

Don’t you think it’s boring how people talk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye

Minaye


Posts : 325
Naam : Nelleke

Profiel
Naam: Minaye
Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be
Vereniging:

Music and Sunshine &Abby Empty
BerichtOnderwerp: Re: Music and Sunshine &Abby   Music and Sunshine &Abby Icon_minitimeza dec 28, 2013 11:37 am

Music and Sunshine &Abby MInaye5_PS

Minaye

"Nee tuurlijk niet" zei het meisje op het kleedje. Bij Minaye verscheen een glimlach op haar gezicht en ze verzekerde haar dat ze haar niet zou storen met haar boek. ‘Oh dat maakt niet uit hoor. Ik heb het al zo vaak gelezen, ik ken de tekst bijna uit mijn hoofd.’ zei ze en Minaye lachte. Minaye hield wel van boeken lezen maar dat had ze nog nooit gehad bij een boek. ‘Bovendien ben ik wel in voor een praatje.’ voegde ze er aan toe. "Gezellig" antwoordde Minaye vrolijk. ‘Ik ben hier nog niet zo lang, veel contacten heb ik nog niet. Ze hebben me niet eens een kamer genoot gegeven!’. Zei ze en Minaye keek verbaasd, dat had ze niet verwacht. Minaye dacht dat ze daar best snel in waren op Monica High. “Ik ben hier samen met een vriendin heen gekomen niet zo lang terug maar ik heb ook niet echt ‘echte’ vrienden hier.” Zei Minaye met de nadruk op ‘echte’ want tja om nou gelijk alle mensen die ze pas één keer heeft ontmoet meteen vrienden te noemen is overdreven. ‘Ik ben Abby by the way. ‘K dacht, dan is het makkelijker praten.’ Zei Abby en Minaye schudde haar hand even.”Aangenaam” zei Minaye, ze had haar naam al gezegd. Daarna klonk het geluid van een harde val op de half-pipe. Minaye keek die kant op en zag een jongen met bruine krullen staan die over zijn elleboog wreef. Ze had zijn gezicht niet goed kunnen zien dus ze wist niet of…. ‘Sukkels zijn het soms, jongens.’ Zei Abby en Minaye knikte instemmend. “Ja, wat ze er wel niet voor over hebben om erbij te horen”. Zei Minaye en trok een wenkbrouw op. Terwijl ze naar de half-pipe keek hoe ze gewoon door gingen alsof er niks was gebeurd. ‘Die jongen die viel, zit die niet op onze school?’ vroeg Abby. ‘Want je zit toch op Monica High. Ik wel in ieder geval. Sorry als ik je net heb beledigd als het niet zo is.’ Voegde ze eraan toe voordat Minaye kon andwoorden. Minaye keek verbaasd bij het woord beledigd. Ze wist niet waar dat over ging. ‘Ik hoorde namelijk dat er nogal wat vijandigheid is tussen Monica High en een andere school. Pacific nogwattes, of zoiets.’ Minaye keek verbaasd “Ik zit op Monica High maar daar heb ik nog niet iets van mee gekregen” zei ze terwijl ze even rond de half-pipe keek of ze hem nog zag lopen. “Maar ik keek net te laat, ik zag zijn gezicht niet. Maar hij kwam me wel bekend voor, weet jij mischien zijn naam?” vroeg ze want als ze zijn naam zou herkennen, dan ja dan zat hij bij hun op school.


|Words: 454 |Tag: x |Notes: |

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.isola.actieforum.com
Abby

Abby


Posts : 23

Profiel
Naam: Abby Waters
Partner: I may be a bit of a challenge
Vereniging: ×

Music and Sunshine &Abby Empty
BerichtOnderwerp: Re: Music and Sunshine &Abby   Music and Sunshine &Abby Icon_minitimezo dec 29, 2013 8:53 am

Music and Sunshine &Abby Tumblr_m3ttq8zNol1r1imibo1_500
_______________________________

Baby, be the Class Clown

Ik hoorde namelijk dat er nogal wat vijandigheid is tussen Monica High en een andere school. Pacific nogwattes, of zoiets.’ zei Abby. “Ik zit op Monica High maar daar heb ik nog niet iets van mee gekregen” antwoorde Minaye. Abby knikte. ‘Ach, belangrijk vind ik het niet.’zei ze. ‘Maar ik dacht al dat ik je op school had gezien.’Abby glimlachte. Ze had altijd al een goed geheugen voor gezichten en namen gehad. Eigenlijk personen in het algemeen. Als ze je eenmaal kende, vergat Abby je niet snel.
“Maar ik keek net te laat, ik zag zijn gezicht niet. Maar hij kwam me wel bekend voor, weet jij mischien zijn naam?” gaf Minaye antwoord op Abby’s eerdere vraag. ‘Volgens mij was dat een jongen die bij mij in biologie zit… Charlie Finch. Maar ik zag het ook niet goed. Hij leek erop.’ zei ze terwijl ze met een beetje toegeknepen ogen de jongen volgde. Het was hem, dat wist ze wel zeker. Maar ze wilde niet overkomen als een stalker. Dus ze richtte haar bruine ogen weer op Minaye met een vrolijke glimlach op haar gezicht. Het kwam bijna niet voor dat Abby niet vrolijk was. Ze stond er vroeger om bekend tot het irritante toe positief te denken.
‘Leuke jongen, eigenlijk. Schattige krulletjes. Probeert wel erg stoer te doen. Al ken ik hem natuurlijk niet persoonlijk. Niet dat ik daar een probleem mee zou hebben.’ Abby knipoogde naar Minaye en lachte zacht. Ook in het analyseren van persoonlijkheden was ze redelijk goed. Mensenkennis, ze had het van haar moeder. Even, in een flits, glimlachte Abby een beetje meewarrig, door de herinnering aan haar moeder – en daarmee ook aan haar vader. Maar ze schudde het van zich af. Het was jammer, maar ze had met het verlies leren leven. Al van jongs af aan. En ze had natuurlijk nog altijd Oma Abbigail.
Abby ging snel weer verder op het oude onderwerp. ‘Al weet ik natuurlijk niet of hij jouw type is.’ grinnikte ze met een veel betekenende blik.



I’ll be the Beauty Queen in tears
_______________________________
NOTES: Inspired by: Sweater Weather - the Neighbourhood || CLOTHES: Sunglasses|| WORDS: 337

_______________________________

Don’t you think it’s boring how people talk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye

Minaye


Posts : 325
Naam : Nelleke

Profiel
Naam: Minaye
Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be
Vereniging:

Music and Sunshine &Abby Empty
BerichtOnderwerp: Re: Music and Sunshine &Abby   Music and Sunshine &Abby Icon_minitimema jan 06, 2014 10:04 am

Music and Sunshine &Abby MInaye5_PS

Minaye

‘Ach, belangrijk vind ik het niet.’ Zei Abby en Minaye knikte. 'Maar ik dacht al dat ik je op school had gezien.’ Zei ze met een vriendelijke glimlach. "Dat zou best kunnen" zei Minaye lachend. ‘Volgens mij was dat een jongen die bij mij in biologie zit… Charlie Finch. Maar ik zag het ook niet goed. Hij leek erop.’ Zei Abby als andwoord op haar vraag en zijn naam bleef zich in haar hoofd herhalen. Minaye slikte even. Minaye had zich een beetje jaloers gedragen op het halloweenfeest toen hij daar aankwam met dat meisje. Wat echt raar was want ze kende hem eigenlijk helemaal niet zo goed. Op één of andere manier had Minaye een raar gevoel als ze naar hem keek. Charlie wou voor haar gevoel maar zo snel mogelijk van haar af. Minaye had er dan wel een beetje spijt van dat ze toen met hem in bed was beland want dan was het misschien anders geweest. ‘Leuke jongen, eigenlijk. Schattige krulletjes. Probeert wel erg stoer te doen. Al ken ik hem natuurlijk niet persoonlijk. Niet dat ik daar een probleem mee zou hebben.’ Minaye lachte. "Jaa echt een cutie" zei Minaye lachend. ‘Al weet ik natuurlijk niet of hij jouw type is.’ Zei Abby en Minaye keek met een glimlach zijn kant op. "Ik ken Charlie..." Zei Minaye en keek terug naar Abby. "Nou..ik heb hem een paar keer ontmoet, waarbij ik eigenlijk weinig over hem te weten ben gekomen. Maar ik denk dat hij eigenlijk wel mijn type is." Zei Minaye onzeker.


|Words: 454 |Tag: x |Notes: |

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.isola.actieforum.com
Abby

Abby


Posts : 23

Profiel
Naam: Abby Waters
Partner: I may be a bit of a challenge
Vereniging: ×

Music and Sunshine &Abby Empty
BerichtOnderwerp: Re: Music and Sunshine &Abby   Music and Sunshine &Abby Icon_minitimewo jan 08, 2014 8:47 am

Music and Sunshine &Abby Tumblr_m3ttq8zNol1r1imibo1_500
_______________________________

Baby, be the Class Clown

‘Leuke jongen, eigenlijk. Schattige krulletjes. Probeert wel erg stoer te doen. Al ken ik hem natuurlijk niet persoonlijk. Niet dat ik daar een probleem mee zou hebben.’ zei Abby met een knipoog. Minaye lachte. "Jaa echt een cutie" zei ze. Cutie was nu niet echt een woord wat ze zelf er snel voor zou gebruiken, maar ze had wel gelijk. Hij was cute. Al had Abby ook opgemerkt hoe Minaye ongemakkelijk slikte bij het horen van zijn naam. Ze moest haar nieuwsgierigheid in bedwang houden om niet gelijk naar de reden te vragen. Dat waren immers niet haar zaken, en ze moest er ook niet te veel achter zoeken. Misschien was het gewoon Minaye’s “cup of tea” niet, qua innerlijk. Als ze elkaar kenden tenminste.
‘Al weet ik natuurlijk niet of hij jouw type is.’ vervolgde ze daarom maar met een grinnik en een veelbetekenende blik. “Ik ken Charlie..." zei Minaye. Aha. Zie je wel. "Nou..ik heb hem een paar keer ontmoet, waarbij ik eigenlijk weinig over hem te weten ben gekomen. Maar ik denk dat hij eigenlijk wel mijn type is." maakte ze haar zin af. Oh. Abby knikte, maar ze had dus geen gelijk gehad. Er moest iets zijn voorgevallen dus – dat moest de reden zijn van haar slikken. Bovendien, Minaye had onzeker geklonken tijdens het uitspreken van haar laatste woorden. Er schoten Abby gelijk weer vragen binnen. Natuurlijk was ze eigenlijk veel te nieuwsgierig, dus ze koos haar volgende vraag zorgvuldig. Ze fronste haar wenkbrauwen lichtjes terwijl ze nadacht.
‘Hoe zo kwam je toen weinig over hem te weten dan? Is hij zo gesloten? Of lag het meer aan de situatie?’ vroeg ze met haar meest bescheiden blik. Ze wilde natuurlijk niet te opdringerig zijn, iets waar ze al vaker opmerkingen over had gekregen. Als ze eenmaal een gesprek met iemand had, praatte ze vaak te veel…


I’ll be the Beauty Queen in tears
_______________________________
NOTES: XXX || CLOTHES: XXX|| WORDS: 310

_______________________________

Don’t you think it’s boring how people talk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye

Minaye


Posts : 325
Naam : Nelleke

Profiel
Naam: Minaye
Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be
Vereniging:

Music and Sunshine &Abby Empty
BerichtOnderwerp: Re: Music and Sunshine &Abby   Music and Sunshine &Abby Icon_minitimezo jan 12, 2014 1:37 am

Music and Sunshine &Abby MInaye5_PS

Minaye

‘Hoe zo kwam je toen weinig over hem te weten dan? Is hij zo gesloten? Of lag het meer aan de situatie?’ zei Abby en Minaye rolde haar ogen met een grijnsje. "De situatie..." zei ze voorzichtig met een klein grijnsje. Minaye keek naar de half-pipe en hoopte dat Minaye niet werd opgemerkt door Charlie. Straks zou hij dan denken dat ze hem stalkte ofzo. Minaye lette goed op hem voor het geval hij hun kant op keek. Hij mocht niet weten dat ze hier naar hem zat te kijken. "Ik hoop dat hij me niet opmerkt, misschien vind hij me dan een stalker" zei een beetje lachend. Minaye liet zich neervallen op het gras en genoot van de zon die volop scheen op een helder blauwe lucht. "Echt heerlijk weer" zei ze in een zucht. Hopend dat het onderwerp 'charlie' nu was afgesloten en dat het niet meer over hem ging.


|Words: |Tag: x |Notes: |

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.isola.actieforum.com
Abby

Abby


Posts : 23

Profiel
Naam: Abby Waters
Partner: I may be a bit of a challenge
Vereniging: ×

Music and Sunshine &Abby Empty
BerichtOnderwerp: Re: Music and Sunshine &Abby   Music and Sunshine &Abby Icon_minitimedi jan 14, 2014 8:47 am

Music and Sunshine &Abby Tumblr_m3ttq8zNol1r1imibo1_500
_______________________________

Baby, be the Class Clown

"De situatie..." zei Minaye met een kleine grijns. Ze keek naar de halfpipe terwijl Abby over alle mogelijke situaties ging in haar hoofd. Ze vroeg niks, als Minaye het had willen vertellen had ze het nu wel verteld toch? "Ik hoop dat hij me niet opmerkt, misschien vind hij me dan een stalker" onderbrak Minaye’s stem Abby’s gedachten. Ze lachte een beetje. Abby grinnikte ook. ‘Och joh, het kan toch dat je elkaar tegen komt. De wereld is klein. Dat zei mijn oma altijd tenminste, ik ben wel nog steeds geen beroemdheid tegen gekomen…’ ze zuchte dramatisch maar schoot weer een beetje in de lach. ‘Misschien heeft hij al gezien, en denkt hij nu het zelfde over jouw. Dat jij gaat denken dat hij een stalker is.’ zei ze met een bemoedigende glimlach. ‘Het was sowieso niet zijn board wat hij gebruikte… hij had er dus niet op gerekend te gaan skaten…’ Abby wiebelde met haar wenkbrauwen. Ze had hier wel lol in, al was het natuurlijk niet serieus. Als die jongen Minaye echt stalkte was hij eng, maar hij zag er nu niet bepaald uit als een stalkerig type… Hoewel Abby uit aardig wat ervaring wist dat je niet zomaar op iemands uiterlijk moest afgaan. Ze had er zelf een tijdje uit gezien als ee jongen, terwijl ze eigenlijk nog best meisjesachtig was. Al was dat een wat oppervlakkig voorbeeld.
Minaye liet zich achterover op het gras vallen. "Echt heerlijk weer" zei ze. Abby knikte. Blijkbaar wilde Minaye het jongens onderwerp afsluiten. ‘Dit is sowieso echt veel beter dan waar ik vandaan kom. Daar is het bijna alleen maar regen en bewolkt en koud. Soms wat zon maar ik ben echt blij dat ik nu in California zit.’ ratelde ze gelijk. ‘Hoe was het weer bij jouw? Of woonde je hier al voor je naar Monica High ging?’ Het kon natuurlijk goed zijn dat ze hier al langer woonde. Zo was ze al meer personen tegen gekomen en natuurlijk bestond de gehele bevolking van Santa Monica niet alleen uit studenten die uit compleet andere gebieden kwamen.


I’ll be the Beauty Queen in tears
_______________________________
NOTES: XXX || CLOTHES: XXX|| WORDS: 347

_______________________________

Don’t you think it’s boring how people talk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye

Minaye


Posts : 325
Naam : Nelleke

Profiel
Naam: Minaye
Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be
Vereniging:

Music and Sunshine &Abby Empty
BerichtOnderwerp: Re: Music and Sunshine &Abby   Music and Sunshine &Abby Icon_minitimedo mei 29, 2014 3:53 am

Music and Sunshine &Abby MInaye5_PS

Minaye

‘Och joh, het kan toch dat je elkaar tegen komt. De wereld is klein. Dat zei mijn oma altijd tenminste, ik ben wel nog steeds geen beroemdheid tegen gekomen…’zei Abby en zuchte en schoot daarna in de lach. ‘Misschien heeft hij al gezien, en denkt hij nu het zelfde over jouw. Dat jij gaat denken dat hij een stalker is.’zei Abby daarna en daar had ze wel gelijk in. "Ja dat zou ook kunnen" zei Minaye lachend.‘Het was sowieso niet zijn board wat hij gebruikte… hij had er dus niet op gerekend te gaan skaten…’zei ze wiebelend met haar wenkbrauwen. minaye begon te lachen. "Jaa precies,hij is gewoon de stalker" zei Minaye. ‘Dit is sowieso echt veel beter dan waar ik vandaan kom. Daar is het bijna alleen maar regen en bewolkt en koud. Soms wat zon maar ik bencht blij dat ik nu in California zit.’ zei Abby na Minaye's opmerking over het weer en Minaye knikte. ‘Hoe was het weer bij jouw? Of woonde je hier al voor je naar Monica High ging?’ vroeg Abby. "Ik woonde ook eerst ergens anders, dus voor mij is het ook wennen dat het hier bijna elke dag mooi weer is. Maar daar wil ik wel aan wennen." zei ze lachend.Uit de boksen bij de halfpipe klonk uit iedje Hideaway van Kiesza. Minaye tikte met haar voet op de maat.Daarna kroop ze weer overeind.Het begon aardig warm te worden. "Heb jij misschien dinken mee?" vroeg Minaye en ze zette haar zonnebril op haar hoofd. "En zo niet dan vragen we hun toch gewoon even." zei ze en bewoog een wenkbrauw omhoog. Ze knikte naar een groepje 'knappe' jongens naast de halfpipe.


|Words: |Tag: x |Notes: |

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.isola.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Music and Sunshine &Abby Empty
BerichtOnderwerp: Re: Music and Sunshine &Abby   Music and Sunshine &Abby Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Music and Sunshine &Abby
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Abby Waters
» sunshine
» Sunshine, lollipops and rainbows =3
» Sunshine, skateboards and hot boys
» Not a day without music

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Public Centre :: Youth Yard-
Ga naar: